• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Even MT


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is het mogelijk dat ik en Jukeboxes een tweeling kunnen spelen? Het maakt niet uit of het een jongen-jongen is of een jongen-meisje. Het is maar wat je het meest nodig hebt. ;p

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 10:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    Is het mogelijk dat ik en Jukeboxes een tweeling kunnen spelen? Het maakt niet uit of het een jongen-jongen is of een jongen-meisje. Het is maar wat je het meest nodig hebt. ;p


    Dat mag! Geslacht maakt niet zoveel uit. (:

    Dit is dan bij dezen de enige tweeling om het (in mijn ogen) realistisch te houden :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat mag! Geslacht maakt niet zoveel uit. (:

    Dit is dan bij dezen de enige tweeling om het (in mijn ogen) realistisch te houden :3


    Op mijn vmbo zaten 3 tweelingen lolol :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat mag! Geslacht maakt niet zoveel uit. (:

    Dit is dan bij dezen de enige tweeling om het (in mijn ogen) realistisch te houden :3


    Geweldig! Dankje. ^^
    Geef maar dan gewoon een jongen-meisje verhouding. Ik neem het meisje op me en Jukeboxes de man. Waarschijnlijk zullen beide personages echter wel badasses zijn, haha en het meisje wordt iets alternatiever, denk ik.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    (...)

    Geweldig! Dankje. ^^
    Geef maar dan gewoon een jongen-meisje verhouding. Ik neem het meisje op me en Jukeboxes de man. Waarschijnlijk zullen beide personages echter wel badasses zijn, haha en het meisje wordt iets alternatiever, denk ik.


    Prima, ik zal jullie erbij zetten! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb alles bijgewerkt. Als er iets niet klopt, hoor ik het graag! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik twijfel of ik een jongen ga nemen :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik twijfel of ik een jongen ga nemen :/


    Ik zeg doen! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik dan een manslut mogen maken :') Met fc Paddy Mitchell


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een cheerleader? Ik ga er wel een twist aan geven ^^ Als faceclaim Nina Dobrev


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    Mag ik een cheerleader? Ik ga er wel een twist aan geven ^^ Als faceclaim Nina Dobrev


    Oeh yeah ^^ de mijne wordt toch maar niet sassy


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    Zou ik dan een manslut mogen maken :') Met fc Paddy Mitchell


    Omfg yaaas :').


    I just caught the wave in your eyes

    Voor beiden is het goedgekeurd. Ik ga jullie erbij zetten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD


    "I'm a very– very easy girl."

    "Being awesome is hard
    – but someone has got to do it."

    "Live life like you could die tomorrow
    – no but seriously, that could really happen."


    NAAM
          Jessica • rijk • Hebreeuws | Dj es see kah
          Mia • rebellie • Latijn | Mee ah
          Crawford • plaats in Engeland • Engels | Kr aw furd

          • Jess

          Hoewel Jess' echte naam Jessica is, kent iedereen haar als Jess en wordt ze het liefst ook Jess genoemd. Persoonlijk vindt ze Jessica de meest idiote naam die je – je kind kunt geven, gelukkig vindt ze haar bijnaam wel leuk. Mia was de naam van haar tante en Crawford is haar achternaam en tevens ook de naam van het bedrijf van haar vader dat erg bekend en succesvol is in Amerika.


    LEEFTIJD
          Jessica is een 12th grader of senior, wat wil zeggen dat ze een laatste jaars is. Jess is 17 jaar oud en jarig op 1 october.

    GESLACHT
          Vrouwelijk.

    STATUS
          Cheerleader. Jess had al veel vrienden en vriendinnen in het cheerleader team – die allemaal hadden geprobeerd Jess te overtuigen dat ze ook mee moest doen aan de try-outs, dit had ze in eerste instantie echter niet gedaan. Uiteindelijk wilde ze toch in het team en nadat wat vriendinnen van haar een goed woordje voor haar hadden gedaan mocht ze toch nog "auditie" doen. Sinds dien – 10h grade – zit ze in het cheerleader team.

    INNERLIJK
          Jessica staat erg positief in het leven en bekijkt alles van de zonnige kant. Ook wanneer iedereen een pesthumeur heeft, ze stoort hier zich niet aan, haar vrolijkheid zal van haar af blijven stralen.
          Qua omgang is ze eigenlijk heel makkelijk, ze doet niet erg moeilijk en zeuren en gezeik doet ze niet aan. Als je haar irriteert zal ze je dat wel laten weten maar voor de rest is ze een ontzettend leuk persoon om mee om te gaan, tenzij ze chagrijnig is – vooral in de ochtend.
          Erg koppig kan ze ook zijn, maar het hangt er vooral vanaf waar het om gaat. Als andere mensen er erg door worden belemmerd kan ze het uit haar hoofd krijgen, zoniet, dan is het een hopeloze zaak om het uit haar gedachten te krijgen en kan je - je er maar beter gelijk bij neerleggen, het gebeurt toch wel.
          Jessica is dol op flirten, zowat met iedere jongen die ze tegenkomt flirt ze, soms zelfs uit automatisme, je zou het bijna een dagelijkse bezigheid van haar kunnen noemen. Nu is ze ook nog eens heel makkelijk als het aankomt op jongens, als je er een beetje leuk uitziet en je flirt met haar, nou dan ben je binnen. Jess' hart is dan ook wel vaker gebroken gezien ze ook een beetje naïef is en denkt dat jongens met haar willen zijn for real terwijl ze het alleen doen voor een leuke one night stand. Erg lang hierover tobben doet ze echter niet en ze stoot zich eigenlijk continu weer aan dezelfde steen, zonder het altijd ook ècht door te hebben.
          Jessica huilt niet graag in het openbaar, toch is ze wel een gevoelig typetje. Vooral vroeger huilde ze regelmatig, dit werd veroorzaakt door paniekaanvallen. Naarmate ze ouder werd verminderde deze stukje bij beetje maar de kans dat ze er weer een krijgt wanneer er iets naars gebeurt is groot. Ze schaamt zich hier dan ook vreselijk voor.
          Nuchter tegen het leven aankijken kan ze heel goed. Zij denkt zeker volgens 'Hakuna Matata'. Niet dat ze de pet naar school gooit of iets dergelijks, maar ze bekijkt elke situatie van de positieve kant, zelfs als deze er niet is, of beter gezegd, niet te vinden is. Hier door staat ze optimistisch in het leven en weet ze van elke situatie wel iets goeds te maken.
          Jess hecht veel waarde aan een vriendschap en voor vriendinnen en vrienden zou ze dan ook alles over hebben, ze zou voor hun door het vuur lopen, letterlijk en figuurlijk. Dit maakt haar ook zeker loyaal, aan vreemdgaan zal ze ook niet snel doen – tenzij ze dronken is, dan is ze waarschijnlijk wat minder loyaal. Als je om hulp zoekt kan je erop rekenen dat Jessica de eerste is die je te hulp wilt schieten, ze weet meestal ook wel goed hoe.
          Soms is ze wel weer iets te optimistisch en Jess is dan eigenlijk best naïef – zoals eerder genoemd – en daarbij ook erg vergevingsgezind, iets te vergevingsgezind. Ze houdt er namelijk niet van om boos te zijn, ook als iemand dat verdient.
          Jessica is best wel overbezorgd soms en wanneer iemand pijn heeft of verdrietig – om een onbekende reden – kan ze dan ook nog wel eens in paniek raken en overreacten. Dit maakt haar echter ook wel zorgzaam, ze zal er altijd voor je zijn om je op te vangen en je te steunen.
          'Lang leve de lol,' dat is Jess motto, in een zekere zin is ze dan ook totaal niet serieus. Ze is geen prankster maar ze is wel van mening dat lol en vrolijk zijn de twee belangrijkste dingen in het leven zijn, een levensgenieter is ze dan ook zeker. Feestjes geven doet ze dan ook regelmatig, ze zoekt eigenlijk altijd een reden om een feestje te kunnen geven, zelfs de aanschaf van een paar nieuwe schoenen zou voor haar een goede reden kunnen zijn om het huis op stelten te kunnen zetten. Party drugs is beslist niet haar ding maar ze deinst zeker niet terug voor een potje beerpong, hoewel ze er wel op let of ze training heeft de volgende dag.
          Jessica is verschrikkelijk nieuwsgierig en wilt altijd weten wat er om haar heen gebeurt en het liefst wilt ze iedereens diepste geheimen weten. Niet om er vervolgens flauwe grappen om te maken maar omdat ze er gewoon geïnteresseerd in is – hoewel ze wel een flapuit is, geheimen zijn bij haar niet veilig ook al weet ze bijna alle geheimen van iedereen op Melrose High.
          Jessica interesseert zich erg in kleding en wilt graag iets met mode doen als ze later ouder is. Momenteel is ze voor zichzelf bezig dingen te ontwerpen en ook daadwerkelijk te maken – sommige dingen die ze draagt heeft ze zelfgemaakt – en ze wil hier dan ook dolgraag in verder gaan. Haar doel is dan ook om op the Academy of Art University in San Francisco, California terecht te komen.
          Zoals je misschien al is opgevallen is Jessica niet helemaal de "stereotype cheerleader". Zelfverzekerd is ze zeker wel en ze heeft ook een grote mond – vooral tegen de leraren – en een beetje tuttig is ze ook wel, echter ontbreekt de arrogantie een beetje bij haar. Ze kan het dan ook niet altijd met álle cheerleaders even goed vinden, hoewel het altijd gezellig blijft is ze niet altijd even bitchy als de rest. Ze is ook niet van plan dit te worden gezien ze weet dat bitches alles behalve leuk kunnen zijn.
          Als laatste ding; Jessica is erg ijverig en ze werkt dan ook hard voor school, meestal werkt ze wel vooruit zodat ze meer tijd heeft voor dingen die ze echt leuk vindt, want om nou te zeggen dat ze school ge-wel-dig vindt, niet echt. Soms komt Jessica wat oppervlakkig over maar eigenlijk is ze erg intelligent maar dit laat ze vooral in de lessen merken, daarbuiten is ze meer de flirterige, vrolijke cheerleader.
          Jess wordt ook vaak vergeleken met Jess uit The DUFF, persoonlijk vindt ze dit wel leuk want ze mag Jess uit de film heel graag, ergens is ze ook een voorbeeld voor haar.


    UITERLIJK [FC: Lily Collins]
          Zoals veel cheerleaders is Jess erg geliefd bij de mannen, maar zij wel als één van de meeste. Dit komt voor een heel groot deel door haar uiterlijk.
          Ze heeft een lengte van 1.70 en is hierdoor vrij lang, meestal net wat langer dan de gemiddelde vrouw. Meestal is Jess wel blij met haar lengte en ze is nog wel klein genoeg om behoorlijke hakken te dragen zonder gelijk een wandelende lantaarnpaal te lijken en ook lang genoeg om platte schoenen te dragen.
          Haar huid, ogen en haren zijn niet opvallend contrasterend. Haar huid, om te beginnen is olijfkleurig en verkleurt redelijk snel in de zon, maar slechts een à twee tinten donkerder. Haar ogen zijn chocolade bruin en haar haren zijn kastanjebruin met hier en daar plukjes die wat blonder getint zijn. Haar haren komen tot haar onderrug en hebben een wilde slag, soms krullen ze wat wilder dan andere dagen. In de felle zon verkleuren haar haren een beetje naar koperbruin.
          Jessica is een beetje een zandloper met de verhoudingen 82 cm- 60 cm- 84 cm. Bijzonder mager is ze niet, maar vooral door het sporten dat ze doet is ze wel getraind en heeft hierdoor een strak figuur met wel redelijk volle rondingen bij de billen en borst.
          Jess heeft een vrij donkere oog opslag, zoals eerder genoemd zijn haar ogen chocolade bruin , gemiddeld groot en hebben een beetje een amandelvorm. Meestal ziet ze er een beetje vermoeid uit, dit is ze echter niet, maar ze heeft gewoon een soort randjes onder haar ogen zitten die snel voor wallen worden aangezien, gelukkig kijkt ze – meestal – altijd vrolijk uit haar ogen en vermindert ze het effect een beetje. Ook verschijnt er een soort twinkeling in haar ogen wanneer ze iets grappig vindt en verraadt zichzelf hiermee dan ook snel als ze serieus probeert te zijn. De wimpers die haar ogen sieren zijn bijzonder lang en zijn donker gekleurd. Haar wenkbrauwen die in een mooie boog boven haar ogen lopen zijn ook vrij donker en duidelijk aanwezig. Haar neus is vrij smal, rond en loopt aan het einde uit in een kleine wip, haar lippen zijn hoekig gevormd en zijn van nature redelijk roze van kleur, hoewel ze – ze ook vaak stift. Wanneer ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen en bollen haar konen een beetje op. Haar jukbeenderen ogen vrij strak, vooral omdat haar wangen iet wat hol zijn. Jess' gezicht heeft een beetje een hart-achtige vorm. Haar tanden zijn keurig recht en hebben een mooie witte kleur, ze verzorgt ze dan ook altijd netjes.
          Jessica is door jaren lang turnen, yoga en zelfs een korte periode kickboksen bijzonder getraind voor een meisje. Ook is ze verschrikkelijk lenig en zit ze net zo graag in de spagaat als gewoon op een stoel.
          De kledingstijl van Jess wisselt erg vaak – haar kledingkast is dan ook enorm – meestal loopt ze rond in jurkjes en rokjes, hoewel ze broeken en truien ook helemaal leuk vindt. Op al haar kleding kan je echter wel vaak één ding terug zien: bloemetjes. Jessica is dol op bloemen patronen (ook op ananassen en flamingo's) en vooral in de zomer draagt ze het liefst kleding met bloemen erop.
          Jessica heeft een extra gaatje in haar oor – eentje naast haar oorbel gaatje, meestal draagt ze daar een ringetje. Aan make–up doet Jess – wonderbaarlijk genoeg – niet zo, afgezien van wat mascara en lippenstift, ze houdt het liever neutraal. Tattoos heeft ze niet.


    RELATIES
          • Finn Lesley Montgomery: vrienden, ze kan het wel okay vinden met de jongen, ook omdat hij het vriendje van Jace is, haar beste vriendin. Om nou te zeggen dat ze helemaal weg van hem is, niet echt, zijn arrogantie vindt ze maar niets.
          • Cristiano Ignazio Barone: flirts op de momenten dat Jess niet samen is met Benji.
          • Jacelyn Viona Kennedy: best vriendin, samen zijn ze een beetje "het duo" dat iedereen kent, Jess is de vrolijke van de twee en Jace is meer de "sassy one". Ze geeft zielsveel om haar maar tegelijkertijd veracht ze haar ook wel, omdat ze zo verschillen. Daarbij vind ze het ook niet zo leuk dat zij en Benjamin met elkaar flikflooien.
          • Benjamin George O'Donnel: wat het is tussen de twee; niemand volgt het meer. De twee zijn een stel maar het aantal keren dat ze uitklaar zijn gegaan, nobody knows, de teller staat waarschijnlijk nu ergens op de honderd. Het ene moment hebben de twee knallende ruzie en zijn ze ervandoor met een ander en het andere moment hebben ze ruwe goedmaak seks ergens in een bezemkast. Nogal een knipperlicht relatie dus. Waarom Jessica niet allang iemand anders heeft gezocht is iedereen een raadsel, maar ze heeft gewoon een zwak ontwikkelt voor Benji en eerlijk is eerlijk, hij is boy pretty. Jess probeert hem ook elke keer terug te winnen door hem jaloers te maken, ze zal zelfs zo ver gaan dat ze haar beste vriend Ira zou zoenen voor zijn neus.
          • Abby Monroe: Jess kent haar wel, vriendinnen zijn ze niet echt maar een vriendelijke "Hi" in de gangen kan er wel vanaf.
          • Hadley Ayden Galloway: beste vriendinnen.
          • Lucas Isaac Hughes: ze vindt hem een beetje intimiderend maar niet gemeen.
          • Ethan Hunt: de twee zijn goede vrienden, in de periode dat Jess en Benjamin ook niet samen zijn gaat ze graag met Ethan aan de haal. De twee zijn dan ook flirts en hebben een soort verstandhouding, zonder verdere verplichtingen of verwachtingen.
          • Cassandra 'Cass' Jordan West: goede vriendinnen.
          • Charlotte Kate Green: ze vindt haar opstandige karakter wel wat hebben en tegelijkertijd ook iets irritants. Daarbij heeft ze een haat jegens Charlie ontwikkelt omdat Charlie volgens haar Benjamin heeft verleidt en dat Benji daarom is vreemdgegaan.
          • Ira Keano Venson: Jess en Ira zijn al vanaf jongs af aan beste vrienden. Jess weet als één van de enige van de dood van Ira's vader en Ira hield Jess – die altijd alleen thuis was zonder ouders – gezelschap. Jess wilt hem eigenlijk gebruiken om Benjamin jaloers te maken gezien hij en Benjamin – tot haar spijt – elkaar haten.
          • Syden Ara Emerson: stiekem hele goede vriendinnen, ook al wilt ze dat niet toegeven omdat ze totaal ergens anders staan op de sociale ladder.
          • Owen Damien Devine: ook al is hij een nerd en zo niet populair, Jess doet vriendelijk tegen hem. Als hij populair was geweest hadden ze zelfs vrienden geweest kunnen zijn, dit is echter jammer genoeg niet het geval.
          • Lachlan Hudson Gregory:
          • Cara Jessica Smith:
          • Michella Jaci L'Amour:
          • Juliet Marie Maverick:
          • Kyros Raith:
          • Vanx Royce Barnes:
          • Ryder Lincoln Barnes:
          • Jason Ryan Grimes:
          • Tobias "Toby" Cameron Hades:


    EXTRA
          Likes: flirten, jongens, feestjes, drank, bloemen, kleding, mode, fashion, flamingo's, muziek, sporten, cheerleaden, late nights en ananassen.
          Dislikes: insecten, slangen, leraren, maandagen, fashion bloopers, hangovers, ochtenden en zeikerds.
          Jessica zit, naast dat ze in het cheerleader team zit, ook bij de naaiclub vanwege haar passie voor mode en fashion.
          Jess heeft Frans-Canadese roots in haar bloed. Ze spreek hierdoor ook vloeiend Frans naast Engels.

          Jessica is de oudere zus van Clara Crawford en de oudste dochter van Kate Crawford (née Hamilton) en Peter Crafword. Beide ouders zijn zeer succesvol en het gezin is dan ook stinkend rijk. Hoewel het Jess aan niets ontbrak heeft ze niet een erg leuke jeugd gehad, haar ouders waren nooit thuis, en zijn nog steeds amper thuis – altijd in het buitenland voor zaken. Jessica is dan ook samen met Clara opgevoed door kindermeisjes, ze hebben er in totaal een stuk of zeven gehad. Jessica is ook nog nooit naar Primary School gaan, voordat ze naar High School mocht kreeg ze les van een gouvernante die aan huis les gaf.
    Toch heeft het {meestal) ouderloze huis wel voordelen, feestjes geven in de gigantische villa is geen probleem en om de stilte wat op te vullen doet Jess dit dan ook regelmatig.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 13:03 ]


    I just caught the wave in your eyes