• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Je mag wel in mijn plaats, hoor, Kyle. :'D Mijn moeder zit me constant te pushen om mee het water in te gaan, maar ik ben veel te onzeker, dus blijf ik doodleuk aan de kant in de hitte zitten. :')


    Hahah, alleen als het een zwembad is wil ik ruilen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rechtsfilosofie ga dood. Pfff mag ik nog in augustus die verrekte her maken. Eikels.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Larkin schreef:
    (...)

    Hahah, alleen als het een zwembad is wil ik ruilen xd

    Een smerig en veel te druk openluchtzwembad, ja. 8D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Na een week lang alleen maar leren kan ik dan ook zeggen dat ik vakantie heb en DAT IK HOOGSTWAARSCHIJNLIJK OVER BEN.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    Na een week lang alleen maar leren kan ik dan ook zeggen dat ik vakantie heb en DAT IK HOOGSTWAARSCHIJNLIJK OVER BEN.


    Goed zo!


    Your make-up is terrible

    Kishimoto schreef:
    Na een week lang alleen maar leren kan ik dan ook zeggen dat ik vakantie heb en DAT IK HOOGSTWAARSCHIJNLIJK OVER BEN.


    ;D
    I knew you could ;D


    26 - 02 - '16

    Ik heb wel zin om af te spreken met iemand. Ff buiten gezellig chillen en kletsen.
    But money! D: grr x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kgon doed!!!!
    oftewel: Het is veeeeeeeel te warm! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WAT EEN KLOTE DAG. Waar is mijn happyheid van gister.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 17:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt nieuwe glazen. Het valt steeds meer mensen op dat ik alsmaar samengeknepen ogen heb om maar scherp te kunnen zien.

    +

    Ugh, ik wil zo graag winkelen morgen, maar jij wilt ook afspreken en ik heb je net gezien, kid, ik hoef je niet elke week te zien. Ik vind je heel lief, maar juist het af en toe afspreken heeft in ieder geval voor mij de irritaties uit de vriendschap gehaald. Bovendien moet ik echt veel aan m'n kamer opruimen, dus ik wil morgenochtend vroeg gaan als mams, paps en ik sowieso al gaan.

    +

    Ik zit ernstig eraan te denken om 't boek te bestellen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I feel pretty in this bikini :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Uuurgh. Just urgh. Let this day be over soon...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mwihi, zin in morgen ^^
    Okay, niet het leren en de hitte, maar ik zie hem dan wel weer voor een paar uur en gezellig met hem uit eten :'D


    Stenenlikker

    Mama's zelfgemaakte brood. Jaaaaaa! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg leave me alone. I'm too hot, I'm on my period and I do not feel like doing this, so fuck off.


    kindness is never a burden.