• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Francisco (cat)


    Hmh, dat is ook wel een goede. :'D


    El Diablo.





    Hadley Ayden Galloway

    Naam
          Hadley 'Hale' Ayden Galloway

    Leeftijd
          17 — 8 april

    Geslacht
          Vrouwelijk

    Status
    • Social butterfly

          De naam betekend ook wel dat Hadley over het algemeen tegen de meesten erg vriendelijk is — maar niet te opdringerig, wat haar erg sociaal maakt. Ze kan het ook met veel goed vinden, echter is ze zo een persoon die een hekel aan die populaire arrogante mensen heeft. Ze blijft glimlachen, maar vanbinnen voelt ze geen enkel respect voor zulke personen. Echter — over het algemeen is ze erg vriendelijk en oordeelt pas over iemand als ze een beetje weet hoe die persoon tikt.

    Innerlijk
          Hadley is over het algemeen een erg sociale, en vriendelijke meid. Ze heeft ook geen moeite om op vreemde mensen af te stappen en heeft daarmee ook een portie zelfvertrouwen — echter gebruikt ze die niet in die negatieve zien. Over het algemeen is ze ook een erg positief persoon, al is ze niet iemand die ermee overdrijft en daarom kan ze ook regelmatig in driftige buien zitten.
          Ze zegt dan ook gewoon de waarheid als iemand haar niet aanstaat, en is daar ook niet bang over. Velen onderschatten haar ook omdat ze meestal een lieflijke glimlach draagt, echter is Hadley helemaal niet schuw of verlegen. Daarnaast heeft ze sowieso een hekel aan de meeste populaire mensen of de 'badboy's'. Hale vind hun gedrag onnodig en ze heeft al helemaal een haat aan mensen die niets met school doen — gezien zij dat belangrijk vind en ze weet hoe het is als je arm bent, aangezien haar ouders arm zijn geworden door hun alcohol en drugs- problemen waardoor Hadley nu ook bij haar tante en haar oom woont.
          Daarnaast is de jongedame slim en leert ook veel om goede cijfers op school te halen. Dit doet ze voor haar eigen bestwil, maar vooral om niet zo te eindigen als haar ouders. Ze wil namelijk totaal niet als hun worden, en doet er alles aan om dat te verhinderen.
          Hadley laat zich ook niet snel imponeren van mensen — en haar zul je eerst een grote shock moeten bereiden voordat ze echt bang voor je is, daarom trekt ze zich ook vrij weinig van de 'populaire' of 'beruchte' mensen op school aan. Maar in het algemeen is ze een lieflijke, behulpzame en respectvolle meid die ook alles doet om haar vrienden blij te maken.

    Uiterlijk
          Hadley is een aardige mooie verschijning voor het oog, al is ze geen persoon die erover opschept tevens is ze geen vrouw die het ziet als een kans om alle mannen te verslinden. Integendeel — gezien Hadley nog maar enkele vriendjes heeft gehad. Daarnaast is Hale van zichzelf al helemaal geen persoon die graag midden in de spotlights staat en al helemaal niet met een slechte titel.
          De dame is in bezit van sprankelende kijkers, die meestal een vrolijke twinkeling erin hebben staan — is ze niet om een reden geërgerd van iemand. Haar ogen hebben een donkergroene rand en zijn gevuld met een groenbruine kleur, die haar ogen een twist geven. In de zon zullen haar ogen gauw lichtbruin lijken, en in het donker bruin — alhoewel groen de meest voorkomende kleur is. Hadley verzorgt haar lange wimpers ook enkel met mascara, en verder doet ze aan make-up enkel soms eens lippenstift en oogpotlood op. De jongedame is niet echt fan van dikke lagen make-up.
          Hale heeft een paar opvallende kernmerken: een zongebruinde huid, hoge jukbeenderen, smalle oudroze lippen, een lange en smalle neus, donkere wenkbrauwen en een mooi gebit dankzij jaren een beugel.
          Hadley heeft een smal, sportief postuur dankzij haar liefde aan voetbal waar ze sinds haar zesde levensjaar mee bezig is. Ze is ook best goed daarin en wil dat niet zomaar opgeven, daarom hardloopt ze vaak doordeweeks en voetbalt haast elke dag. Hale heeft een lengte van 1m76, en is hier aldoor langer als de gemiddelde vrouw. Haar lange benen en haar smalle lichaamsbouw lijken haar daardoor langer te maken — en daarnaast loopt ze nooit krom, waardoor ze ook wat langer oogt. Hadley heeft redelijk vrouwelijke vormen. Haar kledingstijl verschilt zich, maar ze houdt van jurkjes en kleren met printen.
          En daarnaast is Hale in bezit van een prachtige bos, volle donkerblonde lokken die eens in de zomer lichter kleuren. Ze draagt haar haren ook meestal los en een tikkeltje warrig.

    Relaties
          • Finn Lesley Montgomery:
          • Lachlan Hudson Gregory:
          • Cristiano Ignazio Barone:
          • Cara Jessica Smith:
          • Jessica Mia Crawford:
          • Jacelyn Viona Kennedy:
          • Benjamin George O'Donnel:
          • Abby Monroe:
          • Michella Jaci L'Amour:
          • Juliet Marie Maverick:
          • Kyros Raith:
          • Lucas Isaac Hughes:
          • Ethan Hunt:
          • Michella Jaci L'Amour:

    Extra
    • Likes — bloemen, geur van lavendel of kruiden, boeken, gentlemen, gespierde mannen, haar tante en oom, de kleur mintgroen, vogels, voetbal, romantische films, roze koeken en kaneel.
    • Dislikes — arrogante of badass types, insecten, vanille, noten, egoïsme en arrogantie, heartbreakers, klimmen en haar verleden.
    • Voetbal — de dame zit in het voetbal team van de Eagles, en is zeker niet slecht. Ze heeft een positie in de aanval en door haar sportieve figuur weet ze zich ook snel voort te bewegen door de tegenstanders. Soms wordt nog telkens voetbal van vrouwen onderschat — maar je kunt niet zeggen dat Hadley er heel slecht in is.
    • Stem — Hadley is in bezit van een zoete, fluwelen stem al doet dit alsnog niet wonderen met het zingen. Je kan dus beter naar haar luisteren als ze praat, gezien ze een erg slechte zangster is.
    • School — ze mag dan wel bekend zijn onder de 'sociale', maar Hadley doet altijd haar best voor school en haalt meestal ook wel gewoon voldoendes en goede cijfers.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 23:21 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand die een vrouwelijke FC weet?
    Ik wil eens iets anders dan de '' normale' FC's maar weet niks..


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Iemand die een vrouwelijke FC weet?
    Ik wil eens iets anders dan de '' normale' FC's maar weet niks..


    Wat voor type zoek je?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoek anders eens op underused faceclaims. :)


    She's imperfect but she tries

    Balloo schreef:
    Iemand die een vrouwelijke FC weet?
    Ik wil eens iets anders dan de '' normale' FC's maar weet niks..


    Pyper America :3? India Eisley? Daria Sidorchuk (mijn fav for sure).

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 14:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik faceclaim Grant Gustin


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jess is zo goed als af


    I just caught the wave in your eyes

    Jukeboxes schreef:
    Ik faceclaim Grant Gustin


    Me likey


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Pyper America :3? India Eisley? Daria Sidorchuk (mijn fav voor sure).


    Thankss, ik claim Pyper America :3


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    (...)

    Thankss, ik claim Pyper America :3


    No problem ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een jongen, badboy en FC Francisco Lachowski sorrynotsorry?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 15:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    Mag ik een jongen, badboy en FC Francisco Lachowski sorrynotsorry?


    Zeker! Ik zet je erbij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zeker! Ik zet je erbij!


    Top ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik bij deze een musical liefhebbende gayboy reserveren met fc Connor Paolo? Dan maak ik van het weekend en anders volgende week de rol.


    Tell me about it, stud.