• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    Gereserveerd - Greenleaf
    Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    Gereserveerd - Solemnly
    Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Victoria Dana Davison
    "I don't want to win, I have to."
    Nike × 15



          Voordat ik echter de kans heb gekregen om te wachten op een reactie komende van een van mijn beste vriendinnen die overigens mijn crush is, zie ik twee mensen aanlopen in de verte die ik identificeer als Diana en Valene. Een lichte zucht verlaat mijn lippen bij het opmerken van die tweede maar mijn lichtelijke irritatie aan het meisje duurr niet lang gezien degene die haar meesleurt wel een enorme glimlach op mijn gezicht weet te bringen.
    "Vic! Cleo!" Roept Diana enthousiast. Het laatste stukje rent ze hier heen en laat ze de hand van Valene, die zicht achtdr haar aan meesleurde, los en geeft ze me een dikke knuffel en hangt ze om mijn nek. Een luide lach verlaat mijn keel.
    "Dianaa!" Reageer ik vrolijk terwijl ik haar stevige knuffel beantwoord. Ik mag dan wel meerdere goede vriendinnen hebben, maar Diana is mijn beste vriendin, praktisch al sinds dag één op Camp. Ik laat haar los en strijk mijn losse haar uut mijn gezicht.
    "Ik heb je gemist! Hoe was het dit jaar?" Vraag ik haar vrolijk.
    "Cleo en ik waren eigenlijk net van plan om te gaan zwemmen, je gaat toch wel mee?" Ik werp mijn blik even op Cleo en mijn nog steeds lichtelijk rode wangen worden net een tintje roder. Whoops. Valene negeer ik bewust, gezien het laatste gesprek wat we hebben gehad eindigde in geschreeuw en om eerlijk te zijn heb ik daar op het moment geen behoefte aan.


    take me back to the basics and the simple life



    Julianne Aberdeen Carter
    Dochter van Hebe | Cabin 18 | Zeventien jaar
    _________________________________________________


    Normaal gezien was ik altijd heel vroeg wakker, als een van de eersten zelfs. Maar vandaag, met deze hitte - was vroeg opstaan zelfs mij niet gelukt. Zodra ik me besef dat iedereen vandaag aankomt, spring ik mijn bed uit. Na een snelle douche en willekeurig wat kleding aangetrokken te hebben, loop ik de deur uit. Dit allemaal in minder dan tien minuutjes. Met een kort spijkershort, een wit t-shirt en mijn donkerblauwe All-Stars vond ik dat ik perfect was gekleed voor dit weer, voor mijn doen.
          Natuurlijk was het best druk buiten, iedereen die elkaar weer voor het eerst in een lange periode zag. Zo ver ik kon zien was er nog niet iemand bij die ik echt goed kende, dus liep ik rustig door alle mensen heen. Ik glimlach naar een paar mensen uit mijn Cabin, die zo te zien naar het strand vertrokken. Veel te warm voor mij.
          Ik besluit naar de andere kant van het gebied te lopen om te kijken wat daar te doen is. Zonder het door te hebben loop ik tegen iemand aan. "Wow," Begin ik, terwijl ik me staande houd aan haar schouders. Als ik mijn evenwicht weer terug heb kijk ik haar aan. "Wacht - jij bent, Petra toch?" Ik glimlach. Ik was vrij goed in het onthouden van namen, vond ik.




    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Nova Paislee Branch
    Demeter • 18

    Wanneer ik mee eenmaal om heb weten te draaien, krullen mijn armen zich rondom mijn middel en wens ik voor enkele seconden dat ik onzichtbaar zou kunnen worden om de schaamte te laten verdwijnen. Echter — voordat ik goed en wel enkele stappen heb kunnen plaatsen, voel ik de vertrouwde aarde onder mijn voeten verdwijnen en worden mijn kijkers voor een mimimaal moment groot van verbazing. Alhoewel ik het bekende gevoel van angst in mijn lichaam omhoog voel komen, wordt dit compleet te niet gedaan door het gegeven dat ik in sterke armen terecht schijn ben gekomen en ik het gevoel heb dat ik er in weg zou kunnen kruipen om de rest van de wereld uit te bannen.
          “Ho dame, niet zo snel.”
          Natuurlijk. Doordat Blake en ik de enige personen hier in de bossen waren, kon het niet anders dan dat hij me in zijn armen had genomen. Plotseling scheen hij een geheel stuk zelfverzekerder over te komen door zijn kracht, maar zijn woorden weten dat tegen te spreken aangezien ze snel en haastig over zijn lippen naar buiten komen rollen.
          “Ik bedoelde het maar als plagen.”
          Vele malen sneller dat ik zou willen, word ik opnieuw op mijn voeten geplaatst en sta ik oog in oog met de krachtige jongeman. Doordat ik de verbazing nog steeds voel, kan ik niets anders doen dan hem geschrokken aan staren en me opnieuw verwonderen over de kleur van zijn kijkers.
          “Het was niet mijn bedoeling om je ongemakkelijk te laten voelen. Ik was je echter alleen maar aan het plagen.”
          Voorzichtig slik ik even om vervolgens langzaam mijn hoofd heen en weer te knikken als bevestiging — ik was het gewend dat anderen me plaagden maar ik had zo het idee dat het bij hem van compleet andere aard was geweest. Daarna zag ik aan zijn kijkers dat hij van binnen andere dingen voelde dan zijn sterke uitstraling: de kolken groen schoten heen en weer waardoor ik er niet bepaald de vinger op kon plaatsen.
    “H — Het geeft niets,” murmel ik daarom zacht terwijl ik mijn armen opnieuw strak rondom mijn middel klem om opnieuw het gevoel op te wekken dat ik vast wordt gehouden. “Doe je dat vaker, trouwens?” Voor even kijk ik hem vragend aan, met een lichte frons tussen mijn wenkbrauwen. “Ik bedoel dat je— je emoties inhoudt? Volgens mij doe je— je anders voor dan je daadwerkelijk zou willen doen. . .” Voor even bijt ik hard op de binnenkant van mijn wang. Misschien vond hij het helemaal niet leuk om hierover te praten. “Dat oppakken net en wat je gisteren deed: dat was echt jij. Maar. . . Ik weet het niet. Het lijkt alsof je— je inhoudt voor iets of iemand.” Voor even reikt mijn hand naar voren om mijn vingertoppen kort over de palm van zijn hand te laten glijden — waarna ik hem als gestoken terug trek. “Je kan jezelf zijn bij mij. . .”



    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    "Hé gaat het wel?" hoor ik een stem naast me en eigenlijk schrik ik er best van. Ik had niet verwacht dat iemand het gezien zou hebben en zeker niet naar me toe zou komen. "Het gaat prima," antwoord ik uit gewoonte, maar ik heb de neiging om met mijn ogen te rollen. Wat denkt hij nou zelf? Oké, ik ben alleen maar gestruikeld maar al mijn spullen liggen over de grond verspreidt en ik heb mezelf lekker voor schut gezet. Gelukkig zijn er niet al teveel mensen.
    Ik ga door met mijn potloden verzamelen, in de veronderstelling dat hij - het is een mannelijke stem - me nu wel alleen zou laten. Dat gebeurt echter niet.
    "Hier," zegt hij terwijl hij me de potloden die hij opgeraapt had, overhandigt. Vervolgens steekt hij zijn hand naar me uit. Ik raap eerst mijn tekenblok op en pak daarna zijn hand aan en hij helpt me overeind.
    "Ik ben Nathaniel trouwens, zoon van Hermes en dat daar is mijn halfzusje Ana," stelt hij zichzelf en het meisje naast hem voor.
    "Roxanne, dochter van Athena," stel ik me ook voor en ik controleer mijn tekenblok even snel. Er zijn geen bladen omgevouwen gelukkig en op een beetje zand - wat ik nu wegveeg met mijn hand - na, is ook alles schoon gebleven. Gelukkig maar, dat maakte haar dag tenminste een beetje goed.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Anastasia "Ana" Blake
    × Hermes × 15 ×



    Nathaniel maakt een opmerking over dat hij niet graag mijn broodje zou willen zijn, omdat ik net een beest lijk. Ik kijk hem verontwaardigd aan en steek mijn handen onschuldig in de lucht, gezien ik door mijn volle mond niet in staat ben te antwoorden. 'Heb je nog veel gewerkt aan je boogschieten en andere training? Of heb je eerder gewone dingen gedaan daar?' Ik eet mijn mond leeg voordat ik daarop antwoord. 'Nou, ik heb dus helemaal niet getraind. Tenzij je het over hardlopen hebt, want dat dan weer wel. Al was het eerder vluchten voor de politie en dergelijke, oeps.' Ik grinnik even. Eigenlijk had ik aan de Head Counselor beloofd, dat ik dit jaar uit de problemen zou blijven. Helaas is dat dus niet helemaal gelukt. Maarja, wat wil je met een vader die God is van de dieven? Dat zijn nou eenmaal niet de brave types. Het volgende moment hoor ik iemand naast ons op de grond vallen. Ik draai mijn hoofd en zie daar dan een voor mij onbekend meisje, dat haar potloden bij elkaar raapt. 'Hé gaat het wel?' Nathaniel staat op, om het meisje te gaan helpen met het oprapen van de potloden. Ik blijf op mijn plek zitten, al staak ik het eten even. Het lijkt me wat ongepast nu mijn mond weer vol te gaan proppen namelijk. 'Ik ben Nathaniel trouwens, zoon van Hermes en dat daar is mijn halfzusje Ana.' Ik steek even mijn hand op ter begroeting, maar hou me verder nog altijd stil. Het meisje stelt zichzelf voor als Roxanne, een dochter van Athena, maar ook haar naam zegt me weinig. Het meisje controleert haar spullen en veegt het zand ervan af, wat voor mij een mooi moment is om dan toch mijn mond even open te trekken. Ik ben niet verlegen en heb dan ook geen zin zo over te komen, doordat ik nog niks heb gezegd. 'Goh, vanwaar zo'n haast?' Ik doe mijn best geïnteresseerd te klinken, maar ik heb wat dat betreft niet veel talent als het gaat om geïnteresseerd overkomen. Hier ben ik me ook van bewust. 'Hetgeen wat je ook wilt gaan tekenen, loopt vast niet weg.' Ik glimlach ontwapenend, om te laten merken dat ik dit vriendelijk bedoel en dus niet de spot met haar drijf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Daniël "Danny" Hyde
    × Athena × 17 × Head Counselor ×



    Liam loopt voorbij en groet ons. Ter begroeting steek ik even mijn hand naar hem op, maar ik vraag me af of hij het nog ziet, gezien hij direct naar Chiron en Mr. D loopt. 'Gewoon goed, denk ik. Het ging redelijk goed op school, een paar keer ging het bijna mis. Toch is dat nog altijd een mindere zorg dan El Jalisco Nueva Generación,' antwoord Miguel vervolgens op mijn vraag. Ik kan me herinneren dat ik een aantal keer artikelen daarover heb gelezen op het internet en knik dan. 'Dat begrijp ik.' Het is triest hoe mensen zo ver kunnen gaan. Ik vind het soms al erg om tijdens een potje Capture the flag iemand goed onderuit te halen. Ik krijg de indruk dat Miguel ergens anders is met zijn gedachten en wil er iets van zeggen, wanneer Liam erbij komt staan. 'Hoe is jullie dag gegaan?' Vraagt hij ons. Ik haal mijn schouders op. 'Het is nog vroeg, dus er is eigenlijk nog maar weinig gebeurd.' Vervolgens komt een meisje, waarvan haar blauwe haar mij het eerst opvalt, bij ons staan. 'Hallo, jongens!' klinkt het vervolgens opgewekt. Avery staat bekend als een vrij enthousiast persoon, voor zover ik weet, dus verbaasd haar reactie mij al niet eens meer, ondanks het me door de warmte haast onmogelijk zo druk te zijn. 'Is dit geen heerlijke dag?' Ze giechelt even, waarna ze weer verder praat. 'Dus, wie heeft er iets spannends meegemaakt?' Miguel lijkt op te schrikken, wat mijn vermoeden enkel maar bevestigt. 'Best heel wat, maar daar heb ik het liever niet over. School was interessant en het was gewoon heel fijn om thuis te zijn. Maar hoe is het met jullie?' Ik blijf even stil, niet goed wetend wat ik nu moet zeggen. Al is Avery nog zo'n leuke meid, haar aanwezigheid maakt me toch wat ongemakkelijk, zoals gewoonlijk. 'Heeft een van jullie drie nog wat interessants meegemaakt?' Ik denk even terug aan het afgelopen jaar. Wat zou ik hen kunnen vertellen? Ook vraag ik me af wat de anderen al van de rest gehoord hebben. Op zich is het een rustig jaar geweest, maar er gebeurd natuurlijk ieder jaar wel iets. Uiteindelijk besluit ik hen maar gewoon te vertellen dat ik dit jaar tot Head Counselor ben benoemd. 'Nou ehh.. Ik ben dit jaar benoemd tot Head Counselor.' Ik glimlach er wat ongemakkelijk bij en het komt er toch enigszins twijfelachtig uit, waardoor ik me wel voor mijn kop slaan. Wat een geweldige start van de zomer is dit weer. Het is maar te hopen dat ze dit serieus gaan nemen. Het zou ook fijn zijn als ik niet zo rood ben als dat ik me nu voel worden, door deze niet al te slimme actie. Naar mijn idee moet een Head Counselor zelfvertrouwen uitstralen, maar dat doe ik nu dus absoluut niet. Ik neem me voor dat ik misschien gewoon nog wat tijd nodig heb om aan de titel te wennen en dat het vanzelf wel goed komt. Hierdoor weet ik mezelf wel weer enigszins bij elkaar te rapen. 'Verder zijn er zeker wel wat dingen gebeurd op het kamp, maar ik weet niet welke verhalen jullie al gehoord hebben?' Ik steek mijn handen in mijn zakken en begin onrustig met een Drachme die nog in de zak rondzwerft te klooien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Valene Bride Aslan- Iris

    ________________________________________________________



    Valene liet zich met tegen zin meetrekken en nadat Diana haar los ziet nadat ze de twee meisjes zag stond Valene er een beetje verloren bij. Ze had niet echt een band met Cleo en al helemaal niet met Vic. Zij en Cloe konden op zich wel met elkaar praten maar ze waren eigenlijk alleen bij elkaar door Diana en als Diana er niet was waren ze ook niet echt bij elkaar. Valene naderde ze langzaam en ze begroette ze beide met een simpele 'Hoi' en keek daarna met een zelfverzekerde glimlach voor zich uit. Ze gooide haar haren naar achteren en leunde op haar linkervoet en zette een hand in haar zij. 'Alles goed met jullie'? Ze vroeg het toch wel maar dat kwam om dat ze netjes opgevoed was en ze zich niet liet kennen. Al had ze er wel aan gedacht om gewoon niks te zeggen, stiekem had ze het ook bijna niet gedaan. Toen ze Vic's uitnodiging hoorde die alleen voor Diana gold hield ze het niet meer. Ze was niet een of andere tut en ze ging zichzelf al helemaal niet zelf uitnodigen. Valenes gezicht betrok helemaal. 'Diana ik ga' zei ze alleen maar en met een emotieloos gezicht liep ze naar haar cabin. Ze gooide de deur met een klap dicht en hoorde iemand aan de andere kant van haar cabin een verontwaardigd geluidje maken. Ze liep naar haar bed en ging er in een kleermakerszit op zitten. Het enige wat haar nu kon opvrolijken was het ordenen van haar kamer en schoonmaken. Ze had de rare tik van haar oma geërfd die dit ook deed als ze verdrietig was of zich ellendig voelen. Ze vouwde haar koffer open en al haar tassen en begon alles in een moordend tempo op te ruimen. De zweetdruppels ontstonden op haar voorhoofd maar ze ging gewoon door totdat alles opgeruimd was. Ze plofte neer op haar bed en keek tevreden naar haar kant van de cabin. Bij haar was het tenminste opgeruimd. Ze pakte haar douchespullen en vertrok naar de douche. Ze sloot haar ogen toen ze onder het lauwe water stond en waste zichzelf met haar chocolade geurende douchegel en spoelde zich daarna rustig af. Ook haar haren waste ze met haar bijpassende shampoo die ook naar chocolade rook. Ze ging onder de douche vandaan en sloeg een grote witte handdoek om haar lichaam en vertrok naar haar bed. Ze trok een turquoise bikini aan en een wit zomerjurkje en ja ze verkleedde zich af en toe wel vaker op een dag. Valene pakte een van haar nieuwe boeken en vertrok naar The Mess Hall. Ze schepte haar bord vol met lekkere dingen en ging aan de tafel van haar cabin zitten waar nog niemand zat. Ze trok haar knieën op en liet haar hoofd erop leunen. Ze maakte zich wat kleiner en ging ook wat gemakkelijker zitten. Ze sloeg haar boek open en nam ondertussen een hapje van muffin met bosbessen. Ze begon in haar boek en algauw stond haar eten onaangetast voor haar omdat Valene er compleet in haar boek verzonken zat.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 21:56 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Eris Persephone Sephtis

    † Daughter of Hades † negentien †



    Als reactie op Eris' koosnaampje mompelde Than lichtbeschaamd dat ze hem gewoon Than moest noemen. Eris wist dat dat zo was omdat Than bang was dat anderen het zouden horen en de aandacht dan op hem gevestigd zou zijn. Than wilde meestal niet opvallen, voor Eris maakte dat niet uit zolang iedereen haar maar zou herkennen of herinneren als iemand waar ze ver vandaan moesten blijven.

    Toen Eris vroeg wat hij haar nou eigenlijk gevraagd had leek Than ook te ontwaken uit een stroom aan gedachtes. Hij leek dus ook niet te merken waar zij met haar gedachtes had gezeten en dat deed haar wenkbrauwen toch een beetje omhoog schieten. Al gauw trok ze haar gezicht weer in de plooi toen hij zijn vraag herhaalde, of ze lekker geslapen had. Hij mompelde het een beetje maar Eris verstond het alsnog perfect. Eris besloot hem er niet naar te vragen, in de hoop dat hij er zelf wel mee zou komen.

    "Ging wel.." zei ze met een schouderophalen, terwijl ze het elastiekje uit haar vuurrode haren haalde. "Veel te warm, like always.. En veel te veel lawaai." voegde ze er nog aan toe met opgetrokken neus, alsof het enthousiasme van de campers iets smerigs was. Eris schudde haar lokken even los en haalde haar hand erdoorheen zodat het weer goed viel.

    "Hoe heb jij geslapen dan?.. Ook zoveel vrolijke dromen gehad over al die kleffende mensen?" vroeg ze hem sarcastisch en met een cynisch glimlachje. Eris trok Than even aan zijn mauw als teken dat ze verder moesten lopen en zette koers richting The Mess Hall. Op dat moment begon net haar maag te grommen ten teken dat ze even iets moest gaan eten. Ze hoopte dat ze na het eten ongestoord zou kunnen gaan trainen, hardlopen misschien of messenwerpen met Than.


    I am not as think as you drunk I am

    Complexes schreef:
    Jenna       Cara       Wilkinson     

    Aphrodite - Head Counseler - 18 - outfit



    Ik keek glimlachend naar de groepjes mensen die beginnen te vormen. Hoewel ik normaal op iedereen af zou rennen, was ik er nu té moe voor, ik had veel meegemaakt de afgelopen maanden en ik wilde nog héél even mijn rust pakken voordat het allemaal weer te druk zou worden, zoals elk jaar. Ik speelde wat met mijn roze lokken en trok mijn kousen recht. Hoewel het rokje enigszins kort was, hoefde niet iedereen direct in mijn kont te kijken. Ik glimlach vrolijk toen ik de stem van Zach hoorde. "Goedemorgen," Hoorde ik hem zeggen, "Goeeedemorgen!" Groette ik hem vrolijk terug. "Hoe is het? Zin in de zomer, met alle nieuwe kids?" Vroeg hij toen, en ik knikte. "Een stuk beter. Op kamp zijn doet me goed." Zei ik, verwijzend op de manier waarop ik het kamp binnen kwam stormen, ver voor de zomer, "En ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat je er een paar bij mij kwijt kan dit jaar." Glimlachte ik, en ik keek de jongen naast me aan. "En jij? Hoe is het met jou? En de Cabin?"


    Spinning around, I'm weightless.


    LIAM RAPHAEL EMELL
    poseidon - 18


    “Het is nog vroeg, dus er is eigenlijk nog maar weinig gebeurd.” antwoordde Danny. “Is dit dan geen heerlijke dag?” giechelde Avery. “Dus wie heeft iets spannends meegemaakt?” Miguel schok op. “Best heel wat, maar daar heb ik het liever niet over, School was interessant en het was gewoon heel fijn om thuis te zijn. Maar hoe is het met jullie?” Het was even stil en Liam wist niet echt wat hij moest antwoorden. Of het goed ging? Dat wist hij niet, hij zat nog steeds met die woede van dat zijn moeder vandaag was vergeten.
    “Heeft een van jullie nog wat interessants meegemaakt?” Liam knikte - oh, hij had genoeg mee gemaakt dit jaar. Danny nam het word. “Nou, eh.. ik ben dit jaar benoemd tot Head Counselor.” Danny glimlachte wat ongemakkelijk. “Verder zijn er zeker wel wat dingen gebeurd op het kamp, maar ik weet niet welke verhalen jullie al gehoord hebben?”
    “Gefeliciteerd! Je hebt dat echt verdiend.” Liam glimlachte breed naar Danny en hij meende het ook. Als hij iemand dat gunde - was het Daniel wel. “Ik heb een niet zo’n leuk jaar meegemaakt. Velen monsters hebben ons huis weten te aanvallen en soms heb ik het gevoel dat vader ze extra naar ons toe stuur. Ik ben van plan om dit jaar hier op het kamp te blijven - zodat mijn moeder, stiefvader en zus veilig zijn voor de monsters. Ik wil niet dat het zelfde gebeurd als bij mijn broer, die is deze zomer 5 jaar overleden, vandaar dat ik zo laat aankwam.” Liam’s gezicht verstrakte terwijl hij daar aan dacht. “Ik, eh. Sorry ik moet even iemand op zoeken.” Voordat de rest nog wat kon zeggen, was Liam al richting The Mess Hall gelopen. Waarom wist hij niet, maar hij wist niet waarom hij over de dood van James begon, Avery was de dochter van Hades - stel dat er iets vreemds was gebeurd. Hij schudde met zijn hoofd om zijn tranen tegen te houden. The Mess Hall was afgezien van een meisje, helemaal leeg. Hij ging naast haar zitten en hij legde zijn hoofd in zijn handen. “Wat een dag,” mompelde Liam.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Juniper Celena BlackwoodApollo






    "Wat? Is op het strand te overdreven?" vraagt Kaij met een serieus gezicht.
    Jake trok een vies gezicht naar haar en ze vermoedde al wat er in zijn hoofd afspeelde.
    'Oh vies, nee Jake. Flikker op.'
    "Dacht het niet, Jake. Ze is mijn zusje. Sowieso wordt bij een draagmoeder de bevruchte eicel in de baarmoeder geplaatst, dus dat hoeft echt niet met haar."
    'Dankje Kaij' zegt ze met een glimlach.
    "Jake Junior" zei hij. "We adopteren een chinees jongetje, want die zijn schattig. Ik wil wel een jongetje, want meisjes zijn zo saai." Hij keek haar plagend aan en ze hief haar hand op als waarschuwing.
    "Jake Junior kunnen we dan ook JJ noemen en dan wordt hij DJ en dan noemen je hem DJ JJ. Dat klinkt toch stoer?"
    Ze rolde met haar ogen en haakte haar arm weer in de zijn.
    "Heel stoer, maar dan noemen we de tweede Kaij Junior," zegt Kaij.
    'Heel stoer, schat' mompelde ze. "Die eerste date..." kwam hij weer op terug.
    "How about vanavond? In mijn drukke schema heb ik dan nog wel een plekje vrij."
    Hij slaat overdreven een arm om Jake heen en trekt hem tegen zich aan.
    "Maar natuurlijk, honey, ik heb altijd tijd voor jou," zegt Kaij overdreven en rolt dan zijn ogen naar haar.
    'Moet ik jullie wat ruimte geven?' vraagt ze en ze grinnikt.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 14:25 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ivory Eos AbellaHecate






    "Oh echt? Wie waren dat zoal?" vroeg hij. Ze hoorde de vleug jaloezie en woede in zijn stem en ze rolde even speels met haar ogen.
    "Nou? Je hebt ze toch allemaal afgewezen hé?" vroeg hij en ze keek hem eventjes aan om de spanning op te bouwen.
    'Nou...' mompelde ze. Ze beet even op haar lip en keek eventjes naar de boomtoppen. 'Tuurlijk heb ik ze afgewezen.'
    Ze begon te lachen en greep zijn hand stevig vast om hem mee te trekken, dieper de bossen in. Ze leunde tegen een boom aan en beet even op haar lip, om hem vervolgens aan te kijken. Een zucht gleed over haar lippen en ze streek even met haar vingers over zijn hand en vervolgens over zijn kaak.
    'Gus,' mompelt ze zacht. 'Ik hou van je.'
    Ze glimlacht even zacht en trok hem vervolgens naar hem toe om haar lippen op de zijne te drukken.


    "Rebellion's are build on hope"

    Valene Bride Aslan

    _______________________________________________



    Valene taste met haar handen naar haar muffin en vonden deze, zonder te kijken nam ze nog wat hapjes. Ze wilde net haar pagina omslaan toen ze lichtelijk schrok van een jongen die naast haar neer plofte. Ze keek hem een beetje verbaasd aan en slikte haar hapje muffin weg. 'En wie ben jij als ik vragen mag'? Ze was in een redelijk slechte bui nu en ze kon het niet opbrengen om aardig te doen. Al had ze er meteen spijt van toen ze zag dat de jongen er wat hopeloos bij zat. 'Het spijt me' ze glimlachte naar hem en draaide wat naar hem toe. Ze bestudeerde zijn gezicht en ergens kwam hij haar wel bekend voor, ze had hem waarschijnlijk vorig jaar weleens gezien maar zijn naam of hem zelf kende ze verder niet. 'Ik weet niet of je me kent maar ik ben Valene en jij'? Het kon nooit kwaad om wat meer vrienden te maken toch? Ze krapte even aan haar wang en sloeg haar boek dicht nadat ze er een papiertje tussen had gedaan. Ze schoof haar bord met nog een bosbessen muffin naar hem toe en vroeg 'jij ook wat'? Bij haar hielp eten meestal als ze zich rot voelde, heerlijk cliché. Ze dronk wat van haar appelsap terwijl ze hem nog steeds nieuwsgierig aankeek. 'Wil je er trouwens over praten, aangezien het toch echt lijkt alsof je ergens mee zit'. Ze praatte weer heel veel en ze sloot dit keer permanent haar mond even voordat ze hem nog wegjoeg. Het was een vervelende eigenschap die weer heel vaak naar boven kwam tegenwoordig. Ze had het eigenlijk niet eens echt door. Ze leunde op haar handpalm en vroeg zich echt af wat de jongen aan haar tafel deed en wat er zo ellendig was dat hij behoefte had om met iemand te praten. Nja dat dacht ze dan maar dat was wel logisch als hij naast haar ging zitten. Als Valene dat deed wilde ze praten, anders ging ze wel ergens alleen zitten. Alleen begon ze dan een beetje teveel na te denken behalve als ze las dan, wat ze net deed dus. Anders waren de gedachten dat Diana haar alleen maar gebruikte in haar opgekomen, wat ze eigenlijk altijd een klein beetje dacht. Ze had geen idee waar ze stond bij Diana en aangezien ze de eigenschap heeft om mensen te gebruiken weet Valene het af en toe niet meer. Alleen wist ze dat Vic daar geen last van zou moeten hebben. Ze had het er nog nooit met Diana over gehad maar dat kwam omdat Valene het een lastig onderwerp vond. Haar ogen stonden weer wat wazig omdat ze weer volledig opging in haar eigen gedachten dus schudde ze zichzelf wakker en keek dit keer weer met volle aandacht naar de jongen, die dat waarschijnlijk even nodig had.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Grachelle “Gracy” Andrews || Daughter of Ares || 17 || Happy to see her friend again.

    Ik zat eigenlijk nog niet zo lang op mijn rustige afgelegen plek, toen ik een geluid hoorde. Een gestalte kwam mijn kant op. Ik besloot er niet al teveel aandacht aan te besteden en een poging te doen mij te concentreren op het hout in mijn handen, maar het bleek dat dit persoon niet zomaar iemand was. Het was namelijk Kay! Bovendien was ik sowieso niet iemand die zich goed kon concentreren op dingen, dus het feit dat ik het probeerde was al aardig bijzonder. Het was dan ook voornamelijk, omdat ik liever niet in gesprek raakte met mensen. Vooral als ik ze niet kennen. Met mijn onhandigheid was het verstandiger zoveel mogelijk mensen te mijden. Echter beantwoorde ik bij Kaela wel vrolijk haar glimlach en kwam overeind, waarna ik mijn kleren afklopte en de speer in de grond stak om er tegenaan te leunen. Ik grinnikte zachtjes om haar gebruik van het woord stervelingen.
    ‘Heee, Kay! Ach het was zoals gewoonlijk, het zijn er veel te veel en ze praten veel te vaak tegen je ondanks dat je duidelijk maakt niet met hen te willen praten, maar het was wel fijn om mijn weer even thuis te zijn geweest. Heb je je erg verveelt hier, of durfden er nog wel een aantal het op te nemen tegen de ene helft van het gouden duo?’ vroeg ik en controleerde nog even of ik niet al te vies was van het rennen, rollen en zitten op de grond. Vervolgens knuffelde ik Kay. Het jammere van thuis zijn, was het feit dat ik haar niet zag en dus was ik ergens ook wel blij dat ik weer terug was op het kamp.
    ‘Anders moeten we even een gezelligere plek zoeken om even bij te praten!’ stelde ik voor. Mijn geslotenheid verdween meestal vrij snel als ik omgeven was door mensen waar ik close mee was, oftewel mijn gezin en Kaela. Ik was een stuk minder sociaal dan de dochter van Athena, maar dat maakte omgaan met haar juist zo leuk. Bovendien had ik niks tegen sociaal zijn, ik vertrouwde gewoon de meeste mensen niet echt, maar Kay vertrouwde ik volledig. ‘Misschien zelfs een plek waar we van de warme zon kunnen genieten? Het is echt belachelijk lekker weer.’ Mijn blik ging even naar de helderblauwe hemel boven ons. ‘Misschien wel iets te lekker weer. Ik vraag mij af hoeveel mensen er gaan verbranden in de zon vandaag.’ Ik dwaalde zoals gewoonlijk volledig af van het onderwerp bijpraten, afgeleid door alles om mij heen. Snel schudde ik mijn hoofd en keek vragend naar Kaela.


    Happy Birthday my Potter!

    Blake Crevan Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hades • 21


    “H — Het geeft niets,” Ze zegt het zacht en haar eigen armen glijden rond mijn middel waar zijn eigen armen eerst zaten. Hij wist niet of hij iets moest zeggen, want hij wist niets te zeggen. “Doe je dat vaker, trouwens?” Blake schrikt bijna op, bijna gelukkig waardoor hij niet echt beweegt behalve dat hij in haar ogen kijkt. Ze had een lichte frons gekregen en haar ogen stonden vragend. Wat bedoelde ze? Ze zag de vragen in Blake's ogen wel door wat ze er vlak na zegt. “Ik bedoel dat je— je emoties inhoudt? Volgens mij doe je— je anders voor dan je daadwerkelijk zou willen doen. . .” Zodra de woorden haar mond verlaten verstijfd Blake lichtelijk. ZIjn kaak spant zich aan en hj voelt hoe zijn tanden tegen elkaar aangedrukt zitten. “Dat oppakken net en wat je gisteren deed: dat was echt jij. Maar. . . Ik weet het niet. Het lijkt alsof je— je inhoudt voor iets of iemand.” Haar hand beweegt zich naar die van Blake toe en ondanks dat hij van alles wilt doen, waaronder ook wegrennen, staat hij bevroren stil. Haar vingertoppen glijden over zijn palm voor iets wat een eeuwigheid lijkt, maar als ze zich terug trekt heeft hij niets anders dan dat hij de aanraking terug wilt. “Je kan jezelf zijn bij mij. . .” Iets in Blake liet alles stoppen even leek de tijd ook stil te staan en kon hij even nadenken. Wat dacht ze? Dat hij zomaar zichzelf kon openstellen, iets wat hij zelden deed. Hij kende haar nauwelijks en om zo te doen na zo een korte tijd dat was belachelijk. Het nadenken wat uren leek te duren was echter maar een milliseconde en de woorden die hem toe fluisterd worden lieten hem beslissen
    Je bent dodelijk. Het was een zachte fluister uit de schaduwen, maar Blake hoorde het luid en duidelijk en hij wist ook wie het zei. De stem had gelijk. Zijn vader had gelijk. Toen Blake aankwam wist hij eindelijk hoe het kwam dat er ongelukken rond hem gebeurde. Alsof hij dood aantrok en dat kon hij niet meer mensen opzadelen dan nodig was. Blake zijn gezicht verhard dan ook en hij voelt hoe zijn eerst zachtere en open ogen koud en verhard worden. Hij kijkt de jonge roodharige vrouw voor hem aan, maar de speelsheid in zijn ogen is compleet verdwenen. Hij had nu al spijt van wat er uit zijn lippen zal komen, maar zoals gewoonlijk stond andermans veiligheid voor zijn eigen. 'Denk je dat ik mezelf zou willen zijn bij jou?' De woorden rollen uit zijn mond. Hij heeft nu al spijt, maar dit is hetgeen wat haar weg zal duwen. Zijn woorden waren spottend en cru. 'Ik ben precies hoe ik wil zijn. Ieder moment van de dag. Je denkt nu dat je zó speciaal bent, maar dat ben je niet. Wat je dacht dat je zag was een façade een toneelstuk, iets om mensen te manipuleren en jij. Jij was het toppunt, je liet je zo makkelijk inpalmen.' Een wenkbrauw van hem gaat omhoog. Het masker die hij voor zich had gehouden terwijl hij sprak was ondoordringbaar, maar de ziel die zich erachter verschool had gelijk spijt. Het meisje voor zich was al zo kwetsbaar en hij stampte op haar, maar dit was op lange termijn alleen maar beter. Blake schudde dan ook met zijn hoofd draaide zich om en liep richting de uitgang van het bos lieve Nova achterlatend tussen de bomen en planten.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia