• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sterling "Chav" Chavez Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hypnos • 18


    "Waar ben ik? Ik herinner me niets meer van de afgelopen dagen en word dan wakker in een totaal onbekende plek met een verwonde arm en gescheurde kleren. Dus nee het is niet oké..." Chav voelde een lichte stress in haar stem, die ook schor was. Ze leek verloren en een beetje verdwaalt en even bedenkt Chav zich dat ze hier net is wakker geworden. Zij was misschien de diepe slaapster geweerst.
    "Mijn naam is trouwens Esmeralda, maar iedereen noemt me Esmée." Ze keek Chav beschaamd aan, maar dat had hij niet opgemerkt. Zijn hersenen zaten nog steeds na te denken hoe het meisje hier terecht kon komen. "Het spijt me, ik heb gewoon het gevoel dat ik dagen heb liggen slapen. Maar ik wil terug naar huis, wat moet mijn vader wel niet denken? Straks zoekt hij me nog of denk hij dat ik ben weggelopen." Ze friemelde aan haar kapotte rok en nu zet Chav pas hoe ze eruit ziet. Ze had kledingscheuren en zag eruit alsof ze iets net overleefd had. Esmeralda's blik gleed over hem heen net als de mensen die bij The Big House stonden. Dan bedenkt Chav iets en een kleine glimlacht trekt aan zijn lippen. Hij kon in haar onderbewuste kijken als ze sliep. misschien had ze og iets staan maar was het weggestopt door haarzelf. Als je sliep werd ieder persoon een open boek met angsten, gebeurtenissen en eigenschappen die dan voor het oprapen lagen.
    'Het maakt niet uit en ik denk eerlijk gezegd dat je alles gewoon vergeten bent. Er komen namelijk niet mensen uit de grond. Ik voor je uitzoeken wat er gebeurt is.' Hij had er over nagedacht en misschien kon ze er beledigd van raken dan wist ze tenminste wat er was gebeurt. Voor ze iets kon doen, zeggen of eigenlijk bewegen deed Chav een stap vooruit en liet hij haar in slaap vallen. Haar lichaam werd slap en hij ving haar snel op. Meteen werd ze open en zag hij allerlei materiaal dat kon gebruikt worden voor nachtmerrie's zodra haar onderbewustzijn de kans er voor had. Hybride dat had hij duidelijk gezien. de arme meid was hier helemaal heen gejaagd en had geen idee wie ze was, niet dat Chav dat wel wist. Hij tilt haar op zodat ze half, onder zijn steun, op haar eigen voeten staat en laat de slaap uit haar lichaam vertrekken. Zodra ze geen ondersteuning meer nodig heeft laat hij haar los.
    'Oke voordat je gaat gillen over wat net gebeurde ga ik het je uitleggen.' Chav kijkt haar onderzoekend aan om haar te pijlen en gaat dan verder. 'Ik liet je net in slaap vallen om te kijken of je onderbewustzijn meer van je wist en ik ben eruit gekomen dat je aangevallen was door een Hybride. Je bent hier heen gegaan of gejaagd en aangevallen denk ik.' Chav fronst even. Hij was hier niet zo super goed in. 'Voor je, je afvraagt hoe ik dat kon, dat komt omdat ik de zoon van Hypnos ben. De god van het Slapen. Je bent hier terecht gekomen op Camp Halfblood. Een plek voor mensen zoals mij, zonen en dochters van Goden en Godinnen. Jij bent ook een Halfblood aangezien je anders niet door de barrière heen komt. Ik weet niet van wie en als je dit hele verhaal beter uitgelegd wilt krijgen, want zoals je merkt faal en ratel ik, moet je even met me meelopen naar Chiron.' Chav kijkt haar verder aan niet alleen om haar te pijlen, maar om te laten zien dat hij de waarheid spreekt en hij haar niet bang wou maken.


    Kaela “Kay" Louanna Parthéna

    Daughter of Athena • 18


    De zon schijnt op haar huid dat boven haar lakens uit komt en een kreun ontsnapt aan haar lippen. het was vroeg en ondanks dat Kay hier al jaren zat kon ze er maar niet aan wennen. Ze laat de lakens dan ook over haar hoofd komen, maar de hitte die dan ontstaat gaat ze niet aankunnen en dus rolt ze uit bed, letterlijk. Ze komt met een harde knal op de grond terecht en zucht. Het was wel koeler op de grond... Nee denkt ze en ze staat op. Alleen gekleed in een shortje en een wit hemdje staat ze op. Haar haren slaan woest alle kant op en ze zucht als ze het naar beneden probeert te krijgen, zoals verwacht is dat niet het geval. Ze kiepert haar hoofd dan ook om en zet haar, haar vast in een hoge staart. Ze kijkt naar zichzelf en zucht. Vandaag zou iedereen die thuis woonde hierheen komen voor de vakantie, maar het maakte Kay alleen maar depressiever om het even uit te groten. Kay doet een nieuw shirtje aan en een donkerblauw kort broekje. Ze loopt met haar vinger door de boeken in haar kast heen en pakt er eentje uit. Ze pakt ook meteen een pijl en boog aangezien gevaar altijd op de loer lag. het was een stuk lichter dan een zwaard en voor Kay effectiever dan een dolk. Kay had het zo geregeld dat aan de bovenkant en onderkant van haar pijl en boog scherpe messen zaten waardoor ze haar boog niet alleen als boog kon gebruiken, maar ook als steekwapen. Als ze zo over het Camp heen loopt voelt ze hoe de zon haar huid likt en ze sluit genietend haar ogen. Haar boog op haar ruk net als de kleine pijlenkoker die ze had. het boek zat ferm in haar handen geklemd als ze naar een fijn leesplekje zocht. Dan hoort ze iets en haar oren spitsen gelijk op. Ze staat klaar om haar boog te pakken, maar ziet dan Gracy. Ze had een stok in haar handen en zat er een punt aan te maken. Kay laat dan ook gelijk haar boog los. Een glimlach laat ze meteen op haar lippen zetten en ze kijkt Gracy vrolijk aan.
    'Heey Grace, hoe was het tussen de stervelingen?' Een licht plagerige ondertoon had ze in haar stem, maar ze verwachte dan ook wel dat Gracy het woordje stervelingen als grapje zou zien.


    Blake Crevan Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hades • 21


    Toen Blake zo over haar sprak werd ze steeds roder. Eerst waren het lichte blosjes geweest, maar zodra hij was begonnen over het constante dagdromen was ze even rood geweest als haar, haar. Het deed Blake glimlachen om haar, haar zo te zien. het liet zien hoe onschuldig ze eigenlijk wel niet was. Toch was als hij het volgende zegt het blijkbaar te ver gegaan aangezien haar gezicht opeens was afgewend. Ze leek bijna beschaamd en dat was iets wat Blake geen goed gevoel gaf. Haar blije gezicht was even verdwenen en even voelde hij zich als de kinderen van gisteren die haar glimlach ook zo van haar gezicht hadden geveegd. Dit was niet de bedoeling, hij was enkel plagerig en speels geweest.
    “I — Ik dacht niet de hele tijd aan je. Misschien is het beter als ik terug ga. . . Het spijt me.” Ze had het allemaal verkeerd opgevat en het was iets waar Blake van baalde. Dit was niet de bedoeling, het tegenover gestelde zelfs. Ze keek hem met een verontschuldigde blik aan, waarom wist hij niet. Wat hij wel wist is dat hij de glinstering in haar ogen toch wel zag doven. Alsof ze zich in hem vergist had... “Fijne dag,” Ze mompelt het en Blake verstaat het net aan. Hij voelt haar wegglippen uit zijn onzichtbare grip en paniek overstroomt hem toch even. Hij ziet haar benen bewegen klaar om weg te lopen van het grote probleemgeval dat voor haar stond. Hij baalde, hij baalde dat ze zijn grapjes niet kon doorzien, hij baalde dat hij zichzelf zoals zo vaak uit de hand liet lopen. Hij doet dan ook het enige wat hij kan bedenken. Hij tilt haar op. Hij had haar niet zwaar verwacht, het meisje dat hij nu in zijn armen boven de grond had getild was vel over been, maar het gewicht wat hij nu in zijn handen had was misschien nog lichter dan een veer geweest.
    'Hoo dame niet zo snel,' Het kwam al uit zijn mond voor hij er erg in had. Wat moest hij anders doen, zich kwetsbaar gaan opstellen? 'Ik bedoelde het maar als plagen.' Zegt hij er achteraan. Hij zet haar weer neer en draait haar om. Hij kijkt in haar ogen die groener waren dan het groenste gras. 'Het was niet mijn bedoeling om je ongemakkelijk te laten voelen ik was je echter alleen maar aan het plagen.' Zegt hij verder en een klein, half gemaakt, glimlachje speelt op zijn lippen. Zijn ogen waren gemeend en zelfs hij wist dat en dat was ook het enige beetje emotie dat hij eruit liet sijpelen.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia




    Cleopatra Phoebe North
    "The first time you fall in love, it changes you forever."
    • Daughter of Zeus • Seventeen years old • Aerokineses • Outfit • Hairstyle •

    [left]
    Mijn blik gleed het kamp rond en ik zag nieuwe kinderen alleen of in groepjes rond lopen en naar alles zittend te kijken. "Eh, we kunnen inderdaad gaan trainen, of, we kunnen gaan zwemmen." zei Vic. Ik keek wat bedenkelijk en begon na te denken. Als het niet in de zee zou zijn, dan was het nog goed mogelijk, want anders zou Poseidon me een beetje laten verdrinken. De kinderen van Zeus mochten niet in Poseidons of Hadesgebied komen en vice versa. Dat was de reden dat ik in mijn hele leven nog nooit had gezwommen in de zee, enkel aan het strand gelegen.
    "Kies jij maar, mij maakt het niks uit." Ik keek Vic weer aan en glimlachte. ''Zolang we in een meer of zo zitten; prima.'' glimlachte ik naar haar. ''Met dit warme weer is verkoeling wel eventjes lekker en we hebben verder nog een hele dag om te trainen of dergelijke.'' Snel veegde ik eventjes een pluk haar bij mijn ogen weg en zuchtte vanwege de warmte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded




    Zacharias Leon Stoll
    "Shut up and give me some alcohol.."
    • Grandson of Hermes • Twenty years old • Head Counseler •




    Een zucht rolde over mijn lippen toen ik de rommel opruimde in de cabin. Er zouden vandaag misschien nieuwe Hermeskinderen komen, de helft zou terug komen en de onerkende halfgoden zouden hier ook heen komen. Daarbij waren de kinderen in deze cabin niet zulke opruimers en was het een grote rommel. Dus al het spul waarvan ik wist van wie het was smeet ik op hun bed en de rest gooide ik in een doos, die ik weer aan de kant zette. Na dit liep ik naar buiten om te zien of ik rondom The Big House nog een bekend iemand zag en dat deed ik. Een grijns sierde mijn lippen bij het aanzien van de roze haren van Jenna, een van de dochters van Aphrodite. Ik liep naar haar toe en keek de jongedame met een glimlach aan. "Goedemorgen." begroette ik haar. "Hoe is het? Zin in de zomer, met alle nieuwe kids?" vroeg ik terwijl ik op een van de hekken ging zitten die hier was en eventjes diep adem nam om daarna rond te kijken naar de nieuwe kinderen. Uiteindelijk keek ik toch weer naar Jenna om geduldig te wachten op haar antwoord.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Juniper Celena Blackwood • Apollo






    Doordat Jack nu ook een arm om haar had heengeslagen, viel ze bijna over haar eigen voeten en daardoor mompelde ze een klein beetje. Vooral omdat ze steeds bijna over haar voeten struikelde, aangezien ze de kleinste was.
    "Zozo, weet je zeker dat het niet meer was dan alleen maar flirts?" vraagt Jake en ze kijkt hem aan met een grijns op haar gezicht.
    'Let op je woorden Jacky' zegt ze, maar ze kan een lach niet onderdrukken.
    "Al zo serieus dat ik ze als grote broer zijnde moet gaan bedreigen dat ze je met respect behandelen en dat ze als ze je hart breken een paar gebroken botten kunnen verwachten?" vraagt Kaij. Ze geeft hem een glimlach en drukt snel een kus op zijn wang.
    'Tuurlijk niet' zegt ze.
    "Nou, had je weer de goede uitgekozen." zegt Jake dan tegen Kaij, als antwoord op zijn geweldige cheat verhaal.
    Jake laat haar los en springt in de armen van Kaij en hierdoor barst ze opnieuw in lachen uit. Deze twee waren ongelooflijk.
    "Yes, eindelijk kan Jaij/Kake waarheid worden!" roept Jake en na een aantal secondes ligt hij weer op de grond, waarna hij snel weer opspringt.
    "Zullen we onze bruiloft op het strand houden?" zegt Jake. "En dan draagt wil ik een wit pak dragen, want dat maakt me bruiner. En oh ja, ik wil dan wel een heuse visagist om me op te maken, want anders durf ik echt niet te verschijnen hoor. Ik ben natuurlijk al prachtig van mezelf, maar ik wil dat het echt een speciaal moment wordt; een moment om niet te vergeten." Even stopt hij met praten om haar aan te kijken.
    "Oeh, maar jij gaat wel ons bruidsmeisje worden he? Je moet natuurlijk ook getuige zijn! Jij mag dan ook opgemaakt worden door de visagiste, maar in tegenstelling tot mij heb jij het wel echt nodig." Hij steekt zijn tong naar haar uit, maar hij mocht het bekopen met een stomp tegen zijn arm.
    "Zullen we niet eerst op een eerste date gaan en daarna onze bruiloft bespreken? Of gaan we vast namen voor onze kinderen kiezen?" vraagt Kaij lachend. "En natuurlijk moet het Kake worden, want dat klinkt als cake en dat is een goede naam want ik weet dat ik om op te eten ben."
    Nu stak hij zijn tong naar Jake uit en stak vervolgens een sigaret op.
    'Jullie zijn ongelofelijk' zegt ze en ze lacht.
    'Maar moet ik ook al gelijk een Baby Shower fixen of wat?' vraagt ze. 'Of moet ik draagmoeder worden?'
    Bij de gedachten alleen al schoot ze in de lach.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 12:50 ]


    "Rebellion's are build on hope"


    LIAM RAPHAEL EMELL
    poseidon


    Liam was - zoals gewoonlijk - weer eens te laat. Hij hees zijn rugzak op, die bijna tot zijn kont was gezakt. Liam rustte even met één hand op een boomstam in de buurt en keek omhoog en zag dat hij nog een aantal meter moest. Met een diepe zucht veegde hij het zweet van zijn voorhoofd af en begon weer aan zijn tocht naar boven.
          Hij kon het niet begrijpen hoe zijn moeder de belangrijkste dag(en) van zijn leven kon vergeten. Hij had het er al maanden over en dan vergat ze het als nog. Het was vast de schuld van Arden, zijn oudere zus, die het niet kon uitstaan dat hij een halfbloed was - iets waar hij zelf helemaal niet om gevraagd had. In zijn rechterhand had hij zijn vaste wapen vast - een mes. Liam was nog niet langs Thalia's pine gelopen die het Camp beschermde, dus elk moment konden monsters hem aanvallen. Het was nog nooit gebeurd - niet in de buurt van het Camp tenminste - dus echt zorgen maakte Liam zich niet.
          Hij merkte dat hij aanwas gekomen bij het Camp en nam even één moment pauze om even van geluk diep in te ademen. Hij had het hier gemist. Hier beoordeelde niemand je omdat je anders bent - dat was tenslotte iedereen hier.
          Liam bedacht even waar hij het beste naar toe kon gaan, en besloot dat hij eerst naar de Cabin van Poseidon zou gaan om zijn spullen op te bergen. Natuurlijk hield hij zijn zwaard bij zich in zijn bescherm hoes wat om zijn rug heen, onder zijn rugtas. Met een versnelde pas liep hij door het Camp heen waar hij bekende half-bloods begroette. Eenmaal aangekomen bij Cabin 3 zag Liam dat de rest er al waren en dat er nog maar een aantal plekken over waren. Met een diepe zucht gooide hij zijn tas in één van de lege bedden en liep weer naar buiten - de zon in.
          Liam begon zijn weg naar The Big House waar hij Danny en Miguel al vrolijk met elkaar zat te praten. Hij begroette de twee vrolijk en liep naar binnen om zich aan te melden bij Chiron en Meneer D.
          Gelukkig begreep Chiron waarom hij zo laat was en behoedde hem er van dat Meneer D hem een week corvee gaf. Liam borg zijn zwaard op in zijn beschermhoes en plofte met een diepe zucht naast Danny. "Hoe is jullie dag gegaan?" Vroeg Liam aan hen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 14:02 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    JACOB "JAKE" FRANCES CAMPLING

    Iris • 17


    Haar antwoord is een stomp op mijn bovenarm, waardoor ik mijn gezicht samentrek. Ook al is ze een meisje, ze kan nog steeds hard stompen.
    "Moest dat nou?" vraag ik haar met mijn samengetrokken gezicht.
    "Zullen we niet eerst op een eerste date gaan en daarna onze bruiloft bespreken? Of gaan we vast namen voor onze kinderen kiezen?" vraagt Kaij dan lachend. "En natuurlijk moet het Kake worden, want dat klinkt als cake en dat is een goede naam want ik weet dat ik om op te eten ben." Nu is hij degene die zijn tong uitsteekt.
    Hij pakt een sigaret en steekt hem op. Ik kuch even alsof ik zijn rook binnenkrijg, wat natuurlijk niet zo is.
    "Jullie zijn ongelofelijk." zegt Juni, waarna ze lacht.
    "Maar moet ik ook al gelijk een Baby Shower fixen of wat?" vraagt ze dan. "Of moet ik draagmoeder worden?"
    Ik trok een vies gezicht. Het idee om het met haar... Nee, dat zag ik gewoon niet voor me. Juni was een goede vriendin, maar nooit zou ik haar op een andere manier kunnen zien. Ze was wel knap en aardig, dat moest ik toegeven, maar ik had er eigenlijk nooit over nagedacht dat ze van het andere geslacht was en dat ze dus iets zou kunnen verwekken van bijvoorbeeld mij.
    "Jake Junior" besloot ik. "We adopteren een chinees jongetje, want die zijn schattig. Ik wil wel een jongetje, want meisjes zijn zo saai." Ik keek even plagend naar Juni. Plagen was een belangrijk onderdeel van onze vriendschap en ik was blij dat ze het meestal oppakte zoals ik het bedoelde, anders zou ik echt geen vrienden meer overhouden.
    "Jake Junior kunnen we dan ook JJ noemen en dan wordt hij DJ en dan noemen je hem DJ JJ. Dat klinkt toch stoer?" Ik wist niet waar al die gedachten vandaan kwamen, wat eigenlijk meestal zo was.
    "Die eerste date..." kwam ik er weer op terug. "How about vanavond? In mijn drukke schema heb ik dan nog wel een plekje vrij." Ik keek heel verleidelijk en verliefd naar Kaij, waarbij ik knipperde met mijn wimpers.



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Valene Bride Aslan- Iris

    _______________________________________________________________



    Valene besefte dat ze heel veel praatte ook al tegen Danny. 'Niet veel problemen'? Ze dacht er even over na en beet even op haar lip 'maar ik schaam me nu veel te erg om nog een keer een gesprek aan te knopen'. Daarna grijnsde ze en knikte 'shoppen klinkt goed. Ik moet Danny toch kunnen imponeren' dat was een grapje, zeker weten een grapje. Ze grijnsde er bij en klopte wat zand van haar kleding 'dát was een grapje, ik meen het'. Ze deed haar haar uit de knot en liet het los hangen. Toen ze de naam Vic hoorde verstijfde ze eventjes, zei ze nou de naam die ze dacht dat Diana zei? Het was erg duidelijk hoe haar gezicht vertrok bij de gedachte aan vorig jaar hoe Vic boos was geworden op Valene. Zij kon er toch ook niks aan doen dat ze gestruikeld was en zij had ook gewild dat het liever niet was gebeurd, haar schoenen waren er door geruïneerd maar zij was toch ook niet boos geworden. Vic daar in tegen had haar uitgescholden voor alles en nog wat en Valene had zich niet laat kennen en had haar simpel de rug toegekeerd, alleen had ze daarna nooit meer aardig tegen het meisje gedaan. 'Sorry maar ik denk dat je dan beter alléén kunt gaan dan ga ik wel naar mijn Cabin of ik kijk wel waar Jake is'. Waarschijnlijk ging dat toch niet gebeuren.. Diana kon haar heel goed overhalen om iets te doen. Ze maakte er geen misbruik of iets van maar als er zoiets was dan was Diana de gene die vrede maakte. Ze wist toch wel dat het zinloos was dus liet ze haar opstandige houding varen en zei 'oké dan alleen ik ga niet proberen om aardig te doen' waarschuwde ze Diana. 'En ik ga lekker niet vragen hoe haar vakantie was' moest ze er nog eventjes achter na gooien. Ze klonk net een klein meisje dat met haar vervelende buurmeisje moest spelen. Wat eigenlijk wel zo was. Ze klopte het overige zand van zich af en gooide haar haren eigenwijs naar achteren en maakte zich wat groter. Ze pakte de hand van Diana en krulde hun vingers in elkaar en zwaaide er vrolijk mee.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:53 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Victoria Dana Davison
    "I don't want to win, I have to."
    Nike × 15



          "Zo lang we in een meer ofzo zitten, prima." Antwoordt Cleo met een glimlach. "Met dit warme weer is verkoeling wel eventjes lekker en we hebben verder nog de hele dag om te trainen of dergelijke." Een zucht verlaat de mond van mijn goede vriendin en terwijl ze een lok uit haar haar strijkt glijden mijn ogen naar haar zachtroze, aantrekkelijke lippen. Mijn gedachten vliegen heen en weer en ik vraag me af hoe het zou voelen om die lippen zachtjes te kussen. Om die liefde beantwoordt te krijgen en simpelweg om haar de mijne te kunnen noemen en mezelf de hare.
    "Is goed, maar dan ga ik me meteen even omkleden." Zeg ik, me realiserend dat ik te lang heb gestaard naar haar gezicht, en voornamelijk ook naar haar lippen. Mijn wangen kleuren lichtelijk rood en ik kijk snel weg. Misschien té snel. Dom Vic, dom. Voor hetzelfde geld had ze het helemaal niet opgemerkt, had ze het nu pas door. Inplaats van naar me om te draaien om me om te gaan kleden, blijf ik echter staan. Wachtend totdat ze iets zegt, het lijkt zo gemeen om iets mede te delen en vervolgens simpelweg te verdwijnen.


    take me back to the basics and the simple life



    Avery Gladwyn

    Gapend rek ik mezelf uit, terwijl ik met piepkleine oogjes de kamer inkijk. Hoe langer ik wacht, hoe groter mijn ogen worden en hoe meer ik dingen begin te beseffen. Alsmede besef ik dat vandaag de meeste mensen, die niet het hele jaar door op kamp zitten, terug zouden komen! In tegenstelling tot de meeste Hadeskinderen, hou ik ervan om onder mensen te zijn. Hoe meer ik er ken, hoe beter! Ik wil altijd vrienden zijn met iedereen en als me dat niet lukt zal ik proberen gewoon een neutraal persoon te blijven. Als iemand me zou haten, ga ik echt dood!
    Vrolijk spring ik overeind uit bed en gris alle spullen mee die ik nodig heb om mezelf te verfrissen. Het duurt niet lang om mijn haar te borstelen, aangezien ik er altijd goed voor zorg dat er geen klitten in blijven zitten. Zodra ik gekleed ben in mijn favoriete bloemenjurk en mezelf helemaal toonbaar heb gemaakt, loop ik de frisse buitenlucht in. In de strakblauwe hemel tekenen vogels cirkelpatronen. Hun gefluit vult me meteen met enthousiasme en ongeduld naar de rest van de dag. Mijn blauwe haren wapperen een beetje in de zachte zomerbries, terwijl ik bijna huppelend naar The Big House loop. Daar zie ik als eerste Liam, Danny en Miguel staan. Er zijn nog meer groepjes met pratende kampers, maar omdat ik niet meteen iemand herken en gewoon omdat ik hen nu eenmaal gezien heb, besluit ik me bij de drie jongens te voegen. Mijn laatste stap maak ik een sprongetje en ik sla mijn armen om enerzijds Miguel en anderzijds Liam heen. "Hallo, jongens!" zeg ik vrolijk. Ergens hoop ik niet overenthousiast over te komen, maar tegelijk weet ik dat iedereen me hier toch al kent zoals ik ben. Altijd vrolijk, altijd hyper. Daarom ga ik me ook niet anders gedragen om een beter indruk te gaan maken of zo.
    "Is dit geen heerlijke dag?" Een giechel rolt over mijn lippen, terwijl ik de gezichten van de jongens bekijk. "Dus, wie heeft er iets spannends meegemaakt?"

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 17:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Ik beslis om eerst mijn tas maar eens te dumpen en daarna wat te gaan eten, dus begin ik richting mijn Cabin te lopen. Ik kom weinig mensen tegen en al snel staat mijn tas bij mijn vaste bed en loop ik weer richting de deur. Vlak voor ik weg ben, bedenk ik me dat ik mijn tekenspullen mee wil hebben voor als ik gegeten heb, dus die graai ik nog net mee.
    Het is rustig bij de tafels, aangezien de meeste mensen ongetwijfeld nog aan het bijpraten zijn en later zullen komen. Ik vind het niet erg, dan zien minder mensen hoe alleen ik zo zit.
    Ik loop langs een jongen en een meisje wanneer mijn voet aan een onzichtbaar iets - oftewel de lucht - blijft haken en ik voorover val. Mijn etui met potloden - waarvan de rits toch al niet geweldig was - schiet open en al mijn potloden worden verspreidt over de grond.
    "Damn," mompel ik terwijl ik op mijn knieën ga zitten om ze verzamelen. Goed begin weer en dit is ook zo ontzettend goed voor de potloden - dus niet. Ik hoop heel erg dat ze niet te erg gebroken zijn, want ze waren best duur en van goede kwaliteit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.



    Esmeralda Thekla D'Aramitz
    Daughter of Nemesis °16




    'Het maakt niet uit en ik denk eerlijk gezegd dat je alles gewoon vergeten bent. Er komen namelijk niet mensen uit de grond. Ik kan voor je uitzoeken wat er gebeurt is.' Zei hij en ik fronste even. Hoe kon hij...Een plotse bedwelming deed haar benen week worden en haar ogen slaperig en voor ze het wist viel ze weer in het zwarte gat van net. Het maakte haar bang alsof alles weer terug leek te komen, maar toch ze er niets van zou herinneren eens ze weer wakker werd wat ook niet lang duurde. Versuft opende ik mijn groene ogen en merkte hoe ik weer op mijn beide benen stond en iets tegen Chav aangeleund stond. Mijn ogen sperden zich weid open en ik deed enkele stappen achteruit om de jongen verontwaardigd aan te kijken. Hoe deed hij...? Wat gebeurde er net... Mijn blik was bang op de jongen gericht want wat er juist gebeurd was, was niet natuurlijk. 'Oke voordat je gaat gillen over wat net gebeurde ga ik het je uitleggen.' begon Chav waardoor ik een wenkbrauw vragend optrok. Ze had het recht te weten wat er gaande was dus afwachtend en nogsteeds van haar stuk geslagen kruiste ze haar armen en keek ham afwachtend aan.
    'Ik liet je net in slaap vallen om te kijken of je onderbewustzijn meer van je wist en ik ben eruit gekomen dat je aangevallen was door een Hybride. Je bent hier heen gegaan of gejaagd en aangevallen denk ik.' Hij fronste even en Ik keek hem schaapachtig aan. Oké deze jongen was niet goed snik ik wilde enkele stappen achteruit zetten om hier weg te geraken, maar de jongen trok mijn aandacht weer. 'Voor je, je afvraagt hoe ik dat kon, dat komt omdat ik de zoon van Hypnos ben. De god van het Slapen. Je bent hier terecht gekomen op Camp Halfblood. Een plek voor mensen zoals mij, zonen en dochters van Goden en Godinnen. Jij bent ook een Halfblood aangezien je anders niet door de barrière heen komt. Ik weet niet van wie en als je dit hele verhaal beter uitgelegd wilt krijgen, want zoals je merkt faal en ratel ik, moet je even met me meelopen naar Chiron.' Hoewel hij erg serieus leek en dat van daarnet echt eng was, keek ik hem toch ongelovig aan. "Wacht, dus jij beweerd dat je een zoon bent van een god? Of één van mijn ouders een Griekse mythe hoort te zijn? Dat klinkt toch te gek voor woorden!" zei ik met een ongelovig lachje en verdween het toen hij het echt leek te menen en keek ik kort naar mijn arm die met linnen ombonden was. Zou het... Met een pijnlijk gezicht onknobbelde ik de stof en haalde het voorzichtig van de wonde af die wat ontstoken leek. Het waren overduidelijk klauwen en veel te groot om van een kat te kunnen zijn en voor zowel ik wist waren er geen wolven of beren in de buurt van wat ik woonde. Ik slikte even en keek naar Chav ."Ik ga wel met je mee naar Chiron." mompelde ik wat overdonderd en dacht even na. Chiron... Daar had ik eens wat over gehoord in de lessen geschiedenis, was dat geen Centaur? Wat in gedachten verzonken liep ik met Chav mee en keek hem na een ongemakkelijke stilte even aan. "Van wie zou ik de dochter kunnen zijn denk je? Ik bedoel ik heb nooit mijn moeder gekend en mijn vader is... Nou ja echt geen type om Griekse god te kunnen zijn." vragend keek ik hem aan met mijn groene kijkers maar besefte algauw dat hij dat ook niet kon weten.




    Augustus Nikolaj Josephs



    Ivory begon te lachen en zwierde hun armen heen en weer 'Nou..' begint ze. 'Nu je het er over hebt.' een grijns sierde haar lippen en kort moest ik lachen al verdween deze zodra ze begon te praten. 'Er waren een paar jongens op kamp die me wel zagen zitten. Ben zelfs nog een paar keer uitgevraagd.'
    Mijn lippen verstreken in een plooi en jalousie borrelde in me op. "Oh echt? Wie waren dat zoal?" een vleugje woede was in mijn stem te horen, hoewel ik er mijn best deed om niet al te jaloers te klinken, maar echt als ik wist wie het was zouden ze geen hun mond niet meer kunnen openen om haar uit te vragen, laat staan dat ik hen het nog zou gunnen om naar Ivory te kijken. Ze was mijn meisje en dat wist iedereen dondersgoed. Ik snoof even en keek naar Ivy die mijn reactie leek te willen pijlen. "Nou? Je hebt ze toch allemaal afgewezen hé?" vroeg ik lichtje geërgerd iets wat niet had gehoeven gezien ik mijn vrolijke bui zojuist verloren was en die van haar vast ook verbrodde door mijn kattige reactie. Al vond ik dat ik dat moest doen, ze is mijn meisje en daar moet je natuurlijk voor vechten




    Nathaniel Scot Parrish Maverick
    Son of Hermes ° 18




    'Oh dat komt wel goed, wees maar niet bang.' had Ana nog gezegd voordat ze haar eten begon uit te kiezen, na even kwam ze dan ook toe aan de Hermes Tafel met een bord vol eten waardoor ik opkeek uit mijn gedachten en met een grijns naar Ana keek die het arme broodje ham aan het aanvallen was. Ik kan het dan ook niet laten om even te lachen. "Man ik zou niet graag dat broodje zijn, je lijkt net een beest." grinnikte ik en nam nog een hap van mijn appel. "Heb je nog veel gewerkt aan je boogschieten en andere training? Of heb je eerder gewone dingen gedaan daar?" vroeg ik haar om weer een gesprek te kunnen beginnen. Ik trainde graag met Ana, ze was erg goed in boogschieten en het zou zonde zijn dat ze haar technieken liet verwateren. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe een meisje naast onze tafel viel met daarbij een hoop gekletter van iets dat leek op hout. Mijn blik ging even kort van Anastasia tot naar het meisje die nu op haar knieën zat. "Hé gaat het wel?" vroeg ik haar en stond dan op om haar te helpen met het oprapen van haar spullen wat potloden bleken te zijn."Hier." glimlachte ik nadat ik enkele van haar potloden bijeen had geraapt en aan haar overhandigde om dan vervolgens op te staan en mijn hand naar haar uit te steken om haar rechtop te helpen. " Ik ben Nathaniel trouwens, zoon van Hermes en dat daar is mijn halfzusje Ana." stelde ik mezelf en Anastasia voor aan het meisje die ik meende te herkennen als een dochter van Athene


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Kaij Silvano Gualtiero

    Apollo - 18


    Juni geeft me een kus op mijn wang en zegt dat ik haar potentiële flirts niet hoef te gaan bedreigen. Gelukkig maar, dat verpest de sfeer altijd een beetje en dan zou het ongemakkelijk worden als ik in de buurt ben - omdat ze ongetwijfeld merken dat ik echt niet zou aarzelen mijn dreigementen uit te voeren.
    Jake moet, zoals verwacht, zijn opmerking over de visagiste met een stomp bekopen en met samengetrokken gezicht - Juni kan hard slaan, daar weet ik alles van - vraagt hij of dat echt nodig was.
    Jake begint ontzettend te kuchen als ik mijn sigaret opsteek en ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik weet net zo goed als hij dat de rook de andere kant op ging.
    "Jullie zijn ongelofelijk," zegt Juni lachend over onze planning van de bruiloft.
    "Wat? Is op het strand te overdreven?" vraag ik haar met een serieus gezicht.
    "Maar moet ik ook al gelijk een Baby Shower fixen of wat?" vraagt ze. "Of moet ik draagmoeder worden?"
    Jake vertrekt zijn gezicht, duidelijk niet blij met de gedachte die in zijn hoofd verschijnt. Ik geef hem een stomp tegen zijn arm, want ik weet wel waar hij aan denkt. "Dacht het niet, Jake. Ze is mijn zusje. Sowieso wordt bij een draagmoeder de bevruchte eicel in de baarmoeder geplaatst, dus dat hoeft echt niet met haar."
    "Jake Junior" besloot Jake uiteindelijk over de naam van ons toekomstige kind.
    "We adopteren een chinees jongetje, want die zijn schattig. Ik wil wel een jongetje, want meisjes zijn zo saai." Ik knikte even instemmend, met net zoals Jake een blik op Juni.
    "Jake Junior kunnen we dan ook JJ noemen en dan wordt hij DJ en dan noemen je hem DJ JJ. Dat klinkt toch stoer?"
    "Heel stoer, maar dan noemen we de tweede Kaij Junior," zeg ik tegen hem.
    "Die eerste date..." gaat Jake verde. "How about vanavond? In mijn drukke schema heb ik dan nog wel een plekje vrij." Hij knipperde overdreven met zijn ogen en ik kan net een lach onderdrukken. Ik sla overdreven een arm om hem heen en trek hem tegen me aan. "Maar natuurlijk, honey, ik heb altijd tijd voor jou," zeg ik overdreven vrolijk en verleidelijk, waarna ik met mijn ogen naar Juni rol.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    • Hermes • 17 •
    Het was fijn om weer bekenden te zien, die een beetje wisten hoe het was om anders te zijn dan normale mensen. Gelukkig leek hij me op te merkte en reageerde gelukkig. Ik was als een Hermeskind zo sociaal, maar mijn uiterlijk en krachten zeiden wat anders. Ik glimlachte bij zijn woorden dat het goed met hem ging. Danny was een aardige jongen en ik zou het niet leuk gevonden hebben als hij zich niet fijn had gevoelt. Bij zijn vragen haalde ik mijn schouders op. "Gewoon goed, denk ik. Het ging redelijk goed op school, een paar keer ging het bijna mis. Toch is dat nog altijd een mindere zorg dan El Jalisco Nueva Generación." De naam al zond rillingen door mijn lijf. Het was het meest gewelddadige kartel in het land, en zond golf na golf aan terror over de stad. Bussen werden gekaapt, huizen in brand gestoken, families uitgemoord. Het was echt verschrikkelijk. Ik was direct weer terug bij wat er allemaal was gebeurt dit jaar. Het was erger geweest dan ooit te voren. Ik had dan ook niet doorgekregen dat Liam en Avery zich bij ons hadden gevoegd. Ik merkte het pas toen het meisje giechelde en me uit mijn angststuip trok. Ik had het niet vaak, en zette direct een stralende glimlach op, in de hoop dat niemand het had gezien. Bij Avery's vraag slikte ik even, maar liet mijn glimlach wel zo goed mogelijk intact. Ik zou straks wel met de angst dealen. "Best heel wat, maar daar heb ik het liever niet over. School was interessant en het was gewoon heel fijn om thuis te zijn." zei ik, met hopelijk genoeg vrolijkheid als normaal in mijn stem. Ik wilde er gewoon niet over praten wat ik allemaal had gezien toen we met een groep vrienden waren uitgegaan, maar ook niet over een boel andere dingen die haast dagelijks leken te gebeuren. "Maar hoe is het met jullie?" vroeg ik aan de twee. Avery leek opgetogen, als altijd, waardoor ik graag bij haar was, en Liam was gewoon neutraal kalm, al waren er wat verschillende rimpeltjes onder het oppervlak. Danny was ook opgetogen, en dat zorgde ervoor dat ik me hier gewoon erg prettig voelde, omdat er weinig negativiteit rond deze mensen hing. "Heeft een van jullie drie nog wat interessants meegemaakt?" vroeg ik aan alle drie de tieners, terwijl ik mijn pet nog maar wat beter op mijn haren zette.

    [Ze staan toch nog gewoon buiten?]


    Bowties were never Cooler


    Diana Aimee Contouré
    Aphrodite • Amokinesis • Enjoying the sun

          Valene moet lachen en maakt een opmerking over Danny wat duidelijk bedoeld is als een grapje, maar wat ze nog even moet benadrukken waardoor ik me begin af te vragen of het wel echt een grapje is. Ze verstijft echter als ik voorstel dat we misschien naar Victoria kunnen gaan. Ik weet dat er tussen die twee iets gebeurt is - ik snap het hele probleem nog steeds niet - maar ze kunnen elkaar nog steeds niet echt uitstaan, wat behoorlijk lastig is voor aangezien ik bevriend ben met beide. Ik los het wel op.
          'Sorry maar ik denk dat je dan beter alléén kunt gaan dan ga ik wel naar mijn Cabin of ik kijk wel waar Jake is,' zegt ze. Ik kijk haar teleurgesteld aan. Dit is het moment waarop ik mijn charmes inzet.
          'Jammer,' mompel ik teleurgesteld. Ik sla mijn ogen neer en pluk wat aan het gras, 'ik had gehoopt... nou ja, dat jullie het misschien goed konden maken of in ieder geval op "speaking terms" konden komen, aangezien jullie beide mijn vriendinnen zijn en het nog al... lastig is zo.' Mijn stem laat ik overdreven zielig klinken, maar niet zodat het een toneelstukje wordt. Oh, ik ben hier zo goed in.
          'Oké dan alleen ik ga niet proberen om aardig te doen,' zegt ze op een waarschuwende toon. Ik kijk op en grijns lichtjes om mijn overwinning. 'En ik ga lekker niet vragen hoe haar vakantie was.' Ik stoot een kort lachje uit en rol met mijn ogen. Ze pakt mijn hand vast en ik trek haar overeind om haar vervolgens richting de Cabin van Nike te trekken. Ik zie Victoria al snel staan samen met Cleo en begin wat sneller te lopen, Val achter me aantrekkend.
          'Vic! Cleo!' roep ik opgewekt. Het laatste stukje overbrug ik op een drafje en als ik Valene's hand losgelaten heb, spring ik zowat bovenop Victoria terwijl ik mijn armen stevig om haar nek sla. Ik heb mijn beste vriendinnen gemist deze zomer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Myah Kallyope Abella
    Hecate • 19



    Een beetje blijer, keek ik naar Thalia en Acis — die beide aan het glimlachen waren. Echter kon ik niet helemaal blij zijn, want ik zag tevens de verwarring op beide gezichten bij het noemen van 'ik mis hem'. Thalia keek niet zo vreemd als Acis keek, het was hem duidelijk aan te zien waardoor ik zachtjes zuchtte. Maar ik had niemand over mijn vader verteld, of tenminste dat hij dood is. "Mijn vader," mompelde ik uiteindelijk. Beide waren zeker in het geloven dat hij nog leefde — maar ik kon het hun gewoon niet vertellen. Net zoals mijn verleden niet.
          "Hebben jullie nog bepaalde dingen nodig voor de aankomende lessen?"
          "Vanavond ga ik toch nog wel even naar de smederij en dan kan ik wat tijd vrij maken voor speciale verzoeken van twee van de leukste meiden op het Camp."
          Ik keek even verward naar de grond. Die grijns van Acis zou voorlopig nog in mijn hoofd vast zitten, zo zag je hem bijna nooit. Waarschijnlijk zou ook Thalia vannacht ergens anders zijn, maar ik was van plan weer eens alleen in het bos verstopt te zitten — te schrijven, en naar de maan te kijken. Alsnog kon ik Acis om een gunst vragen voor wapens. "Misschien een klein, scherp mes? De andere moet ik slijpen, maar ik heb ook een nieuwe nodig. . ." mompelde ik weer zeer zachtjes.
          "Thalia, wat ga jij doen vanavond?" Ik keek haar voor luttele seconden aan, om daarna weer lipbijtend voor me uit te kijken.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."