• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze aanhoorde zijn verontschuldigingen en voelde zich zelf schuldig.
    "Waarom zeg je de hele tijd sorry? Ik ben degene die weggegaan is, ik had moeten blijven. Het is mijn fout. Alles," zei ze droevig en spoelde het bloed van haar handen waarna ze zijn wonden nog eens netjes reinigde met zuurstofwater.
    Ze knikte en deze keer rolde er een traan over haar wang die ze snel wegveegde. Echter bleef ze even twijfelend op een afstandje van het bed staan.
    "Ik neem nog een t-shitt voor je," zei ze voorzichtig en zocht er eentje die zijn maat was in de schuiven van haar broer. De kamer waar ze nu waren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er ontsnapte een droge, vreugdeloze lach uit het binnenste van Max' borstkas. Hoewel zijn koppigheid haar gelijk wilde geven, luisterde hij gelukkig weer naar het verstandige deel van zijn hersenen.
    "Och, prinsesje, toch. Ik ga zelfs niet beginnen om op te sommen waarom je daar fout mee zit. Dat moet je zelf toch weten. Dit," en hij wees op zijn arm. "heb jij niet gedaan, hoe je het ook draait of keert." Hij stond op van het bed en stapte op haar af. Hij voelde zich sterker met elke stap en langzaamaan keerde de oude, normale Max weer terug. Hij trok haar voorzichtig overeind en veegde met zijn vinger langs haar wang. Eén enkele druppel balanceerde op zijn wijsvinger.
    "Dit is waarom ik sorry zeg," fluisterde hij hees.


    Mhm?

    "Hij krijgt zijn shit wel weer bij elkaar, maar hij zal met zekerheid de achterbank krijgen en ik ga hem eens wakker schudden. Ik wil niet dat hij een complete asshole wordt", fronste Alexander lichtelijk bezorgd. Hij volgde het tweetal met zijn ogen en wordt een seconde later overrompeld door Io's vraag.
    "Euhm, mijn grootste nachtmerrie? Ik denk weer bij mijn ouders moeten intrekken en hervallen", zei hij eerlijk en zacht denkend aan de tijd dat hij jongens in het ziekenhuis sloeg. De meesten denken altijd dat criminaliteit je slecht maakt, maar Alexander is erdoor het begrip 'familie' echt gaan begrijpen. Hij wist voor de bendes niet echt wat het inhield doordat zijn ouders er nooit waren, maar wel altijd druk op zijn schouders gelegd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Io snoof en moest haar lach inhouden. Eigenlijk kende ze de jongen niet, maar wie aan haar vrienden kwam, had het zitten. "Veel succes daarmee," zei ze dan ook droogjes. Ze fronste echter bij zijn volgende antwoord.
    "Hervallen in wat? En heb je, je weet wel, slechte ouders?" vroeg ze misschien iets te nieuwsgierig. "Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil," ze ze er dus maar snel achter. Haar mond begon ondertussen droog aan te voelen en ze bedacht zich dat ze misschien weer naar beneden moesten om iets te drinken. Anderzijds had ze het echt naar haar zin met haar nieuwe vriend. Kon ze hem al een vriend noemen?
    "Hoe vind je me?" vroeg ze rechtuit om een antwoord te weten op de vraag.


    Mhm?

    Ze schudde wild haar hoofd.
    "Nee, nee! Waarom heb ik dan dat ... Dat gevoel? Dat gevoel dat zegt dat ... Het mijn schuld is?" vroeg ze hulpeloos. Technisch gezien was haar actie de aanzet. Tyler gaf enkel de doorslag. Ze mocht hem niet, één van de weinigen die ze niet mocht.
    Wazig door de tranen keek ze naar hem op en voelde een steek van schuld. Max voelde zich schuldig omdat zij zich weer schuldig voelde. Kom op, Elles! Stel je niet zo aan! Ze schudde haar hoofd.
    "Ik ben ... Wel oké," stotterde ze en gaf de t-shirt aan Max.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 0:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max nam het T-shirt aan, maar hield het nog even gewoon vast. Hij schudde zijn hoofd en glimlachte bemoedigend.
    "Omdat je je te veel aantrekt, prinsesje. Het is niet jouw schuld, echt niet," mompelde hij terwijl hij voorzichtig zijn goede arm om haar heen legde. Hij trok haar wat dichter en hield haar een tijdje vast. Zijn hand wreef troostend over haar rug toen hij een idee kreeg.
    "Hé, weet jij nog wie er aan de buurt was bij Truth or Dare? Want ik weet wel een leuke truth," zei hij bemoedigend, in de hoop haar mee te krijgen en alles weer wat in orde te brengen.
    "Tenzij je weg moet, natuurlijk. Het is tenslotte jouw verjaardagsfeestje en dan moet je niet huilend in een kamer zitten met een klootzak zoals ik," mompelde hij, zodat ze wist dat hij niet zou doordraaien moest ze weer weggaan. Het zou hem lukken om het nu enkel bergop te laten gaan. Geen op en af meer.


    Mhm?

    "Ach, ik hoop enkel dat ik je niet wegschrik, maar ik was vroeger heel anders dan nu, ik was die jock asshole die je ziet in series maal tien. En mijn ouders... Ik zag ze amper, maar telkens dat ik ze zag was alles wat er kwam geld en goed presteren. Misschien was dat ook wel de reden dat ik zo was. Ik had een output nodig voor alle frustraties. Nu ben ik 18, dus niet meer aan mijn ouders gebonden, ik moest blijven zitten op een moment in mijn schoolcarrière en ik ben dit jaar naar de school hier gekomen en woon ik samen met nog twee andere jongens", zei hij, nu een misschien ietwat verdraaide versie van de feiten, maar het kwam er even gemakkelijk uit als de rest.
    "En je bent best awesome, als ik eerlijk mag zijn. Je bent... anders, no negativity intended, en ik vind het de eigenschap die ik het leukste vind na deze tijd die we samen al hebben doorgebracht", glimlachte hij nu en keek haar aan met oprechte ogen.
    "Oh en dezelfde vraag, spill it, Io", zei hij met een kleine grijns en zijn ogen begonnen weer te glanzen van eeuwige nieuwsgierigheid.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu leunde ze tegen zijn naakte en gespierde borst aan en sloot voorzichtig haar ogen. In haar hoofd herhaalde ze zijn mantra maar ze bleef ervan overtuigd de schuldige te zijn.
    "Het is weer goed," loog ze zo goed ze kan. "Doe je truth maar, iedereen is toch dronken en weet niet meer wie 'de jarige' precies is. Daarbij, je bent geen klootzak," glimlachte ze flauw. Ze trok hem mee het bed van haar broer op en leunde weer tegen hem aan zoals in de boomhut. Ze lette goed op dat ze zijn arm niet bezeerde.
    "Klaar voor 'wordt vervolgd'?" knipoogde ze en draaide zich een beetje zodat ze oogcontact konden maken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Io luisterde geboeid naar zijn verhaal en keek geconcentreerd voor zich uit.
    "Dus je bent veranderd en geen klojo meer?" vroeg ze half lachend en half serieus. Ze had niet verwacht dat hij echt een moeilijk verhaal ging ophoesten en ze voelde zich vreemd schuldig met haar perfecte familie. Het enige waar ze over kon klagen, waren haar broers die de wc-bril omhoog lieten staan.
    "Haha, dankje. Jij kan er ook wel mee door, hoor," grijnsde ze, met een lichte kriebel in de buikstreek. "Je bent erg rustig en je veroordeelt me niet, I like it."
    Ze tikte met haar vinger op haar kin en dacht na. Ze wilde eerst zeggen dat het feit dat chocola ooit op zou zijn, haar grootste nachtmerrie was, maar besloot dat dat niet eerlijk zou zijn. Hij had tenslotte ook serieus geantwoord.
    "Ik denk dat ik alleen achterblijven het engste vind. Kleine ruimtes en luidop voorlezen, vind ik ook niet fijn, maar helemaal alleen achterblijven lijkt me verschrikkelijk. Ik denk wel dat ik een beetje verlatingsangst heb," zei ze, denkende aan haar vrienden die ze thuis had moeten achterlaten, en haar broers die ze nog maar zelden zou zien. Ze zuchtte diep en ging verder met uitleggen.
    "Ik heb ook bindingsangst, juist omdat ik bang ben om daarna die persoon toch kwijt te raken. Ik heb wel vrienden enzo, maar ik durf aan niemand echt veel belang te hangen zodat ik ook zonder hen zou kunnen. Dat is best wel erg," eindigde ze meer tegen zichzelf dan tegen Alexander. Ze had haar knieën opgetrokken en knuffelde haar benen, terwijl haar kin op haar knieën rustte. Ze kauwde op het binnenste van haar wang terwijl ze steeds verder wegzonk in haar gedachten.


    Mhm?

    "Absoluut," mompelde hij in haar haar. Met Elles in zijn armen, kalmeerde Max nu echt helemaal. Hij wist niet precies hoe het kwam, en hij wist dat het nog niet helemaal opgelost was, maar voor nu was het allemaal in orde gekomen. Tenminste, bijna allemaal.
    "Was die bloempot duur?" vroeg hij bezorgd. Hij had er nog niet echt aan gedacht, maar het was best belangrijk. "Dat is niet mijn Truth trouwens," grinnikte hij vervolgens. Hij verplaatste zijn slechte arm langzaam zodat zijn vingers het stukje blote huid van haar rug konden strelen.
    "Als je drie dingen naar een eiland kon meenemen, wat zou je dan pakken? Personen zijn ook toegelaten," vroeg hij vervolgens.


    Mhm?

    Alexander lachte verbaasd bij Io's verwoording van de feiten.
    "Zo zou je het kunnen stellen, ja", zei hij nog steeds grinnikend. Hij luisterde naar wat ze van hem vond en glimlachte terwijl hij naar de sterren keek. Hij luisterde daarna even aandachtig naar haar verhaal, als zij bij het zijne had gedaan en bewaarde de stilte terwijl ze wat afwezig op haar knieën steunde.
    "Weet je, we moeten een praatgroep oprichten, dit gaat best goed zo met z'n twee", zei hij om de sfeer weer wat luchtiger te maken zonder haar te beledigen. "En één vrees kunnen we bij ons beiden schrappen", zei hij grappend deze keer en keek weer naar beneden om de mieren op de grond te aanschouwen die van het feest aan het genieten waren, hopelijk...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze draaide zijn hoofd en keek naar zijn profiel.
    "Oh ja? Welke dan?" vroeg ze een beetje verbaasd. Ze bleef hem aankijken, aangezien het zeker geen slecht zicht was.
    "Waarom heb je eigenlijk besloten om juist met mij een praatje te slaan?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze schoof een tikkeltje dichterbij, want ze hield niet van afstand en wachtte op het antwoord.


    Mhm?

    Ze dacht even diep na en legde haar hoofd tegen zijn schouder.
    "Volgens mij ... Hebben we die van Griekenland en was hij niet zo duur, maar het is niet zo erg," stelde ze hem gerust. Er vallen altijd stukken op feestjes.
    Ze kromde haar rug even bij de aanraking, want de zachte aanraking voelde als gekietel dat door heel haar ruggengraat trok.
    "Oh, die is moeilijk!" Ze legde haar handen rond de hand van zijn goede arm die in zijn schoot lag.
    "Allereerst, een boot. Zodat ik terug kan. Ten tweede, iemand die het schip kan besturen, anders vaar ik de Titanic achterna en als laatste heel veel eten, ik moet kunnen overleven," knipoogde ze. Haar lichaam kalmeerde weer en haar bezorgdheid van zo-even was weer verdwenen. Een stroom aan vragen had de plaats ingenomen, maar ze wilde het leuke moment niet verpesten door weer zo'n zwaarwichtig onderwerp aan te halen. Daarom vroeg ze als truth: "Als je één dag van je leven nog eens kan herleven, niet veranderen. Gewoon opnieuw doen, welke dag zou je kiezen?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Hoogtevrees", glimlachte hij en ga haar een knipoog.
    "En je was alleen, plus je had geen zwerm andere meisjes rond je zoals ik vaker wel zie. Niet dat ik dan verlegen word, maar er wordt sowieso op je gepikt door één persoon in de groep", zei hij schouderophalend. "Anyway, I regret nothing. Als ik niet hier zat was ik waarschijnlijk aan het drinken geweest en had ik met te veel alcohol in mijn systeem naar huis gereden. Je hebt me gered van onverantwoordelijk gedrag", zei hij half grappend, maar er zat waarheid in zijn woorden.
    "Wanneer heb je besloten dat ik je aandacht waardig was?" Vroeg hij toen om in de trend van haar vraag te blijven en hij betrapte haar op het feit dat ze naar hem keek, maar zei er niets van.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Damn, laatste post. Ik ben de komende dagen laptoploos, dus kan iemand amders het hoofdstuk doen?


    Will had niet zoals Dyana drank meegenomen zodat tenminste een van de twee redelijk nuchter zou blijven en hij nog enigszins zou kunnen nadenken.
    Haar opmerking over zijn naam liet hem schrikken. Ergens achter in zijn hoofd klonk die al te bekende stem die zijn naam schreeuwde en hij kon zelfs de pijn van de klappen nog voelen. Onbewust had hij zijn spieren aangespannen en zijn handen tot vuisten gebald. Het was alleen te danken aan zijn nagels die nu in zijn handen prikten dat hij dit merkte en hij dwong zichzelf zijn spieren langzaam te ontspannen.
    "Waarom zou dat niet mijn echte naam zijn?" vroeg hij in een poging luchtig te klinken maar hij merkte zelf dat dat echt niet zo klonk. Het klonk beknepen, gedwongen en hij hoopte maar dat ze te dronken was om het te merken. Metdit antwoord bevestigde hij niks maar hij ontkende het ook niet.
    "En wat ik van plan ben? Genieten van de tijd met een fantastisch meisje," zei hij en hij merkte dat het gelukkig al een stuk ontspannender klonk, al was het nog niet zo luchtig en ontspannen als hij het wilde hebben.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 10:19 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.