• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De plotse warmte en aangename geur overviel haar en ze kon zichzelf niet tegenhouden om zich beter in zijn jas te nestelen. Het fijne gevoel verdween echter toen ze doorhad dat zijn reactie echt heel gemeend was. Hij zat plots een stukje verder en hij keek alsof hij zojuist haar arm had gebroken.
    "Hé, dude," zei ze op een toon die ze vaak tegen jongens gebruikte als die haar irriteerden. "Ik heb drie broers, ik heb er echt al veel erger uitgezien," ze glimlachte bemoedigend. "Dat is trouwens ook waarom ik meestal broeken draag, dan kan je veel gemakkelijker dit doen."
    Ze stond bliksemsnel recht en duwde hem omver. Zoals gewoonlijk vergat ze haar eigen kracht en landde ze bovenop hem. Ze zat - Godzijdank op zijn buik en niet ergens anders - met haar knieën aan beide kanten en leunde met haar handen op zijn borstkas.
    "Oeps," grinnikte ze, lichtelijk beschaamd. Och, nu kon hij zich tenminste niet terugtrekken én was hij even nat als zij.


    Mhm?

    "You lil' piece of shit", zei hij lachend en niet gemeend toen hij het koude water door zijn hemd voelde kruipen. Hij keek haar schuin aan en keek toen naar haar positie.
    "Well, ik ben blij dat niemand zich op het dak waagt", zei hij met een bloedserieus gezicht dat even later faalde door haar gezichtsuitdrukking.
    "Mocht dit op de grond aan het gebeuren zijn had ik je gewoon opgetild", zei hij, nog steeds met een glimlach om zijn lippen. Zijn rug viel onderhand ook niet meer te redden, dat was overduidelijk, zijn hemd was kleddernat. Bye 100 euro, want hij was er ook van overtuigd dat het dak niet bepaald schoon was...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze snoof verontwaardigd en zette haar handen in haar zij waardoor haar heupen iets naar voren bewogen.
    "Excuse me, I'm not little, I'm concentrated awesomeness," antwoordde ze gevat. Ze had er zo een heleboel, maar deze was haar favoriete. Haar zelfverzekerdheid vertoonde echter barsten in de vorm van haar nu felrode wangen. Ze durfde veel, maar dit was een heel nieuw gebied. Natuurlijk werden er wel eens 'foute' mopjes gemaakt, maar dit was helemaal anders. Hoe ging ze dit aanpakken? Ze wilde hem niet op verkeerde ideeën brengen, maar anderzijds was ze best nieuwsgierig wat hij zou, welja, doen.
    "Maar we zijn niet op de grond," mompelde ze, terwijl haar vinger langzaam over de stof van zijn hemd streek totdat ze een tikje tegen zijn neus kon geven. Ze beet op de binnenkant van haar lip en keek hem lichtelijk uitdagend aan.


    Mhm?

    Ze grinnikte. Dat was niet helemaal valsspelen!
    "Oh," zei ze verbaasd omdat hij erg eerlijk en oprecht antwoordde. Iedereen maakt fouten, maar het toegeven ervan...
    "Licht grijs," stotterde ze wat en keek even snel naar Max en probeerde langer te kijken, maar het lukte niet. Ze vondhet zo moeilijk op bepaalde momenten.
    "Eh, ik ben bang voor veel," hakkelde ze moeizaam. Haar maag keerde een paar duizende keren rond en desondanks ze niet veel alcohol binnen had, voelde ze zich misselijk worden.
    "Ik ben bang van donker, geesten, spoken. Zelfs mijn eigen fantasie die me het alleen maar moeilijker maakt door enge dingen te denken. Ik ben bang voor de dood," zei ze iets zachter en zelfs een beetje angstig. "En voor pijn. Alleen zijn, vergeten worden, van kleine beestjes. Van te veel," zei ze spijtig en zuchtte voorzichtig. Ze waagde nog eens een blik te werpen op Max, maar keek zenuwachtig weg. Wat zou hij in hemelsnaam denken over haar? Zou hij haar zielig vinden?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max antwoordde niet en trok haar enkel wat meer in zijn armen. Hij negeerde de pijnscheuten en hield haar een tijdje troostend vast. Zijn lippen drukten een zacht kusje op haar voorhoofd, voor hij zijn ogen sloot en zijn eigen hoofd ertegen liet rusten. Het was alsof hij haar angst een klein beetje kon voelen, al kwam dat vast ook door de rest van de avond. Hijzelf was niet van veel bang, maar hij kon ook niet van zijn angsten ontsnappen. Je kan niet van jezelf en je eigen chaos ontsnappen.
    "Het is oké om bang te zijn, I guess. Ik bedoel, iedereen is het toch wel eens? Wat maakt het uit dat jij wat meer angsten hebt? Trouwens, ik wil ook niet doodgaan of pijn hebben, of alleen zijn en vergeten worden. Kleine beestjes zijn ook niet mijn favoriet, tho," probeerde hij haar wat op haar gemak te stellen. Het was nog even stil en hij luisterde naar haar rustgevende ademhaling. Ze leunde helemaal tegen hem, en ze vond het blijkbaar niet al te erg dat hij nog steeds dat T-shirt niet had aangetrokken. Niet dat hij het expres deed, er waren gewoonweg belangrijkere dingen op het moment geweest.
    "Truth, prinses."


    Mhm?

    Ze knikte begrijpend en voelde zich veilig, zonder angsten en zorgen in eijn armen. Alsof hij haar ging beschermen. Ze leunde tegen zijn schouder en legde haar hand voorzichtig rond zijn ontblote middel. Ze zaten heel dicht bij elkaar, maar het werkte in als een veilige omgeving voor haar.
    Ze wist dat de vraag die al uren door haar hoofd spookte, zwaarwichtig was. Maar ze waren toch al aardig aan het opbouwen?
    Ze besloot het onzekere voor het zekere te nemen en het op een gokje te wagen.
    "Waarom had je ruzie met Tyler?" vroeg ze rustig en probeerde geen verwijt in haar stem te leggen. Ze wilde hem niet afschrikken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Natuurlijk", zei hij beamend op haar egoboost. "En goed opgemerkt, Io, we zitten op het dak van een frigging mansion. En ik heb de tijd van mijn leven", zei hij zelfverzekerd, maar voorzichtig. Hij moest zijn geluk niet pushen.
    "Dus...", zei hij terwijl hij met zijn ogen haar vinger volgde en ze hem op zijn neus drukte.
    "Wat gaan we doen?" Vroeg hij, zijn ogen nu op haar gericht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De zucht die uit zijn mond kwam, was diep, maar hij liet haar niet los. Ze was warm, zacht en lag aangenaam in zijn armen. Misschien zelfs een tikkeltje te aangenaam.
    Max verschoof even ongemakkelijk, maar herstelde zich snel. Hij wilde haar niet wegjagen.
    "Er was niet echt een reden, ik was gewoon... boos."
    Hij zuchtte opnieuw.
    "Ik heb gewoon het gevoel dat ik het altijd fout doe en dat frustreert me."


    Mhm?

    Ze haalde haar schouders op. Alexander lag vrij onbeweeglijk onder haar en misschien was het beter dat ze opstond. Ze wist ook niet of hij nu sarcastisch was, of niet. Haar zelfvertrouwen ebde langzaam weg en maakte langzaam plaats voor onzekerheid. Wat moest ze nu doen?
    "Ik weet het niet," mompelde ze, terwijl ze al een been verplaatste om van hem af te gaan.


    Mhm?

    Ze fronste even want ze begreep hem niet helemaal. Wat deed hij fout? Want in haar ogen wat alles gewoon normaal, foutlood.
    "Wat fout doet?" fluisterde ze voorzichtig, maar ook bemoedigend. Ze besloot iets rechter te gaan zitten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Nee? Jullie niet? Maar ik dacht?" wat hulpeloos stond Regina voor de jongens die elkaar snel hadden losgelaten. Ze voelde dat haar wangen gloeiden en dus een rode kleur kregen. "Het spijt me heel erg," zei ze in de hoop het misverstand wat minder erg te maken. Recies op het moment dat ze nog meer excuses wou gaan maken werd ze onderbroken door Reagen, die duidelijk heel veel op had. "Hey," lachte Regina nog wat ongemakkelijk. Met enige moeite lukte het haar Reagen op de bank te laten zitten, aangrzien die zo bezopen was dat die gewoon om zou vallen. Zelf bleef ze staan omdat de bank vol was, en zij degene was die als enige nog niet dronken was.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Terwijl ze zich bewoog begon hij weer zachtjes tegen haar te praten.
    "Hoe leuk ik het hier ook vind, ik ben absoluut tegen het feit dat twee awesome personen, met name Io en Alexander, tragisch sterven aan hypothermie, honger en dorst", zei hij bedenkelijk en glimlachte. Hij lag nog steeds in de koude plas, maar de vochtigheid stoorde hem al lang niet meer. Niet dat het warm was op het dak, maar hij negeerde de kou en liet niets merken.
    "Dus, ik stel voor dat we drinken en misschien zelfs eten zoeken en dat je me daarna weer uitdaagd om op een ander rustig plekje terecht te komen. En ik zou het ook erg appreciëren mocht je me de twee keer niet vloeren", zei hij met een nep-teleurgestelde blik en pruilde zachtjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Daar heb je een punt, maar ik kan niets beloven," zei ze vrolijk. Ze duwde zichzelf omhoog en stond recht. Toen viel het pas echt om hoe groot de jas was. Ze verdronk er praktisch in. Ook Alexander duwde zich lenig op zijn voeten en ze zag meteen dat zijn hemd echt doorweekt was.
    "Sorry," glimlachte ze. "Kan jij eerst gaan? Ik heb niet zo veel zin om mijn enkel om te slaan, snap je?" vroeg ze met nog steeds een licht blos.


    Mhm?

    Hij haalde onbeholpen zijn schouders op.
    "Ik weet het niet precies eigenlijk, maar ik lijk altijd in problemen te eindigen," zuchtte hij.
    "Hoewel het nu best wel oké is." knipoogde hij. "Heb je eigenlijk geen dorst of zo? Ik wil je niey van je eigen feestje weghouden." Hij stelde het zelf voor, zodat ze niet weer plots kon verdwijnen.


    Mhm?

    Tyler grijnsde nog even naar het andere meisje voor hij zich richtte op een bekend gezicht. Hij dacht even na, waarna zijn grijns breder werd.
    ''Rae! My girl..'' grijnsde hij en hij sloeg een arm om haar heen. ''I missed u..'' mompelde hij vervolgens..

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 20:41 ]


    El Diablo.