• En dat is hard bewezen =D
    Want welke quizzen worden het meeeste gemaakt:
    Verkracht door Bill Kaulitz;
    You, a prostitute...
    enzovoort enzovoort.
    Wat heb je nou aan die series over seks en al dat gedoe.
    Een beetje seks kan geen kwaad maar ik bedoel, je moet toch niet series gaan lezen waarin je in deel 3 Bill/Tom/.. 5x na elkaar platneukt.
    Kies toch een serie waar er meer gevoel inzit.
    [/eigen mening en de titels die ik gebruik zijn gewoon dingen waar ik opkom, ik lees die verhalen niet dus weet ik niet waarover die gaan.]

    Chiaar, The Idiots.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Hee erg mee eens !!


    ik bedoel een beetje is oke

    maar heel veeel nee


    x

    Eerlijk gezegd ben ik het half met je eens. Een serie zoals bijvoorbeeld: 'Verkracht door Bill Kaulitz.' Daar zit gevoel in, snap je? In dat soort series zit echt een verhaal. Maar series waar bijvoorbeeld alleen seks inkomen, dat is er vrij weinig, en worden toch niet zoveel gemaakt. Ik geef je gelijk, dat soort series worden meer gemaakt, maar dat is niet omdat mensen oversekst zijn ofzo. Het is omdat het hun boeit, en de meesten, zoals ik, gaat het niet eens om de seks.:S
    x


    ok

    Eerlijk gezegd ben ik het half met je eens. Een serie zoals bijvoorbeeld: 'Verkracht door Bill Kaulitz.' Daar zit gevoel in, snap je? In dat soort series zit echt een verhaal. Maar series waar bijvoorbeeld alleen seks inkomen, dat is er vrij weinig, en worden toch niet zoveel gemaakt. Ik geef je gelijk, dat soort series worden meer gemaakt, maar dat is niet omdat mensen oversekst zijn ofzo. Het is omdat het hun boeit, en de meesten, zoals ik, gaat het niet eens om de seks.:S
    x


    Eens.
    Bovendien is die serie, Verkracht door 'Bill Kaulitz' niet zoals de titel eruit ziet. Bovendien worden ze niet platgeneukt.


    -

    (...)Ja, tussen Tom en Bill. Maar niet tussen Bill en een meisje XD

    haha omg
    je hebt gelijk


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Liefdelijke seks mag er zeker in. Daar kan ik goed mee leven. Maar het moet idd gemixt zijn met gevoelens. Véél gevoelens. Niet zomaar een wip om te wippen (':
    Is die van mij dan goed CHiaar?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)

    Eens.
    Bovendien is die serie, Verkracht door 'Bill Kaulitz' niet zoals de titel eruit ziet. Bovendien worden ze niet platgeneukt.
    ze heeft wel gezegd dat ze niet weet over wat het gaat, maar als er verkracht of seks in de titel staat spreekt het vooral aan bij de 13jarige die niet anders doen dan geilen op Bill, dat zelf kweelbakjes overlopen -_-"
    ik zeg nu wel niet dat een 16jarige ofzo het niet mogen lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Is die van mij dan goed CHiaar?

    Ik zeg niets bij jou, kind x'd
    xx


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Uhu. x')

    (...)
    Ik zeg niets bij jou, kind x'd
    xx
    haha okey :P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    seg het moete nie altij zo verhalen zen waar da iedereen blijt enzo é

    vieze emo's!

    seg het moete nie altij zo verhalen zen waar da iedereen blijt enzo é

    vieze emo's!

    wtf zeg jij nou (: we hebben het over verhalen met SEKS

    (...)
    wtf zeg jij nou (: we hebben het over verhalen met SEKS
    haha omg ja
    naja mss is ze daar nog niet klaar voor ofzo x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    seg het moete nie altij zo verhalen zen waar da iedereen blijt enzo é
    vieze emo's!

    Waar slaat het laatste eigenlijk op?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)ze heeft wel gezegd dat ze niet weet over wat het gaat, maar als er verkracht of seks in de titel staat spreekt het vooral aan bij de 13jarige die niet anders doen dan geilen op Bill, dat zelf kweelbakjes overlopen -_-"
    ik zeg nu wel niet dat een 16jarige ofzo het niet mogen lezen.

    Totaal niet mee eens. Oké, ik ben geen 13 jaar maar ik ben wijs genoeg om niet op Bill te geilen o_O. Je spreekt je oordeel te snel uit. Sommige mensen van 13 jaar zijn ook wijs.


    I recycle my thoughts.

    Maar seks is coel :$


    Life is hard and then we die