• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MYAH RAITH


    Vandaag is de dag van Finns feest en ik ben totaal niet in feeststemming. Het zou aardig zijn om te komen en normaal zou ik het ook heel graag willen, maar vandaag dus even niet. Daarom heb ik me nu ingesteld op mijn bed met netflix en een bak popcorn. Mijn haar heb ik opgestoken in een nogal warrige knot en qua kleding draag ik een joggingbroek. Ook make up draag ik niet. Ik ben volledig zeker van mijn zaak. Ik. Ga. Niet.
    Ik ga even naar whatsapp en lees daar over hoeveel zin iedereen heeft en wie met wie gaat. Nathan heeft natuurlijk al lang weer drie andere gevonden, ugh.
    Ik laat even weten dat ik niet zal komen. Hoofdpijn, zeg ik, dat ik waarschijnlijk zal gaan overgeven en dat ik nog huiswerk heb. Alsof ik zo'n studiebol ben. Iedereen heeft natuurlijk wel door dat het smoesjes zijn, maar ik heb gewoon geen zin om hem met zijn tong in een ander meisje te zien, wat gegarandeerd zal gaan gebeuren.
    Ook ben ik nou niet bepaald vrolijk door alles wat gebeurd is de laatste tijd en ik zou het feestje niet willen verpesten met mijn chagrijnige buien. Wat ben ik toch weer aardig.
    Ik hoor mijn broer zich klaarmaken voor het feest. Hij gaat wel, de mazzelaar. Waarschijnlijk heeft hij ook geen date. Hij is vast en zeker veel te druk met zijn enige liefde, zijn gitaar.
    Dan gaat mijn deur open, het is Kyros.
    "Hey, My. Zin om mee te gaan naar Finn's feestje?" vraagt hij me. Normaal zou ik hem verbaasd aanstaren, aangezien hij me dat niet zo snel zou vragen. Deze week doet hij echter de meeste tijd heel aardig tegen me, waarschijnlijk door het gedoe met Nathan. Het feit dat hij misschien wel medelijden met me heeft, ligt me niet zo fijn op de maag, maar dat hij probeert me beter te laten voelen, vind ik eigenlijk ook wel lief.
    Ik kijk Kyros aan met een blik die 'denk je nou echt dat ik daar zin in heb?' moet betekenen, maar ik weet eigenlijk niet zo zeker of deze wel goed gelukt is.
    "Nah, ik heb het nogal druk met huiswerk en eigenlijk ben ik enorm aan het genieten van de nieuwste pll aflevering en deze heerlijke popcorn." legde ik hem uit en deed even of ik enorm veel plezier had.
    Ky trekt zich er echter niets van aan en hij zwaait zijn sleutels voor mijn neus heen en weer.
    "Ik rijd" laat hij me weten. Ik sputter nog even tegen, maar dan glijd ik van mijn bed af om langzaam naar mijn kast te lopen en daar iets uit te pakken waarin ik me op het feestje kan vertonen.
    Op whatsapp was me ook al best veel gevraagd te komen, behalve door hem natuurlijk en samen met Kyros erbij kon ik amper tegenop. Misschien kon ik het een avondje vergeten en anders kon ik nog altijd naar huis gaan.
    Ik trok voor Kyros neus andere kleding aan die geschikt waren voor een feestje. Onder mijn kleding droeg ik een bikini, omdat Finn thuis een zwembad had en je het maar nooit wist. Of Kyros keek of niet kon me niet zoveel schelen. Hij was mijn broer en had het allemaal al wel een keertje gezien en bovendien, zo bijzonder was het toch niet?
    Ik liet me haar los vallen uit de knot om tot de conclusie te komen dat het best kon.
    Op mijn gezicht deed ik een klein laagje make up.
    Na zo'n twintig minuten liep ik weer naar Kyros die op me stond te wachten.
    "Nou, laten we dan maar gaan." zei ik zonder echte emotie. Ik wist niet zo goed of ik er wel zin in had. Meestal hield ik wel van feestjes, maar op dit moment was dat allemaal net even een beetje anders.
    Aan Kyros' gezicht kan ik zien dat hij er ook niet echt zoveel zin in heeft.
    "Op naar dat 'geweldige' feest."

    outfit dit wordt nog iets anders

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    ''Dus wat zijn je plannen?'' hoor ik mijn vader vragen en ik kijk op van mijn telefoon. Ik was net zes uurtjes vrij en ik had gelijk al heel veel te zeggen tegen mijn oude vrienden, maar de belangrijkste dingen zijn al geregeld. ''Voor vanavond of algemeen?'' vraag ik maar. ''Beide.'' antwoord hij waarop ik licht mijn schouders ophaal. ''Ik kan een appartementje overnemen van een van mijn vrienden, hij ging toch al verhuizen en de huurt is niet al te hoog. Kan er over een weekje ofzo in'' begin ik. Ik ben tenslotte 19, een appartement voor mezelf lijkt me wel lekker. Hij knikt goedkeurend, ''en waar ga je die huur van betalen?''. De vraag zag ik al aankomen, ''Lopez heeft een bar waar ik terecht kan, tot ik iets beters vind.'' zeg ik maar. Eigenlijk wist ik dat helemaal niet zeker, maar hij mocht me dus als het echt moet.. ''Oké.. Ik ben blij dat je alles al hebt kunnen regelen..'' zegt hij en ik knik. Voordeel aan veel bezoek in de gevangenis, I guess. ''Als je onze hulp nodig hebt, waar dan ook.. Dan kun je het krijgen, dat weet je toch?'' vraagt hij en ik knik glimlachend. ''Thanks.'' zeg ik.
    Ik werp een blik op de klok en knik licht waarna ik mijn leren jas pak. ''Maar-eh, ik ga er vandoor. Even kijken of er nog wat leuks te doen valt.'' zeg ik terwijl ik de jas aandoe. ''Waar ga je nu eerst heen dan?'' vraagt mijn vader en ik zucht zachtjes. Oké, dit kon ik ook nog wel verwachten. ''Ik denk dat ik even langs oude vrienden ga, kijken wat hun gaan doen.'' antwoord ik en hij knikt goedkeurend. Ik hoor mijn moeder zacht lachen en ze schud haar hoofd. ''Laat hem genieten van zijn vrijheid joh, hij red zich wel.'' zegt ze en ik glimlach naar haar. ''Zeker.'' grijns ik en ik druk snel een kus op haar wang. ''Tot... Morgenochtend, I guess.'' grijns ik en ik loop naar buiten. Ik stap daar in mijn auto, een zwarte Mercedes, en rij weg van mijn huis. Ik zou me nog wel gedragen hoor, voorlopig. Nou ja, daarmee bedoel ik gedragen qua dingen die ook daadwerkelijk strafbaar zijn. Ik ga even snel door mijn contacten op mijn telefoon en ik stop bij een naam. Luke.. De grijns op mijn gezicht wordt al gauw breder en ik rij naar zijn huis. De route ken ik nog steeds, iets waar ik wel blij mee ben. Eenmaal daar parkeer ik mijn auto en ik loop naar zijn deur. Snel bel ik aan en stop mijn telefoon weer in mijn zak. Als er open wordt gedaan kijk ik op en ik grijns breed. ''Long time no see?''

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:21 ]


    El Diablo.

    [Jukeboxes -> BIitzkrieg (L is hoofdletter i!)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Nogal haastend trok ik een setje aan dat wel geschikt was voor een feestje. Ik was net terug van een klus, maar dat feest van die ene Finn waar iedereen het over leek te hebben, dat wilde ik niet missen. Echt veel vrienden had ik nog niet gemaakt in deze eerste week op school, maar wel waren er een aantal mensen geweest waarmee ik een praatje gemaakt had.
    Zo had ik ook een lift weten te fixen van Charlie, een meisje dat even beetje anders was dan de andere en zich net even wat minder zorgen maakte over of haar haar nog goed zat en of haar nagels niet zouden breken. Toch zag ze er nog prachtig uit. Niet dat ik haar leuk vond ofzo, je mag een meisje toch wel gewoon mooi vinden als jongen?
    Ik smeerde nog even een beetje gel in mijn haar om het te functioneren en pakte vervolgens mijn iphone erbij.
    Ik ging even naar whatsapp en beloofde Charlie daar buiten te gaan staan. Ik begreep best dat het moeilijk was om een huis te vinden waar je nog nooit geweest was. Ikzelf was daar ook enorm slecht in.
    Ik liep naar buiten en zag vrijwel een minuut later een volkswagen golf aankomen rijden. Niet dat ik nou zoveel wist van auto's, dit was gewoon één van de bekendere die ik dan wel weer wist te benoemen.
    Ik liep het kleine grasveldje af dat we sinds kort onze voortuin noemde en liep naar Charlie's auto toe. Deze was inmiddels gestopt. Ik liep naar het portier toe en opende deze om in de auto te gaan zitten.
    "He Charlie!" groette ik haar. "Je vois une belle fille."
    Was het flirten? Ik weet het niet. Vond ik het erg als dat het was? Nope. Ze mocht best weten dat ik haar mooi vond. Het was niet alsof ze de enige was en alsof ik nu verliefd op haar was of iets.
    "Dus Riley rijdt nog mee, verder nog iemand?" vroeg ik Charlie, nadat ik mijn gordel vastgemaakt had.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    (Weer via mijn telefoon)

    Finn Lesley Montgomery

    Als Jace haar jurk naar beneden laat glijden, kan ik het niet laten om haar te bekijken. Ze is zo perfect. Voor ik het weet, trekt ze me het water in. Ik duik daarom maar mee. Ik spuug wat water uit als ik weer boven kom. Ik haal mijn hand door mijn haar zodat mijn blonde haren niet in mijn gezicht vallen. Ook wrijf ik even over mijn gezicht waardoor ik mijn blauwe oog raak. Dat doet nog meer pijn dan ik had verwacht, maar dat laat ik niet zien. Niemand weet ervan en niemand hoeft het te weten, ik heb het niet voor niks zo goed weggewerkt. Ik kijk Jace aan en zie dat ze een beetje raar kijkt.
          'Wat?' Vraag ik dan lachend en ik spetter wat water naar haar toe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Net toen ik het zwembad insprong en eenmaal boven water, maakte ik een hele mooie –– sarcasme, natuurlijk –– hairflip om mijn haren uit mijn gezicht te krijgen. Ik keek naar Finn en fronste kort. Een bruinige substantie droop licht van zijn gezicht af, wat binnen in een mum van tijd een blauwe achtergrond liet verschenen. Had hij een blauwe oog?
          ''Wat?'' vroeg hij lachend en spetterde wat water naar me toe. ''Jouw oog Finn.'' zei ik, mijn stem serieus. ''Jezus, je kon het me ook gewoon vertellen. Dit was zeker maandag gebeurd?'' mompelde ik en schudde mijn hoofd. Ik dacht na over mijn afspraak met Nathan en besloot dat dit de goede timing was om weg te gaan. Eigenlijk niet, maar toch. Met gefronste wenkbrauwen –– alsof ik nadacht over wat ik zou doen met deze jongen met een blauwe oog, klom ik uit het zwembad en keek hem aan. ''Blijf hier, ik ga wat waterproof foundation halen uit mijn tas, oké?'' zei ik en bukte om mijn jurk op te pakken.
          ''Momentje,'' Ik liep naar binnen, waarna ik gelijk een rode beker pakte die niet met bier was gevuld en ging naar Nathan zoeken. Terwijl ik onderweg mijn beker leeg dronk, voelde ik wat ogen op me branden, maar negeerde dat. ''Hey,'' grijnsde ik eenmaal Nathan gevonden en legde mijn lege beker neer op een tafel. Mijn haar was nat, mijn beha plakte letterlijk aan mijn lichaam en waarschijnlijk had ik een spoor druppels achtergelaten. Ik legde mijn armen in zijn nek en keek hem schuin aan. ''Hm, naar boven?'' vroeg ik grijnzend en drukte mijn lippen zacht op die van hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathan Cole Parker



    ''Hey,'' door de stem van Jace schrok ik op uit mijn gedachten en mijn dronken gedrag tegen zowel iedereen die ik tegen kwam. Misschien had ik moeten stoppen na dat ene glas. ''Hey schoonheid,'' sprak ik zwoel terwijl ik mijn handen op haar heupen zette. Haar, haar was nat en nu pas viel mij op dat ze met niets minder dan haar lingerie naar binnen was gestapt. Een genietend kreuntje verliet mijn lippen toen ik haar zo zag en schudde mijn hoofd, ''wat doe je me aan?'' Vroeg ik haar bijna smekend en dronk mijn glas op. ''Hm, naar boven?'' Vroeg ze grijnzend voordat ze haar zachte lippen op die van mij drukte en ik het wat ruwer beantwoordde.
          ''Waarom niet? Wacht, laat me mijn glas opdrinken,'' eiste ik en draaide me om; om nog een shotje bacardi cola te nemen. Ik voelde het in mijn keel branden en ik voelde hoe ik steeds meer over mijn woorden begon te struikelen. ''Laten we nu gaan,'' sprak ik en trok haar aan haar arm mee richting een willekeurige trap en keek haar vragend aan en trok haar richting mij en drukte mijn lippen ruw op die van haar. ''Ik miste ons kleine avontuurtje wel nadat Finn het had verstoord. We waren net zo lekker bezig.'' ik drukte mijn lippen weer in haar nek en plaatste een tweede zuigzoen en grijnsde zwakjes. ''Luister Jace, nog even over dat geld.'' Mijn lippen zochten nog steeds en weg over haar lichaam en ik schudde mijn hoofd. ''Ik had misschien iets meer gepakt,'' een onschuldige grijns verscheen nu op mijn gezicht. ''Maar daar hoeven we ons nu niet druk over te maken.'' Ik ratelde aan een stuk door maar misschien was dit een goede timing, misschien wisten we allebei er morgen niks meer van en hoefde ik niet meer met een schuldgevoel te slapen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          ''Hey schoonheid,'' zei hij toen ik bij hem aankwam, wat een grijns van mij opleverde. Zijn handen had hij op mijn heupen gevestigd, die overigens nog vrij nat waren, maar het kon me niets minder schelen op het moment. ''Wat doe je me aan?'' vroeg hij met een smekende ondertoon nadat hij een zachte kreun liet.
          Nathan beantwoordde mijn zoen iets ruwer en een lichte grijns verscheen weer op mijn gezicht. ''Waarom niet? Wacht, laat me mijn glas opdrinken,'' Hij draaide zich om - om nog iets te drinken te pakken terwijl ik mijn telefoon uit de zak van mijn jurk pakte –– ja, deze jurk had zakken verrassend genoeg. De nacht was nog jong, maar ik voelde hoe vrijer ik me begon te voelen en hoe leger het begon te worden in mijn hoofd.
          ''Laten we nu gaan,'' Hij trok me aan mijn arm naar een trap, sinds dit huis teveel trappen had voor mijn gevoel en keek me daarna vragend aan. Vervolgens trok hij me naar zich toe en voelde zijn lippen ruw op de mijne. ''Ik miste ons kleine avontuurtje wel nadat Finn het had verstoord. We waren net zo lekker bezig.'' Een lachje rolde over mijn lippen, maar die werd gesmoord door zijn lippen in mijn nek. Ik liet een zachte kreun over mijn lippen rollen en sloot mijn ogen door het genot.
          ''Luister Jace, nog even over dat geld.'' Ik trok mijn wenkbrauwen kort op, iets té aangeschoten om normaal te denken en keek hem aan. Terwijl zijn lippen nog steeds mijn lichaam verkende, beet ik op mijn onderlip om te voorkomen dat ik nog luider werd. ''Ik had misschien iets meer gepakt,'' De woorden gingen in en gelijk eruit. Meer gepakt dan hoeveel? Honderd dollar?
          ''Maar daar hoeven we ons nu niet druk over te maken.'' Ik haalde mijn schouders op en pakte zijn hand, om hem daarna mee te trekken naar boven. ''Als je maar niet mijn hele portemonnee hebt leeggeroofd.'' zei ik en keek om heen om te kijken waar de gastkamer was. Als we het in zijn kamer zouden doen, was het te zielig voor woorden, dus dat deden we maar niet. Ik draaide me om naar Nathan, plaatste mijn handen op zijn borst en begon hem iets lustiger en ruwer te zoenen. Dit had ik nodig, heel erg nodig. Daarbij kwam ook het feit dat we allebei dronken of aangeschoten waren en het dus niet bepaald heel erg gênant kon zijn.
          ''Ik heb trouwens geen flauw idee waar de gastkamer is.'' biechtte ik lachend op en keek hem kort aan. Dat moment wanneer je te klein was om een verdomde zuigzoen in zijn nek te plaatsen, wauw. Ik pakte zijn hand weer vast en trok hem mee naar een kamer die op een kiertje stond. Een vrij basic kamer als je het mij vroeg, dus dit moest dan wel de gastkamer zijn. Ik haalde kort mijn schouders op en draaide me weer naar hem toe. ''En, waar waren we vorige keer?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade





    Ik schaam me kapot als Jace mijn blauwe oog opmerkt. Ongemakkelijk kijk ik om me heen, in de hoop dat verder niemand het ziet. Jace haast zich het zwembad uit en zegt iets over "waterproof foundation". Langzaam klim ik ook het zwembad uit en ik zorg ervoor dat mijn haar iets over mijn linkeroog valt, zodat niemand mijn blauwe oog zal zien. Ik volg Jace nog even met mijn ogen als ze naar binnen rent. Waarom voelt het alsof ze met een andere reden naar binnen gaat? Onderweg naar binnen pak ik ergens een handdoek vandaan en droog me af. Helaas is mijn goede broek zeiknat. Druppels achterlatend loop ik naar binnen en daar merk ik het nieuwe meisje Abby op. Ze staat alleen en ziet er wat ongemakkelijk uit. Misschien is dit mijn kans om haar eens goed welkom te heten op het Melrose High.
          'Hé,' zeg ik als ik bij haar kom staan. Ik wrijf met de handdoek door mijn haren heen zodat ze een beetje opdrogen. Ik bekijk Abby even en zet dan een vriendelijke glimlach op. Vervolgens steek ik mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Finn,'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 14:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    Het moed indrinken ging niet volledig van een leien dakje: mijn keel brandde en ik trok een vies gezicht bij de smaak van alcohol. Hoe mensen dit met bekers tegelijk achterover wisten te slaan, was voor mij alvast een raadsel, want het was op zijn boers gezegd niet te zuipen. En dat was dan nog licht uitgedrukt ook. Enigszins zoekend keek ik om me heen, op zoek naar een manier om het goedje ergens te kunnen dumpen. Waarschijnlijk zou dit hele huis binnen de kortste keren vol liggen met rode bekers en zou niemand het me kwalijk nemen als ik de nog behoorlijk volle beker gewoon ergens deponeerde - in ieder geval minder dan wanneer ik het in de plantenbak van de orchideeën zou lozen. Toch was deze laatste optie behoorlijk aantrekkelijk nu er voor de rest niemand te bekennen was en tafels om mijn beker op te zetten al evenmin, maar voordat ik de drank er in kon gieten, weerhield een stem me hiervan.
          Finn.
          "Hé," echode ik wat onbeholpen terug, waarbij ik zijn glimlach wist te weerspiegelen. Vooralsnog zag hij er niet als iemand uit die als een briesende stier me de deur kwam wijzen, dus hoopte ik dat deze avond misschien helemaal niet zo'n ramp zou worden als dat ik had verwacht. Toen hij zich aan me voorstelde opende ik mijn mond met de intentie om 'weet ik' over mijn lippen te laten rollen, maar ik hield me net op tijd in, voordat hij me voor een of andere stalker aan zou zien.
          "Abby," antwoordde ik dus, waarbij ik plichtsgetrouw zijn hand schudde. "Aangenaam." Het gevoel dat het raar was om kennis te maken met de gastheer op zijn feest zelf, drukte ik maar weg: veel beter zou dat het toch niet maken. Daarnaast leek hij er zelf ook niet bepaald over in te zitten, gokte ik zo. Als je kennis maakte met iemand, terwijl je rond paradeerde met ontbloot torso dan moest dat ongetwijfeld betekenen dat je jezelf op je gemak voelde. Ja toch?
          "Ik hoorde dat er een feest was dat ik absoluut niet kon missen," verklaarde ik mezelf toen nader, "dus hoopte ik dat ik met een onschuldige glimlach en een fles drank voor de gastheer toch welkom zou zijn." Ik bewoog de fles drank die ik had meegenomen wat omhoog, met een hoopvol glimlachje.
          "Je woont mooi, trouwens." Zijn tentoongestelde spieren waren al even mooi, maar ik gokte dat het een stuk vreemder zou zijn als ik me daarover uit zou laten, dus hield ik daarover wijselijk mijn mond.


    She's imperfect but she tries

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade





    Als ik er eerlijk over mag zijn, lijkt het alsof Abby een beetje verdwaald is. Natuurlijk vind ik het geen probleem dat ze te gast is op mijn feest, maar het ziet er niet naar uit dat ze echt iemand kent van alle mensen die ronddartelen op mijn feest. Ik vind mezelf dan ook de aangewezen persoon om haar onder mijn vleugels te nemen. Ze oogt immers als een vriendelijk persoon en om eerlijk te zijn, dat kan ik wel gebruiken in mijn leven. Misschien is het sowieso wel een idee voor me om mijn vriendenkring te filteren op normalere mensen - in ieder geval geen personen die constant drama met zich meebrengen. Toen ik nog wat jonger was, was ik graag het middelpunt van de belangstelling, maar ik begin langzaam aan te merken dat ik het prima vind om op de achtergrond te blijven. Alle aandacht is meer iets voor Jace en types als Nathan.
          'Abby,' zegt ze en ze beantwoordt mijn hand met haar eigen hand. Ze legt uit dat ze het feest niet had willen missen en vervolgens haalt ze er een fles drank bij die ze mij overhandigt. Verbaasd kijk ik haar aan. Niemand heeft een bedankje of presentje meegenomen, omdat het heel gewoon is om naar een feest te gaan en vervolgens weer weg te gaan. Ik mag haar nu al. Ik pak de fles aan en glimlach breed naar haar.
          'Bedankt, Abby' zeg ik. 'Dat had je niet hoeven doen'
    Ik plaats de fles drank op het aanrecht naast ons en keer me weer naar Abby toe. Ik zie dat ze even naar mijn blote bovenlichaam kijkt en ik voel me een beetje ongemakkelijk. Normaal gesproken zou ik mijn spieren even aanspannen om ze vol trots te laten zien, maar dat is nu niet het geval.
          'Ik moet eigenlijk wat kleren aantrekken,' lach ik en ik wil weglopen, maar toch houd ik mezelf tegen. 'Loop je anders even mee, zodat ik je niet uit het oog verlies'
          Dat klinkt misschien als een slechte versiertruc om haar mee in bed te krijgen, maar dat is het niet. Ze lijkt me de moeite waard om te leren kennen en ik wil haar niet verliezen aan een geile Nathan die haar betast zodra ik me omdraai.
          'Als je wil, natuurlijk' voeg ik daaraan toe en ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 17:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Verveeld loop ik rond in het appartement van mijn oom die er sinds al een tijdje niet meer is. Oh dat klon vast heel morbide, nee hij is niet dood of iets, hij heeft zijn hoofd gewoon nooit meer laten zien sinds dat ik een jaar of achttien ben. Sindsdien woon ik praktisch op mijzelf, of ik het erg vind? Alles behalve, ik vind menselijk gezelschap negen van de tien keer maar niets, tenzij je het hebt over vrienden natuurlijk. Enkel in een grijze joggingbroek - gezien ik net onder de douche vandaan kom - loop ik richting de keuken om mezelf een glas Jack Daniel's in te schenken. Net wanneer ik op de bank zit met het glas in mijn hand klinkt de bel en zuchtend sta ik op. Welke halve gare niet-goed-in-zijn-hoofd zijnde idioot belt er nou weer bij mij aan. Haastig graai ik een witte tanktop van de grond af voordat ik met een chagrijnige kop door het halletje richting de deur loop. Vervolgens trek ik deze iet wat ruw open.
    "Wa.." Wat moet je - had ik willen zeggen maar pas wanneer ik zie wie er voor mijn deur staat, verschijnt er een brede grijns op mijn gezicht.
    "Long time no see?" zegt niemand minder dan Chris, een van de mensen die wel tot mijn vriendengroep behoort.
    "Ey Chris, wow ja," zeg ik met een stomme grijns om mijn lippen en stap opzij zodat Chris naar binnen kan.
    "En hoe is het? Zo te zien heb je het daar kunnen uithouden," roep ik over mijn schouder terwijl ik richting mijn keuken loop en de Jack Daniel's weer te voorschijn haal.
    "Wil je wat drinken?" ik zwaai wat heen en weer met de fles en wiebel kort met mijn wenkbrauwen. Ondertussen rijd ok de straat van Riley ook weer in, Isaac en Riley wonen dus kennelijk niet ver uit elkaar - onthoud Charlie, onthoud.



















    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade


          Opgelucht hap ik naar adem wanneer ik zie dat Isaac daadwerkelijk in zijn tuin staat, ik ben goed gereden! Mijlpaal in mijn leven, bel de New York Times alsjeblieft, bel mijn moeder - zeg het voort.
    Breed glimlachend volg ik Isaac terwijl hij bij me in de auto stapt.
    "He Charlie!" begroet hij me vrolijk.
    "He Izzy! Sorry ik ga je Izzy noemen als je het niet erg vindt," zeg ik even vrolijk terug en zet gelijk de radio wat zachter.
    "Je vois une belle fille," zegt hij dan waardoor ik even grinnik en mijn hoofd schud.
    "Et je vois un beau garçon," knipoog ik terug voordat ik de auto start. Wat? Ben ik nu sletterig bezig? Hoop het toch niet, bedoel het alleen maar plagend, sowieso lieg ik niet als ik zeg dat ik hem knap vind, en met mij vinden nog minstens honderd andere meisjes dat denk ik wel.
    "Dus Riley rijdt nog mee, verder nog iemand?" vraagt hij dan terwijl hij zijn gordel omdoet. Pas wanneer hij deze vast heeft geklikt begin ik te rijden en ik schud mijn hoofd.
    "Nope, tenminste zover ik weet. Iedereen is natuurlijk welkom in Taxi Charlie maar alleen met Riley heb ik het afgesproken," zeg ik met een lachje en kijk even zijn kant op. "Dus Izzy, hoe is je eerste week op deze school tot nu toe geweest? Hopelijk niet al te veel drama?" dat laatste komt er op een licht sarcastische manier uit en ik kijk hem nieuwsgierig aan.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    De verbazing die haast van zijn gezicht afdroop toen ik de fles drank bovenhaalde, viel niet te miskennen en voor even vroeg ik me af of ik niet beter iets anders mee had kunnen nemen. "Als je het niet lust dan kun je het altijd vanavond opschenken," grapte ik, al zou dat wellicht sowieso al wel gebeuren: aan drank niets te kort op dit feest; het vloeide rijkelijk. Zijn glimlach stelde me echter gerust en stemde me bovendien tevreden, want nu hoefde ik tenminste niet meer overal met dat ding heen te zeulen. Het feit dat Finn mij eerder had gevonden dan ik hem, kon ik dan ook behoorlijk aangenaam noemen.
          Mijn subtiele niet zo subtiele blik over zijn lichaam, was bij hem overduidelijk niet onopgemerkt gebleven. Het eerstvolgende wat hij me wist te zeggen was dan ook dat hij zich moest gaan omkleden. "Ik denk niet dat iemand het erg vindt dat je halfnaakt door je eigen huis rond paradeert, hoor," lachte ik het wat onnozel weg, al bedoelde ik het meer als grap. Al met al zou er gesteld kunnen worden dat inderdaad geen meisje het erg zou vinden dat de quarterback hen met ontbloot bovenlijf te woord stond, al helemaal niet als dit was omdat hij zojuist een duik in een zwembad had genomen.
          Toen hij me vroeg of ik mee wilde komen, rees één van mijn wenkbrauwen als vanzelf wat sceptisch de lucht in, terwijl ik uit probeerde te vogelen of dit een grap was of niet. "Nou ja, zo klein ben ik nu ook weer niet, toch?" Geen hakken op de wereld die me groter zouden maken dan hij, maar veel moeite om me terug te vinden zou het niet moeten kosten.
          Op het moment dat hij de keuze bij mij legde haalde ik echter mijn schouders op. "Tuurlijk," ontsnapte uit mijn mond voordat ik er zelf erg in had. Mijn alter ego was duidelijk meer zelfverzekerd dan ikzelf, maar ik was haar dankbaar: de tien minuten die ik binnen was, waren behoorlijk ongemakkelijk geweest met slechts wat planten als gezelschap. Nu iemand mij had aangesproken, leek het me niet bevorderlijk voor mijn avond als ik dit bij deze afkapte.
          Braaf volgde ik Finn dus - met de nodige obstakels, weliswaar, hij wist zich met gemak door de menigte heen te manoeuvreren, ik... not so much - die in vergelijking met anderen nog verrassend nuchter leek. Het was een verademing toen ik in rustiger vaarwater kwam, waarbij ik naar iets zocht om het gesprek voort te laten duren, zodat ik niet een of ander contactgestoorde leek.
          "Dus... voor de beste feestjes moet je aan jouw adres zijn? Heel de school praatte erover." God, kon het nog ridiculer?


    She's imperfect but she tries

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "Ey Chris, wow ja," is het eerste wat hij zegt en de grijns op mijn lippen wordt gelijk wat breder. Suprise, suprise... Hij stapt opzij en ik loop naar binnen, waar ik kort om me heen kijk. Vervolgens knik ik even goedkeurend, waarna ik plaats neem op de bank in de woonkamer. "En hoe is het? Zo te zien heb je het daar kunnen uithouden," roept hij en ik knik. ''Ja, het is daar niet zo erg als ze zeggen..'' zeg ik met een klein lachje en ik kijk hem weer aan als hij binnen komt met een fles Jack Daniels. Hij wist in elk geval nog wat het goede spul was.. "Wil je wat drinken?" vroeg hij en ik knik met een brede grijns. ''Altijd toch. Dit serveren ze daar niet hoor.'' grijnsde ik en ik deed ondertussen mijn leren jas uit.
    ''Maargoed.. Het is echt niet zo vreselijk. Ik bedoel je bent je vrijheid kwijt enzo, en de mééste bewakers zijn vervelend.'' zeg ik en ik haal licht mijn schouders op. ''Maar over het algemeen.. Ik heb een jaartje in de jeugdgevangenis gezeten, en dat was eigenlijk erger dan de gewone. Maar ik redde het daar wel.'' vervolgde ik. ''En de gewone ook een jaartje, sinds mijn 18e tot zes uur geleden eigenlijk..'' sloot ik af en ik nam het glas aan. ''Soms wel raar... Op mijn eerste dag in de gewone kreeg ik twee blauwe ogen door mijn ó zo slimme opmerkingen, en de gozer die het deed werd een van mijn beste vrienden daar...'' mompelde ik en ik lachte kort. ''Maargoed.. Ben blij om weer terug te zijn, soort van. School is wat minder, maar beter dan werk.'' zeg ik en ik kijk hem aan. ''Dus, wat heb ik zoal gemist op drama high?''


    El Diablo.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade





    "Als je het niet lust dan kun je het altijd vanavond opschenken,' lacht Abby als ik even verloren naar de fles drank kijk. Ik wil zeggen dat ik haar erg dankbaar ben, maar nog voordat ik dat kan doen, glimlacht ze breed en maakt ze daarmee duidelijk dat ze een grapje maakte. Ik zucht opgelucht. Ik wil dit gesprek niet meteen über ongemakkelijk maken door te doen alsof ik haar niet dankbaar ben, terwijl ze de enige is die een cadeau mee had gebracht. En dat terwijl het niet eens mijn verjaardag was.
          "Ik denk niet dat iemand het erg vindt dat je halfnaakt door je eigen huis rond paradeert, hoor," zegt ze als ik voorstel om kleren aan te gaan doen. Ik kijk haar even flauw aan en schud dan mijn hoofd. Vervolgens pak ik haar hand vast om haar mee te nemen naar boven. Dit zal er voor mening mens uitzien alsof ik haar mee ga nemen voor iets anders, maar dat is niet wat er daadwerkelijk gebeurd. Ik wil gewoon niet dat ze achterblijft in de menigte. Als we de trap oplopen, laat ik haar hand weer los. Ik draai me om zodat ik achterstevoren de trap op loop en haar aan kan kijken.
          "Dus... voor de beste feestjes moet je aan jouw adres zijn? Heel de school praatte erover." vraagt Abby en ik zie dat ze beschaamd kijkt.
          'Oh, echt waar?' Ik doe alsof ik niet weet dat mijn feestje populair zijn en ik lach naar Abby. Ik wil haar niet teveel plagen, ze is immers nog maar nieuw op Drama High en dat is al zwaar genoeg.
          'Dus, Abby' begin ik grijnzend. Ik loop blindelings een trede omhoog en blijf haar aankijken. 'Wie ben je?'
          Natuurlijk ben ik degene die als eerste alle wil weten over de newbie. Normaal gesproken wil ik dat alleen weten om te zien of ze een bedreiging voor me vormen of niet. Maar Abby lijkt me leuk en ze interesseert me ten top - en ik weet eigenlijk niet waarom. Ik ken haar amper.


    Big girls cry when their hearts are breaking