• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    God.
    Ik wist niet welk alter ego de touwtjes in handen genomen had, maar dit was ik alleszins niet. Abby zou braaf haar ware aard als huismus omhelzen en die avond niet verder komen dan de al behoorlijk doorgezakte bank met een zak chips binnen handbereik. Al zou ze zich extra feestelijk voelen, dan zou daar nog een schaaltje dipsaus bijkomen, bij wijze van hoge, zeer hoge uitzondering. Dat was dan een groot hoogtepunt van de dag, week, of misschien zelfs wel maand.
          En nu stond ik hier. Voor een huis dat ik met behulp van de navigatie op mijn mobiel had moeten vinden, nadat ik de leerlingenregisters had moeten raadplegen om het adres überhaupt te vinden - een adres van een jongen die ik tot daarvoor slechts van naam had gekend. Als ik afgewezen werd voor de universiteit waar ik een poging had gewaagd om binnen te raken, dan kon ik altijd nog een carrière als detective slash stalker starten. Codenaam: huismus. Het klonk alvast als een waterdicht plan.
          Dat puike toekomstplan wilde echter nog niet helpen bij de enorme zenuwen die ik nu voelde. De bonkende muziek wist me te vertellen dat dit onmiskenbaar het huis was waarnaar ik opzoek was geweest en ik wist dat dit het moment was waarop ik moest beslissen of ik inderdaad doodleuk aan zou bellen bij een feestje van iemand die ik niet kende, met mensen die ik niet kende - Kyros en Cass daargelaten - waarbij ik überhaupt al niet uitgenodigd was. Het was doodeng, maar ik besloot dat ik de huismus in mij al zodanig onderdrukt had - ik had heel mijn garderobe overhoop gehaald om überhaupt iets wits te vinden dat geschikt was om een feestje binnen te lopen - dat het zonde zou zijn als ik nu ook niet door zou zetten.
          Om moed te verzamelen staarde ik naar de fles alcohol in mijn hand. Ikzelf vond het werkelijk waar niet te drinken, maar men scheen het lekker te moeten vinden en de drankvoorraad bij mij thuis was er dan ook rijkelijk mee gevuld. Aangezien ik niet dacht dat iemand de fles ook maar zou missen, had ik het meegenomen als soort van verzoening voor de gastheer. Dat was optie één, althans. Optie twee was om het zelf te nuttigen als me toegang geweigerd zou worden en ik eindelijk door zou hebben wat voor stommiteit ik hiermee beging. Slechtste scenario: hij zou eerst de fles aannemen, om me vervolgens alsnog de toegang te weigeren. Waarschijnlijk? Best wel. Beste scenario: Kyros had zijn beste vriend verteld wat voor ontzettend leuke, spontane en feestelijke brunette het Melrose High binnen was gestapt, waardoor ik met alle liefde binnengelaten zou worden. Waarschijnlijk? Totaal niet.
          Ach, met een beetje geluk was iedereen al te dronken om überhaupt op te merken dat ze me niet kenden. Met die troostende gedachte drukte ik op de bel van de veel te dure deur van het al even veel te dure huis.


    She's imperfect but she tries

    Ira Keano Venson.

    Mijn hand gaat langs mijn neus, nadat mijn hoofd een flinke klap heeft opgevangen. 'Jij vieze klootzak' was hetgeen wat ik ervoor nog kon waarnemen. De stem van Finn. Dit betekende dus dat hij het wist van Jace en mij. De stekende pijn die hij had veroorzaakt liet me naar mijn hand kijken die ik net van mijn gezicht had afgehaald. Bij het zien van het bloed wat mijn hand bevatte, dacht ik vrijwel meteen aan een bloedneus, maar de gezichten van de andere jongens gaven iets ergers aan. Op de een of andere manier weet ik niet hoe ik moet reageren op deze plotselinge actie van Finn en ik bereidde me voor op zijn tweede stoot. Echter werd deze opgevangen door iemand anders. 'Jess!' Mijn stem klinkt minder hard dan ik had gewild, gezien mijn verwonding en tot mijn verbazing had ik verwacht dat de pijn wel zou stoppen, echter gebeurde dit niet.
    Voordat ik het weet ben ik op de EHBO beland van school en is er geconstateert dat er stukjes glas in mijn gezicht zitten. Kleine splinters die voor schrammen hebben gezorgd. Daarbij is de linkerkant van mijn gezicht iet wat dikker en ben ik er vrijwel van verzekerd dag het blauw gaat worden. Na Hale te hebben gesproken via whatsapp, waag ik het er op om Charles te whatsappen en haar te vragen of ze mee gaat naar homecoming. Niet veel later vertelt Jess me dat ze naar me toe zal komen.
    Even later vliegt de deur open en trekt Jess me in een knuffel. Ze kreunt iets tegen mijn schouder aan, maar ik weet niet wat. 'Alles goed? Heeft hij iets gebroken nee toch?' Ratelt ze waarop de vrouw van de EHBO antwoord op weet te geven. We hebben hier nog een tijdje gezeten tot ik weg mocht.

    •~~•~~•

    Het is zaterdagavond, de avond van Finn zijn feest en ik kan met gemak zeggen dat ik al iets achterover heb gedronken, maar ik ben niet van plan om dronken te gaan vandaag. Het feit dat ik al heb gedronken is omdat het dan makkelijker wordt om bij Finn binnen te stappen nadat ik zijn relatie zo ongeveer heb verkloot. Mijn gezicht bevat nog een aantal rode spikkels van de glas splinters die er bij de EHBO waren uitgehaald en het is blauw geworden. Dit gaat nog leuk worden zo, gezien hij geen idee heeft welke mensen het wel en welke mensen het niet weten.
    Op een gegeven moment weet Ira zichzelf echter naar Finn te brengen, dan wel lopend en gelukkig zijn er al genoeg mensen zodat hij Finn niet meteen onder ogen hoeft te komen. Hij heeft ondanks dat wel zin in de avond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          ''Vreselijke familie, ze kunnen mij nog geen vijf minuten rust geven. En kijk naar mijn haar,'' Ik haalde mijn blik kort van de weg om naar zijn haar te kijken en lachte even. ''Het valt best mee,'' zei ik en focuste me weer op de weg. Net toen ik mijn jurkje omlaag had getrokken, voelde ik zijn ogen op mijn lichaam branden. ''Je ziet er prachtig uit Jacelyn. Ik kan niet wachten tot vanavond.'' Ik grijnsde even en draaide mijn hoofd voor een seconde naar hem toe.
          ''Jij ziet er ook niet bepaald verkeerd uit, heb je voor een keer moeite gedaan?'' plaagde ik en nam de bocht naar rechts. Bijna bij Finns huis. Ik pakte mijn telefoon erbij en zag dat Finn me had gewhatsappt, alweer. Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht en begon hem maar terug te sms'en, terwijl ik tegelijkertijd een oog op de weg hield.
          ''Ik wacht hier dus echt al een week op,'' sprak ik. ''Het leek wel eeuwen te duren maar ik heb zoveel zin om mezelf helemaal de klote in te...'' Nathans stem klonk vaag op de achtergrond terwijl ik met Finn bleef sms'en. Die gast wilde me gewoon vanavond in zijn bed –– hij wilde zelfs dat ik voor hem ging strippen. Wauw, hij had zijn gedachtes op andere rails gezet. ''Jace, luister je überhaupt wel? Met wie sms je?'' Ik humde even en trok kort mijn wenkbrauwen op, voordat ik mijn telefoon op mijn schoot liet vallen. We waren aangekomen en ik stopte de auto, trok de sleutel uit het contact en stapte uit.
          ''Wie dat was?'' Ik streek mijn jurk even goed en keek hem daarna aan. ''Finn, die gast is echt gewoon mind blowing.'' mompelde ik en schudde mijn hoofd. ''Hij flirt weer met me en ik heb zo'n gevoel dat hij me weer in zijn bed wilt.'' zei ik en blikte naar Nathan. ''Maar we zien wel.'' fluisterde ik en zoende hem kort op zijn lippen. Ik pakte zijn arm vast en trok hem mee naar de deur, waar een meisje al wachtte.
          ''Hey!'' riep ik, omdat ik het meisje herkende –– Abby, de nieuweling. ''Maak gewoon de deur open, nobody minds.'' glimlachte ik vriendelijk naar het meisje en duwde de deur open. ''Veel plezier!'' riep ik haar nog na terwijl ik Nathan naar binnen trok.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 22:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathan Cole Parker



    ''Het valt best mee,'' zei ze waardoor ik kort mijn hoofd schudde, ja vast. ''Jij ziet er ook niet bepaald verkeerd uit, heb je voor een keer moeite gedaan?'' Ik stak plagend mijn tong uit en toen de auto was gestopt vertelde Jacelyn over Finn. ''Finn, die gast is echt gewoon mind blowen.'' Ik fronste kort en keek haar bestuderend aan. ''Hij flirt weer met me en ik heb zo'n gevoel dat hij me weer in zijn bed wilt.'' Ze blikte kort naar mij en voordat ik iets kon zeggen of tegenstribbelen fluisterde ze zachtjes dat we het wel zouden zien, vervolgens drukte ze haar lippen op die van mij en trok mij meer richting de deur waar een meisje stond die ik nog nooit had gezien.
          ''Hey!'' Riep ze richting haar en ik nam de tijd om haar even goed te bekijken. ''Veel plezier!'' Voegde ze er aan toe en ik glimlachte zwakjes richting haar terwijl de kracht van Jacelyn mij mee naar binnen trok. ''Ik spreek je vast nog wel,'' sprak ik het meisje toe en eenmaal binnen viel mijn oog op de red cups en ik kon het niet laten om er geen een te pakken. ''Jace, wacht. Ik spreek je zo goed?'' Mijn blik liet ik langzaam over haar heen gaan en een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht en liep richting de red cups om voor mezelf een bacardi cola te maken.
    Na twee en anderhalve glas viel mijn blik op iemand die helaas voor mij iets te bekend was, Finn. Ik liet mezelf overwelven door het moment en tikte hem even aan, ''Finn luister, ik hoorde hier en daar wat over dat je weer back into Jace bent? Krijg er niet teveel hoop in, goed? Ik wil je natuurlijk niet teveel aan deze week herinneren, het was vast zwaar voor je.'' De sarcastische achtertoon was niet te missen maar toch had ik er geen spijt van dat ik dit tegen hem vertelde. Finn was nou eenmaal vreselijk irritant en dat mocht hij best weten, hij en Jace waren over. Dat moest hij gewoon weten, even goede vrienden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying

          Als ik mijn ogen open doe doordat de zon door het raam heen mijn ogen uitsteekt, realiseer ik me pas dat ik in slaap moet zijn gevallen tijdens het oninteressante discovery programma dat op stond. Ik schiet overeind en haal mijn mobiel - die het op de één of andere manier nog doet nadat ik hem in de wc heb laten vallen - tevoorschijn om te kijken hoe laat het is. Een zacht gevloek verlaat mijn mond; ik heb al een half uur door Finn's feest heen geslapen. Snel laat ik in de whatsapp groep weten dat ik eraan kom en terwijl ik mijn weg naar boven maak om te douchen, gris ik mijn gitaar van zijn standaard af.
          Vijf minuten later sta ik onder de douche. Vijftien minuten later ben ik aangekleed. Derdtig minuten later besef ik me dat ik al een kwartier klaar ben en bij Finn had kunnen zijn, terwijl ik weer verzonken ben geraakt in de gitaarriff waar ik mee bezig ben. Snel stop ik mijn gitaar in zijn hoes, maar als ik op het punt sta om mijn motor uit de schuur te pakken, bedenk ik me.
          Ik loop terug naar Myah's kamer, om vervolgens voorzichtig de deur te openen in de hoop dat ik geen schodn naar mijn hoofd gegooid krijg - wat soms nog wel eens het geval is.
          'Hey, My. Zin om mee te gaan naar Finn's feestje?' Normaal zou ik haar niet zo snel uitgenodigd hebben, maar aangezien het nu uit is met - dickhead - Nathan, gun ik het haar om wat plezier te hebben. Ook al blijft het mijn kleine zusje.
          'Ik rijd,' zeg ik en ik zwaai de sleutels van mijn motor voor haar neus heen en weer.
          Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zin in een feest. Nou ja, misschien wel in een feest maar niet in dat feest. In de afgelopen week is er - zoals gewoonlijk op drama high - weer gigantisch veel drama geweest en ook al probeer ik er zoveel mogelijk uit te blijven, dat is toch niet helemaak gelukt.
          Ik hoop heel hard dat Benjamin niet kan komen. Ik probeer hem zoveel mogelijk te ontwijken en dat weet hij zelf ook, maar de eerste de beste kans om me uit te maken voor een waardeloze faggot, gebruikte hij ook. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Dit wordt nog wat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 8:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Scared





    Langzaamaan arriveren de gasten en voor ik het eigenlijk doorheb, staat het huis van mijn stiefvader vol met drinkende, dansende en losgaande jongeren. Ik loop een beetje door het huis heen om te kijken wie er allemaal al zijn en of er geen gasten zijn die absoluut niet welkom zijn. Als ik in de keuken aankom, zie ik daar Nathan staan. Hij drinkt wat van een rode beker en als hij me ziet staan, komt hij naar me toegelopen. Great.
          ''Finn luister, ik hoorde hier en daar wat over dat je weer back into Jace bent? Krijg er niet teveel hoop in, goed? Ik wil je natuurlijk niet teveel aan deze week herinneren, het was vast zwaar voor je.'' zegt hij. Aan zijn sarcastische toon kan ik merken dat hij me op probeert te jutten. Normaal gesproken lukt hem dat behoorlijk goed, maar dit keer gun ik hem die lol niet.
          'Bedankt voor de mededeling, Nathan' zeg ik sarcastisch en plak er een neppe glimlach aan vast. Het flesje bier dat ik vast heb, laat ik tegen zijn beker aan proosten en dan loop ik weg. 'Veel plezier op het feest' roep ik hem nog na. Ik weet niet wat ik die gast denkt, maar blijkbaar kent hij Jace toch niet zo goed als hij denkt. Natuurlijk heeft ze nu even afleiding en aandacht nodig, maar hij zal nooit datgene worden voor Jace wat ik altijd ben geweest. Ik loop nog eens het huis door en dan vallen mijn ogen op Jace. Ze ziet er prachtig uit, zoals altijd. Ik loop naar haar toe en kan het niet laten om te grijnzen als ik haar zie.
          'Kijk eens wie er gearriveerd is,' zeg ik dan. Ondertussen had ik ergens een beker gepakt met wodka redbull en deze overhandigde ik aan haar. Ik weet dat ze ervan houdt, dat heeft ze altijd al gedaan. 'Hoe is het?'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 10:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Eenmaal binnen slingerde ik mijn tas over mijn schouder en dacht na waar ik dit ding kon dumpen. ''Jace, wacht. Ik spreek je zo goed?'' Ik draaide me om naar Nathan om te zien dat hij zijn blik over me heen liet gaan en een grijns op zijn gezicht was geplakt. ''Natuurlijk,'' lachte ik en draaide me om. De kapstokken zaten al vrij vol en ik vertrouwde mensen niet bepaald met mijn spullen. Zeker niet als ze dronken waren. Ik besloot om Finn maar te sms'en om te vragen of ik mijn tas in zijn kamer mocht leggen. Niet veel later kreeg ik antwoord van hem dat het mocht.
          Ik pakte nog even een fles Bacardi en schonk een klein beetje in een rode beker. Daarna dronk ik alles in één keer op, wat een zuur gezicht van me resulteerde –– het was een tijdje geleden dat ik alcohol had geconsumeerd. Ik zuchtte even en liep naar boven. De eerste kamer aan de rechterkant, als ik me het goed had herinnerd. Ik kwam hier immers zo vaak, dus dat vergat je niet zo maar.
          Eenmaal de typische jongenskamer binnen, moest ik even glimlachen. De vertrouwde geur van Finn drong mijn neus binnen en haalde diep adem, waarna ik een diepe zucht liet. De tas legde ik neer naast zijn bed en liep daarna weer naar de deur, maar kon het niet laten om even gebruik te maken van zijn spiegel. Ik trok mijn jurkje weer iets naar beneden om te voorkomen dat je nét iets teveel kon zien en trok het bovenste stukje omhoog. Snel haalde ik een hand door mijn haren voordat ik weer naar beneden huppelde –– ja, huppelde.
          Al half dansend met de muziek pakte ik een willekeurige beker, om er een seconde later achter te komen dat het bier was en legde het weer weg. Ik was absoluut niet vies van drank, maar bier vond ik gewoonweg niet smakelijk. ''Kijk eens wie er gearriveerd is,'' Met een lichte grijns draaide ik me om en Finn stond voor me. Gelukkig had ik mijn hakken weer aan –– nu was ik tenminste zo'n twintig centimeter kleiner en niet dertig. Ik pakte de beker van hem aan en rook er even aan. Wodka Redbull, thank God. ''Hoe is het?'' Ik dronk een slokje van mijn drankje en kon gelijk proeven dat het driekwart wodka was, dat had ik nodig.
          ''Best goed, denk ik. Met jou?'' vroeg ik en speelde wat met mijn bekertje. ''Ik ben trouwens heel blij dat we een keer normaal kunnen praten in plaats van elkaar vermijden.'' lachte ik en nam een slokje. ''En misschien wel wat geflirt, huh?'' Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht, doelend op ons gesprek op WhatsApp.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Scared






    Jacelyn pakt de beker van me aan en giet flink wat van de inhoud naar achteren. Ik vind het niet makkelijk om te zien dat Jacelyn zo graag alcohol consumeert, bang dat ze er misschien in doorslaat. Toch zal ik niet de betweterige vader uithangen, want ik weet dat ze haar niet van houdt. Ze vraagt aan me hoe het gaat en ik knik met een glimlach. 'Goed,' zeg ik. Op zich lieg ik niet, maar het kan zeker beter. Alles wat er deze week gebeurd is, spookt herhaaldelijk door mijn hoofd heen.
          'Ik ben trouwens heel blij dat we een keer normaal kunnen praten in plaats van elkaar vermijden' zegt Jacelyn. 'En misschien wel wat geflirt, huh?'
    Ik lach als ze dat zegt. We waren inderdaad aan het flirten via WhatsApp, maar ik weet eigenlijk niet wat ons doel daarachter is. Ik weet niet eens wat ik zelf wil.
          'Wie weet wat er gebeurt vanavond,' zeg ik grijnzend, maar ik houd het ietwat mysterieus. Ik bekijk Jace van top tot teen en kan dan opnieuw een grijns niet laten. 'I like your dress'
          Jacelyn weet goed hoe ze zichzelf aan moet kleden. Dat heb ik altijd leuk aan haar gevonden. Er is geen dag voorbij gedaan waarop Jace er niet beeldschoon uitzag.
          'Ik denk dat het snel tijd is voor een duik in het zwembad, niet?' vraag ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 10:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          ''Goed,'' antwoordde hij. ''Mooi zo.'' mompelde ik en dacht na wat er deze week allemaal gebeurd was. Maandag was het ergst. Ik nam een grote slok van mijn beker en merkte op dat hij alweer bijna leeg was, maar ik voelde nog helemaal niks. Wel had ik mezelf beloofd om gewoon lol te hebben vanavond en dat zou waarschijnlijk ook lukken –– hopelijk ook zonder een grammetje drama erin gemengd.
          ''Wie weet wat er gebeurt vanavond,'' grijnsde hij en een lichte lach rolde over mijn lippen. ''Wie weet, wie weet.'' grijnsde ik en wiebelde kort mijn wenkbrauwen. Mijn gedachtes gingen weer kort naar ons gesprek en als het aan mijn lag wilde hij me terug. ''I like your dress'' sprak hij met een grijns. Ik glimlachte kort en beet op mijn lip. ''Dan heb je mijn jurk voor homecoming nog niet gezien,'' zei ik schouderophalend. Mijn jurk voor homecoming had ik zorgvuldig uitgekozen, sinds het mijn laatste homecoming zou zijn.
          ''Ik denk dat het snel tijd is voor een duik in het zwembad, niet?'' Ik dronk mijn laatste beetje wodka Redbull op en legde de beker neer op een tafel dichtbij. ''Je weet dat ik hieronder geen bikini aanheb?'' Ik stapte iets dichterbij en keek licht omhoog zodat ik recht in zijn ogen kon kijken. ''Maar je zei dat het je niks uitmaakte, of wel soms?'' fluisterde ik zacht en beet daarna grijnzend op mijn onderlip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    Een tikkeltje verbouwereerd keek ik om toen ik een stem hoorde, waarna ik onopvallend om me heen blikte. Tenzij er mensen waren die een of andere onzichtbaarheidsmantel om hadden, was ik echter de enige persoon hier voor de deur. Het meisje dat me vriendelijk toe had geglimlacht, herkende ik echter nog wel. Ze had naast Cassandra gezeten bij Russisch en als ik voor mijn inburgeringstest van het Melrose High zou slagen dan moest dit Jacelyn Kennedy zijn. De Jacelyn voor wie Kyros me gewaarschuwd had, al faalden mijn pogingen om in te zien waarom.
          "Dank je," reageerde ik nog ietwat verbluft. "Jullie ook," wenste ik haar en de jongen met wie ze het enorme huis - kon je het zelfs nog een huis noemen? - in verdween ook veel plezier voor die avond. Dit scenario had al mijn verwachtingen overtroffen: ik zou mezelf gewoon binnenlaten. Meer dan ooit voelde ik me een party crasher, terwijl je eigenlijk kon zeggen dat de brunette me zojuist een ticket naar binnen had gegeven. Wat zei ze ook alweer? Oh ja, nobody minds.
          Eenmaal binnen was ik de weg zo mogelijk al helemaal kwijt. Ik had niet gedacht dat één huis zoveel onbekende gezichten kon bergen. Waar begon ik in hemelsnaam in mijn zoektocht naar de gastheer? Simpel: niet. Waarschijnlijk zou ik mijn fles wegmoffelen tussen de grote drankvoorraad van de dranktafel om vervolgens zelf wat naar binnen te kappen. Helemaal met dit plan meegaan deed ik niet, want ik omklemde de fles sterke drank nog altijd stevig tussen mijn beide handen. Een bekertje van het spul dat hier geschonken werd, zou echter geen doodzonde zijn. Een mens moest moed indrinken, nietwaar?


    She's imperfect but she tries

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Scared





    ''Je weet dat ik hieronder geen bikini aanheb?' zegt Jace op het feit dat ik vind dat het tijd is om het zwembad in te duiken. Ze stapt water dichter naar me toe en ik voel dat mijn adem even stokt. Ik voel haar adem tegen mijn huid en ze weet dat dat mijn zwaktepunt is. ''Maar je zei dat het je niks uitmaakte, of wel soms? fluistert ze en ze bijt op haar onderlip. Normaal gesproken zou dit het moment zijn dat ik haar zoen, maar dat kan nu niet. Daarom moet ik mezelf inhouden en zeker cool blijven. Ik grijns even en weet een heuse pokerface op te zetten.
          'Dat maakt me niks uit, nee' antwoord ik grijnzend. Ik bekijk haar nog eens van top tot teen. Ik hoor wat mensen om me heen roepen en zingen, maar dat negeer ik. In mijn ooghoek valt me een meisje op dat ik nog nooit heb gezien. Ik kijk haar kant op en bekijk haar van top tot teen - op een andere manier dan ik bij Jace deed, meer om te bekijken of ik haar überhaupt wel ken.
          'Wie is dat?' vraag ik dan uiteindelijk als ik tot de conclusie kom dat ik haar nog nooit eerder heb gezien.


    Hij heeft het over Abby

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 11:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Finn grijnsde en ik zag dat hij wat moeite had om zich in te houden. Zelf had ik een tikkeltje moeite om me in te houden, het liefst wilde ik hem gewoon volop zoenen op het moment, maar daar was ik nog niet dronken genoeg voor. Ik had nog minstens drie glazen nodig om aangeschoten te worden en dan pas zou het feestje beginnen in mijn ogen.
          ''Dat maakt me niks uit, nee'' Ik grijnsde even en schudde mijn hoofd. ''Mijn geliefde rode lingerieset, wat hou ik toch van dat ding.'' zei ik plagend en stapte weer iets naar achteren. Ik pakte een beker Bacardi cola en keek om me heen. Jess was er nog niet, waar bleef dat kind nou?
          ''Wie is dat?'' Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek mee met zijn blik om te kijken over wie hij het had. ''Oh dat is Abby.'' zei ik en nam een slokje van mijn drankje. Alweer was dit merendeels de Bacardi dan de cola. ''Ze is nieuw en zit in mijn Russische les.'' mompelde ik en dronk mijn beker leeg. Al wist ik dat Finn het niet bepaald fijn vond dat ik veel alcohol dronk, maar ik was zijn vriendin niet meer dus ik zat niet meer aan hem gebonden. ''Ze is aardig, voor zover ik haar ken dan. Eigenlijk lijkt ze me wel iets voor jou.'' Ik keek hem even plagend aan en het was niet gelogen –– al wilde ik hem niet kwijt aan een newbie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Ik lach zwakjes als Jace zegt dat Abby iets voor me zou zijn. Ik bekijk het meisje nog een keer en dan kom ik tot de conclusie dat ze er goed uitziet. Het spel dat Jace speelt, kan ik ook spelen.
          'Wie weet,' grijns ik. 'Ze is knap'
          Waarschijnlijk gaat deze avond eindigen met een dronken Jace. Als dat haar toestand aan het einde van de avond is, hoef ik haar niet bij me in bed. Ze weet dat ik het niet leuk vind als ze dronken is en nu ze mijn vriendin niet meer is, kan ik daar niks van zeggen. Maar dan hoef ik ook niks met haar te maken hebben. De laatste keer dat ik dronken was, was toen ik een jaar od vijftien was en voor het eerst echt veel gedronken had. Sindsdien is alcohol niet mijn beste vriend. Sowieso was het geen optie om veel alcohol te drinken als ik serieus wilde zijn over football.
          Jace, het is tijd dat die jurk uitgaat en we in het zwembad gaan' zeg ik. Ik pak haar hand vast en sleur haar mee naar de tuin. Ik doe alleen mijn blouse uit, mijn broek laat ik voor wat het is. Ik wacht grijnzend af totdat Jace ook actie onderneemt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          ''Wie weet,'' Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en keek hem nieuwsgierig aan. ''Ze is knap'' Door de drie woorden die hij zonet had uitgesproken, voelde ik een schop jaloezie in mijn maag. Die deed pijn. ''Vraag haar voor homecoming.'' mompelde ik zacht, niet mijn jaloezie te willen uiten.
          Ik keek rond, de rode bekers stonden letterlijk overal en de menigte werd steeds groter. Mijn hoofd werd al iets lichter dan ik hier was aangekomen en het voelde goed, maar ik was absoluut niet de persoon die al haar gevoelens weg zou drinken. Anders had ik dat maandag allang gedaan en lag ik nu waarschijnlijk in een coma van twee jaar. Daarbij dronk ik alleen om wat losser te komen, maar vanavond zou dat anders lopen had ik het gevoel.
          ''Jace, het is tijd dat die jurk uitgaat en we in het zwembad gaan'' Finn haalde me uit mijn gedachtes en voordat ik nog tegen kon stribbelen trok hij me mee richting zijn tuin. Hij trok zijn blouse uit en ongegeneerd liet ik mijn ogen over zijn lichaam gaan –– hij had een strak lichaam door football en daar kon ik niks tegen zeggen. ''Weet je het zeker?'' vroeg ik lachend en reek met beide handen naar mijn rits op mijn onderrug. Ik trok de rits omlaag en liet mijn jurk naar beneden vallen. Een licht briesje zorgde ervoor dat ik kippenvel kreeg en keek grijnzend naar Finn. ''Nou, kom op.'' Ik pakte zijn hand vast en sprong met hem het zwembad in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    BikiniOutfit


          "Doeg mam, ik ben naar Finn," roep ik door het huis terwijl ik op mijn zwarte Era Vans de trap afstorm.
    "Is goed lieverd," hoor ik eerst en ik glimlach even terwijl ik de sleutels van mijn Volkswagen Golf pak. Ja ik weet het, het kan altijd fancier maar het geld groet me niet op de rug en ik heb hem tot op de laatste cent zelf betaald. Bovendien is het een super leuke auto, rijdt hij super fijn en ben ik ook niet het type voor extravagant gedoe. Net wanneer ik de deur uit wil stappen wordt ik tegengehouden door de stem van mijn moeder.
    "Wacht, Charlotte!" roept ze naar me - ja ze is de enige persoon op deze wereld die me nog bij mijn geboortenaam noemt, raar mens - en ik sta gelijk stil.
    "Wat?"
    "Hoezo ga je naar Finn, sinds wanneer heb je iets met die knul?" roept ze terwijl ze de hal in komt lopen. Mijn mond zakt open en ik kijk haar met een wat-is-er-mis-in-dat-hoofd-van-jou blik.
    "Ik Finn leuk vinden? Uhu nee, hij geeft een feest en ik heb mezelf uitgenodigd soort van," eerst kijk ik haar verontwaardigd aan maar moet dan lachen om het teleurgestelde gezicht van mijn moeder. "Sorry mam maar ik denk dat je dochter een non gaat worden," hoewel het daarvoor al wel een beetje laat is, echt onschuldig ben ik namelijk al een tijdje niet meer. "Hoewel, non. Ik ga naar Homecoming met Ira Venson, ken je vast niet. Had ik dat trouwens al verteld? Vast ook niet, nou dag mam!" ratel ik, het gezicht dat mijn moeder nu trekt is onbetaalbaar. Haar verdwaasd achterlatend stap ik de deur uit richting mijn auto. Ik kan me nu geheel voorstellen dat ze naar haar computer is gerend, de site van school heeft opgestart en in het leerlingenregister opzoek is gegaan naar een Ira Venson, want zo is ze nou eenmaal. Stalker? Klein beetje maar.
    Voordat ik naar het feest kan moet ik eerst nog wat mensen ophalen voor een lift, namelijk Isaac, de nieuw jongen en Riley. Eerst zou ik Isaac ophalen, van Riley weet ik waar ze woont, Isaac is een ander verhaal. Hij had me ergens deze week wel zijn adres gegeven, die ik godzijdank uit mijn hoofd heb geleerd - als het goed is - want het papiertje waar hij het op had geschreven ben ik kwijt geraakt. Luidkeels meezingend, blèrend, krijsend - hoe je het ook wilt noemen - met Gun van CHVRCHES rijd ik mijn straat uit.
    "I am gonna break you down to tiny tiny parts..." klinkt er door de auto heen terwijl ik zacht gezegd enthousiast mee doe. Soms wanneer ik moet stoppen voor stoplichten en er mensen voorbij komen kijken ze me iet wat vreemd aan. Op een gegeven moment wanneer een chagrijnige man van veertig of iets me dodelijk aankijkt, doe ik ook nog even mijn ramen open - graag gedaan hoor. Het refrein schalt door de straten van San Francisco en de man kijkt me zowaar nog bozer aan. Nog voordat hij me kan aanspreken springt het licht echter alweer op groen. Ik wuf nog even met een sarcastische glimlach om mijn lippen naar hem voordat ik het raam weer dichtdoe en wegrijd.
    Kennelijk woont Isaac in Castro District - hoop ik dan natuurlijk - en ik stuur hem even een berichtje. Gelukkig antwoordt hij vrijwel meteen en meldt me dat hij zijn huis wel uitkomt. De regenboog vlaggen en zebrapaden maken me helemaal vrolijk en brengen me al gelijk meer en meer in een feeststemming. Typisch eigenlijk, dat hij in het gedeelte van de stad woont waar alle gay-events gebeuren, want ook al is hij best wel knap en alles – denk ik niet dat hij hetero is. Niet dat ik een homofoob ben, nee gays zijn super leuk maar het is gewoon een vermoeden.
    Uiteindelijk rijd ik de waarschijnlijke straat van Isaac in, gauw check ik het straatbord; die klopt, huisnummer; klopt ook! Heb ik het voor elkaar gekregen goed te rijden? we hopen het maar. Volgens mij zie ik ook al iemand in de tuin staan, applausje voor Charlie dames en heren.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 18:29 ]


    I just caught the wave in your eyes