• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    McDonell schreef:
    (...)

    Congrats!


    Thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff en dan te bedenken dat het in Brazilië dus maar 5°C is? O.o
    Dan heb ik toch wel liever de hitte die wij nu hebben. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog 1 uur...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigengrau schreef:
    Zelfgemaakte ijskoffie is zo ongelooflijk lekker. <3


    jelly


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik heb het gisteren ook gedaaaaan! Zo trots dat het lukte ^^
    Good luck :3

    Thanks. ^^ Een paar uur geleden afgerond en het was toch weer zo gedaan, maar ja die keuken is ook niet meer helemaal schoon te krijgen. x) Wel goed van jou!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is vandaag precies een jaar geleden dat we je in moesten laten slapen. Javert is een lieverdje en hij had geen betere troost kunnen zijn, maar ik mis je nog steeds. ;c


    Caution first, always.

    Het is zo fijn om veel nieuwe muziek te ontdekken. Nu kan ik wel weer even vooruit.

    I'm such a disappointment.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waar blijft mijn nubbie? Hij moet niet weer tot 11 uur werken hoop ik. Het is niet leuk als hij 14 uur per dag werkt.


    //Was bijna usernaamveranderdag vergeten (':

    En weer trap je op mijn hart en alweer trap ik erin.
    Ik kan werkelijk je kop eraf rukken, als je niet bij me had willen slapen had je het eerlijk kunnen zeggen dan hoef je niet te liegen over dat je naar het "strand" ging de volgende dag. Want ik weet nu dat je dat niet waar is.

    Echt het gala heb ik niet laten verpesten Door jou, maar gekwetst ben ik wel. Al 7 weken praten wij via de WhatsApp maar gisteren was ik lucht voor je.

    Grote klootzak

    sorry maar ik ben gekwetst en boos


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Leuk dat je alleen een Turkse pizza voor jezelf gehaald hebt, terwijl ik ook om eten vroeg..

    Ah the happiness c;


    26 - 02 - '16

    Elros schreef:
    En weer trap je op mijn hart en alweer trap ik erin.
    Ik kan werkelijk je kop eraf rukken, als je niet bij me had willen slapen had je het eerlijk kunnen zeggen dan hoef je niet te liegen over dat je naar het "strand" ging de volgende dag. Want ik weet nu dat je dat niet waar is.

    Echt het gala heb ik niet laten verpesten Door jou, maar gekwetst ben ik wel. Al 7 weken praten wij via de WhatsApp maar gisteren was ik lucht voor je.

    Grote klootzak

    sorry maar ik ben gekwetst en boos

    Als het om diezelfde jongen gaat over wie je al een tijdje praat in het Lucht Je Hart, dan raad ik je echt wel met heel mijn hart aan om te stoppen met die jongen. Jij bent veel meer waard dan een jongen die je aan het lijntje blijft houden, gewoon omdat hij graag met de gevoelens van een leuke meid speelt. Sorry dat ik me hiermee bemoei, maar ik hoor je vaak over hem praten in dit topic en ik denk dat jij veel beter verdient dan deze jongen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb post nummer 42.000 gemist.. Oeps :W

    Yay. Morgen zie ik je weer c;
    Mijn week kan niet meer stuk!


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo ziek. Het voelt net of mijn keel is opgezwollen.


    "Ignite, my love. Ignite."