• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    A T L A S      P H I N E A S      A R C H I B A L D
    Hebe — 19
    "You're living, you occupy space and you have mass; you know what that means? You matter."


    Alesia grijnsde naar me. "Ik hoop het. Maar ik heb toch nog een heel jaar om de beste knokpartijtjes in hoogsteigen persoon uit te vechten, dus dat komt wel goed." Ik lachte met haar mee en vroeg toen of ze zin had om wat te sparren. Haar gezicht leek eventjes enthousiast op te lichten. "Ik dacht al dat je het nooit ging vragen — natuurlijk. Eens zien hoe slecht die tien maanden me hebben gedaan. Ik verwacht niet teveel van mijn vechtkunsten na tien maand bij tamme ezels te zitten."
          Ik lachte nog eens en begon in de richting van het trainingsarena. "Je bent een dochter van Ares. Het zit in je bloed, dus het komt wel goed." Hij lachte even om het feit dat zijn zin rijmde. "Maak het niet te moeilijk voor mij. Het is ook al weer 10 maanden geleden sinds ik voor het laatst trainde," sprak ik met een opgetrokken mondhoek. "New York City biedt niet veel trainingsmogelijkheden aan." Ik had natuurlijk vechtsporten kunnen doen, maar dat interesseerde me niet echt. Eerder iets voor kinderen van Ares of Athena; voor Alesia dus. "Behalve vechtsporten, maar.. je weet wel." Hij stopte met praten, niet echt wetend hoe hij zijn zin het best zou afwerken.
          We praatten nog eventjes over van alles en nog wat op onze weg naar de trainingsarena en toen we daar aankwamen waren er al een aantal andere kampers aan het trainen of gewoon praten zoals Pyper van het Hephaestus gebouw en Levi van het Hecate gebouw. Ik trok een trainingspantser aan en nam een van de vele trainingszwaarden in mijn hand. Hij voelde slecht uitgebalanceerd, maar het was enkel om te trainen dus maakte het vrij weinig uit. Ik wachtte tot Alesia ook klaar was en ging toen tegenover haar staan. "Laten we rustig beginnen, goed?"


    kindness is never a burden.

    Valene Bride Aslan- Iris


    Valene werd door Liam meegetrokken en ze liet het maar gebeuren. Hij zou zo wel zien dat ze niet echt gemaakt was om te vechten. Ze kon niet met een pijl en boog over weg en al helemaal niet met een zwaard. Het enige waar Valene iets aan had was een kleine dolk en haar vermogen om mensen te laten zien wat zij wil dat ze zouden zien. Het enige wat ze dan nog zou doen was maken dat ze weg was daar. Ze keek naar Liam die haar meetrok en probeerde zijn tempo een beetje bij te houden, ondertussen vlogen haar gedachten naar het gesprek met Liam. Ze wist niet of vechten haar echt zou helpen en er uit zien als een meisje meisje, dat zou bij Valene erg moeilijk worden. Ze was altijd wel met haar kleding en haar haar bezig en het ging gewoon vanzelf eigenlijk. Ze kwamen bij de trainingsvelden aan en Valene keek een beetje ongemakkelijk toen ze zag dat vele er al bezig waren, goed bezig waren. Ze kwam tot stilstaand en schuifelde heen en weer en keek op naar Liam. 'Zeg misschien is dit het juiste moment om te vertellen dat ik erg waardeloos ben in vechten' Ze keek hem doordringend aan en zei 'als je me echt wil leren om te vechten dan zul je heel veel geduld moeten hebben'. Ze wilde het op zich wel leren, het was misschien wel belangrijk. Misschien wel een beetje heel erg belangrijk. Het kwam er op neer dat ze eigenlijk altijd geluk moest hebben om niet dood te gaan en dat had ze al een paar keer gehad. Ze had weleens pogingen gedaan om proberen te boogschieten maar dat was dus echt niet voor haar weggelegd. Maar ach Liam zou het waarschijnlijk na een paar keer ook wel door hebben dat ze een beetje hopeloos was.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    A T L A S      P H I N E A S      A R C H I B A L D
    Hebe — 19
    "What do French people call a really bad thursday? A trajeudi."


    Hoewel het altijd wel een aanpassing was wanneer ik opnieuw in Camp Half-Blood aankwam, was het fijn om weer gewoon mezelf te zijn, zonder dat ik bang hoefde te zijn dat iemand mijn identiteit zou ontdekken. Tijd spenderen met mijn halfbroers en -zussen, dineren met hen en kampliederen zingen rond het kampvuur... dat waren de dingen die ik het meest miste wanneer ik in Manhattan was. Niet perse het boogschieten of de Capture the Flag wedstrijden en het wagenrennen — hoewel dit ook altijd leuk was — maar gewoon het samenzijn met mijn 'soortgenoten', als dat een goede verwoording ervoor was.
          Alec, Joey, Margot en ik waren net een potje Mythomagic aan het eindigen — ik won drie keer — toen Georgina — de Head Counselor — ons kwam melden dat het tijd was voor het avondeten. Geërgerd wierp Joey zijn kaarten op de tafel en liep mopperend dat hij net aan het winnen was, weg. Margot wierp me een blik toe die zei 'Laat hem de volgende keer winnen' en ik haalde enkel met schouders op, waarmee ik bedoelde 'we zien nog wel'. Ze schoot in de lach, wat haar een moordende blik van Joey bezorgde.
          De Campers verlieten de Cabin in groepjes, maar ik ruimde eerst nog het spel op. Hoewel in het officiële spel iedereen zijn eigen kaarten en figuurtjes gebruikt, hebben de Hebe-Campers al hun kaarten en figuurtjes gewoon samen gegooid, aangezien dat eerlijker was voor de kinderen wiens ouders geen zeldzame kaarten of figuurtjes konden betalen. De meeste kaarten waren de mijne. Ik had ze gekocht toen ik 13 of 14 was, nadat een oudere Camper me het spel had uitgelegd, maar ondertussen verzamelde ik ze al lang niet meer. Hoewel ik het spel nog graag speelde, was het kopen, ruilen en verzamelen niet meer aan mij besteed.
          Toen ik het spel had opgeruimd — en ook de Cabin, because reasons — verliet ik ook iets later dan de anderen Hebe's Cabin en liep in mijn eentje naar het Dining Pavilion. Uit het bos kwamen dryaden te voorschijn en hier en daar zag ik ook nog een aantal late Campers en Satyrs lopen, dus gelukkig was ik niet de enige die te laat was. Ik hoopte maar dat mijn broers en zussen of het Hermes-gebouw — wat konden zij eten, man — wat voedsel voor me hadden overgehouden. En hopelijk ook een plaatsje aan de tafel. Hebe's Cabin was de tweede grootste van het Camp, dus zaten we een beetje krap aan tafel. Niet dat iemand van ons daar over zou klagen.
          Ik zag een vrouwelijke Camper enkele meters voor me lopen en deed een spurtje om haar in te halen. Het bleek Roxanne uit de Athena's Cabin te zijn, een meisje die ik enkel oppervlakkig kende. Over het algemeen leek ze me heel erg verlegen, maar ik besloot toch een praatje met haar te maken. "Hey, Roxanne. Hoe gaat-ie?"


    kindness is never a burden.

    ROXANNE SAPPHO PARVA

    Athena -- 17 jaar



    Geconcentreerd zette ik weer een lijntje op het papier. Mijn schets begon eindelijk vorm te krijgen en je kon ondertussen al zien wat het zou worden. Ik hield mijn schetsboek op armlengte afstand en keek nog een keer, om vervolgens te oordelen dat dat ene stukje toch iets te bol was. Ik gumde het lijntje voorzichtig uit en verbeterde het. Zo, dat was al een stuk beter. Tevreden keek in naar het voorlopige resultaat en ik legde het tekenblok weer voor me neer om verder te gaan met de uitwerking toen het me opviel dat het toch wel erg stil was geworden hier. Oké, ik zat niet op een drukke plek, maar zelfs hier zou ik de mensen moeten horen die aan het oefenen waren.
    Etenstijd, schoot er door mijn hoofd en gehaast pakte ik mijn spullen in. Op mijn weg naar de Dining Pavilion, schoot ik even bij mijn Cabin naar binnen om mijn tekenspullen op te ruimen - ik wilde niet dat ze vies zouden worden - en haastte me verder. Toen ik meerdere mensen zag lopen, vertraagde ik mijn pas. Blijkbaar was ik toch niet echt te laat en zou er hopelijk nog wat voor me over zijn. Puberjongens aten nou eenmaal veel, Demigod of niet, en hier hadden we er veel.
    Plots hoorde ik een stem naast me.
    "Hey, Roxanne. Hoe gaat-ie?" Het was Atlas, een van de Hebe-kinderen. Ik kende hem wel van naam, maar verder niet echt. Ik kon me niet herinneren dat we ooit echt een gesprek hadden gevoerd die langer dan een paar zinnen was geweest, maar dat had ik met de meesten niet. Het verbaasde me eigenlijk wel dat hij mijn naam ook kende, aangezien we nooit echt veel contact hadden gehad.
    "Oh hey Atlas. Goed hoor, met jou?" antwoordde ik. Hoewel 'goed hoor' eigenlijk gewoon een standaard antwoord is, ging het ook wel goed. Het kon immers altijd slechter gaan, dus waarom zou ik klagen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    [Ik zal vanaf nu in de ik-vorm schrijven met Beau, gezien vanuit de derde persoon schrijven mij niet echt beviel.]

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          Ik sta al een tijdje te oefenen met messenwerpen, als ik een korte pauze neem om na te denken en het in mij op te laten komen dat het etenstijd is. Normaal zijn het altijd de puberjongens van het Kamp geweest die heel het buffet leegschranzen, echter doe ik als het zowat enigste meisje vrolijk met hun mee. Als ik honger heb is die niet zomaar weg, dus daar zal ik dan werk van moeten maken, zo gaat dat eigenlijk wel een beetje in mijn wereld.
    Ik jog op een normaal tempo naar de Ares-cabin om daar kort mijn zilveren boog en pijlenkoker vol pijlen te droppen. Ook doe ik mijn haar snel opnieuw in een paardenstaart, en hoeveel ik het ook doorborstel, de slag gaat er niet uit. Op mijn normale tempo, wat te vergelijken is met een hardlooptempo, loop ik de Ares-cabin uit richting de Dining Pavilion, echter zie ik als ik voor me kijk plots twee gedaantes een paar meter voor me lopen, en ik weet dondersgoed wie deze gedaantes zijn. De rechtse zal het meisje van een week geleden wel móeten zijn, hoe heette ze ook alweer, Roxy? Het doet er niet toe, want ik krijg geen kriebels in mijn buik van haar gedaante, maar van het gedaante ernaast. Atlas, zoon van Hebe, loopt naast het meisje, zo'n vijf meter voor me. Ik heb al een aardig lange tijd een flinke crush op hem gehad, echter had hij het gelukkig nooit door. Tenminste dat dacht ik dan, dat hoopte ik. Weten doe ik nog steeds niet.
    Als ik op een gegeven moment vlak achter ze loop door mijn snellere tempo, probeer ik zo onopvallend mogelijk langs ze te lopen, hopend niet gespot te worden door één van de twee, of misschien zelfs allebei. Ik voel mijn wangen rood aanlopen als ik vlak langs Atlas loop, en probeer mijn pas dan ook steeds meer te versnellen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 7:36 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either



    Atlas stak zijn handen in de zakken van zijn short en slenterde haast naar de mess hall. Hij glimlachte vaagjes toen Roxanne antwoord gaf en antwoordde meteen enthousiast: "Oh, ook goed. Ik heb echt honger, dat wel. En ook best wel zin in Capture the Flag, hoewel dat soort dingen meestal mijn ding niet zijn. Wordt het weer Athena tegen Ares?" Hij keek haar met een lichtjes opgetrokken wenkbrauw en warme ogen aan. Athena en Ares waren de goden van de oorlog en strategie, dus was het gebruikelijk dat zij de aanvoerders van de teams waren. Hoewel het ook wel eens gebeurde dat andere Cabins de leiding namen. Ik had echter nog nooit meegemaakt dat Hebe's Cabin aanvoerder was.
          Toen een meisje plots langs hen heen schoot, duurde het maar twee seconden om haar te herkennen als Beaudine Hybrington, ook wel gewoon Beau of Badass B genoemd. Ik had jongens haar ook wel eens Beautiful B horen noemen, maar zou dat zelf nooit doen. Ze is natuurlijk heel erg mooi, maar iemand Beautiful B noemen is zo oppervlakkig. Alsof het uiterlijk het enige is wat er toe doet. Ik wist dat ze al een lange tijd op Camp Half-Blood was, al voordat ik hier voor het eerst aankwam en ik was twee jaar ouder dan haar.
          "Hé, Beau!" zei ik wat luider zodat ze me kon horen. Ik wilde haar niet perse lastig vallen, maar misschien wilde ze niet alleen naar de mess hall lopen. Ik wist hoe ongemakkelijk het soms kon zijn wanneer je op je eentje te laat kwam. "Ook zo'n honger?"



    kindness is never a burden.

    Eris Persephone Sephtis

    † Daughter of Hades † negentien † Hungry †




          Eris schudde de haren uit haar gezicht en liep toen de Mess Hall binnen. Haar haren irriteerden haar nu al weer en ze bond ze toch weer in een start terwijl Than haar vroeg of ze straks mee wilde gaan trainen. Dat was precies waar ze op gehoopt had, daar was ze ook echt aan toe. Ze wilde zo ver mogelijk weg blijven van alle vrolijke en knuffelende mensen en niets was daar beter voor dan een uitputtende training met haar tweelingbroer. "Ja natuurlijk.. Ik had er al op gehoopt. " zei ze met een kleine oprechte glimlach tegen hem. "Wat wil je doen? Krachttraining? Ik dacht dat je me misschien ook wel kon helpen met zwaardvechten, het wil nog steeds niet lukken." een geërgerde frons verscheen op haar gezicht bij het laatste wat ze zei. Met zwaarden had Eris vrij veel moeite en al hoefde ze die niet perse te gebruiken, was het handig om met meerdere wapens overweg te kunnen. Nu had de kleine Eris ook een ander wapen kunnen uitzoeken maar ze wilde iedereen laten zien dat een klein iemand ook een zwaar zwaard kon hanteren.
          Voor Thans antwoord af te wachten draaide ze zich om naar het buffet, ze had echt ontzettende honger en zonder te kijken wat Than deed pakte ze een dienblad en begon dat vol te ruimen met allerlei lekkere doch gezonde dingen. Gezonde voeding was iets waar Eris vrij veel waarde aan hechte. Een gezond lichaam was tot meer in staat dan een ongezond lichaam en Eris dacht bij alles na of het haar van pas kon komen bij het vechten en overleven. Als laatste pakte ze een flesje water mee en was tevreden over haar 'buit'. Haar maag knorde nog maar een keertje om te bevestigen dat ze echt snel moest gaan eten, ongeduldig wachtte ze dan ook op Than. Tot Eris' ergernis flitste het beeld van Kaij met zijn donkerkleurige schouderlange haar door haar hoofd en onwillekeurig moest ze toch denken aan het hardlopen in het bos. Vlug schudde ze het van zich af, het was niets geweest en Kaij was niet belangrijk voor haar en zou dat ook niet worden hiel de zichzelf voor..


    I am not as think as you drunk I am

    KAIJ SILVANO GUALTIERO

    Apollo - 18 jaar



    Ik zocht in mijn zakken naar mijn pakje sigaretten en kwam er met een luide zucht achter dat ik die had laten liggen bij mijn Cabin. Aangezien ik echt snakte naar een sigaret zat er weinig op dan omdraaien en het hele stuk terug te lopen. Nou ja, hele stuk... zo ver was het ook weer niet, maar ik was gewoon lui en had geen zin in lopen. Ik had echter nog minder zin om niet te kunnen roken, dus ik deed het toch.
    Het was voor mij best wel wennen om zo weinig te roken. Ik was best wel een kettingroker en moest nu extreem minderen om te zorgen dat ik met mijn voorraad de hele zomer door kwam. Ik had veel mee, maar rookte nog meer en ik kon ook niet zonder komen te zitten de laatste twee weken, dus minderen was de enige optie. Het lukte me zelfs wel aardig vond ik.
    Met mijn pakje sigaretten weer veilig in mijn zak en een sigaret in mijn mond, begaf ik me opnieuw naar het eten toe. Ik was van tevoren wezen hardlopen en had ondertussen best wel honger, dus het kwam geen moment te vroeg. Bij de buffettafel zag ik Eris staan en ik liep naar haar toe. Ik had haar sinds ik hier weer was nauwelijks gesproken en dat moest ik maar eens goedmaken.
    "Hé," zei ik toen ik naast haar stond. "Hoe is het? Ik heb je nog nauwelijks gesproken." Ik glimlachte naar haar. De herinnering van het hardlopen schoot even door mijn hoofd. Misschien konden we dat vaker samen doen.

    ROXANNE SAPPHO PARVA

    Athena -- 17 jaar


    Atlas antwoordde en vroeg of het weer Ares tegen Athena gaat worden bij Capture the Flag. Dat was meestal zo. Het wa wel eens anders, maar meestal waren zij de aanvoerders. Ik had er om eerlijk te zijn nog weinig over gehoord, maar die optie was wel het waarschijnlijkste.
    Glimlachend haalde ik mijn schouders op. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb me er niet zo in verdiept moet ik eerlijk toegeven, al schat ik de kans best wel groot. Zeker nu het de eerste keer weer wordt, gok ik dat zowel Ares als Athena aanvoerders willen zijn. Mij maakt het eigenlijk weinig uit, ik ben er toch niet zo goed in. Het is wel leuk enzo, maar gewoon niet mijn ding." Mijn ding was eerder tekenen en lezen. Ook vechten lag mij niet echt, wat als Demigod best wel problematisch kon zijn als je monsters tegenkwam.
    Een meisje schoot langs ons heen en ik herkende haar als Beau en ik hoopte ergens dat ze door zou lopen. Ons eerste en laatste gesprek was niet zo goed verlopen en ik wist niet goed hoe ik me tegenover haar zou moeten gedragen. Helaas besloot Atlas om haar wel aan te spreken.
    Ik glimlachte wat naar haar en mompelde iets wat misschien als een begroeting zou kunnen klinken en ergens hoopte ik dat ze door zou lopen. Meteen daarna gaf ik mezelf een mentale klap omdat het totaal niet aardig van me was om zo te denken. Het was immers mijn schuld geweest dat ze de vorige keer was weggelopen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2015 - 22:17 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          Altijd leuk als je vast komt te zitten in van die awkward situaties. Altijd leuk.
    Ik werd aangesproken door één van de gedaantes, en laat dat nou net Atlas zijn. "Hé Beau! Ook zo'n honger?" Als er ooit een carnavalsfeest op Camp Halfblood zou komen zou ik de perfecte tomaat zijn, vooral met zo'n rode kop als dat ik nu had. Ik draai me om en lach nogal zenuwachtig richting Atlas om vervolgens mijn hand op te steken als begroeting. De kans was zeer waarschijnlijk dat hij mijn rode wangen meteen zou zien. Fijn.
    "Hé daar!" een nerveus lachje verlaat mijn mond, "Zeker, honger heb ik altijd!" Mijn God Beau wat klink je nu als een vreetzak. Mooie begroeting meid. Ik knik kort richting het meisje naast hem, waarvan ik me de naam nog steeds niet kan herinneren, dus ik houd het maar bij Roxy, om haar ook maar even te begroeten. Bloednerveus begin ik naast Atlas te lopen richting het Dining Pavillion, bang om de situatie nog erger te maken dan dat hij al is. "Dusseh, mooi weertje vandaag hè?" probeer ik een gesprek te beginnen, maar man ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik die zin eenmaal heb uitgesproken. Hoezó duidelijk dat ik een crush op hem heb.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    ROXANNE SAPPHO PARVA

    Athena -- 17 jaar



    Atlas antwoordt en vraagt of het weer Ares tegen Athena gaat worden bij Capture the Flag. Dat is meestal zo. Het is wel eens anders, maar meestal zijn zij de aanvoerders. Ik had er om eerlijk te zijn nog weinig over gehoord, maar die optie was wel het waarschijnlijkste.
    Glimlachend haal ik mijn schouders op. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb me er niet zo in verdiept moet ik eerlijk toegeven, al schat ik de kans best wel groot. Zeker nu het de eerste keer weer wordt, gok ik dat zowel Ares als Athena aanvoerders willen zijn. Mij maakt het eigenlijk weinig uit, ik ben er toch niet zo goed in. Het is wel leuk enzo, maar gewoon niet mijn ding." Mijn ding was eerder tekenen en lezen. Ook vechten lag mij niet echt, wat als Demigod best wel problematisch kon zijn als je monsters tegenkwam.
    Een meisje schoot langs ons heen en ik herkende haar als Beau en ik hoopte ergens dat ze door zou lopen. Ons eerste en laatste gesprek was niet zo goed verlopen en ik wist niet goed hoe ik me tegenover haar zou moeten gedragen. Helaas besloot Atlas om haar wel aan te spreken.
    Ik glimlachte wat naar haar en mompelde iets wat misschien als een begroeting zou kunnen klinken en ergens hoopte ik dat ze door zou lopen. Meteen daarna gaf ik mezelf een mentale klap omdat het totaal niet aardig van me was om zo te denken. Het was immers mijn schuld geweest dat ze de vorige keer was weggelopen.

    KAIJ SILVANO GUALTIERO

    Apollo - 18 jaar



    Ik zocht in mijn zakken naar mijn pakje sigaretten en kwam er met een luide zucht achter dat ik die had laten liggen bij mijn Cabin. Aangezien ik echt snakte naar een sigaret zat er weinig op dan omdraaien en het hele stuk terug te lopen. Nou ja, hele stuk... zo ver was het ook weer niet, maar ik was gewoon lui en had geen zin in lopen. Ik had echter nog minder zin om niet te kunnen roken, dus ik deed het toch.
    Het was voor mij best wel wennen om zo weinig te roken. Ik was best wel een kettingroker en moest nu extreem minderen om te zorgen dat ik met mijn voorraad de hele zomer door kwam. Ik had veel mee, maar rookte nog meer en ik kon ook niet zonder komen te zitten de laatste twee weken, dus minderen was de enige optie. Het lukte me zelfs wel aardig vond ik.
    Met mijn pakje sigaretten weer veilig in mijn zak en een sigaret in mijn mond, begaf ik me opnieuw naar het eten toe. Ik was van tevoren wezen hardlopen en had ondertussen best wel honger, dus het kwam geen moment te vroeg. Bij de buffettafel zag ik Eris staan en ik liep naar haar toe. Ik had haar sinds ik hier weer was nauwelijks gesproken en dat moest ik maar eens goedmaken.
    "Hé," zei ik toen ik naast haar stond. "Hoe is het? Ik heb je nog nauwelijks gesproken." Ik glimlachte naar haar. De herinnering van het hardlopen schoot even door mijn hoofd. Misschien konden we dat vaker samen doen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.




    test


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het probleem zou nu verholpen moeten zijn. =)
    Er was een haakje van een img-code te weinig. Doordat er een andere img-code volgde was Q ontregeld omdat er een code niet afgesloten was. Normaal zou de post nu terug aanpasbaar moeten zijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    A T L A S      P H I N E A S      A R C H I B A L D
    Hebe — 19
    "What do you call a fake noodle? And impasta."


    Altas glimlachte begrijpend naar Roxanne. "I feel ya," zei hij. "Capture the Flag is ook niet meteen mijn ding en al zeker niet wanneer Athena en Ares meedoen." Wat dus altijd was. Heel slim Atlas. Doe zo verder. "Ik bedoel, als ze aanvoerders zijn. Want dat zijn ze meer competitief dan anders." Voor heel even vergat hij dat Roxanne een dochter was van Athena en hij dus over haar Cabin bezig was. Hij herpakte zich snel, al had hij wel de indruk dat zij niet zo competitief was als haar halfbroers en zussen, op vlak van Capture the Flag. "Niet dat daar iets mis mee is... maar het kan dan al snel héél ruw worden, begrijp je?" Atlas hoopte maar dat hij haar niet had beledigd. Vandaag was echt zijn dagje niet.
          En over Ares gesproken... Beau draaide zich om nadat Altas naar haar geroepen had — op een goede manier, niet catcalling of iets dergelijks; hij zou dat nooit doen — en begroette hem door haar hand op te steken. Hij haalde zijn eigen hand uit zijn broekzak en aapte haar beweging na, waarna hij zijn hand weer in zijn broekzak stak. Atlas merkte op dat ze er nogal rood uitzag. Maar het was dan ook een warme avond en Atlas bedacht zich dat ze waarschijnlijk van één of andere training kwam. "Hé, daar! Zeker, honger heb ik altijd!"
          Atlas grijnsde breed. "That makes two of us." Beau kwam naast hem te lopen en met z'n drieën vervolgden ze het pad naar het Dining Pavillion. "Ik hoop dat er pizza is. Of beter gezegd: dat er nóg pizza is." Spontaan begon Atlas een parodie op het nummer van Janis Joplin te zingen: "Take it! Take another little pizza my heart now baby!" Hij draaide zich naar Beau toe en met dramatisch beweging zong hij de rest van het originele nummer: "Oh ooooh, break it! Break another little bit of my heart now, darling! Yeah, yeah, yeah! You know you got it — whoahhhhh!" Dramatisch viel Atlas op zijn knieën voor een luchtgitaarsolo. Toen drong het tot hem door dat de meisjes nu waarschijnlijk zouden denken dat hij gestoord was, dus stond hij weer recht, streek zijn shirt recht met een brede grijns en schonk de twee meisjes een verontschuldigende glimlach. Niet dat hij beschaamd was, of zo.
          "Sorry, wat zei je? Oh! Inderdaad een mooi weertje. Lekker warm ook." Atlas floot het deuntje van één of andere cartoonshow waar Arden vaak naar keek. "Alright, ik heb nog een pizza mop: what's the difference between a pizza and my pizza jokes?" Zijn ogen flitsten van Roxanne naar Beau. "My pizza jokes can't be topped! Eyoooo!"


    kindness is never a burden.

    Eris Persephone Sephtis

    † Daughter of Hades † negentien † Hungry †

    "There's a special place in Hell, just reserved for me. It's called the THRONE."



    Alsof het voor Eris nog niet moeilijk genoeg was om Kaij uit haar gedachtes te bannen was hij het die de eetzaal binnenkwam lopen. Ze wendde zich vlug af en probeerde net te doen alsof ze er niet was, misschien zag hij haar wel niet. Maar het was natuurlijk onzin om dat te denken, met haar vuurrode haren trok ze overal de aandacht. Ze kon zich wel voor haar kop slaan omdat ze net aan hem dacht, er was vast iemand daarboven die hem dat in had gefluisterd en een geërgerde frons verscheen op haar gezicht. Niet veel later kwam Kaij inderdaad haar kant op, ze hoorde zijn typische voetstappen haar kant op komen. Ze klonken harder dan ze geklonken hadden op de zachte bosgrond maar waren nog steeds herkenbaar en dat ergerde haar. Ze kon het natuurlijk ook gewoon wijten aan haar oplettendheid en dat zou ze hoe dan ook zichzelf voorhouden.
    Toen hij naast haar stond klonk zijn iet wat hese stem, door de sigaret die hij waarschijnlijk net geroken had, en hij groette haar. Even flitste haar ogen naar hem toe, daarna naar haar broer en toen naar de lege omgeving van het buffet. Ze kon dus echt niet doen alsof hij het tegen iemand anders had dan haar... Want er was simpelweg niemand anders tegen wie hij het zou kunnen hebben. Ze keek dus maar weer naar hem op vanonder haar wenkbrauwen wat haar een dreigende uitstraling gaf, onder andere door haar zwarte eyeliner en bijna zwarte ogen. Kaij vervolgde zijn begroeting met "Hoe is het? Ik heb je nog nauwelijks gesproken." en Eris kon hem haast wel voor zijn kop slaan omdat hij dat zei in het bijzijn van haar broer. Than wist namelijk niks over hun ontmoeting in het bos en dat wilde ze eigenlijk ook graag zou houden. Geheid dat hier vragen over kwamen als hij straks weg was - Than was niet iemand die haar in het openbaar aan een kruisverhoor zou onderwerpen.
    Ze wist niet goed wat ze hierop moest zeggen. Moest ze aardig zijn? Of zou dat verkeerde verwachtingen scheppen bij zowel hem als Than. Ze besloot dat aardig ook niet in haar straatje paste, ze wilde natuurlijk ook niet dat iedereen ging denken dat ze wel oké was en dat ze dus niet bang voor haar hoefden te zijn. Een botte reactie was dan eigenlijk ook de enige oplossing. Hoe kon ze überhaupt nadenken over een ander soort reactie? Die bestond er voor haar toch nooit. Met een mierzoete glimlach keek ze dus naar hem op terwijl ze op hem reageerde met de kilste stem die ze maar op kon zetten. "Geweldig tot jij hier kwam en het waagde om je mond tegen mij open te trekken." Het kwam er zo poeslief uit dat je de boodschap die zich erin verschool bijna over het hoofd zou zien en daarom trok ze nog even agressief haar lip op. "En misschien is dat waarom we niet praten.." voegde ze eraan toe op net zo'n dodelijke toon. Even kort blikte ze naar Than, bang voor zijn reactie en bang dat hij iets aan haar zou merken en tegelijkertijd bang dat Kaij het ook zou merken al kon dat eigenlijk niet als haar eigen broer daar soms al moeite mee had.


    I am not as think as you drunk I am

    KAIJ SILVANO GUALTIERO

    Son of Apollo - 18 jaar
    "Even if I’m completely unsure, I’ll pretend I know exactly what I’m talking about"



    Kaij zag wel dat Eris zich afwendde van hem alsof ze hem niet gezien had, maar hij wist wel beter. Eris wist precies dat hij naar haar toe kwam. Ze was oplettend genoeg daarvoor en er was verder niemand tegen wie hij het kon hebben. Hij zag haar ogen naar haar broer flitsen en haar houding vertelde hem dat hun ontmoeting een geheim was geweest dat verborgen diende te blijven en dat niet zo in de bekendheid gegooid moest worden door zoiets als een praatje. Waarom? Hij had geen idee.
    Haar antwoord klonk killer dan iemand ooit tegen hem gepraat had en ze liet duidelijk weten dat hij maar beter weg kon gaan, maar Kaij wist wel beter. Ja, ze reageerde vijandelijk en wilde hem afstoten, maar hij had de aarzeling in haar ogen gezien. Ze had getwijfeld of ze wel zo zou moeten reageren tegen hem en dat was de kleine aanwijzing die hem vertelde dat het niet zo bedoeld was en dat hij beter kon blijven. Niemand wilde alleen zijn, zelfs als ze iets anders probeerden te vertellen. Natuurlijk had ze haar broer, maar mensen hebben ook vrienden nodig die geen bloedverwant zijn – al was ze technisch gezien natuurlijk het nichtje van Apollo en was hij dus haar achterneef.
    “Vreemd, ik dacht echt dat we aan het praten waren,” antwoordde hij haar met een glimlach en een knipoog, aangezien het een grapje was en hij haar niet wilde aanvallen. Hij deed hard zijn best om er niet bedreigend uit te zien en haar gerust te stellen, alsof ze een bang hertje was en hij haar toevallig was tegengekomen tijdens het hardlopen en haar niet wilde wegjagen terwijl hij haar passeerde. Zijn gedachten vlogen even naar hun vorige ontmoeting in het bos, waar zijn net bedachte vergelijking nog meer op leek. Daar was hij haar immers in het bos tegengekomen, al had ze zich toen iets anders gedragen. Ze was duidelijk niet alleen de kille persoon van wie ze wilde dat iedereen dacht dat ze het was.
    Hij had de blik naar Than wel gezien en hoewel ze een gesloten boek was, kon hij nu wel zien dat ze vreesde voor zijn reactie. Hij vroeg zich echt af wat er dan zo gevaarlijk of verboden was, als zelfs hij nu kon zien wat er in haar omging.
    Kaij pakte ook een bord en begon daar eten op te stapelen terwijl de etensgeuren zijn neus binnendrongen. Ja, hij wilde graag met Eris in gesprek en hoopte dat ze niet naar haar tafel zou vluchten – al zou hij natuurlijk de regels kunnen breken en er gewoon bij kunnen gaan zitten – maar hij had ook wel echt honger, zoals zijn maag net op dit moment luid bevestigde. Om zijn maag rustig te houden pakte hij vast een stukje brood van zijn bord en begon erop te kauwen, terwijl hij naar Eris keek.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.