• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Dankje. Ik heb nu tenminste wel een reden om veel waterijsjes te eten.


    Hehe dat wel, ja.


    Your make-up is terrible

    Ik heb eigenlijk totaal geen idee wat ik aan het doen ben. . . :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BSA IS BINNEN.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    What doesn’t kill you fucks you up mentally and affects your ability to have stable relationships with other human beings.


    kindness is never a burden.

    Ik wil eigenlijk gewoon heel graag een ander werkend brein. Ik ben deze helemaal zat.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    godverdomme waarom raakt dit me zo? De tranen willen echt maar niet stoppen. Wat zou ik er veel voor geven om gewoon weer vrienden te hebben bij wie het mogelijk is je verhaal te doen...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dat lucht op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat moment dat je shorts gaat passen en een willekeurige persoon gaat zeggen dat je het goed kan hebben (bloos).

    Thank you random person!


    26 - 02 - '16

    Pft. Ik weet ook precies welke mensen hier ruzie hadden. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nee, ik ga níét zwemmen. Ik doe alles met plezier, maar doe me dit niet aan, alsjeblieft. :[


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Nee, ik ga níét zwemmen. Ik doe alles met plezier, maar doe me dit niet aan, alsjeblieft. :[


    Ik wou dat iemand mij mee vroeg om te zwemmen. Ben lang niet in het zwembad geweest :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Royai schreef:
    What doesn’t kill you fucks you up mentally and affects your ability to have stable relationships with other human beings.

    + I don't know why, but I feel like crying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik wou dat iemand mij mee vroeg om te zwemmen. Ben lang niet in het zwembad geweest :c

    Je mag wel in mijn plaats, hoor, Kyle. :'D Mijn moeder zit me constant te pushen om mee het water in te gaan, maar ik ben veel te onzeker, dus blijf ik doodleuk aan de kant in de hitte zitten. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het ongelooflijk dat mensen nu blijkbaar zelfs suicide notes op hun shirts hebben staan. Dat je daarmee rond zou lopen. Dat je het überhaupt zou verkopen. Dat vind ik echt respectloos.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lang leve een eigen zwembadje.


    Your make-up is terrible