• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan sloot weer even haar ogen en voelde hoe hij haar haren streelde die langzaam droog werden.
    "Hmm dat zou gemeen zijn," mompelde ze en opende vervolgens haar ogen, pakte een van zijn handen en begon wat met zijn vingers te spelen terwijl ze zachtjes bleef meezingen met het liedje. Kennelijk kende Tyler het ook want ook hij zongg zachtjes mee en geïntrigeerd luisterde ze naar zijn stem en hield stiekem op met zingen.
    "Ik wist niet dat je kon zingen," merkte ze vervolgens op en keek hem glimlachend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler haalde licht zijn schouders op en glimlachte even. "Ik heb het al lang niet meer gedaan.. Deed het vroeger veel vaker."zei hij en hij keek haar weer aan. "Je moet vaker zingen, beautiful."


    El Diablo.

    Reagan kantelde haar hoofd even en keek hem glimlachend aan.
    "Hoezo? Vind je het mooi?" vroeg ze toen blozend en stopte even met het spelen met zijn vingers.


    I just caught the wave in your eyes

    In een opwelling greep hij zacht haar pols beet en voerde haar mee tussen de mensenmassa tot aan het podium. Hij klom er weer op en ging klaarstaan en hoopte dat ze het zou kennen:
    "Sitting here wasted and wounded
    At this old piano
    Trying hard to capture
    The moment this morning I don't know
    'Cause a bottle of vodka
    Is still lodged in my head
    And some blonde gave me nightmares
    I think that she's still in my bed
    As I dream about movies
    They won't make of me when I'm dead

    With an ironclad fist I wake up and
    French kiss the morning
    While some marching band keeps
    Its own beat in my head
    While we're talking
    About all of the things that I long to believe
    About love and the truth and
    What you mean to me
    And the truth is baby you're all that I need", zong hij ietwat hees om Bon Jovi's stem wat beter te krijgen. Hij keek naar haar, maar kon niet veel vinden in haar gezicht dus begon hij maar aan het refrein en wenkte haar in de hoop dat ze mee zou komen doen:
    "I want to lay you down in a bed of roses
    For tonight I sleep on a bed of nails
    I want to be just as close as the Holy Ghost is
    And lay you down on a bed of roses..."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het deed pijn. De nagels van zijn vingers hadden zich diep in zijn handpalm ingegraven. Pas toen ze fluisterend antwoord gaf, ontspande hij. Hij wist niet wat hij gedaan zou hebben, moest ze nee gezegd hebben. Zijn pink zocht zich een weg naar de hare en krulde er voorzichtig omheen. Hij wist niet goed hoe ver hij nu al kon gaan, dus liet hij Elles beslissen.
    "Fijn," was zijn enige, eveneens gefluisterde antwoord.


    Mhm?

    Enigszins verbaasd luisterde Io naar het liedje. Ze herkende het, en kende zelfs de lyrics, maar ze had nooit verwacht dat hij het echt ging zingen. Hij zong het prachtig ook, maar ze kende hem niet. Ze wachtte een lange tijd om te besluiten wat ze ging doen, terwijl ze hem met een glimlach om haar lippen bekeek. Hij had wel lef, om meteen zoiets te doen en dat vond ze wel leuk. Hij kwam aan het refrein en ze begon zachtjes mee te zingen. Ze zat op de rand van het podium, want erop klimmen wilde ze niet. Zó goed kon ze niet zingen.

    Well I'm so far away
    Each step that I take is on my way home
    a king's ransom in dimes I'd give each night
    to see through this payphone
    still I run out of time or it's hard to get through
    till the bird on the wire flies me back to you
    i'll just close my eyes and whisper, baby blind love is true

    I wanna lay you down in a bed of roses
    for tonight I'll sleep on a bed of nails
    i want to be just as close as, the Holy Ghost is,
    and lay you down on a bed of roses.


    Ze wiegde zachtjes mee op het ritme en sloot haar ogen. Het ging makkelijker als ze geen andere mensen zag.


    Mhm?

    Lang bleef Elles Max aanstaren. Ze wist niet wat ze moest doen of wat er nu verwacht werd te doen. Wat de volgende stap was en hoe het allemaal zou eindigen. De afgelopen week hadden ze niet veel meer gepraat, enkel wat gekruiste blikken en nietszeggende woorden gedeeld. Moest ze Max eerst niet beter leren kennen? Want wat wíst ze nu van hem? Hopeloos staarde ze hem aan, maar hij keek enkel trots en vol zelfvertrouwen terug. Op dat moment besloot ze een risico te nemen. Voorzichtig kroop ze in zijn armen en leunde tegen zijn borstkas. Ze voelde zijn kloppende hart en zijn ademhaling die ritmisch op en neer ging. Haar armen sloeg ze voorzichtig om hem en haar hoofd leunde half tegen zijn schouder.
    Vanaf hier kon ze door het raampje van de boomhut kijken dat zicht had op het podium van de karaokébar.
    "Alexander is aan het zingen," zei ze zacht en half lachend.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij glimlachte toen ze op de rand kwam zitten en zachtjes meezong. Hij had zin om haar omhoog te trekken, maar besloot om zijn opwelling te onderdrukken en haar te laten zitten waar ze zich comfortabel voelde.
    "The hotel bar hangover whiskey's gone dry
    The barkeeper's wig's crooked
    and she's giving me the eye
    Well I might have said yeah
    but I laughed so hard I think I died",
    zong hij nog voor hij aan zijn gitaarsolo begon. Het was een intensiever stuk met veel tekst en snel gezongen. Na zijn solo begon de pianospeler van de band weer en werd het lied weer rustiger.
    "now as you close your eyes, know I'll be thinking about you
    while my mistress she calls me to stand in her spotlight again
    tonight, I won't be alone but you know that don't mean I'm not lonely
    i've got nothing to prove
    for it's you that I'd die to defend.

    I wanna lay you down in a bed of roses
    for tonight I'll sleep on a bed of nails
    i want to be just as close as, the Holy Ghost is,
    and lay you down on a bed of roses"
    , hij eindigde en ontving applaus en ging toen naast Io zitten op de rand van het podium en liet zijn gitaar tussen hen in tegen de rand steunen toen hij de blauwe plekken op haar armen zag.
    "Dus, wat heb jij allemaal uitgestoken om deze te verdienen?" vroeg hij nieuwgierig terwijl hij zachtjes op één van de vage blauwe plekken duwde en bemoedigend glimlachte.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ''Prachtig..'' zei Tyler met een glimlach en hij drukte een snelle kus op haar wang.
    Hij keek kort om zich heen, maar zijn blik belande al snel weer op Rae. ''Zal ik anders wat te drinken halen?''


    El Diablo.

    Reagan glinlachte kleintjes op zijn compliment en knikte toen.
    "Ja graag, het maakt me niet uit wat, verras me zou ik zeggen." ze drukte gauw een kusje op zijn linkermondhoek en bloosde


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler knikte en stond op. ''Komt eraan, princessa.'' zei hij met een knipoog en hij liep naar de dranktafel.
    Daar pakte hij twee cocktails en hij liep weer terug. ''There ya go..'' glimlachte hij en hij nam weer plaats toen hij het drankje gegeven had..


    El Diablo.

    Hij grinnikte zachtjes terwijl zijn hand zachtjes over haar rug streelde. Af en toe vingen zijn vingers een lok haar en speelde hij er mee.
    "Dat doet hij wel vaker," mompelde Max tevreden. Hij legde zijn hoofd op het hare en keek mee. Hoewel het best veraf was, had hij een prima zicht. Hij kon Alexander zien met zijn gitaar, maar ook het meisje op de rand van het podium. Zijn glimlach werd breder.
    "Al is bijna altijd aan het neuriën of met zijn vingers aan het tokkelen. Het is verschrikkelijk soms," vertelde hij vrolijk. De sfeer was echt perfect nu en hij wilde het liefst nog een tijdje blijven liggen, al begreep hij dat dat niet ging aangezien Elles de gastvrouw was.


    Mhm?

    Stil wreef Io over de plek waar zijn vinger haar net had aangeraakt. Ze wilde niet zeggen dat ze ongeveer dezelfde hobby hadden, omdat ze ten eerste van de verrassing hield, maar ook omdat vele jongens dat best raar vonden. Ze was al een paar keer als manwijf uitgescholden, zelfs met de make-up die ze nu ook droeg, en wilde niet al meteen veroordeeld worden. Daarom haalde ze haar schouders op en mompelde iets over lomp zijn.
    "Ik ga nog iets drinken, moet jij ook nog iets hebben?" vroeg ze enthousiast.


    Mhm?

    Bij haar antwoord hield Alexander ongelovig zijn hoofd scheef.
    "Tuurlijk", zei hij als antwoord en hij volgde haar weer naar de drankjestafel. Tegelijk vroeg hij zich af waarom ze tegen hem loog. Was het omdat ze beschaamd was? Of was er nog een andere reden?
    "Dus, ik denk dat het wel duidelijk is wat ik doe in mijn vrije tijd, maar wat met jou?" vroeg hij terwijl hij zichzelf een pint bier verzorgde en een teken deed om te vragen of zij er ook eentje wou.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Io knikte en stak haar hand uit om het flesje aan te nemen. Ze begon het een beetje warm te krijgen en hoopte dat wat drinken zou helpen. Ze dacht even na over wat ze zou antwoorden.
    "Op dit moment dozen uitpakken," lachte ze. "en anders niet veel. Ik heb een lange tijd turnen gedaan, maar daar ben ik onlangs mee gestopt."
    Ze wapperde wat met haar hand terwijl ze een slok nam, maar de warmte nam niet af.
    "Ik ga even baar buiten, heb je zin om mee te komen?" vroeg ze opgewekt. Ze hoopte dat hij ja zou zeggen, ondanks dat ze over niets aan het praten waren, want ze vond hem aardig en aangenaam. En knap, dat was ook best leuk.
    Ze wilde zich omdraaien om weg te gaan, maar bedacht iets.
    "Weet je, het is jammer dat je geen bijnamen hebt; ik vind Allie wel iets hebben," zei ze met een grijns. Ze beet speels op haar lip en draaide zich dan toch om. Ze liep naar de deur, zonder zeker te weten of Alexander wel zou volgen.


    Mhm?