• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Als het om diezelfde jongen gaat over wie je al een tijdje praat in het Lucht Je Hart, dan raad ik je echt wel met heel mijn hart aan om te stoppen met die jongen. Jij bent veel meer waard dan een jongen die je aan het lijntje blijft houden, gewoon omdat hij graag met de gevoelens van een leuke meid speelt. Sorry dat ik me hiermee bemoei, maar ik hoor je vaak over hem praten in dit topic en ik denk dat jij veel beter verdient dan deze jongen.

    Oh echt??? Was al tijdje weg geweest.
    Maar ja ik ben er echt helemaal klaar mee... en dit keer meen ik het serieus.
    Ike kan die gevoelens niet zomaar weg stoppen, maar ik ga het wel proberen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik in paniekaanval. Bliksem sloeg vier keer op verschillende plaatsen om ons heen in net.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Ik in paniekaanval. Bliksem sloeg vier keer op verschillende plaatsen om ons heen in net.


    En zo luid. x_x De deur stond nog open.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo gek op onweer, oh my gosh. Flitsieeees. 8D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Furiosa schreef:
    (...)

    En zo luid. x_x De deur stond nog open.


    Ja hier ook. Uit reflext liet ik mezelf van de stoel vallen en drukte ik mijn oren dicht. Alles trilde...
    Was bij jou de stroom ook uit?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Ja hier ook. Uit reflext liet ik mezelf van de stoel vallen en drukte ik mijn oren dicht. Alles trilde...
    Was bij jou de stroom ook uit?


    Nope. Ik trok wel gelijk de stekker van mijn laptop eruit, haha. Prioriteiten. ;x


    Your make-up is terrible

    IK BEN ZO BLIJ DAT IK MAG GAAN NAAR DIE MEETING, ZO BLIJ. PLEASE, GA LATER NIET ZEGGEN DAT IK NIET MEER MAG. /notallcaps


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nope. Ik trok wel gelijk de stekker van mijn laptop eruit, haha. Prioriteiten. ;x


    Had ik meteen al gedaan, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ergens moet ik dat programma 'geen cent te makken' maar triest vinden, maar ja. Die discussie over wie er nou het meest schijt, vanwege het tekort aan toiletpapier, vind ik toch wel erg grappig.


    26 - 02 - '16

    Er komt nog meer aan D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, zondag toch naar het Metropolis Festival. Ik heb er zo'n zin in jfsdkg. C;


    Caution first, always.

    Ik heb zo'n hoofdpijn. Jezus. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg regen, onweer, I love you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohmijngod, I love this weather.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is hier nog gewoon droog. :'D


    Danmarks Dynamite.