• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Ik liep door les couloirs van mijn nieuwe school. Het was zo ongeveer mijn tiende high school, maar dit was de eerste in Amerika. Ik zou hier wel wat langer blijven dan op mijn vorige scholen. Nou ja, dat was wat ik hoopte. Ik kwam nu uit mexico, waar ik een aantal klussen gehad was, maar nu was mijn gezicht blijkbaar geliefd in le seul vrai USA. Ik vond het allemaal wel prima. Nou ja, dat ik nu niet vrienden kon maken op de scholen die ik vaker zou zien dan even, was jammer, maar gelukkig kwam ik allerlei andere mensen tegen die ik wel vaker zag.
    Toch was ik wel blij dat ik hier waarschijnlijk langer zou blijven en dat ik me misschien wel iets meer kon mengen en binden met de mensen hier. Al was dat niet persé noodzakelijk.
    Doordat ik 's ochtends nog een klus gehad had, ja mijn schema was volgepland, had ik de eerste lessen gemist en kwam ik nu in de pauze aan. Om me heen zag ik hier allerlei mensen. Er waren veel verschillen, maar ook veel overeenkomsten. Ik had geen idee wie ik aan kon spreken, maar ik wilde ook niet loner blijven. Nu ik eindelijk een kans had, wilde ik die niet verprutsen.
    Ondertussen keek ik af en toe een beetje op mon portable. Ik was al in de groep gestopt die non-stop door leek te gaan. Allerlei dingen gebeurde er, maar volgens mij was er meer spanning daar dan in het echte leven.
    Ik was zo in mijn beeldscherm verdiept, dat ik niet opmerkte dat er iemand van precies de tegengestelde richting op me af liep. Die persoon had het waarschijnlijk, j'espère, ook niet in de gaten. Waardoor we tegen elkaar opliepen.
    De jongen viel en ik bleef staan. Ik boog door mijn kniën om hem een hand te geven en hem zo omhoog te trekken.
    "Excuse moi! Je - Ik bedoel, ik besteedde niet genoeg aandacht aan de dingen om me heen. Gaat het?" vroeg ik hem geschrokken. Straks had ik op mijn eerste dag in het eerste kwartier al iemand verwond. Dat zou niet al te handig zijn, vond ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 13:02 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nathan Cole Parker




    "Dank je," reageerde Ethan op mij waarbij hij vermoeid zuchtte. "Voor de vertaling. In Engels." Ik liet een schamper lachje horen en hij herhaalde mijn uitleg voorzichtig in zichzelf.
          "Goh," bracht hij neutraal uit waarna hij even blikte van de deur en toen weer naar mij, ''als hij een poging doet om iedereen tegen hem in het harnas te jagen, dan heeft hij het inderdaad goed voor elkaar." Ik knikte even kort en glimlachte zwakjes, wat een drama.
    Ethan haalde zijn schouders op toen ik bang was er de schuld voor te krijgen. "Desnoods zeggen we dat iemand probeerde te zingen en hem vervolgens deed barsten.'' Ik lachte nu wat spontaner en schudde mijn hoofd. Die Ethan had in ieder geval een goed gevoel voor humor.
          "Als je dan toch al die drama beu bent: heb je toevallig mijn mobiel gezien?" Vroeg hij en ik fronste kort en keek om mij heen door de kleedkamer die er nogal leeg uit zag. ''Ben je hem kwijt geraakt?'' Vroeg ik hem wat eigenlijk voor zichzelf sprak. Ik schudde mijn hoofd als antwoord en richtte mijn blik op Ethan, ''hoe raak je dat nou kwijt?'' Vroeg ik hem en rekte mij uit voordat ik opstond. ''Ga je mee? Ik moet wat ophalen bij de cheerleader kleedkamers.'' Een speelse grijns verscheen op mijn gezicht alhoewel ik verwachtte dat iedereen nu wel vertrokken zou zijn. Zonder te wachten op zijn antwoord vervolgde ik mijn weg richting de kleedkamers, en klopte aan. Ik was opgelucht dat ik niemand hoorde aangezien ik geen zin had in schreeuwende meiden die hun lichaam bedekte; alhoewel erg zou ik het ook niet vinden.
          Na drie keer door de ruimte gelopen te zijn vond ik het kluisje van Jace en aangezien ik de code wist kreeg ik hem snel open. Ik pakte haar tas en zocht naar haar portemonnee en keek verbaasd op toen ik zag hoeveel geld ze mee had. Ik begon in mijn hoofd te tellen en toen ik het bedrag had bereikt beet ik even kort op mijn lip. Zou ze het merken? Ik pakte wat briefjes meer zodat mijn totaal op tweehonderd uit kwam en stak het na kort na te denken soepel in mijn broekzak. Verdomme, ik zou het wel een keer terug betalen. Mijn telefoon trilde en ik gokte dat het die vreselijke groepschat zou zijn, Syd en Gabe hadden ruzie waar ik me uiteraard mee ging bemoeien. Ik vermaakte me prima zo, ik nam plaats op een van de kleedkamer bankjes en besloot nog even te wachten voordat ik naar Jace ging. Ik had uiteraard niet verwacht dat ze akkoord zou gaan om mijn plaatselijke hook-up te worden maar blijkbaar liep het anders dan ik dacht.
          Mijn telefoon trilde weer en ik keek even ongeïnteresseerd naar het scherm tot ik Gabe zag staan en hoe Jace het voor mij opnam. Fuck Gabe. Ik sprong iets omhoog en vloekte even binnensmonds. Daar gingen de plekken van mij en Jace in de schoolteams. Ruw opende ik de kleedkamer deur en liep door richting het football veld waar Jace nog steeds zat. Ik hoopte met alles in mijn hart dat ze niet nog zat te rouwen om Finn, daar had ik echt geen behoefte aan. Ik plofte naast haar neer en sloeg een arm om haar heen, ''Jacie.'' Uit mijn andere zak waar ik het geld - bewust - niet had in gestopt pakte ik mijn sigaretten en stak er een op en leunde iets naar achter. ''Wil je er een?'' Het was akelig stil nu op het football veld en ik wist wel dat ik misschien beter gewoon naar huis had moeten gaan maar zo had ik wel meer dingen waar ik spijt van had. ''Ik voel me echt vreselijk Jace, verdomme.'' Ik blies de rook uit en keek haar kort aan, ''ergens heb ik toch het gevoel dat ik je moet bedanken. Je doet zoveel voor me.'' Ik sloeg mijn ogen kort neer en staarde toen weer blanco vooruit, Jace was er in ieder geval altijd voor mij. Mijn hand legde ik voorzichtig op haar knie en mijn blik die haakte ik weer in die van haar.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 19:25 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •





          "Shit nee toch," Ik fronste even door haar gescheld en keek mee naar haar blik, net op het moment wanneer Finn Ira recht raak sloeg. Ik trok een pijnlijk gezicht en keek toe hoe Jess zich met het gevecht bemoeide, waardoor ze de klap opving voor haar beste vriend. Net toen ik naar haar wilde gaan, liep ze al van het veld af –– het zou me niets verbazen als ze weer naar Benjamin ging. Hoofdschuddend keek ik van een afstandje toe, realiserend dat ik dit had veroorzaakt.
          Hoewel ik nog steeds wankelde en mijn voedsel nog steeds naar boven kroop, pakte ik mijn mobiel erbij, plofte zuchtend neer en keek wat levenloos toe naar bitchfights die er aan de hand waren. Zo vertelde ik ook dat Nathan mijn geld uit mijn portemonnee moest halen om Gabe terug te betalen, sinds ik dat joch niet meer mocht na freshman year. Hij begon te dealen en ik begon aan cheerleaden, dus we groeiden uit elkaar. Alsof mij het kon schelen. Niet veel later dreigde Gabe om alles te vertellen van Nathan. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd, waarna ik fel begon te typen en zei dat Nathan die pillen voor mij had gekocht. Aangezien ik toch was geaccepteerd bij Stanford voor Rechten en ik het niet zou doen met een cheerleading beurs, dus dat kwam maar goed uit. Het kon me ook vrij weinig schelen als ze me het team uit zouden zetten, alsof dat het team beter zou maken. Not. Eerder had ik ook ja gezegd om voor een keer de hook up van Nate te zijn, hoe bedoel je eenzaam? Daarbij was ik zo klaar met deze wereld, ik had totaal geen zin meer in iemand die mijn reputatie kwam verpesten. Ook al was die al verpest en al zeker als ik het team uit werd geschopt.
          ''Jacie.'' Ik voelde hoe iemand een arm om me heen sloeg en naast me plofte. Mijn tranen waren opgedroogd en het enige wat ik voelde was leegte –– niets meer, niets minder. Hij haalde een pak sigaretten uit zijn zak, stak er eentje op en leunde naar achteren. ''Wil je er een?'' Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en knikte. ''Eigenlijk wel,'' mompelde ik en zuchtte. ''Ik voel me echt vreselijk Jace, verdomme.'' Ik liet mijn wenkbrauwen fronsen en keek hem verward aan. ''Ergens heb ik toch het gevoel dat ik je moet bedanken. Je doet zoveel voor me.'' Hij legde zijn hand op mijn knie en keek me weer aan. Ik lachte kort en haalde mijn schouders op. ''Nergens om me voor te bedanken, ik doe het met liefde. Daarbij, ik twijfel of ze me uit het team zullen gooien. Alsof ze daar beter van worden.'' zei ik en keek hem met een zwakke glimlach aan. ''Maar jij bent toch altijd diegene die me keer op keer gelukkig maakt.'' mompelde ik en haalde mijn wenkbrauwen op en neer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathan Cole Parker




    Ze knikte toen ik haar een sigaret aanbood, ik had ook niks anders verwacht. ''Eigenlijk wel,'' mompelde ze en zuchtte. Jocelyn fronste en keek me verward aan, alsof het zo raar was dat ik me slecht voelde. Ze lachte gelukkig al snel weer en haalde haar schouders op, ''nergens om me voor te bedanken, ik doe het met liefde. Daarbij, ik twijfel of ze me uit het team zullen gooien. Alsof ze daar beter van worden.'' Ik beet kort op mijn lip, 'ik doe het met liefde' kun je het nog erger maken dat ik zojuist van je gestolen heb? Jace kennende had ik het ook gewoon kunnen vragen maar dat zou belachelijk zijn. ''maar jij bent toch altijd diegene die me keer op keer gelukkig maakt,'' mompelde ze en ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. Een lachje verscheen op mijn gezicht en ik schudde mijn hoofd terwijl ik nog een trekje nam van mijn sigaret. ''Nou, niet overdrijven. Laten we zeggen dat ik zo mijn momentjes heb.'' Mijn ogen gingen over haar heen en ik hield mijn hand van haar knie af om die hand nu door haar, haar te laten gaan.
          ''Hoe ongemakkelijk wordt dit op een schaal van één tot tien?'' Vroeg ik om haar iets te plagen en schoof iets dichterbij. Mijn lippen drukte ik zachtjes op die van haar en ik werd iets ruwer naarmate de zoen doorging terwijl ik met mijn vrije hand haar, haar vastpakte en er iets aantrok.


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Owen Damien Devine



    Met mijn mobiel in mijn handen doolde ik door de gangen heen, het was eigenlijk een slechte gewoonte voor me om dit te doen gezien ik echt niet uitkeek waar ik liep maar meestal wist ik de bullies te ontwijken. terwijl ik mijn whapp wat checkte merkte ik dat ik niet veel gemist had naast een boel drama dan en verder ... Tja...
    Naast dat ik enkele jaren een enorme crush voor Hale had, had ik de afgelopen jaren nooit echt wat gevoeld voor iemand in een serieuze manier en het was ook voor mij opgevallen dat als ik iemand knap of leuk begin te vinden dat het meestal iemand van mijn eigen soort was, dus een jongen. Het was vreemd om dat te denken, te denken dat er een kans inzat dat ik misschien homoseksueel kon zijn, want tja... Thuis werd het eigenlijk erg verafschuwd in mijn familie, mijn ouders en grootouders zijn erg gelovig en waren nogal tegen onatuurlijke dingen zoals piercings en tattoos maar ook mannen die zich als vrouwen gedragen of mensen die nu eenmaal op hun eigen geslacht vallen werden niet gewaardeerd door hen. Ikzelf had dan ook een totaal ander gedacht maar dat ter zijde. Erg zeker was ik ook niet of het nu gewoon de pubertijd was die rare dingen met me deed of als ik echt anders geaard was dus denk ik voornamelijk dat ik gay ben/kan zijn. Een verwarde zucht verliet mijn lippen en ik besloot dat ik het aan zowel Hale als Syd moest zeggen gezien ze mijn beste vriendinnen waren. Met een klein hartje verstuurde ik hen het bericht en tot mijn opluchting vonden ze het beiden echt geen probleem en waren ze zelfs blij. Een brede glimlach sierde mijn lippen en ik zag er vast gek uit voor sommige mensen die ik voorbij liep. Het voelde alsof een zware last van mijn schouders was en dan botste ik tegen iemand op, het was redelijk hard gezien zowel de persoon als ik snel door de hang had gelopen. Doordat ik mijn mobiel in mijn handen had kon ik mijn evenwicht niet houden en viel ik neer wat best beschamend was eigenlijk ook get gekletter van mijn mobiel was te horen in de gang en even teleurgesteld beet ik op mijn kaak, great job Owen you did it again... Snel had ik mijn mobiel die vast in verschillende stukjes gebarsten was in mijn broekzak gestopt en keek ik op naar de jongen waartegen ik aan was gebots en keek hem verontschuldigend aan. Echter toen ik sorry wilde zeggen leek er geen woord uit mijn keel te komen. De jongen was knap -te knap om op een normale higschool te kunnen rondlopen- en leek wat groter dan mij te zijn. Ik herkende hem niet en had hem ook nog nooit eerder gezien wat best vreemd was. Hij leek net een jongen die totaal opvalt in de menigte in tegenstelling tot ikzelf die eerder een hoopje lucht is.
    De jongen bukte en bood me zijn hand aan waardoor ik even hem verbaasd aankeek, maar dan toch zijn hand aannam op mezelf rechtop te helpen. "Excuse moi! Je - Ik bedoel, ik besteedde niet genoeg aandacht aan de dingen om me heen. Gaat het?" vroeg hij me en ik keek hem nog wat verward aan en knikte dan even, hij had een duidelijk frans accent en gezien hij net ook frans sprak veronderstal ik dat de jongen of van Frankrijk of Canada afkomstig was. "J...Ja het gaat wel en het spijt me ik lette echt niet op." mompelde ik verontschuldigen en beet kort op mijn lip waarna ik vlug mijn hand aan mijn broek afvoog en mijn hand dan vriendelijk naar de jongen uitstak. "Ik ben trouwens Owen." een zwak glimlachje sierde mijn lippen en ik kon mezelf wel facepalmen. Jeez, goede eerste indruk Owen...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 22:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •





          Een lachje verliet zijn lippen toen ik zei dat hij me wel gelukkig maakte en schudde zijn hoofd, waarna hij een trek van zijn sigaret nam. ''Nou, niet overdrijven. Laten we zeggen dat ik zo mijn momentjes heb.'' Ik voelde hoe zijn ogen over me gingen en zijn hand mijn knie verliet, die daarna in mijn haren ging.
          ''Hoe ongemakkelijk wordt dit op een schaal van één tot tien?'' vroeg hij aan me en een lichte grijns verscheen op mijn gezicht. Dit was niet bepaald mijn slimste zet ooit gemaakt en de roddels konden erger worden –– leuk voor de voorpagina van de schoolkrant, maar op dit moment had ik iemand nodig. Ik wist dondersgoed dat als iemand me op dit moment nu zag, ik gedoemd was. Misschien was het ook wel erg verkeerd dat hij mijn beste vriend was, maar alles beter dan iemand die ik nauwelijks kende en er later spijt van krijgen.
          Nathan schoof dichterbij en drukte zijn lippen zacht op de mijne. Een vrij opgelucht gevoel ging door me heen en zoende hem terug. Zijn hand ging door mijn haren en trok er iets aan, terwijl ik voelde hoe de zoen wat ruwer werd. Ik trok hem dichterbij door aan zijn kraag te trekken en mezelf op zijn schoot te plaatsen, zonder de zoen te onderbreken.
          ''En, hmh. Vond je dat ongemakkelijk?'' prevelde ik zacht tegen zijn lippen aan en trok mijn wenkbrauwen op. Ik legde mijn voorhoofd tegen de zijne aan en wachtte geduldig op zijn antwoord. Dit was een keer verandering, vier jaar dezelfde jongen in bed was niet bepaald afwisselend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JASON RYAN GRIMES
    ''Carry on wayward son.''
    Senior • Rich asshole •



          ''Keuze gemaakt?'' vroeg Tony en Cass knikte. ''Yes.. Lasagne en een spaghetti bolognese.'' glimlachte ze naar de eigenaar. ''All right.. Komt helemaal goed!'' zei hij en hij keek ons aan. ''En wat willen jullie drinken?'' vroeg hij en. 'Ik kan wel gaan zeggen 'breng de champagne', maar misschien is het daar nog wat te vroeg voor.'' zei ze met een lachje. Niet veel later voelde ik Cass' ogen op me branden. ''Wat zeg jij? Ik lust alles behalve bier.'' grijnsde ze naar me. Ik haalde onverschillig mijn schouders op.
          ''Uhm, Hugo dan maar?'' stelde ik twijfelachtig voor. Het was misschien vroeg voor alcohol, maar Hugo was wijn en daar zat voor mijn doen haast niks in. Tony knikte en schreef het op. ''Een momentje,'' zei hij en liep daarna in een tempo weg van onze tafel. Ik boog wat naar voren en keek Cass aan.
          ''Jij gaat toch wel naar homecoming?'' vroeg ik en trok mijn wenkbrauwen op. Ik was van plan om het meisje als mijn date te vragen voor het feest, maar ze kon niet ja zeggen voordat ik het überhaupt had gevraagd. ''Want ik had een vraag voor je,'' vervolgde ik en grijnsde licht. ''Wilt de prachtige Cassandra West mijn date zijn voor homecoming?'' vroeg ik en zag vanuit mijn ooghoeken hoe Tony terugkwam met twee wijnglazen en een fles Hugo.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Riley Samantha Knox



    "Hiya Riles," Begroette Charlie me en ook Myah zei een vriendelijke Hi. Charlie stond zelf even recht om me een korte knuffel te geven wat me deed glimlachen. "Jij komt ook naar onze girls night toch?" vroeg Myah wat ik opnam als een uitnodiging en glimlachte even naar haar waarna ik naar Chalie keek die knikte "Ja inderdaad! Alle meiden zijn uitgenodigd, we gaan naar leuke acteurs kijken, wat dacht je van Franco in 21 Jumpstreet?" vroeg ze me enthousiast en ik moest even grinniken. "Lijkt me geweldig ! Ik zorg wel voor snoep en zoetigheid." lachtte ik en keek de twee meisjes aan waarna ik even in mijn zakken graaide en dan een zak colasnoepjes teboven haalde voor te twee. "Hier beter dan het schoolvoer." grijnsde ik en luisterde dan aandachtig naar Myah. "Met wie gaan jullie trouwens naar de prom?" vroeg ze ons beiden en ik beet even op mijn lip. "En willen jullie queen worden?" bij de laatste vraag haalde ik mijn schouders op. "Helaas ben ik loner en ik heb geen idee, ik zie wel." mompelde ik en stak dan een snoepje in mijn mond waarna ik rustig zit te kauwen. "Dat wilde ik jou, en jou natuurlijk ook Riles, nog vertellen..." Charlie begon plots te blozen en nieuwsgierig keek ik haar aan "Ik denk dat ik verliefd ben... Op Ira." haar stem was slechts een fluistering maar ik had het weldegelijk gehoord en enthousiast begon ik te glimlachen ."No way! Dat is echt schattig!" kirde ik vrolijk en was dan weer stil "Please vertel het niet door." haar smekende en waarschuwende blik deed me knikken als een bobbelhoofdje en ik giechelde even.
    "Nah je weet hoe ik daarover denk. Die kroon is best wel fabulous en het is vast cool om te winnen but I don't really give a shit, alsof ik trouwens kans maak. Mijn oudtante in haar graf maakt nog meer kans." lachte ze en ik moest ook even grinniken. "Sorry tante Katherine." mompelde Charlie er nog achterna en daarna keek ik nieuwsgierig naar Myah. "En jij? Heb je al een idee met wie je gaat, sinds...nu ja jij en Nate geen koppel meer zijn." ik zei het zachtjes gezien ik haar niet wilde kwetsen. Ik vond het erg spijtig voor haar want ik vond hen een schattig koppel.



    Benjamin George O'Donnel


    Jess knuffelde me stevig terug maar ik merkte wel dat ze haar hoofd niet tegen mijn borst of schouder drukte wat ze normaalgesproken wel deed en bezorgd keek ik haar aan. Haar kaak deed vast nog pijn van de klap en ik had zo'n zin om Finn nu een mep te verkopen. Jess schuifelde wat heen en weer en zacht schudde ik mijn hoofd, ze was veels te aardig soms. Zodra ze opmerkte dat de zak van de Starbucks afkomstig was verscheen er een glinsterende twinkel in haar ogen al beantwoorde ze eerst mijn vraag voor ze in de zak ging snuisteren. "Nee het is niets, wees niet bang," zei ze om me minder ongerust te maken maar toch ... "Mijn neus doet enkel een beetje pijn, maar het komt goed." vervolgde ze en ik knikte zacht waarna ik haar hoofd tegen mijn borst voel en rustig ademde ik in en uit. Bij mijn opmerking moest ze giechelen en schudde ze even haar hoofd. "Hmm let's try," mompeld ze kort voelde ik haar lippen op de mijne, maar ik smaakte nog een beetje bloed van haar lip en zodra ik mijn ogen opende zag ik haar nog net even pijnlijk kijken. "Nou dat ging toch prima?" zei ze me proberend gerust te stellen en een onhoorbare zucht verliet mijn lippen. Jessica toch... "Naja hopelijk heb je geen pijn bij het drinken van je Choco." glimlachte ik zachtjes en moest grinniken bij het zien van haar blije gezichtje "Ja! Oh my god yay!" kirde ze blij zodra ze de zak opendeed, haar glimlach was dankbaar en ik drukte nog een kusje op haar wang, die niet rood stond. "Wauw thanks Benji - oh my god I love it!" glimlachte ze en drukte nu ook een kus op mijn wang. "Alles voor mijn meisje toch?" grinnikte ik en keek even kort op mijn mobiel, Nathan had zeker een goed glas alcohol nodig wat betekende dat ik mijn avond met hem ging spenderen. Al had ik toch geen andere afspraken. Ook Jess leek kort op haar mobiel te kijken en was nogal bezorgd. "Is het Jace weer?" vroeg ik haar maar besloot dit keer niet gemeen te reageren, ze zag er best bezorgd uit dus wilde ik haar niet kwetsen of kwaad maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Cole Parker



    Een lichte grijns verscheen op haar gezicht en ik schudde mijn hoofd voordat we een oneindig lijkende zoen begonnen. Ze trok mij dichterbij door aan mijn kraag te trekken en ze had zichzelf nu geplaatst op mijn schoot.
    ''En, hmh. Vond je dat ongemakkelijk?'' prevelde ze zacht tegen mijn lippen aan waarna ze haar wenkbrauwen optrok, ik schudde mijn hoofd alhoewel ik het niet erg vond was het niet standaard. Het was anders. Het was Jacelyn, de ex van Finn en een van de populairste meisjes van school. Als niemand het nu zag zou het hoe dan ook boven water komen. Niet dat het mij uitmaakt, maar goed.
    Ze liet haar voorhoofd op de mijne rustte en mijn blik haakte ik vast in die van haar. ''Ongemakkelijk?'' Ik schudde mijn hoofd zachtjes en drukte mijn lippen kort op die van haar. ''Misschien een beetje, maar ik geef er vrij weinig om. Heb gewoon extreem veel zin nu.'' Dat had ze waarschijnlijk ook wel door nu ze op mijn schoot zat, mijn lippen drukte ik nogmaals op die van haar en ik drukte mijn sigaret naast ons uit. Misschien was dit wel het verschil tussen Myah en Jace, de spanning om op een football veld te zitten. Nu pas begreep ik wat Benji bedoelde, dat joch bofte met z'n chick als Jess.
          Met mijn handen ging ik over haar vormen heen en ik kon het niet laten om haar in haar nek een zuigzoen te geven. De consequenties maakte ik mij eigenlijk nog totaal geen zorgen om. Daar kwamen we wel achter. ''Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar wat heb ik dit gemist.'' Ik had geen tijd om te kijken of we alleen waren aangezien ik gefocust was op de zoen maar ik ging er van uit dat iedereen allang naar huis was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit





    ''Uhm, Hugo dan maar?'' stelde hij twijfelachtig voor en ik knik even. Ach, het was een licht drankje. Kon wel toch? Tony knikte en schreef het op. ''Een momentje,'' zei hij en ik knikte glimlachend naar hem. Ik keek even toe hoe hij wegliep, maar richtte me daarna weer op Jason. ''Jij gaat toch wel naar homecoming?'' vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen en ik haal licht mijn schouders op. Ik had er nog niet echt aan gedacht, eigenlijk. Vooral omdat het elk jaar hetzelfde is. Je ziet er op je allerbeste uit. Je hebt wat lol met je vrienden en je date.. Maar ja, ik zou toch wel komen. Het blijft een gezellige boel, waarom niet? Ik wil net antwoorden als hij al verder gaat.
    ''Want ik had een vraag voor je,'' vervolgde hij met een lichte grijns en ik haal even mijn wenkbrauw op met een klein lachje. ''Wilt de prachtige Cassandra West mijn date zijn voor homecoming?'' vroeg hij vervolgens en een brede glimlach breekt uit op mijn gezicht. Ik kijk even naar Tony die terugkwam en hij schonk de glazen voor ons in. Hij gaf me een snelle knipoog en ik schud glimlachend mijn hoofd als hij weg loopt. Vervolgens kijk ik weer naar Jason. ''Als je zeker weet dat je met mij wilt gaan..'' plaag ik hem en ik bijt kort op mijn lip. ''Natuurlijk, Jase. Met wie zou ik anders willen gaan?'' glimlach ik en ik hef mijn glas op. ''Op een geweldig homecoming?'' lach ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 23:31 ]


    El Diablo.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade




          Na mijn woorden dat het prima gaat lijkt hij te zuchten waardoor ik even schuldig naar mijn schoenen kijk.
    "Naja hopelijk heb je geen pijn bij het drinken van je Choco," zegt hij terwijl hij zachtjes glimlacht en hierdoor wordt mijn vermoeden bevestigt - en al helemaal wanneer ik de zak open. Ik sluit even genietend mijn ogen wanneer Benji zijn zachte lippen op mijn wang drukt - degene die niet voelt alsof ie zojuist is geraakt door een sloopkogel. Nee even serieus, ik weet niet wat Finn doet in zijn vrijte tijd maar volgens mij mept hij voor zijn eigen plezier soms gewoon tegen een muur of iets. Een leukere tijdverdrijf kan ik me echt niet kunnen bedenken... maar het zou me totaal iets verbazen als mijn gedachten kloppen.
    "Alles voor mijn meisje toch?" grinnikt hij dan waardoor ik ook even giechel en op de rand van de fontein plaatsneem. Ondanks het feit dat veel vogels het bouwwerk kennelijk beschouwen als één grote openbare vogeltoilet - en de schoonmakers niet de moeite nemen hem schoon te maken - vind ik de fontein een mooi decoratie stuk. Gelukkig is niet de hele fontein bezaait met vogel uitwerpselen - om het maar even netjes te zeggen - en weet ik een schoon plekje te bezetten met mijn derièrre. Voorzichtif neem ik slokjes van mijn Choco, die zowaar nog warm is en ik kijk kort vanuit mijn ooghoek naar Benji die op zijn telefoon zit te pingelen. Ook ik ga even bezig met mezelf updaten met alle drama die zich weer eens heeft afgespeeld in de groep - Kyros heeft die naam goed verzonnen. De drama-spam is een beetje fataal voor mijn telefoon en hij crasht - ik moet nodig mijn steen aka mijn telefoon vervangen. Mijn scherm gaat op zwart en gezien hij ook nog gloeiend heet is en mijn telefoon van zichzelf ook al zwart is kan ik eigenlijk wel stellen dat ik een steenkool vastheb inplaats van een steen. Wanneer mijn telefoon weer normaal op temperatuur is en weer normaal aangaat check ik de berichtjes. Pas wanneer ik zie dat Ira online is begin ik hem gauw te appen. Na wat over en weer gepraat te hebben met hem besluit ik mijn beste vriend maar even een bezoekje te brengen gezien ik tch wel bezorgd over hem ben - hoe dik hij die klap eigenlijk ook had verdiend en ik hem eigenlijk ook nog even moet slaan als beste vriendin. Toch beloof ik niet te schreeuwen en hem geen shithead te noemen, ook al zou ik dat eigenlijk wel moeten doen.
    "Is het Jace weer?" hoor ik Benjamin's vragende stem opeens en ik kijk naar hem op.
    "Nee, Ira, hij is echt de grootste shithead ooit, wat ik hem ook even duidelijk heb gemaakt," zeg ik zuchtend terwijl ik mijn hoofd schud en opsta. Ik neem nog een slok van mijn Signature Hot Choco waardoor er wat slagroom op mijn neus terecht komt. Haastig veeg ik het weg en bloos even. "Finn heeft hem geslagen, vandaar het ongelukje," zeg ik, doelend op mijn verwondingen. "Dus ik moet even bij hem kijken, zie ik je dan later, handsome?" zonder op een antwoord te wachten druk ik een heel snelle kus op zijn lippen om me de meeste pijn te besparen. Vervolgens glimlach ik nog even naar hem voordat ik met snelle passen heupwiegend wegloop. Zonder erbij na te denken loop ik richting het footballveld waar het zo dood is dat je Death Valley zelfs levendiger zou kunnen noemen. Toch is het niet zo dood als ik in eerste instantie dacht want plots zie ik twee mensen het wel heel gezellig hebben. Mijn ogen vallen nog net niet uit hun kassen wanneer ik de twee mensen herken, het zijn namelijk Jacelyn en Nathan in hoogst eigen persoon, zoenend naast het veld. Mijn mond zakt open en haastig wend ik mijn blik af, wat is er mis met deze dag of überhaupt met deze school? Mean Girls is er niets bij, vergeleken de drama van deze school is de drama in die film te vergelijken met de Smurfen.
    Hoe dan ook, in eerste instantie ben ik dus hierheen gekomen maar naast die twee - Jace en Nate - was er geen spoor van leven te bekennen. Wat logisch blijkt te zijn gezien de traningen voorbij zijn en Ira naar de EHBO post is gestuurd. Zo snel als ik kan haast ik me daarheen. Eenmaal daar besluit ik maar even onbeleefd te zijn door de deur gewoon open te trekken - het spijt me zeer EHBO persoon waarvan ik de naam nog steeds niet ken. Daar zie ik Ira en een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen.
    "Oh my god Ira," weet ik uit te brengen voordat ik me naar hem toesnel en hem knuffel.
    "Au..." kreun ik wanneer mijn neus tegen zijn schouder komt en ik grijo erna. "Alles goed? Heeft hij iets gebroken nee toch?" ratel ik en kijk de EHBO persoon - die een vrouw blijkt te zijn - bezorgt aan. Waarschijnlijk wek ik nu echt de indruk van een overbezorgde vriendin. Overbezorgt: ja, vriendin: nee, nee en; nee!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 21:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •





          Nathan schudde zijn hoofd bij mijn vraag. ''Ongemakkelijk?'' Hij schudde zijn hoofd licht en drukte een korte kus op mijn lippen. ''Misschien een beetje, maar ik geef er vrij weinig om. Heb gewoon extreem veel zin nu.'' Een lichte lach rolde over mijn lippen en voelde al snel zijn lippen op de mijne. Met plezier beantwoordde ik de zoen en mijn handen liet ik onder zijn shirt gaan, waar ik al snel zijn gespierde bovenlichaam voelde. Een lichte grijns verscheen weeral op mijn lippen, maar zoende gerust door.
          Ik voelde hoe zijn handen over mijn lichaam gingen en voor een tel werd ik zwak door zijn aanrakingen, dit had ik zo erg gemist. Misschien stond ik net iets te lang droog, maar op dit moment kon het me niets schelen. Als iemand nu ons zag –– wat ik betwijfelde nu iedereen toch naar huis was, ging mijn reputatie eraan. Senior year moest de beste jaar worden en zoals in elke film op aarde begon het jaar slechte, maar eindigde alles weer goed tijdens prom aan het eind van het jaar. Misschien moest ik even in mijn hoofd opsommen wat er allemaal gebeurd was vandaag; het was over tussen Finn en mij na vier jaar, ik had Nathan verdedigd bij Gabe en was daarbij ook dertig extra dollar kwijt waardoor de meeste mensen nu dachten dat ik aan de drugs was, dus waarschijnlijk werd ik het team uitgeschopt. Oh en ik had ja gezegd om Nathan's hook up te zijn. Wauw, wat een dag.
    Ik moest even op mijn lip bijten toen hij een zuigzoen in mijn nek plantte om een kreun te onderdrukken. God, gelukkig was niemand meer op school anders zou ik zo snel mogelijk naar de kleedkamers gaan en het verbergen. Wat zouden mensen anders van me denken.
          ''Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar wat heb ik dit gemist.'' Ik lachte even voordat hij weer zijn lippen op de mijne plaatste en trok kort terug. ''Staat Nathan al veel te lang droog?'' vroeg ik plagend en trok kort mijn wenkbrauwen op. ''En je weet dat we op een football veld zitten?'' vroeg ik met een lichte lach en boog voorover om mijn lippen in zijn nek te planten, waarna ik het bloed omhoog zoog en er daarna nog licht met mijn tanden aan trok. Ik keek nog even om me heen, maar er was niemand te bekennen in een straal van honderd meter. Maar goed ook. Daarna keerde ik me weer naar Nathan en zoende hem weer, maar dan ruwer en waarschijnlijk ook meer lust dan dat er bedoeld was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Tired






    Alles gaat zo ontzettend snel. Voor ik het weet, zit ik naast de kamer van de coach op een stoel te wachten. Hij zag dat ik Ira een stomp gaf en ik weet dat dat ernstig tegen zijn regels in gaat. Zenuwachtig tik ik met mijn voet op de vloer en speel ik met mijn eigen vingertoppen. Er raast nog veel woede door me heen, maar het ongeloof overheerst alles. Ik kan het niet geloven dat Jace me dit aandoet. De deur van de coach gaat open en hij roept me naar binnen. Strompelend loop ik achter hem aan en plof neer op de stoel tegenover hem.
          'Montgomery,' begint hij zuchtend en ik hoor in zijn stem teleurstelling. 'Ik moet je schorsen voor de volgende wedstrijd. Geweld is absoluut tegen het schoolprincipe in'
          'Dat kunt u niet doen,' zeg ik en ik probeer om mijn stem niet te verheffen. 'Ik moet die wedstrijd spelen. Alles scouts komen ernaar toe'
          'Ik weet het, maar ik kan je niet laten spelen' antwoordt hij. Ik zie dat hij het liever niet doet, maar hij heeft overduidelijk geen keuze.
          'Coach, u begrijpt het niet' probeer ik. Ik wil met dingen gooien, mensen slaan maar ik houd het allemaal tegen. Dat lost niks op, dat is wel duidelijk.
          'Het spijt me, jongen' zegt de coach. 'Ik ben er zelf ook niet blij mee, want nu moet ik één van die idioten uit het team als Quarterback aanstellen'
    Na een tijdje sta ik buiten het kleine kamertje en staar ik vol ongeloof voor me uit. Ik blijf niet te lang staan, omdat ik weg wil. Ik voel dat er blikken op mijn huid branden, dus ik besluit om naar buiten te gaan. Frisse lucht halen en nadenken - dat is alles wat ik nu nodig heb. Als ik op het veld aankom, zie ik Jacelyn met Nathan zitten - verrassend. Hij biedt haar een sigaret aan, ze accepteert het en voor ik het weet, beweegt Nathan zich akelig dicht naar haar toe. Hij kust haar en ze kust hem terug. Op dat moment weet ik niet wat ik moet doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking




    Ryder Lincoln Barnes
    Badass first class and Jinx - 18 - Other half: Vanx Royce Barnes
    "I'm like cyanide: venomous."

    Ryder stootte een geïrriteerde zucht uit bij het horen van de belachelijke bijnaam.
    "Serieus mini Barnes, ik dacht dat we voorbij die fase waren", zei hij met een opgetrokken wenkbrauw tegen zijn teergeliefde en in Lincoln's ogen soms ook wel eens irritante wederhelft. "En splendid Vanx, ik heb alles genomen wat ik kon krijgen. Heb je trouwens mijn test? Of deed die douche weer irritant dat hij ze persoonlijk wil overhandigen?" vroeg hij op een toon die zei dat het een bijzaak was voor hem.
    "Laat dat 'goede' maar achterwegen", zei Luke en ik grijnsde bij de opmerking.
    "Wijze woorden door Luke en ja, ze had mijn gsm ver van me afgelegd en ik ben bijna op de grond gevallen", dat laatste loog hij gladjes zonder blikken of blozen. Het duurde niet lang of ook Syden kwam ons vergezellen met een opmerking.
    "Hij is de opperdipshit", zei Lincoln achteloos en maakte een handgebaar naar Luke. "En niet echt iets, ik kom net aan dus ik heb geen flauw benul. En inderdaad, Nathan was duidelijk niet tevreden met wat er gezegd werd. Wat de lessen betreft, geen idee. Heeft iemand een rooster?" zei Ryder op een ietwat verveelde toon. School was namelijk het laatste waar hij om gaf. Hij moest er ook niet echt moeite voor doen met zijn fotografisch geheugen. Hij had dan ook de helft van de tijd niet veel zinnigs te doen en bracht daarom ook veel tijd door met nablijven omdat hij shit aan het doen was die de leerkrachten minder leuk vonden.
    "Dus wat is er nog gepland voor vandaag?" vroeg hij toen aan niemand in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 13:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nathan Cole Parker



    Toen ze mijn zoen beantwoordde voelde ik haar koude handen onder mijn shirt en over mijn borst gaan. ''Staat Nathan al veel te lang droog?'' vroeg ze plagend toen ze haar lippen zacht terugtrok. Ze trok kort haar wenkbrauwen op en ik schudde mijn hoofd maar knikte uiteindelijk toch. ''En je weet dat we op een football veld zitten?'' vroeg ze vervolgens met een lichte lach en ze boog voorover voordat ze een zuigzoen in mijn nek plaatste waardoor ik lichtjes kreunde en het gevoel koesterde. ''Daar was ik achtergekomen ja,'' plaagde ik haar terug en ik was even overdonderd toen ze ruw haar lippen weer op de mijne plaatste. Ik trok haar wat meer naar mij toe en vlocht mijn handen in haar, haar.
          Op een goed moment draaide ik haar om zodat ik nu boven haar lag en drukte mijn lippen nog steeds net zo ruw op die van haar terwijl ik met mijn handen haar volledig betastte. Jace was prachtig en ik was zeker niet de enigste die dat vond, mijn groene kijkers staarde richting de zijkant van het veld waar ik nu een gedaante zag staan. Een gedaante die verdomd veel op Finn leek.
    Ik stond nu voorzichtig op en veegde het overige gras van mijn broek af en staarde Finn even kort aan. Die jongen zag eruit alsof hij de slechtste dag van zijn leven had meegemaakt en ik nam het hem niet kwalijk.
          ''Sorry,'' sprak ik zacht tegen Jace terwijl ik kort door mijn haren wreef aangezien ik niet onder Finn uitkwam aangezien mijn tas praktisch naast hen lag. Ik klakte voorzichtig met mijn tong en beet toen op mijn lip voordat ik begon te lopen. ''Misschien moet ik maar gaan,'' zei ik zacht en knikte kort naar Jace. ''Nog bedankt. . . Voor alles.''
    Met mijn blik afgewend van Finn pakte ik mijn tas op en glimlachte zwakjes aangezien ik liever geen blauw oog kreeg nadat ik hoorde wat er met Ira was gebeurd. ''Ik zal maar geen gesprek beginnen,'' sprak ik en wierp nog een blik op Jace die ik technisch gezien achter zou laten met Finn. ''No hard feelings?''


    Everything is illuminated by the light of our past.