• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Okee ik kom er dus na vijf en half seizoen achter dat er na de aftiteling nog een stukje komt. :/ Is dat uiteindelijk erg belangrijk ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Okee ik kom er dus na vijf en half seizoen achter dat er na de aftiteling nog een stukje komt. :/ Is dat uiteindelijk erg belangrijk ofzo?


    Niet altijd, haha. Volgens mij is dat maar een paar keer gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Tracker schreef:
    Okee ik kom er dus na vijf en half seizoen achter dat er na de aftiteling nog een stukje komt. :/ Is dat uiteindelijk erg belangrijk ofzo?


    Ehhh... dat hoor ik ook voor het eerst, dus vast niet :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tracker schreef:
    Okee ik kom er dus na vijf en half seizoen achter dat er na de aftiteling nog een stukje komt. :/ Is dat uiteindelijk erg belangrijk ofzo?


    Meen je dit? Want dit wist ik ook niet :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Niet altijd, haha. Volgens mij is dat maar een paar keer gebeurd.


    Dit. Al heb ik het zelf nog maar één keer gezien.


    16 - 09 - '17

    Catan schreef:
    (...)

    Meen je dit? Want dit wist ik ook niet :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ooh gelukkig. Netflix gaat namelijk steeds door naar de volgende aflevering. Ik zag alleen een donkere man, maar geen idee wie het is dus. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Ooh gelukkig. Netflix gaat namelijk steeds door naar de volgende aflevering. Ik zag alleen een donkere man, maar geen idee wie het is dus. :')


    Ooh ik weet wat je bedoelt, volgens mij! Maar die is wel eerder in de serie gekomen, als het goed is.


    Spoiler seizoen 6:
    Die laatste aflevering is echt verschrikkelijk! Ik heb 'm nu pas gezien maar ik vond dat met dat fluiten doodeng. En als je Rick ziet, dat hij weet dat het niet goed is gegaan, en dan Carl met die moordlust in zijn ogen... En Maggie die er echt zó slecht uitziet, en ik weet dus dat het Glenn wordt die vermoord gaat worden en dat vind ik echt verschrikkelijk. Glenn is één van de grootste helden van allemaal...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    S7 aflevering 3:

    Sorry, maar ik vond dit echt geen goede aflevering. Het is natuurlijk heel erg voor Daryl en ik snap wel dat ze hem willen breken, maar jezus het tempo lag zo verschrikkelijk laag. Daarbij boeit het me geen ene fuck of Dwight een zielig verhaal heeft of niet. Er zijn echt meer dan genoeg personages, dus zijn achtergrond kan me gestolen worden. En hoewel ik Negan over het algemeen best tof vind als in, interessante toevoeging, vond ik hem in deze aflevering niets. Teveel tekst en hij praat zó langzaam. Het liep gewoon niet zo lekker en toen ik de eerste vijf seizoenen in hele korte tijd keek waren dit soort afleveringen de oorzaak dat ik dan ineens een paar dagen niet keek. Eigenlijk gewoon saai.
    Hoe lang gaan ze het nog zo doen? Krijgen we nu om en om Rick, Carol en Daryl? De volgende aflevering zal wel weer zijn hoe mega gebroken Rick en zijn groep zijn. Don't get me wrong, dat moeten ze zeker laten zien, maar ik vind dat ze niet complete afleveringen moeten uittrekken voor dit soort dingen. De vorige aflevering en deze hadden zo makkelijk samengevoegd kunnen worden.
    Maar goed, ik hoop gewoon dat het een trage opstart is en dat seizoen 6 beter gaat worden dan 5.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 23:50 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    S6 aflevering 3:

    Sorry, maar ik vond dit echt geen goede aflevering. Het is natuurlijk heel erg voor Daryl en ik snap wel dat ze hem willen breken, maar jezus het tempo lag zo verschrikkelijk laag. Daarbij boeit het me geen ene fuck of Dwight een zielig verhaal heeft of niet. Er zijn echt meer dan genoeg personages, dus zijn achtergrond kan me gestolen worden. En hoewel ik Negan over het algemeen best tof vind als in, interessante toevoeging, vond ik hem in deze aflevering niets. Teveel tekst en hij praat zó langzaam. Het liep gewoon niet zo lekker en toen ik de eerste vijf seizoenen in hele korte tijd keek waren dit soort afleveringen de oorzaak dat ik dan ineens een paar dagen niet keek. Eigenlijk gewoon saai.
    Hoe lang gaan ze het nog zo doen? Krijgen we nu om en om Rick, Carol en Daryl? De volgende aflevering zal wel weer zijn hoe mega gebroken Rick en zijn groep zijn. Don't get me wrong, dat moeten ze zeker laten zien, maar ik vind dat ze niet complete afleveringen moeten uittrekken voor dit soort dingen. De vorige aflevering en deze hadden zo makkelijk samengevoegd kunnen worden.
    Maar goed, ik hoop gewoon dat het een trage opstart is en dat seizoen 6 beter gaat worden dan 5.


    Yeah, ik vind de mono afleveringen ook niet heel geweldig, tbh. Het tempo ligt lekkerder als ze meerdere dingen laten zien. Hoewel ik het leuk vind dat ze Dwight en zijn backstory laten zien, ik vind dat het wel wat toevoegt. Het vertelt ook meer over Negan en ze houden zich een beetje aan de storyline van de comics, waar Dwight ook in voorkomt met dit verhaal. Ik ben ook blij dat ze niet zoveel op Daryl focusten, maar meer op Dwight.
    Ik hoop ook niet dat de volgende aflevering alleen over Rick en zo gaat en hoe zielig ze nu zijn. Dat zou pijnlijk en frustrerend zijn om naar te kijken.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, ik vind de mono afleveringen ook niet heel geweldig, tbh. Het tempo ligt lekkerder als ze meerdere dingen laten zien. Hoewel ik het leuk vind dat ze Dwight en zijn backstory laten zien, ik vind dat het wel wat toevoegt. Het vertelt ook meer over Negan en ze houden zich een beetje aan de storyline van de comics, waar Dwight ook in voorkomt met dit verhaal. Ik ben ook blij dat ze niet zoveel op Daryl focusten, maar meer op Dwight.
    Ik hoop ook niet dat de volgende aflevering alleen over Rick en zo gaat en hoe zielig ze nu zijn. Dat zou pijnlijk en frustrerend zijn om naar te kijken.


    Oohh, ja kijk, ik weet dus al niet dat Dwight ook in de comics voorkomt. Ik had liever de focus gehad op Negan, om meer over hem te weten te komen. En dat hoeft niet per se een 'zielige' achtergrond te zijn, maar ook bijvoorbeeld hoe hij nou zijn dagelijks leven invult, hoe hij alles regelt, hoeveel mensen hij nu werkelijk in zijn macht heeft, enz.
    Inderdaad. Ik denk dat Rick en Maggie sowieso echt helemaal kapot zijn. Naar wat ik heb kunnen zien is Carl nog het meest stabiel van allemaal. (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Balen. Ik heb een nieuw rooster en moet nu iedere dinsdag 8:30 beginnen. Ik vind 23:00 sowieso al laat, maar morgen duurt de aflevering anderhalf uur. Ik ga hem dus maar gewoon opnemen en dinsdag kijken. Mehh.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik de enige die nog kijkt?

    Aflevering 4

    Gaap. Gewoon, gaap. In het begin vond ik Negan echt vet en ik vind JDM ook echt een goede acteur, maar GAAP. Na vier afleveringen gelul van hem ben ik hem echt wel zat. Het is gewoon niet in verhouding met de rest van de groep. Volgende week zie ik wel of ik ga kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben nog niet bij haha. Ik weet tbh niet eens welk seizoen er nu is :'D


    Every villain is a hero in his own mind.