• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler glimlachte even en keek weer naar het scherm. "Oké dan." Zei hij en hij startte het spel. Hij kon starten en hij keek geconcentreerd naar het scherm..


    El Diablo.

    Reagan keek ook geconcentreerd naar het scherm en pakte behendig de bal van hem af. Hoe ze kon functioneren op z'n kop was haar soms ook nog een raadsel maar toch lukte het altijd weer. Na wat overspelen en gedribbeld met de bal kreeg ze de kans om op het doel te schieten, wat ze dan ook deed. Echter schoot ze over.
    "Nooo shizzle!" riep ze uit en nam weer even snel een hap van haar koekje.


    I just caught the wave in your eyes

    Nathaniel nam zijn fiets en wachtte geduldig af tot Regina comfortabel zat. Zodra hij haar armen om zijn middel voelde moest hij toch even grijnzen en keek hij even achterom naar haar. Daarna begon hij weer te rijden met zijn oude fiets richting het parkje. "Wat zijn je favoriete plekjes hier eigenlijk?" vroeg Nathan haar dan na een kleine stilte, maar geen ongemakkelijke. Hij vond het wel fijn zo, de zon straalde een lichte bries waaide om hen heen en haar aanraking haf hem een aangenaam gevoel. Iets rustgevends eigenlijk. Het duurde ook niet lang voordat ze bij het parkje aankwamen en Nathan zijn fiets parkeerde."En we zijn er!" zei hij tevreden en ging van de fiets af. Nathan glimlachte naar Regina en kon het niet laten om haar op te tillen van de fiets in een 'prinsessenhouding' en een toertje rond te draaien en haar dan weer lachend neer te zetten. "Kom je moet het meer hier zien!" zijn Enthousiasme was duidelijk te horen in zijn stem en hij nam haar zachte hand vast. Samen met Regina liep hij door het parkje heen en in de verte zag hij al het meer glinsteren. Het was een erg mooi meer, gevuld met planen en vissen en juist aan de oever zat een grote treurwilg die wat schaduw maakte .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stil staarde Elles naar hun handen die in elkaar geknoop zaten en ze aarzelde. Max wás er voor haar en steunde haar op de manier die ze wilde. Hij begréép haar en zelfs kende ze hem pas, toch kreeg ze het gevoel dat hij om haar gáf wie ze was. Ze dacht zelfs Max even in een tweestrijd te zien met zichzelf.
    "Ik ... Zal er eens overna denken ..." aarzelde ze. "We kunnen het proberen ... als dat je geruststelt." Ze glimlachte bemoedigend naar Max. Zelf was ze er wat onzeker over. Elles en van zich kunnen afbijten? Dat kan je echt niet nuanceren.
    "Het voelt wel alsof veel langer."

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 18:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echte favoriete plekjes in de stad, meestal ga ik de stad uit naar het bos, of strand, of waar dan ook eigenlijk," beantwoordde Regina op Nathaniel's vraag. Ze keek stil naar alle huizen, bomen en straten die aan ze voorbij schoten. Niet veel later stopte de fiets al en meldde Nathaniel dat ze in het parkje waren. Voor ze het wist werd ze door de lucht gezwierd, ze kon het niet laten te lachen, het was fijn dat hij zo spontaan was, iets wat zij nog wel is miste. Ook zijn enthousiasme was erg aanstekelijk. Met een grote glimlach op haar gezicht liet Regina zich meevoeren naar het meertje. Vrolijk keek ze om zich heen. "Het is zo lang geleden dat ik hier ben geweest," lachte ze vrolijk naar de jongen naast haar. Ze kwam hier vaak eendjes voeren met haar ouders en haar broers, maar naarmate iedereen ouder werd het minder. De mooie omgeving werkte rustgevend en maakte dat Regina zich nog ontspannener voelde bij Nathaniel. Regina liep richting de treurwilg en leunde tegen de grote boom aan, ze knielde en keek naar haar weerspiegeling van het water. "Kom je hier vaak?" vroeg ze toen aan Nathaniel.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Max glimlachte zwakjes en keek Elles recht in de ogen aan.
    "Ja, het voelt inderdaad veel langer." Het was even stil. Ze keken elkaar aan, beiden met een glimlach om de lippen. Max vroeg zich af of de anderen ook zo'n mooi meisje hadden, hoewel hij bijna zeker wist van wel. Tenslotte hadden ze een doel en dat zou makkelijker gaan wanneer ze niet al te lelijk waren. Hij schudde zijn hoofd even om de gedachte kwijt te raken. Het was niet zo dat hij het doel uit het oog wilde verliezen, maar het had ook geen nut om er constant aan te denken. Een beetje fun kon nooit kwaad.
    "Dus, prinsesje, wat wil je nu gaan doen? Ik kan je naar huis brengen, maar we kunnen ook ergens anders heen? Jij kiest." zei hij met een bemoedigende glimlach.


    Mhm?

    Lang keek ze Max aan en ze aarzelde. Het was nu rond de vroege namiddag en haar ouders verwachtten haar absoluut nog niet. De tijd kon ze nuttig gebruiken om nog wat te trainen, maar ze wilde ook doodgraag nog tijd spenderen met Max. Wat kon ze nog doen met Max?
    "Voor mij maakt het niet uit," zei ze uiteindelijk. "Ik hoef nog niet thuis te zijn. Heb jij een idee?" vroeg ze. Zelf bedacht ze dat ze hem kon meenemen naar haar thuis en de reusachtige circustent kon laten zien, deze stond voor de verandering eens uitgestald in haar tuin, maar langs de andere kant wist ze niet of dat hem wel zou interesseren. Ze konden ook naar haar hangplekje te gaan, waar ze altijd heen ging met haar vriendengroepje. Het was een reusachtige klimboom op het einde van de wijk waar Elles woonde. Heel hun groepje woonde in die wijk, net buiten de stad, maar toch dicht genoeg.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij haalde zijn schouders op.
    "We kunnen alleszins je fiets gaan afzetten, want ik vergeet zoiets nog wel eens,' stelde hij grinnikend voor, terwijl hij al opstond. Hij bood haar zijn hand aan om haar recht te trekken en haar zo weer even dicht bij zich te hebben. Het werkte fantastisch als versiertruc én hij kon ook niet klagen. Ze rook best aangenaam en haar handen waren heerlijk zacht.


    Mhm?

    "Lijkt me een prima plan, daarna kunnen we altijd even naar mijn hangplekje gaan?" stelde ze voor terwijl ze dicht bij hem ging staan. Ze keek even rond en zag dat James hen een afgunstige blik toewerp vanachter de toonbank.

    Wat denk je? Confrontatie bij de boom met Elisa (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh.. (; is goed, dan heeft Maxie een reden om weg te gaan! Spaghetti :3


    'Lijkt me geweldig!' grijnsde hij terwijl hij zijn armen losjes om haar heen legde. Hij hoopte vurig dat hij niet te ver ging, maar het voelde wel heel natuurlijk aan. Hij keek glimlachend op haar neer, maar ze keek niet terug.
    'Waar kijk je naar?' vroeg hij een beetje verward terwijl hij zich ook omdraaide. De toonbankjongen keek hem vuil aan en Max knipoogde naar hem. Mine zei hij met zijn lippen, maar zonder geluid.


    Mhm?

    "Laten we gaan," zei Elles ten slotte wat verward. Ze beenden het koffiehuisje uit naar de auto, nog voor ze een stap buiten de Starbucks had gezet, rukte er een gigantische wind op en haar haar waaide alle kanten uit. Ze greep het snel vast, daarom haatte ze los dus ook. Ze begreep niet hoe meisjes ermee om konden gaan.
    "Het was aan mij, toch? Truth," zei ze om het gênante windmoment te verbloemen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I know the struggle...


    Max lachtte zachtjes toen Elles haar haren probeerde te temmen. Hij ving een pluk en stopte het voorzichtig achter haar oren. Daarna pakte hij haar hand en leidde haar naar de parkeerplaats, waar zijn auto blonk in het zonlicht.
    "Euhm, wanneer was je laatste relatie?" vroeg hij nonchalant.


    Mhm?

    "Zei je nou koken? Ik neem aan dat je bakken bedoelde, anders betwijfel ik of het een goed idee is om jou in mijn keuken toe te laten," lachte Ash en keek haar geamuseerd aan. "Auch though."

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 22:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Sush, dit is het moment wanneer ik moet eten –– nu ik bakken en koken door elkaar haal.'' Ze schudde even haar hoofd en zuchtte. ''Mag ik even een pak koekjes uit de tas?'' Ze keek hem met grote ogen aan en glimlachte lichtjes terwijl ze langzaam haar arm naar de tas liet reiken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nou laten we dan maar snel naar huis gaan," glimlachte Ashton en knikte toen. "Of course, hier." hij reikte zelf naar de tas en gaf haar een pak chocolate chip cookies. Ash moest wel even lachen bij haar grote ogen terwijl hij het pak openmaakte en hij pakte nog snel een koekje voor zichzelf voordat hij het pak aan haar gaf.


    I just caught the wave in your eyes