• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          In tegenstelling tot een hoop andere Kampers was Beaudine het hele jaar op Camp Halfblood gebleven, iets wat voor haar doodnormaal is geworden gezien ze het niet waard vond om een bezoekje aan haar moeder te brengen.
    Opstaan is altijd al Beau's favoriete deel van de dag geweest -- not. Na veel gekreun slaagde ze er toch in om rechtop te gaan zitten en een been uit bed te zetten. Eenmaal uit bed en uitgestrekt liep ze slaperig naar haar kledingkast om er het eerste het beste setje kleren uit te halen wat ze zag. Ook haalde ze haar zwartleren riem vol werpmessen uit haar kast, evenals haar volle pijlenkoker en zilveren boog. Na een korte douche te hebben genomen en haar haren te hebben geföhnd trok Beau haar kleren aan en deed ze haar haren in een hoge paardenstaart, om vervolgens de Ares-cabin uit te lopen. Het was zonnig op de aankomstdag, iets wat vrij gewoonlijk was. Het was immers zomervakantie. Op de aankomstdag waren er nooit echt activiteiten of schema's die gevolgd moesten worden, behalve in de avond, wat betekende dat je kon doen wat je wilde.
    Beaudine begon richting de schietbaan te lopen, niet lettend op alle Kampers die zich om haar heen bevonden. Beau was niet in de stemming om een leuk praatje te maken, gezien daarvoor eerst haar ochtendhumeur zijn weg moest scheren. Eenmaal bij de schietbaan aangekomen koos Beaudine het verste doelwit uit om mee te trainen. Ze trok een zilveren pijl uit haar pijlenkoker en legde die op de pees van haar boog, om deze vervolgens aan te spannen en te richten op het doelwit. Na een paar seconden laat Beau de pijl vliegen, die vervolgens middenin de roos belandt.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 10:17 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [ ik ga vannacht op vakantie en ben de 24e (volgens mij) weer thuis. De eerste week heb ik Wifi maar weet niet of ik ook tijd heb om te reageren..]


    I am not as think as you drunk I am


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Ik weet dat ik mezelf compleet voor schut heb gezet en als Ana wegloopt, wordt het alleen maar bevestigd. Ik durf niet eens op te kijken naar Nathaniel, ik weet toch wel wat voor rare opmerking het was. Ik mompel iets wat misschien zou kunnen klinken alsof ik iemand anders zou gaan begroeten, pak mijn tekenspullen en vlucht weg. Ik ren nog net niet echt.
    Als ik buiten zicht ben, blijf ik even staan om te kalmeren - ik sta echt te trillen op mijn benen - en besluit dan naar de schietbaan te gaan. Daar zijn meestal wel wat mensen en wat ik nu echt even kan gebruiken is me verliezen in het tekenen. Wat ik tegen Ana zei over dat ik meestal dieren tekende, klopt niet helemaal. Ja, ik teken ook dieren, maar ik teken alles wat ik zie en wat het waard is getekend te worden. Dat zijn ook vaak andere demigods die aan het trainen zijn, samen zijn met vrienden of gewoon willekeurig langslopen. Zodra ik iets zie wat het waard is te tekenen, teken ik het.
    Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik alweer niet oplet waar ik loop en bijna tegen iemand aanloop. Gelukkig kan ik me nog net inhouden, waardoor we niet botsen maar wel extreem dicht tegen elkaar aan staan. Lekker bezig, Roxanne. Snel zet ik een stap achteruit om haar personal space iets meer te respecteren. Ik herken haar vaag, maar kan niet op haar naam komen.
    "Sorry, ik was niet aan het opletten," zeg ik snel om me te verontschuldigen. Als ik het me goed herinner - wat ik waarschijnlijk niet doe maar daar hebben we het niet over - is zij van Ares en dat zijn niet de mensen met wie je graag ruzie hebt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          Gedurende het moment dat Beau middenin haar concentratie zat om opnieuw een pijl naar het schietbord te schieten, stond er voordat ze het ook maar door had een persoon letterlijk in haar nek te hijgen. Beaudine schrok zich rot en liet de pijl los, die vervolgens in het gras tien meter voor het schietbord terecht kwam. Beau draaide zich met een geïrriteerd gezicht om om vervolgens het meisje dat vlak achter haar stond te bestuderen. Het meisje had inmiddels al een stap achteruit gezet, evenals een opmerking met excuses uitgesproken. "Let de volgende keer beter op, wil je? Er zijn mensen die opgaan in hun trainingen en geen stoorzenders als jou kunnen gebruiken," had Beaudine kort daarna uitgesproken. Ze wist dat ze nu als een verschrikkelijke bitch klonk, maar het meisje moest het er maar mee doen. Beau draaide zich om en pakte een nieuwe pijl uit haar pijlenkoker, om deze actie vervolgens aan te sluiten met de opmerking "De naam is Beaudine, maar de meesten noemen me Beau, en ik ben een Areskamper, voor als je het wil weten." Beaudine legde de nieuwe pijl op de pees van haar boog om deze weer aan te spannen. Ze concentreerde zich op de roos en de pijl die daar middenin zat, en liet toen de pijl die ze nog vast had vliegen. Deze pijl eindigde vervolgens middenin de roos, middenin de eerder afgeschoten pijl die gespleten was door de net afgeschoten pijl. "Ben je van plan daar nog lang te blijven staan? Ik hou van personal space, namelijk."


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Het meisje waar ik bijna op ben gebotst laat haar pijl los en hij belandt ergens willekeurig op de grond - wat ongetwijfeld mijn schuld is. Oeps.
    "Let de volgende keer beter op, wil je? Er zijn mensen die opgaan in hun trainingen en geen stoorzenders als jou kunnen gebruiken," zegt ze. Ze heeft ergens wel gelijk maar dat kan best op een andere toon vind ik, al ben ik niet van plan het te zeggen. Tenminste, dat was totdat mijn koppige kant weer eens op het meest ongunstige moment ooit om de hoek kwam kijken.
    "En wat had je gedaan dan wanneer ik een monster was geweest? Dan was je nu dood," brengt mijn mond uitdagend uit en in gedachte sla ik mezelf. Kom op, Roxanne. Wat is er toch met je vandaag? Je bent de hele dag alles al aan het verpesten.
    Na mijn opmerking krimp ik onbewust ineen als vroegtijdige reactie op haar antwoord, die, aangezien ze zich nu als Beaudine van Ares heeft voorgesteld, vast niet het liefste antwoord ooit zal zijn.
    Ik schraap al mijn moed bij elkaar en bedwing - alweer - de neiging om hard weg te rennen of me in een hoekje te verstoppen. "Ik ben Roxanne, een Athenakamper," zeg ik in plaats daarvan en ik kijk naar de grond, nog steeds vrezend voor haar reactie.
    "Dat was trouwens echt een goed schot," mompel ik erachteraan, verwijzend naar de pijlen die nu in elkaar zitten. Mijn plotselinge zelfvertrouwen is weer net zo snel verdwenen als het gekomen was.
    Door haar vraag of ik er nog lang blijf staan, zet ik snel nog een stap achteruit om haar meer ruimte te geven. "S-s-sorry," stamel ik vervolgens, weer helemaal de verlegen ik die ik eigenlijk altijd ben - behalve vandaag blijkbaar.
    "Ik ga wel daarheen," vervolg ik terwijl ik met mijn ene hand in de richting van een groepje bomen zwaai die iets verderop is.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          "En wat had je gedaan wanneer ik een monster was geweest? Dan was je nu dood," bracht het meisje kort na de opmerkingen van Beau uit. Beaudine kon een lachje niet onderdrukken. "Wanneer er monsters in mijn nek staan te hijgen zijn ze er geweest voordat ze ook maar kunnen grommen, dat je het weet meis," grijnsde Beau vervolgens. De manier van denken van het meisje stond Beaudine echter wel aan, ze was niet snel op haar teentjes getrapt en was ook niet zon angsthaasje dat meteen zou wegrennen na de opmerkingen van Beau, zoals bijvoorbeeld de Aphrodite-kinderen deden.
    Al snel stelt het meisje zich voor als Roxanne, een Athenakamper. Ares en Athena hebben het nooit echt goed met elkaar kunnen vinden, laat staan hun kinderen. Echter toen Roxanne Beaudine een compliment gaf over haar schot begon de geïrriteerde kant weg te vagen en kreeg Beaudine twijfels bij dit feit. "Het is oké, en bedankt voor het compliment," zei Beau nadat Roxanne opnieuw haar excuses aanbood. Roxanne bood ook aan om ergens anders naartoe te lopen, Beaudine weigerde dit echter toen ze zag dat het meisje een tekenblok in haar hand had. "Teken je?" vroeg Beaudine, terwijl ze een werpmes van haar riem nam en hiermee in haar hand begon te spelen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    "Wanneer er monsters in mijn nek staan te hijgen zijn ze er geweest voordat ze ook maar kunnen grommen, dat je het weet meis," antwoordt Beadine met een grijns en voorzichtig glimlach ik terug. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik haar opmerking moet plaatsen. "Niet als je niet merkt dat ze er staan," antwoord ik daarna, terwijl mijn glimlach iets zelfverzekerder wordt.
    "Het is oké, en bedankt voor het compliment," zegt ze na mijn excuses en compliment. Vervolgens lijkt het alsof mijn tekenblok opvalt, tenminste daar ga ik vanuit aangezien ik geen antwoord krijg op mijn opmerking dat ik wel weg zal lopen, maar ze in plaats daarvan vraagt of ik teken. Tijdens haar vraag pakt ze een werpmes en begint ermee te spelen. Ik volg haar vingers met mijn blik terwijl ik antwoord geef.
    "Wanneer ik iets zie wat het waard is om op papier vast te leggen wel." Ik hoop echt dat ze mijn tekeningen niet wil zien, want trainende kampleden staan vaak getekend en ik zag de blik van haar bij het trainen. Zo toegewijd, al is dat niet helemaal het juiste woord om het te omschrijven. Maar met die passie is de kans dat ook zij getekend staat best wel groot en je zult zien dat ze die tekening dan meteen als eerste zou zien, aangezien het een manier is om mijn hele leven nog awkwarder te maken dan het al is.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          Beau bleef met het mes spelen toen Roxanne knikkend antwoordde op haar vraag. Het meisje tekende dus. "Wanneer ik iets zie wat het waard is om op papier vast te leggen wel," hat Roxanne geantwoord. Beau keek naar het boekje, zich afvragend wat het meisje dan allemaal wel niet getekend kon hebben op het witte papier. "Mag ik eens een kijkje nemen?" vroeg Beau, nog steeds kijkend naar het boekje.
    Beau hing haar werpmes terug aan haar riem en pakte een nieuwe pijl die ze opnieuw op de pees van haar boog legde, die vervolgens weer werd aangespand. Toen Beau echter de pijl liet vliegen kwam hij niet op het doelwit terecht, maar op een boom ver achter het doelwit. Dit was overduidelijk Beau's bedoeling, gezien Beau nooit haar doelwit per ongeluk zo erg zou missen. Uit de boom kwam een klein, blauw vogeltje gevlogen, vluchtend voor het gevaar dat misschien onder de boom kon zitten. "Vlieg klein vogeltje, jij kan hier tenminste weg," fluisterde Beau. En Beau had gelijk, ze kon hier niet weg. Ze zou nergens hebben om naartoe te kunnen. Ze had geen idee in wat voor situatie haar moeder zich bevond, haar opa en oma waren allebei overleden en haar moeder had nooit broers of zussen gehad. Beau heeft er eigenlijk altijd al alleen voor gestaan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Beau bleef naar mijn tekenblok kijken en ik wist gewoon dat ze zo zou gaan vragen of ze het mocht zien, al was ik er nog niet uit of het dan uit interesse of uit beleefdheid zou zijn.
    Vlak daarna bevestigde ze mijn voorgevoel door inderdaad te vragen of ze eens een kijkje mag nemen.
    "Oh, eh, ja hoor," antwoordde ik, aangezien ik zelfs terwijl ik het al had geweten niet met een fatsoenlijk antwoord kon komen.
    Beau pakte een nieuwe pijl voordat ik de kans had het blok aan te geven en schoot hem weg. Hij kwam ver achter het doel in een boom terecht maar dat was blijkbaar de bedoeling aangezien ze tevreden keek. Uit de boom kwam een klein, blauw vogeltje gevlogen en in mijn hoofd sloeg ik het beeld van het vluchtende vogeltje op zodat ik het later zou kunnen tekenen.
    "Vlieg klein vogeltje, jij kan hier tenminste weg," fluisterde Beau. Eigenlijk zou ik wel willen vragen wat er is, maar het klonk zo persoonlijk en dat zou ze vast niet willen vertellen aan een meisje die ze net had ontmoet. Toch kon ze het proberen, al bereidde ze zich mentaal al voor op de reactie die vast iets in de trant zou zijn dat ze zich met haar eigen zaken moest bemoeien.
    "Wil je erover praten?" vroeg ik zacht, het grootste cliché ooit als vraag gebruikend.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 9:14 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    A T L A S      P H I N E A S      A R C H I B A L D
    Hebe — 19
    "My puns may be cheesy, but I still think they’re pretty gouda."


    Alesia slaakte een zucht toen ik haar vroeg of er iets interessants gebeurd was. "Normaal wel ja," zei ze en ik bespeurde een hint van irritatie in haar stem. "Maar dit jaar heb ik met mijn stomme kop nog eens besloten terug te gaan naar huis het nog eens te proberen — ik doe het nooit meer. Maar neen dus, ik weet niet of er nog wat interessants gebeurd is. Ik hoop dat ze niet teveel knokpartijen gehad hebben zonder mij, althans." Ik luisterde aandachtig naar haar woorden. Ik wist niet waarom ze niet graag naar huis ging en waarom ze het nooit meer ging doen, maar durfde het ook niet te vragen. Al is durven niet het juiste woord. Ik betwijfelde eerder dat ze erover zou willen praten. We kenden elkaar wel, maar waren namelijk niet de beste der vrienden en daarbij was ze ook een dochter van Ares. Die waren vaak eerder agressief en gesloten over hun gevoelens.
          Alesia grijnsde na haar laatste uitspraak en ik beantwoordde die grijns met een soortgelijke glimlach. Ik was een pacifist en geloofde niet echt in geweld. Tenminste geweld tussen mensen. Natuurlijk begreep ik wel dat wanneer je aangevallen werd door een monster, je je moest verdedigen. Maar deze 'knokpartijtjes' zoals Alesia ze noemt, lijken me eerder zinloos en niet noodzakelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de trainingen niet leuk vond.
          "Ik ben vrij zeker dat er nog wel meer knokpartijen zullen komen waar je aan kan deelnemen," zei ik lachend. "Tijdens Capture the Flag bijvoorbeeld." Mijn handen gleden nonchalant in mijn broekzakken en ik leunde tegen één van de bomen die op het grasveld groeiden. Hier, in Camp Half-Blood, was ik volkomen op mijn gemak. Ik moest me geen zorgen maken over monsters, het gevaar waarin mijn familie of Allie zich kon verkeren, of andere demigod dingen. Plotseling kreeg ik de behoefte om te kijken hoe ik was verslecht tijdens het jaar door. Ik duwde me weer van de boom af en vraag aan Alesia: "Zin om een potje te sparren?"


    kindness is never a burden.

    P Y P E R      M A G D A L O N E      N I K L A S S O N
    Hephaestus — 19
    "I, myself, am entirely made of flaws; stitched together by good intentions."


    Ietwat ongemakkelijk kruiste ze haar armen over elkaar en plaatste haar handpalmen op haar bovenarmen. Toen ze met haar linkerhand, haar rechter bovenarm aanraakte, voelde ze de koelte van het metaal. Ze zag eruit als ze koud had, maar dat was natuurlijk het geval niet. Het was putje zomer en in Camp Half-Blood was het toen altijd warm. Ze bedacht zich dat ze waarschijnlijk iets te warm gekleed was. De meesten hadden een short met het oranje kamp shirt aangetrokken voor de eerste dag, maar voor Pip was het een dag zoals alle anderen en elke dag het kamp shirt dragen was iets wat ze — onbewust — niet deed.
          Levi liet het zwaard zakken en toen op de grond vallen. Pip begreep meteen waarom het in zo'n slechte staat verkeerde. Als iedereen zo met de trainingswapens omging, kon het Hephaestus gebouw iedere maand nieuwe maken. Dit zei ze natuurlijk niet tegen Levi. Dat zou ze nooit doen uit angst om hem boos te maken of hem een reden te geven om boos te worden op haar. Of iets dergelijks. In plaats daarvan zuchtte ze en schonk hem een glimlach. Ze probeerde niet naar zijn spieren te kijken die duidelijk zichtbaar waren doordat zijn shirt tegen zijn lichaam plakte van het zweet, of naar het streepje huid boven zijn broek dat bloot kwam te liggen door het bewegen van zijn shirt. Levi was een mooie jongen, eerder dan een sexy jongen, om het simplistisch voor te stellen en mooie jongens waren altijd al Pips zwakte. Mooie jongens spreken met mooie woorden. Kyle was een mooie jongen geweest. Pip wendde haar blik van Levi af en deed alsof ze de dummy bestudeerde.
          "Pip!" Hij klonk heel erg opgewekt. "Hoe gaat het met je? Heb je wat kunnen uitrichten met die dolk van me?"
          Ze verplaatste haar gewicht van haar ene voet op haar anderen en ontkruiste haar armen. Ze negeerde zijn eerste vraag bewust en knikte als antwoord op de tweede vraag. "Ik heb hem gisteren hersteld. Hij moet weer zo goed als nieuw zijn." Ze wierp een blik achter zich. "Ik heb hem nu niet bij, maar ik kan hem wel even snel uit de smidse halen als je hem meteen terug wil?" Opperde ze. Ze twijfelde even en voegde er toen nog aan toe: "Of je kan meegaan?" Wat ze hem niet vertelde was dat ze gisteren laat een aantal replica's van zijn dolk had gemaakt, elk met een aantal verbeteringen die ze gemakkelijk op zijn dolk zou kunnen toepassen, mocht hij dat willen.


    kindness is never a burden.


    Than Methusael Sephtis
    Hades • Umbrakinesis • Awkward

          'Ging wel...Veel te warm, like always.. En veel te veel lawaai.' Ik knik instemmend en staar voor me uit. 'Hoe heb jij geslapen dan?.. Ook zoveel vrolijke dromen gehad over al die kleffende mensen?' vraagt ze. Een kort, vreugdeloos lachje rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd.
          'Nee, over... andere dingen,' mompel ik vaag. Ik haal een hand door mijn haar en zucht diep. Ik had over Juniper gedroomd. Waarom droomde ik over haar? Dat was geen goed teken. Een rilling gaat over mijn rug en ik probeer de gedachten aan de kant de duwen. Dit soort dingen mag ik niet denken en hoewel het me overdag redelijk gelukt is om haar uit mijn hoofd te krijgen, verschijnt ze 's nachts constant als ik droom.
          Eris trekt me naar voren als teken dat ik met haar moet meelopen naar de Mess Hall. Ik loop met haar mee en probeer iets te verzinnen om tegen haar te zeggen. Onze gesprekken hebben nooit echt veel inhoud, gezien we beide niet zulke praters zijn en we meer delen via lichaamshouding en uitstraling, maar vandaag is het wel erg doods en daar begin ik me aan te ergeren. Vooral om dat het voornamelijk van mijn kant kom en ik wil absoluut niet dat Eris uit vind wat voor ene gedachten ik heb.
          'Ga je straks mee trainen?' vraag ik uiteindelijk als we de Mess Hall binnen komen. Ik weet dat ik bijna alleen maar tijd besteed aan trainen, maar wat moet ik anders doen? Het is nou niet bepaald dat ik andere kampers heb om mee te praten. Ik laat me op de bank zakken bij de Hades tafel en staar naar mijn bord, ik heb niet eens honger. Wat is er mis met me?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BEAUDINE ELYZA HYBRINGTON

    • OUTFIT • ARES • 17 •


          Roxanne bood Beau het tekenblok aan, ondertussen vragende of Beau wilde praten over het gebeuren met het blauwe vogeltje. Beau begon hevig haar hoofd te schudden, naar de grond kijkende. "Nee.. Nee.. Laat maar. Ik moet gaan, nu," zei ze vlug, om vervolgens weg te lopen. Een paar meter verderop begon ze te rennen. Ze wist dat het rot was voor het meisje om haar zo te laten staan, maar Beau had geen zin in allerlei sentimenteel gedoe over haar verleden naast een meisje wat ze vijf minuten kende.
    Beau had geen idee waar ze naartoe aan het rennen was, maar toen ze uiteindelijk stopte zag ze dat ze aan de rand van het bos stond. Het was een regel dat je nooit alleen het bos in mocht gaan, en hoe zeer Beau ook zin had om die regel te verbreken, ze deed het niet. Het enige wat ze deed was een flinke trap tegen de boom voor haar neus geven en hier vervolgens met haar rug tegenaan te gaan staan. Ze liet zich naar beneden zakken en legde haar boog naast haar neer en schoof haar knieën tegen haar romp aan, om hier vervolgens haar armen omheen te slaan en haar hoofd in te leggen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Na mijn vraag begon Beau met haar hoofd te schudden en ze keek naar de grond.
    "Nee.. Nee.. Laat maar. Ik moet gaan, nu," zei ze om voordat ik iets kon zeggen weg te lopen. Ik zag haar na een paar meter beginnen met rennen. Het was weer eens zover. Ik had het weer eens bij iemand verpest. Natuurlijk wilde ze niet praten met een meisje die ze net had ontmoet. Hoe had je zo stom kunnen zijn door dat te denken, Roxanne? Niemand praat met onbekenden en zeker niet met jou.
    Langzaam was ik naar het groepje bomen gelopen waarvan ik al had aangeboden om daar maar te gaan zitten en ik liet me op de grond zakken. Hoewel het nergens op sloeg, voelde ik me alsof ik zo zou gaan huilen. Dat zou niet zo moeten zijn. Ik had niks gedaan en er was niks gebeurt. Het was slechts een vreemdeling die niet had willen praten, niks dramatisch. Waarom voelde ik me dan zo slecht en nam mijn onzekerheid het weer eens over? Het was niet alsof ik door een vriend achtergelaten was. Ze was een vreemde, alleen maar een vreemde...


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Alesia Andromache Headey
    Areskamper - 18




    "Ik ben vrij zeker dat er nog wel meer knokpartijen zullen komen waar je aan kan deelnemen." Atlas lachte. Ik hoopte het, in elk geval. Hoe meer ik kon vechten en mijn talenten beoefenen, hoe beter. Vooral met mijn eigen zusjes - met name Beau en Grachelle, maar ook met de anderen zou ik geen nee zeggen tegen een knokpartij. Ik betwijfelde zelfs of ik dat ooit zou doen. Goden zij dank dat ik die nog had. Ik kon er wel eens heel erg ruzie mee hebben, maar ik moest toch met íémand kunnen vechten. "Tijdens Capture the Flag bijvoorbeeld." Capture the Flag. Ah, wat hield ik van dat spel. Athena had altijd een plan, maar Ares was sterker. We waren aan elkaar gewaagd, maar ik was er honderd procent zeker van dat we zouden winnen het eerstvolgende spel. Moesten we uiteraard wel de juiste bondgenoten zien te vinden, maar dat zou wel lukken.
          "Ik hoop het," grijnsde ik. "Maar ik heb toch nog een heel jaar om de beste knokpartijtjes in hoogsteigen persoon uit te vechten, dus dat komt wel goed."
          "Zin om een potje te sparren?" Jajaja! Trainen was nog beter dan gewoon vechten, want daar kon je ook daadwerkelijk nieuwe technieken leren - om daarna uit te proberen bij vechtpartijen.
          "Ik dacht al dat je het nooit ging vragen - natuurlijk. Eens zien hoe slecht die tien maanden me hebben gedaan. Ik verwacht niet teveel van mijn vechtkunsten na tien maand bij tamme ezels te zitten."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried