• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler glimlachte even naar haar en sloeg een arm om haar middel waarna hij haar wat naar zich toe trok. ''Fast indeed...'' zei hij met een glimlach en hij keek naar haar ogen. ''But if it feels right... Waarom niet?'' zei hij en hij drukte een zachte kus op haar lippen..


    El Diablo.

    "Dankjewel, dat mag je zeker zeggen," Dyana kon het niet laten om te glimlachen. "Jij ziet er ook niet slecht uit."
    Ze knipoogde plagerig. Ze zou maar niet zeggen dat ze een hekel had aan feestjes, om de sfeer goed te houden.
    Na een aantal straten was ze al maar al te blij dat ze haar hakken niet had aangedaan, omdat het toch iets verder lopen was dan ze had gedacht.
    Haar lichaam was, door hun manier van lopen, dicht tegen het zijne, en ze voelde iets hards in haar rib porren vanuit zijn jaszak. Een pakje sigaretten, hoogst waarschijnlijk.
    Dyana was eigenlijk een heel net meisje, maar op feestjes wilde ze nog wel eens rebelleren, al hield ze zich bijna altijd aan de twee-drankjes-regel. Het doosje dat in haar zij prikte, daarentegen, zou vanavond misschien nog wel van pas komen.
    Will leek de weg te kennen, maar gelukkig zij ook, en ze herkende het huis al toen ze aankwamen. Ze haatte aankomen op feestjes, omdat je je dan in de groep moest mengen, maar met Will zou het wel goedkomen.
    "You ready?" Ze haalde haar arm uit de zijne en liet haar hand in de zijne glijden. "Let's go."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Reagan kreg het weer wat warmer, sloot haar ogen zoende hem zachtjes terug. Zachtjes beet ze op zijn onderlip en sloeg haar armen losjes om zijn schouder. Langzaam trok ze zich weer terug en leunde wat met haar voorhoofd tegen de zijne aan en glimlachte. Ze beet even op haar lip en keek hem toen een beetje plagend aan.
    "Nou..." begon ze en tekende wat met haar vinger op zijn rug. "...Zijn we nu dan officieel "iets" wat dat dan ook mag zijn?" vroeg ze lachend en keek hem met twinkelende ogen aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte zachtjes en streelde kort over haar haar. ''I guess so'' zei hij zachtjes en hij keek haar glimlachend aan.
    Met zijn losse hand pakte hij die van haar en hij drukte een kus erop. ''Today is a good day..'' lachte hij zachtjes.


    El Diablo.

    Angstig keek ze hoe hij langzaam en dreigend naar voor kwam. Haar maag draaide tegen honderd meter per uur en het was alsof ze tien hangovers achter elkaar had. Ze voelde haar ogen verwijden van de angst en bedacht zich dat hij het grapje misschien fout opgevat had. Met haar rug helemaal tegen de boom gepind, keek ze wat geïntimideerd op naar Max maar herkende plotseling de speelse glimlach die om zijn lippen speelde. Haast opgelucht haalde ze adem; hij had het spelletje meegespeeld en doorgetrokken. Inwendig gaf ze zichzelf een stomp dat ze zich zo gemakkelijk liet stangen. Bij zijn opmerking kon ze geen grinnik onderdrukken.
    "Oh, je moest eens weten," floepte ze er uitdagend uit; ze wilde immers een iets stoerdere indruk op wekken en glimlachte speels naar Max die inmiddels de hut bereikt had. Ze besloot haar hakken beneden te laten staan en klom op blote voeten de ladder op. Zelf was ze natuurlijk haar eigen waarschuwing alweer vergeten en de derde sport schoof langs de linkerkant waar het knoopje losgeschoten was, naar beneden waardoor deze scheef hing. Ze slaakte een klein gilletje en greep haar snel aan een andere sport vast. Ze hoopte maar dat Max het niet gehoord of gezien had en klom snel verder de hut in, die kleiner was dan ze verwacht had. Natuurlijk! Vroeger was ze kleiner en leek alles groter.
    "Ik zoek even een dekentje en wat kussens, volgens mij liggen er hier nog wel een paar..." Ze opende wat blokken en bij de vierde toverde ze de knusse spullen eruit.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan sloot even haar ogen en knikte instemmend terwijl ze wat op zijn borst leunde met haar hoofd.
    "Weet je, eigenlijk zijn we heel asociaal bezig. We zijn op een verjaardagsfeestje en hebben de jarige nog niet eens gefeliciteerd, überhaupt gezien," mompelde ze even zachtjes lachend en speelde, nog steeds met haar ogen gesloten, wat met zijn vinger.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler liet een korte lach horen en haalde zijn schouders licht op. ''Ik heb een excuus, ik heb namelijk geen idee wie het is..'' zei hij en hij keek om zich heen. ''Als het aan mij lag kan het namelijk net zo goed haar zijn..'' vervolgde hij en hij knikte naar een meisje met felrood haar. ''Geen idee of ik haar nou net aangewezen heb, maar...'' lachte hij vervolgens..


    El Diablo.

    Hij hoorde Elles gillen en kon een grinnik niet onderdrukken. Hij hield echter wijselijk zijn mond toen ze binnenkwam en op zoek ging naar wat comfortabele spullen. Hij zag hoe ze ergens kussens en een dekentje vandaan toverde e hielp haar om het mooi te schikken zodat ze er allebei op pasten. Hij ging er languit op liggen en wachtte totdat ze naast hem zat.
    "Volgens mij heb ik je al meer schrik aangejaagd dan iets anders, of niet soms?" lachte hij.


    Mhm?

    Toen hij lachte hoorde ze een diep geluid uit zijn borstkas komen en het had wel iets moois en rustgevends - maar ze opende toch maar haar ogen. Bij zijn woorden moest ze zelf even lachen en ze schudde haar hoofd.
    "Nee gekkie, dat is Elles niet. Ik vraag me überhaupt af of die meid bij ons op school zit..." Reagan blikte even naar het meisje en schudde haar hoofd, nope nog nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 0:22 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Nou, ben ik even blij dat ik nog niemand gefeliciteerd heb...'' lachte hij en hij beet even op zijn lip. Zijn blik viel op een bank die er een stuk comfortabeler uitzag dan de muur en hij nam haar langzaam mee waarna hij plaats nam. Hij sloeg een arm om haar schouders en glimlachte even. ''We komen haar wel tegen, don't worry..'' glimlachte hij...


    El Diablo.

    "Ach dan maak je iemand ook even blij, gefeliciteerd worden is altijd leuk, ook al heb je geen idee waarmee," lachte Reagan en kroop wat tegen hem aan op de bank.
    "Ik hoop het, anders voel ik me wel schuldig," mompelde ze en hoorde toen een nummer die ze kende en overigens geweldig vond. Zachtjes begon ze mee te neuriën en tikte mrt het ritme mee op de grond.


    I just caught the wave in your eyes

    Een beetje gegeneerd keek ze rond en stamelde wat.
    "Eh, valt eh wel mee," besloot ze uiteindelijk, want ze kon het niet echt helemaal ontkennen en ging languit liggen. Eindelijk had ze even rust; al heel de dag was ze met voorbereidingen bezig met als kers op de taart al de drukte. Morgen zou een dag vol met opruimen zijn. Ze rolde zich op haar zij zodat ze Max kon aankijken.
    Haar gsm trilde en snel keek ze even en lette terwijl op dat Max niet stiekem meelas.

    Waar bén je?! - Elisa

    Ze besloot het te negeren en gooide haar tasje ergens in een hoek. Diep zuchtte ze even en glimlachte tevreden naar Max.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max glimlachte flauwtjes terug en keek weer naar het plafond. Er zaten enkele kleine gaatjes in waardoor hij de donkere vormen van de bladeren zag in het licht van de ondergaande zon. De kleuren waren schitterend, maar de glimlach gleed van zijn gezicht en maakte plaats voor een frons.
    "Het spijt me," begon hij, echter zonder haar aan te kijken. " Normaal ben ik zo niet. Ik ken je maar nauwelijks en... Ik bedoel, ik heb je nog niet eens een reden gegeven om me te vertrouwen en toch.. voelt het alsof ik je al tijden ken. Het klikt gewoon en dan doe ik vreemde dingen, maar je kent me nog niet en dan is dat waarschijnlijk zo eng," ratelde hij alsof hij geen controle meer had over zijn woorden. Hij zuchtte even en ging verder.
    "Het doet gewoon een beetje pijn soms, terwijl het doodnormaal is dat je me niet helemaal vertrouwt. Het is gewoon... Ik vind je best leuk, Elles, en dan druk ik het heel zacht uit."
    Hij draaide zich naar haar toe en glimlachte droevig.
    "Dat vind je vast belachelijk, zo snel al, maar ik kan er niets aan doen. Je bent gewoon zo... wauw, prinsesje." Hij grijnsde.
    "Ik vraag je niet om... je weet wel... verder te gaan, aangezien ik je pas ken, maar mag ik je wel vragen om me een kans te geven je beter te leren kennen? Ik wil je echt niet bang maken, ik bedoel het goed. Ik wil je gewoon leren kennen en plezier hebben. Is dat oké voor jou?" Hij eindigde zijn woordenstroom met een hoopvolle blik op haar gezicht gericht. De zon glansde in haar haren en deed haar grote ogen glinsteren. Hij kauwde afwachtend op de binnenkant van zijn wang.


    Mhm?

    ''Anders mag je mij de schuld geven..'' zei hij en hij luisterde kort naar het nummer wat op kwam. Hij kende het wel vaagjes, Rae blijkbaar ook.
    Zachtjes zong hij mee met de tekst en streelde ondertussen over haar haar.


    El Diablo.

    Verbijsterd luisterde ze naar zijn stroom aan woorden, ze kleefde aan zijn lippen alsof er secondenlijm mee gemoeid was. Een beetje verward nam ze zijn woorden in haar op en wikte en woog ze. Ze kon absoluut niet ontkennen dat ze Max niet-niet leuk vond, maar dit zag ze serieus niet aankomen. Iemand kapte net een koude emmer water over haar hoofd en werd zo bruusk de realiteit ingetrokken. Alsof ze tegen een glazen deur was geknald en er absoluut zeker van was geweest dat er geen deur was. Ze had zo gedacht dat er geen liefde aan de orde zou komen.
    Zenuwachtig knipperde ze met haar ogen. Dit had een jongen nog nooit gedaan, maar ze vond het geweldig schattig. Hoe de woorden stuntelig uit zijn mond struikelde, hoe de vragen klonken alsof het antwoord zijn leven sensationeel zou veranderen. En het ergste was; ze was er helemaal door verkocht. Nooit had ze kunnen dromen om verder te gaan dan goedkoop flirten of friendzone. Nooit had ze óóit deze gigantische sprong gewaagd. Zou ze het doen?
    Ze betrapte zich dat ze zeker minuten lang wezenloos voor zich uit had gestaard, diep gravend in haar hersenen om ook maar enig nuttige info te zoeken die een helpende hand kunnen zijn. Ze betrapte zich dat het antwoord in haar hart lag.
    "Ik, ik eh," hakkelde ze half struikelend over haar tong. "Ik wil je de kans geven," zei ze zacht terwijl ze naar voor leunde zodat het eerder op een fluistering zou lijken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys