• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zit al de hele tijd te denken: Straks is het een onverwacht personage dat sterft, terwijl iedereen maar denkt dat het die of die persoon zou zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, zelf heb ik totaal geen idee.


    16 - 09 - '17

    Ik flip hem als Maggie doodgaat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Reigns schreef:
    Ik zit al de hele tijd te denken: Straks is het een onverwacht personage dat sterft, terwijl iedereen maar denkt dat het die of die persoon zou zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, zelf heb ik totaal geen idee.


    HA dat zou ik stiekem echt geweldig vinden


    En jeuj nu heb ik ook een soort van TWD-related username


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vannacht om half vier wordt de eerste aflevering van seizoen zeven uitgezonden op FOX (in NL). Ik heb er echt zoveeeeeeel zin in! Ik zit de hele dag al te wachten haha. c:

    Van alle clues en posts die ik heb gelezen ben ik er 98% zeker van dat Abraham dood gaat door Lucille. Daryl wil dan ingrijpen waardoor Negan Glenn doodschiet EN DAN GAAT NEGAN MINDGAMES SPELEN MET RICK WANT HIJ WILT DAT RICK CARL'S ARM ERAF HAKT/SNIJDT. OF HIJ GOOIT RICK TUSSEN EEN GROEPJE WALKERS. EN ALS DAT OVER IS NEMEN ZE DARYL GEVANGEN. ok conclusie is dat ik echt gewoon niet meer kan wachten, ik wil het weten!!!!!!!!!


    Also, als je echt vet veel voorspellingen wilt lezen dan moet je even naar de Facebook page 'the spoiling dead fans' gaan, hun zijn altijd vet accuraat met hun voorspellingen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    DaedaIus schreef:
    Vannacht om half vier wordt de eerste aflevering van seizoen zeven uitgezonden op FOX (in NL). Ik heb er echt zoveeeeeeel zin in! Ik zit de hele dag al te wachten haha. c:

    Van alle clues en posts die ik heb gelezen ben ik er 98% zeker van dat Abraham dood gaat door Lucille. Daryl wil dan ingrijpen waardoor Negan Glenn doodschiet EN DAN GAAT NEGAN MINDGAMES SPELEN MET RICK WANT HIJ WILT DAT RICK CARL'S ARM ERAF HAKT/SNIJDT. OF HIJ GOOIT RICK TUSSEN EEN GROEPJE WALKERS. EN ALS DAT OVER IS NEMEN ZE DARYL GEVANGEN. ok conclusie is dat ik echt gewoon niet meer kan wachten, ik wil het weten!!!!!!!!!


    Also, als je echt vet veel voorspellingen wilt lezen dan moet je even naar de Facebook page 'the spoiling dead fans' gaan, hun zijn altijd vet accuraat met hun voorspellingen.

    Hier komt ie morgen pas om half elf, dacht ik :c
    1. Dan lig ik al in bed.
    2. Ik ga het opnemen om later met mama te bekijken, maar papa pikt de tv altijd in -_-
    3. HOE GA IK AL DIE SPOILERS KUNNEN ONTWIJKEN?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tyki schreef:
    (...)
    Hier komt ie morgen pas om half elf, dacht ik :c
    1. Dan lig ik al in bed.
    2. Ik ga het opnemen om later met mama te bekijken, maar papa pikt de tv altijd in -_-
    3. HOE GA IK AL DIE SPOILERS KUNNEN ONTWIJKEN?


    Aw nooooo! Woon je in België? Misschien kan je het online streamen??

    Also point 3: ONTWIJK HET INTERNET!! Waarschijnlijk gaat het echt overal staan, ik had dat met
    Beth's dood.


    Als je helemaal bij bent kan je onder de spoiler kijken. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    DaedaIus schreef:
    (...)

    Aw nooooo! Woon je in België? Misschien kan je het online streamen??

    Also point 3: ONTWIJK HET INTERNET!! Waarschijnlijk gaat het echt overal staan, ik had dat met
    Beth's dood.


    Als je helemaal bij bent kan je onder de spoiler kijken. c:

    Ja, ik zal eens zien of ik online kan streamen. Maar het probleem is dat mijn mama Nederlandse ondertitels nodig heeft (want ze kan echt 0 Engels) en dat maakt het iets moeilijker, haha.
    Maar het internet ontwijken... Wat moet ik dan doen met mijn leven? (Waarschijnlijk studeren ofzo XD)
    Ik wou dat iemand me Beth's dood gespoild had, ik zat daar echt van: whut did just happen?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:05 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    DaedaIus schreef:
    Vannacht om half vier wordt de eerste aflevering van seizoen zeven uitgezonden op FOX (in NL). Ik heb er echt zoveeeeeeel zin in! Ik zit de hele dag al te wachten haha. c:

    Van alle clues en posts die ik heb gelezen ben ik er 98% zeker van dat Abraham dood gaat door Lucille. Daryl wil dan ingrijpen waardoor Negan Glenn doodschiet EN DAN GAAT NEGAN MINDGAMES SPELEN MET RICK WANT HIJ WILT DAT RICK CARL'S ARM ERAF HAKT/SNIJDT. OF HIJ GOOIT RICK TUSSEN EEN GROEPJE WALKERS. EN ALS DAT OVER IS NEMEN ZE DARYL GEVANGEN. ok conclusie is dat ik echt gewoon niet meer kan wachten, ik wil het weten!!!!!!!!!


    Also, als je echt vet veel voorspellingen wilt lezen dan moet je even naar de Facebook page 'the spoiling dead fans' gaan, hun zijn altijd vet accuraat met hun voorspellingen.


    Volgens mij is dit wel accurate, ja.


    Your make-up is terrible

    Hoe werkt dat opnemen eigenlijk? Heb dat nog nooit gedaan.

    Edit; nevermind 't is al gelukt. :3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:05 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NIET GLENN! (huil)


    16 - 09 - '17

    OHH BOY. OMG, DEZE EPISODE.

    Op de TWD page op facebook reageren een hoop mensen dat ze niet meer gaan kijken omdat ze het aanzicht van het ingeslagen hoofd van een van de groepsleden toch té ver vonden gaan. Ben ik de enige die dat een beetje apart vind? Ik bedoel, het is een zombie show en voor elke aflevering geven ze ook aan dat er veel geweld en gruesome beelden in voor komen. Eén vrouw reageerde zelfs dat haar zoontje was getraumatiseerd en niet meer kon slapen, like wat ??? Er wordt namelijk ook aangegeven dat de leeftijdsgrens 16+ is (al mag je ofcourse ook kijken als je jonger bent). Ik vind dat echt dom hoor, haha. :')

    Also my thoughts on this episode:

    OHMYGOD. DIT WAS EEN SICKE EPISODE. Omg, net voordat Abraham's hoofd werd ingeslagen deed hij nog een peace sign naar Sasha. Ik moest zo hard huilen toen hij dood ging he, echt wauw. EN TOEN OOK NOG GLENN ??? Why ??? Ik ben echt benieuwd hoe Maggie gaat reageren de eerstvolgende keer dat ze Daryl ziet, door hem is Glenn ofc indirectly vermoord. Het acteerwerk is ook echt supergoed!!! Ja wauw, kan er verder niet veel over zeggen, behalve dan dat ik het echt een supervette aflevering vond. Worth the wait.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben ook zo'n sukkel dat ik gewoon alle spoilers lees, ook al heb ik de nieuwste afleveringen nog niet gezien.. Veel te nieuwsgierig (baby)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben echt bang voor vanavond. Het is ook heel dubbel, want ik vind Negan zo mega geweldig (zie naam hehe) maar na vanavond vind ik hem vast iets minder leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DaedaIus schreef:
    OHH BOY. OMG, DEZE EPISODE.

    Op de TWD page op facebook reageren een hoop mensen dat ze niet meer gaan kijken omdat ze het aanzicht van het ingeslagen hoofd van een van de groepsleden toch té ver vonden gaan. Ben ik de enige die dat een beetje apart vind? Ik bedoel, het is een zombie show en voor elke aflevering geven ze ook aan dat er veel geweld en gruesome beelden in voor komen. Eén vrouw reageerde zelfs dat haar zoontje was getraumatiseerd en niet meer kon slapen, like wat ??? Er wordt namelijk ook aangegeven dat de leeftijdsgrens 16+ is (al mag je ofcourse ook kijken als je jonger bent). Ik vind dat echt dom hoor, haha. :')

    Also my thoughts on this episode:

    OHMYGOD. DIT WAS EEN SICKE EPISODE. Omg, net voordat Abraham's hoofd werd ingeslagen deed hij nog een peace sign naar Sasha. Ik moest zo hard huilen toen hij dood ging he, echt wauw. EN TOEN OOK NOG GLENN ??? Why ??? Ik ben echt benieuwd hoe Maggie gaat reageren de eerstvolgende keer dat ze Daryl ziet, door hem is Glenn ofc indirectly vermoord. Het acteerwerk is ook echt supergoed!!! Ja wauw, kan er verder niet veel over zeggen, behalve dan dat ik het echt een supervette aflevering vond. Worth the wait.


    Wow wat dom. Als je zo'n serie kijkt kan je het toch verwachten dat er gore dingen in voorkomen.
    Ik vind het dan hun eigen schuld als dat zoontje jonger is dan 16, dan is het kijken op eigen risico.

    Mijn hemel ik zat met mijn handen voor mijn mond. Wat een aflevering. En het acteerwerk van Andrew & Lauren was echt gewoon wow.
    Die twee verdienen een Emmy.

    Nadat Abraham dood ging dacht ik echt oh, oké dus het was hem. Stiekem had ik het ook al verwacht maar nee hoor de TWD schrijvers waren nog niet klaar met ons. Glenn was next! En het zag gewoon precies het zelfde eruit als uit de graphic novel.

    Mijn Gleggie feels are strong. RIP Glenn & Abraham. :'c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kwam dit tegen op Tumblr haha

    Supernatural



    The Walking Dead


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus