• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Richonne schreef:
    (...)

    Echt waar? Op zich is er ook niks mis mee, maar het duurt zo laaaaang. Nog twee afleveringen en dan is de midseason break al.


    Denk maar zo: sowieso komt er een massive cliffhanger in die laatste aflevering(en).


    Kahlen schreef:
    (...)

    Denk maar zo: sowieso komt er een massive cliffhanger in die laatste aflevering(en).


    Ja, dat wel. Maar dan zijn we van cliffhanger naar cliffhanger gegaan zonder veel actie daartussen. De kijkcijfers donderen ook echt keihard omlaag. Ik wacht denk ik nog even aflevering 8 af en zie dan wel of ik na de break weer verder ga kijken. Sowieso niet meer op maandag, want 11 uur slapen is voor mij eigenlijk te laat. Dan kan ik het net zo goed opnemen en later in de week ergens terugkijken.
    Sowieso vind ik de indeling van de afleveringen best raar. Ik vind afleveringen die focussen op een bepaald personage niet erg, maar vind wel dat ze hier bijzondere keuzes in maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik denk dat ik ga stoppen met kijken. Vind de afleveringen iedere week slechter worden. Nog iemand die er zo over denkt?


    Het zijn ook niet mijn favoriete afleveringen, maar ik ga voorlopig nog niet stoppen met kijken.


    16 - 09 - '17

    Oke, komt ie weeeeeeeer:

    Afgelopen aflevering was meh, maar beter dan de voorgaande. Wel begin ik me echt heel erg te irriteren aan Negan en vond ik sommige stukjes echt puur slaapverwekkend. Wél vond Carl echt fantastisch in deze ep. Echt, alle liefde voor Carl. En een dikke knuffel voor toen hij moest huilen. Ook vind ik Michonne echt geweldig. Als ze toch afleveringen gaan doen met maar 1 persoon, dan mag dat van mij best Michonne zijn!
    Ik vond Rosita echt heel erg gemeen tegenover Eugene. Ik vond het zó zielig. Arm manneke. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Oke, komt ie weeeeeeeer:

    Afgelopen aflevering was meh, maar beter dan de voorgaande. Wel begin ik me echt heel erg te irriteren aan Negan en vond ik sommige stukjes echt puur slaapverwekkend. Wél vond Carl echt fantastisch in deze ep. Echt, alle liefde voor Carl. En een dikke knuffel voor toen hij moest huilen. Ook vind ik Michonne echt geweldig. Als ze toch afleveringen gaan doen met maar 1 persoon, dan mag dat van mij best Michonne zijn!
    Ik vond Rosita echt heel erg gemeen tegenover Eugene. Ik vond het zó zielig. Arm manneke. ):


    Ik ben het hier echt helemaal mee eens!


    16 - 09 - '17

    Spoiler midseason break ep!


    Jaaa, deze was het beste tot nu toe. DARYL IS VRIJ JAAAAAAAA. En Rick gaat eindelijk zijn hersens gebruiken, goddank. Dankzij Michonne, natuurlijk. EN SPENCER IS DOOD, JAAA. Sorry, maar ik mocht hem dus echt niet. Vond de actie van Negan écht geweldig. Rosita was baas, maar wel dom. EUGENE WAS ZO ZIELIG. Arm schatje. Ben zoooo bang wat Negan met hem gaat doen? En over Negan gesproken... zonder baard is hij echt een stuk minder aantrekkelijk, zeg. EN DARYL IS VRIJ EINDELIJK. Maar hóe in the name of heavens gaan ze de Saviors pakken dan? Ze zijn maar met zo weinig. Niet heel sterk, amper wapens... ze hebben bijna alles tegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik meld me hier (:

    GREENE schreef:
    Ik meld me hier (:


    Welkom, welkom! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HAHAHAH


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ChickenNugget schreef:



    OH MY LORD I CAN'T BREATH.


    HAHAHAJ SAME


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:



    HAHAHAHA OMG


    16 - 09 - '17

    Heeft of kent er iemand een goeie twd fanfiction? I need something to read

    Nee. Misschien moet ik er zelf maar eens 1 gaan schrijven :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen