• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jace keek hem verslagen aan, haar armen gekruist en haar blik gefixeerd op de lopende band. Ze begroette de caissière ook even kort voordat ze alvast doorliep, zodat ze niet in de weg zou staan. Ze keek rustig toe hoe hij alles in de plastic tas stopte totdat hij zich weer naar haar wendde. ''Asshole,'' zei ze hoofdschuddend en lachte.
          ''Heb je heel toevallig schort thuis liggen? Of zijn jullie het gewend om een voedselgevecht te houden?'' Ze lachte even en keek op, om hem met een glimlachend gezicht aan te kijken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Ahw dankje," zij hij sarcastisch en pruilde even nep.
    "Die hebben we zeker, zo barbaars zijn we, correctie, ben ik ook weer niet, ik ben de enige die kookt," Ash lachte ook even en keek haar geamuseerd aan terwijl hij richting de uitgang liep.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Alsjeblieft, schat.'' antwoordde ze sarcastisch terug.
          ''Waarom verbaast me dat aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet.'' zong ze en grijnsde weer. ''Want ik wil niet dat deze geweldige kleren vies worden, sinds er af en toe wel iets verkeerd kan gaan,'' zei ze en liep naast hem, terwijl ze recht naar voren keek. ''Zo heb ik een keer per ongeluk olie en water gemengd toen ik tonijn wilde koken. Nah, dat raad ik je af.'' vervolgde ze en schudde haar hoofd. ''Ik heb een litteken ervan op mijn vinger, uh.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexander keek haar nogal beledigd aan toen ze verkondigde dat ze al betaald had, maar was wel blij toen hij de muffin in zijn handen geduwd kreeg. Argwanend rook hij eens voor hij een hapje probeerde, maar zijn achterdochtigheid verdween als sneeuw voor de zon toen hij het ding proefde.
    "Dat ish indewdaad heel lekkew", probeerde hij met volle mond, maar hield toen schuldbewust zijn hand voor zijn mond toen hij er aan dacht dat dat erg ongemanierd was.
    "Mijn excuses, dat was heel lekker", zei toen hij uitgekauwd was. "Dus Hester, wat voor soort boek zal het worden", vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw, hij had niet gehoord wat ze tegen de winkelier had gezegd omdat hij te druk bezig was geweest met het eten van zijn muffin en er aan te denken dat hij zijn manieren moest houden in bijzijn van andere mensen en vooral ook van Hester.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tyler grijnsde licht. ''Ach, het is tenminste geen awkward stilte.'' lachte hij en hij pakte de tassen weer op toen de lift boven aankwam. ''Leggo.'' zei hij en hij liep richting de deur van het appartement. Deze deed hij snel open, waarna hij zich even omdraaide naar Rae. '' Mi casa es su casa..'' zei hij met een knipoog en hij nam de tassen snel mee naar de keuken waar hij ze uit begon te pakken..


    El Diablo.

    "Nee inderdaad," beaamde Reagan – Tyler's woorden en liep hem, nadat de lift de desbetreffende etage had bereikt, achterna richting zijn appartement. Bij zijn woorden moest ze spontaan glimlachen.
    "Oh oh dat begreep ik nog! Ja ik heb geprobeerd Spaans te leren, ik faalde hopeloos maar uhm..." Reagan dacht even na en klapte toen enthousiast in haar handen en maakte even een raar sprongetje. "Gracias! Dat was het!" Toen besefte ze zich pas dat ze zich een beetje gedroeg als een debiel en bloosde even.
    "Sorry," zei ze zachtjes en liep hem maar gewoon achterna richting de keuken waar ze ook begon te helpen met uitpakken. Alleen had ze geen idee waar alles moest dus trok ze bij alles telkens alle kastjes open voordat ze het maar gewoon ergens zette waar ze dacht dat het - het meest logische plekje was voor het product.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 22:42 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Waarvoor zeg je sorry.. Je deed alleen maar cute.'' zei hij met een lichte grijns en hij keek haar even aan. Hij glimlachte even en zette de flessen frisdrank neer, maar hij hield een fles fanta en cola over. Een van de pizza's gooide hij ondertussen in de oven en hij pakte nog wat snacks. ''Ready to kick my ass?''


    El Diablo.

    "En raar," zei ze terwijl ze bloosde maar toch moest glimlachen om zijn woorden. Reagan zag dat hij al allemaal eten pakte en de pizza in de oven deed dus pakte ze een pak red cups.
    "For sure," knipoogde ze en glimlachte breed terwijl ze de keuken uit huppelde zonder op Tyler te wachten. Ze liep wat heen en weer, trok een deur open en deze leidde zowaar naar de woonkamer. Met de red cups in haar handen liep ze richting de bank en plofte erop neer. Toen bedacht ze zich wat, het liefst zat ze ondersteboven als ze aan het gamen was, alleen had ze nu een rokje aan wat het dus nogal ongemakkelijk maakte gezien ze nu niet met Isaac was of iets, wat een geluk dat ze een joggingbroek had gekocht. Haastig sprong ze op van de bank en liep langs Tyler naar de plastic tassen die ze in de gang had neergezet.
    "Be right back," riep ze nog naar Tyler, pakte de donker blauwe joggingbroek uit één van de tassen en ging opzoek naar de badkamer. Eenmaal daar – na heel wat deuren gecheckt te hebben – kleedde ze zich om en rukte ze het kaartje van de broek. Ze huppelde weer terug en stopte het zwarte rokje in de plastic tas voordat ze weer richting de bank huppelde en er weer op ging zitten. Echter liet ze zich al snel achterover vallen en lag ze er een beetje apart bij terwijl ze naar het plafond staarde.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler had drie zakken chips gepakt, samen met de pakken oreo's en het snoep. Hij liep met alles de woonkamer in en grijnsde even bij het beeld. ''Beauty ligt lekker zie ik?'' lachte hij en hij legde alles op tafel. Hij zette de playstation aan en pakte de controllers. ''This is gonna be fun..'' grijnsde hij en hij gaf er een aan haar nadat hij ook plaats had genomen op de bank..


    El Diablo.

    Reagan keek wat opzij nadat ze Tyler's stem hoorde en ze bloosde.
    "Best wel ja," glimlachte ze voorzichtig en nam de controller aan en ze moest wat breder glimlachen. Ze trapte haar schoenen uit, godzijdank dat ze zwarte enkel sokken aan had gedaan inplaats van haar roze prinsessen enkelsokken. Ze schoof wat op zodat Tyler wat meer ruimte had en kon het toch niet laten om ondersteboven te gaan zitten, hoe belachelijk niet charmant dat ook mocht zijn. Haar benen haakte ze achter de rugsteun van de bank en haar hoofd lag half op het zitgedeelte en haar haren hingen een beetje overal om haar heen.
    "Sorry ik zit altijd zo," zei ze blozend en keek even in de richting van Tyler.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler wierp een blik op haar en een glimlach kroop weer op zijn gezicht. "Maakt niet uit, sweetheart." Zei hij en hij klikte op het spel. "Je komt toch wel naar mijn begrafenis? I mean, once you're done with me." Lachte hij en hij keek even naar het ladende scherm..


    El Diablo.

    "Je hebt echt expectations geloof ik, ik word bijna zenuwachtig," lachte ze en keek hem glimlachend aan. "Maar goed, ik zal komen, ook al ken ik je slechts een paar uren, blij?" ze keek naar het scherm en raakte in een soort trance, haar game trance. Geconcentreerd keek ze naar het scherm en koos ze haar team, en onbewust had ze haar tong wat uit gestoken terwijl ze naar het scherm staarde en wat onhandig om zich heen reikte om uiteindelijk een pak Oreo's te pakken te krijgen en met een hand maakte ze het pak open en pakte er een pakketje van vier koekjes uit. Een koekje stak ze tussen haar lippen en ze nam een hap terwijl ze nog steeds haar ogen niet van het scherm af had gehaald.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 0:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Heel blij.'' grijnsde Tyler en hij koos ook zijn team. Hij wierp een korte blik op Rae en glimlachte licht. Ze was wel cute.
    Hij stelde nog wat dingen in binnen zijn eigen team en klikte toen op 'ready'. ''Yes?'' zei hij en hij keek voor bevestiging even naar haar.


    El Diablo.

    "Hmmm?" vroeg Rae afwezig terwijl ze een hapje nam van haar koekje. Toen pas merkte ze dat Tyler wachtte op een reactie omdat er niets gebeurde. Reagan scheurde haar blik los van het scherm en keek even glimlachend naar Tyler.
    "Yup."


    I just caught the wave in your eyes