• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Seizoen 7 is nu bezig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, dan ga ik al best hard. Ik ben bij aflevering 12 van seizoen 5. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    JDM schreef:
    Ben ik de enige die nog kijkt?

    Aflevering 4

    Gaap. Gewoon, gaap. In het begin vond ik Negan echt vet en ik vind JDM ook echt een goede acteur, maar GAAP. Na vier afleveringen gelul van hem ben ik hem echt wel zat. Het is gewoon niet in verhouding met de rest van de groep. Volgende week zie ik wel of ik ga kijken.


    Het kwam langdurig en op den duur echt saai over, dus ik snap je helemaal. Het lijkt alsof TWD afgezaagd is. Beetje jammer.


    16 - 09 - '17

    Ik kijk ook nog!

    Het is misschien wel wat langdradig en Negan is natuurlijk niet het meest sympathieke character, maar ik vind hem echt GE-WEL-DIG gespeeld. Stiekem ben ik wel een beetje heel erg fan van hem.
    Bij deze scene ging ik helemaal stuk en Negan fangirlen, terwijl mijn vader zat van 'Rick, sla hem dood!':

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2016 - 17:49 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik loop een beetje achter. . . Maar:
    (Seizoen 6 - Episode 10)

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT MICHONNE EN RICK? IK SHIP DIT.


    Kahlen schreef:
    Ik loop een beetje achter. . . Maar:
    (Seizoen 6 - Episode 10)
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT MICHONNE EN RICK? IK SHIP DIT.


    IK OOK!!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I'm literally crying about Glenn and Abe right now.


    Kahlen schreef:
    I'm literally crying about Glenn and Abe right now.


    ERG HÈ. Ik heb niet gehuild. Was echt helemaal in shock ofzo.


    En wat vinden jullie van mijn nieuwe naam? :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    ERG HÈ. Ik heb niet gehuild. Was echt helemaal in shock ofzo.


    En wat vinden jullie van mijn nieuwe naam? :Y)


    Ben ik de enige die ook zo debiel moest lachen zoals Carol door die frigging TIJGER?!


    En OMG it's amaaazing!


    Ik loop weer helemaal bij. (:


    Kahlen schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die ook zo debiel moest lachen zoals Carol door die frigging TIJGER?!


    En OMG it's amaaazing!


    Ja, die tijger, echt omg. Lekker veilig ook :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gaap. Geeuw. Meh. Deze afleveringen had ups en downs, maar meer downs. Eerlijk, ik irriteer me een beetje aan Maggie. Ik vind haar helemaal niet rustig overkomen en het zou me niks verbazen als zij iedereen in de problemen krijgt door 'wraak' te willen nemen. Net als Carl, die nu in die domme vrachtwagen zit. Sowieso moet Rick hem weer gaan redden en alles is weer chaos dan. Sasha vind ik wel echt fantastisch. Zij is één van mijn nieuwe favorieten.
    Ook vond ik eh... ik weet niet hoe hij heet. Die handlanger van Negan. Trevor? Ik vond hem wel vet. Was ook best een opluchting om eens een aflevering te zien zónder die eindeloze monologen van Negan, hoewel ik hem volgende week wel weer wil zien.
    Er was toch één moment in de aflevering waar ik best boos om werd. Maggie die het horloge aan Enid geeft. HOEZO. WAT DOE JE. Hoezo zou je het horloge dat je dooie vader aan je dooie man heeft gegeven aan een random kind geven? Ik zie amper een relatie tussen Maggie en Enid en zo'n horloge zou haar zoveel waard moeten zijn. Het idee erachter is best mooi, maar ik vind het niks. Bewaar het. Geef het aan je kind. Whatever. Geef het niet aan Enid.
    De nieuwe romance tussen Enid en Carl vind ik ook niks. Het is te cliché en voorspelbaar. Enid vind ik niet zo'n heel spannend personage maar ik ben wel bang dat Carl nu idiote dingen gaat doen vanwege haar (ZOALS IN DIE FCKING VRACHTWAGEN SPRINGEN CARL WAT DOE JE).
    Duuuuss... wat vonden jullie er van?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat ik ga stoppen met kijken. Vind de afleveringen iedere week slechter worden. Nog iemand die er zo over denkt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik denk dat ik ga stoppen met kijken. Vind de afleveringen iedere week slechter worden. Nog iemand die er zo over denkt?


    Ik ga zeker niet stoppen. Ik vind deze afleveringen juist leuk door alle achtergrondverhalen. (:


    Kahlen schreef:
    (...)

    Ik ga zeker niet stoppen. Ik vind deze afleveringen juist leuk door alle achtergrondverhalen. (:


    Echt waar? Op zich is er ook niks mis mee, maar het duurt zo laaaaang. Nog twee afleveringen en dan is de midseason break al.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen