• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Rachel trok een gezicht. 'Goeie vraag. Dan ga ik de volgende keer wel drinken halen!'
    Het was maar een grap en ze verwachtte ook absoluut niet dat zij met interessante - of oninteressante - mensen in gesprek zou raken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Zo hé, knappe kerel,' zei Ilse met grote ogen. Het was niet direct haar type, maar hij zag er zeker wel goed uit! 'Die mag ze wel aan ons komen voorstellen!'


    'Dat is echt balen voor d'r,' zei Marije. Om een stilte te vermijden, zei ze: 'Mijn vriendinnen en ik zijn vanmiddag gearriveerd en hebben daarna een drankje gedaan. Het ziet er allemaal ontzettend leuk uit, hier.' Wel heel erg gericht op het uitgaansleven, maar Marije had ontdekt dat dat ook heel leuk kon zijn.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ah, dat is niet leuk, natuurlijk,' glimlachte Lola. 'Des te beter dat je nu met ons mee bent!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mara grijnsde om de woorden van haar vriendinnen, al vreesde ze dat ze wel dicht zou slaan zodra hij werkelijk bij hen zou komen staan. Ze durfde nu al te wedden dat ze met haar drinken zou morsen.
    Stiekem hoopte ze toch wel dat Marije hem zou voorstellen, want ze zou niet echt weten hoe ze anders met hem in contact zou moeten komen.


    Mosh knikte. Zijn blad was inmiddels gevuld met de biertjes die hij had besteld, maar hij vond het jammer om het gesprek af te kappen. Ze stonden echter behoorlijk in de weg, want er waren meer mensen die wilden bestellen.
    'Volgens mij worden ze niet heel blij van ons hier,' zei hij met een scheve glimlach.
    Kane glimlachte en keek toen in de richting van de bar om te zien waar Mosh bleef. Hij was al een behoorlijke tijd weg en hij begon best wel dorst te krijgen.
    'Hoe, eh, hoe lang zijn jullie eigenlijk al bij elkaar?' vroeg hij, toen hij Mosh niet zag en het gesprek stil dreigde te vallen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marije schuifelde achter de jongen aan en kreeg daardoor beter zicht op alle tattoos die in zijn huid gekalkt waren. Ze vond de jongen erg aardig, maar vroeg zich altijd af waarom mensen in hemelsnaam kozen om een tattoo te nemen en al helemaal waarom zoveel. Het was voor haar echter ook duidelijk dat ze zich daardoor niet tot deze jongen aangetrokken zou voelen en daardoor kon ze veel ongedwongener met hem praten. Ze hoopte dan ook niet dat hij haar op die manier zag, want dan zou ze zich ongemakkelijk gaan voelen en dan zou ze dichtklappen. Tot nu toe was hun gesprek echter best wel aan de oppervlakte.
    Terwijl ze liep, lette ze goed op dat ze het drankje niet zou morsen en ze glimlachte trots toen ze de drukte uit waren. Ze was blij dat ze niet met dat bier had moeten lopen, want onhandig dat ze was had ze het sowieso over iemand heen gegooid.
    'Ik zal weer terug naar mijn vriendinnen,' zei ze dan toch maar. 'Ik denk dat één van hen ongeduldig op haar drankje zit te wachten.' Ze stak even het glas omhoog. 'Misschien weer tot ziens, eh - hoe heet je eigenlijk?' Het was geen subtiele manier om zijn naam te vragen - ze bedacht zich plotseling dat ze zijn naam helemaal niet wist.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Een paar maanden, denk ik,' zei Lola, enigszins verrast door die vraag. 'Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat totaal niet bijhoud. Het was ergens in... Wanneer was het? Februari? Maart? Het was in ieder geval erg koud buiten.' Ze grijnsde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik moet ook maar eens terug,' gaf Mosh toe. 'Mijn naam is Mosh.' Hij grijnsde even toen hij aan haar gezicht zag dat ze die naam nog nooit eerder had gehoord. Logisch ook, zo reageerde iedereen op zijn naam. 'Mijn ouders haalden het in hun hoofd om hun zoon Mozart te noemen, naar die o zo beroemde componist. Ik heb er maar Mosh van gemaakt, want ja - ik houd van de moshpit en niet van dooie componisten. En wat is jouw naam?'


    Stiekem vond Kane het toch best een beetje vreemd dat Lola niet wist hoelang ze precies met Mosh had. Hij was zelf maar één keer verliefd geweest, maar als dat werkelijk wat was geworden, wist hij zeker dat hij streepjes zou zetten vanaf de dag dat ze ja tegen hem had gezegd. Maar dat had ze helaas niet gedaan.
    'Al best een tijdje dus.'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lola knikte. Er verscheen een grijns op haar gezicht. 'Best wel, hè? Volgens mij heb ik het nog nooit zo lang met iemand volgehouden. Oh, dat klinkt best triest.' Ze grinnikte. 'Ik doe niet echt aan relaties, vandaar. Heb jij ook een relatie?'


    Marije schoot in de lach bij de uitleg van zijn naam. 'Ik heet Marije,' zei ze. 'Gewoon door mijn ouders bedacht, en ik vind de naam wel oké dus ik laat me gewoon zo noemen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kane schudde zijn hoofd. 'Nee. Ik doe blijkbaar ook niet aan relaties.' Hij grijnsde om het wat minder ernstig te laten klinken.


    Marije sprak haar naam zo Nederlands uit dat ze wel een Nederlander moest zijn. 'Marije,' herhaalde hij. 'Volgens mij hadden we dan wel Nederlands kunnen praten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze keek hem aan. 'Méén je niet! Zit ik hier met mijn gebrekkige Engels...' Ze grijnsde. 'Dit maakt het echt veel makkelijker.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mosh grijnsde. 'Ik kon je in het Engels prima volgen, maar dit is inderdaad makkelijker.' Hij wierp even een blik op zijn vrienden, die nog een beetje bij elkaar stonden omdat ze op hun drinken wachtten. 'Laten we onze vrienden eerst maar eens te vriend houden.' Hij seinde met zijn ogen naar het blad vol bier. 'Ik spreek je vast nog wel, Marije!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze knikte, grijnsde en liep toen met het glas in haar hand terug naar haar vriendinnen. 'Kijk!' Ze gaf het glas aan Ilse.
    'Thanks! Het duurde wel lang!' Ilse keek Mariije ondeugend aan.
    'Ja, ik werd eh - opgehouden.' Marije grinnikte. 'Een jongen die eerder aan de beurt was heeft je drankje voor je betaald. Heb je goed voor elkaar.' Ze gaf Ilse een plagerige duw.
    Ilse schoot in de lach. 'En je bent hem niet eens komen voorstellen? Wat ben jij nou voor koppelaar...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mara vond het stiekem wel een beetje jammer dat een eventuele koppelpoging direct voor Ilse was bedoeld, maar hield wijselijk haar mond.
    'Hoe heet hij?' vroeg ze nieuwsgierig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Mosh,' zei Marije. 'Ik heb dus de hele tijd Engels met 'm gesproken in de veronderstelling dat hij niet Nederlands was, maar dat bleek ie dus wel te zijn.' Ze grinnikte. 'Blijkbaar hebben zijn ouders hem Mozart genoemd, maar die naam vond ie niet leuk - en Mosh komt van de moshpit, wat ie leuker vond dan een dode componist, dus laat hij zich zo noemen.' Enigszins trots dat ze het onthouden had - ten slotte vergat ze altijd alles - nam ze een slokje van haar cocktail. 'En hij is hier vandaag gekomen maar de vriendin van één van zijn vrienden is haar bagage kwijt. En volgens mij heb ik dan alles verteld wat ik met hem besproken heb!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lola glimlachte. 'Is ook niet nodig. We zijn nog jong - jij zeker - dus dan moet je vooral lekker genieten en een relatie is niet per se nodig om een chille tijd te hebben.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain