• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Brad Aaron Wilson

    "Ja doen!" kirde Riley vrolijk en ik moest grinniken om haar enthousiasme. Riley nam een hap van haar broodje gezond, wat mij aanspoorde om ook maar wat te eten. Ik had nog niet ontbeten, gezien ik gelijk naar school was gekomen. Ik pakte een broodje uit mijn tas en nam een hap. "Hoe was je weekend trouwens?" vroeg Riley, terwijl ze een hand door haar blonde haren haalde. "Ach, je weet wel. Veel gewerkt. Echt, ik kan mijn baas wel slaan, maar dat vertel ik later nog wel. Ik heb namelijk iets veel belangrijkers: Ik heb binnenkort een date," vertelde ik in waarschijnlijk een veel te snel tempo. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. "Hij heet Justin, hij is 20 jaar en hij studeert al," vertelde ik. "Hoe zit het eigenlijk bij jou met de jongetjes," vroeg ik, terwijl ik Riley met een schuine glimlach aankeek. "Of ben je nu into Finn? Omdat je op zijn feetje mag komen, " plaagde ik en ik stak mijn tong uit. Zo makkelijk was het bij die jongen. Hij hoefde een meisje maar aan te kijken en ze vielen al als bosjes voor hem. Ik had het zelf nooit gesnapt. Ik vond het een irritant jong. Beter niet hoor, dan heb je gelijk Jace in je nek zitten," zei ik en lachte bij de gedachte. Ik nam het laatste hapje van mijn broodje en at het op. Mijn blik schoot langs de klok en ik sprong op. "Oh shit, ik moet naar het theater," meldde ik Riley. "Ik app je straks!" riep ik nog, terwijl ik wegliep door de menigte.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 13:36 ]


    Tell me about it, stud.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green || Alternative |~ 12th grade

    "Oeh, goed idee! Ik heb wel zin in een avondje Zac Efron en Channing Tatum, of heb jij nog een andere knapperd ontdekt?" zegt Myah dan enthousiast op mijn voorstel en ik begin breed te glimlachen - deels ook omdat de treurige blik uit haar ogen is verdwenen en plaats heeft gemaakt voor een wat vrolijkere.
    "Omg ja Channing Tatum, what about Magic Mike?" ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en klap in mijn handen. Ik frons even terwijl ik elke knappe acteur die ik ken na ga en kauw even op de binnenkant van mijn wang.
    "Eh Jamie Dornan? Hij is zo knap alleen eh.." ik bloos even, ik ben soms zo preuts. "...Hij speelt wel alleen in Fifty Shades of Grey as far as I know." ik giechel even achter mijn hand. Myah trekt net een raar gezicht, zo'n stereotype pedo gezicht en ik schiet even in de lach terwijl ik mijn hoofd schud.
    Wie nodigen we uit? Gewoon alle meiden?" ik denk even na en knik. "Al weet ik niet of ik zo'n zin heb in queen bitch aka nincompoop aka Jacelyn..." een lach verlaat mijn lippen en kantel mijn hoofd even.
    "Nincompoop?" vraag ik dan verwonderd - sowieso is het zo'n woord met zo'n rare betekenis, typisch Myah - en knik instemmend.
    "Muah ik heb ook geen zin in Jace maar ik wil ook geen bitch zijn..." mompel ik en kijk dan verontwaardigd op als ze een boontje steelt van mijn bord.
    "Hey! Ga je eigen eten halen, zwerver!" zeg ik quasi-verontwaardigd en trek even een kleuter gezicht naar haar voordat ik zelf ook wat van mijn boontjes begin te eten.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Ik weet niet hoe, maar ik krijg het voor elkaar om in een ruzie terecht te komen met Jace wanneer ik even op mijn telefoon kijk. Alwéér begin ze over Benjamin en hoe slecht hij voor me is en alles, het liefst gooi ik nu mijn telefoon hard tegen een muur aan, of nog beter: tegen iemand zijn hoofd. Waar die agressie vandaan komt, nobody knows maar ik word gewoon zo ziek van al dat gezeik. Kunnen ze niet één keer blij voor me zijn en stoppen met klagen over Benjamin en zeggen hoe slecht hij wel niet voor me is? Kennelijk niet want ze blijven doorgaan en ik schaam me eigenlijk ook dood tegenover Benji, het liefst zakte ik nu gewoon door de grond, helaas hoort God mijn gebed niet aan en sta ik nog steeds op het veld - afgezonderd van de andere meiden. Inmiddels heb ik twee flesjes naar water achterover gegooid - voor een groot deel door mijn frustratie - en onrustig wiebel ik heen en weer op mijn voeten. Wanneer ik een berichtje krijg van Jace wil ik haar egenlijk negeren, want ik ben wel boos op haar en haar gedrag maar als ik zie wat de inhoud is zet ik maar overheen, ze heeft me nodig. Als er iets is wat ik altijd zal doen is klaar staan voor minn vriendinnen, zo ook nu.
    "Eh we zijn wel klaar voor vandaag meiden, jullie kunnen gaan," roep ik naar hun en verrukte kreetjes verlaten hun lippen. Haastig pak ik mijn sporttas van het veld af en loop richting het football veld met een tempo van een roadrunner. Lang zoeken hoef ik niet: Jace is immers het enige meisje binnen een straal van minstens zes meter. Geschrokken zje ik hoe ze als een hoopje ellende naast het veld zit en gauw loop ik naar haar toe - de blikken van de footballers, die nogal obsessief bezig zijn met cheerleaders naar mijn smaak, negerend.
    "Jace.." zeg ik zachtjes en zak naast haar neer voordat ik mijn tas op de grond gooi en haar in de ogen aankijk - ze huilt.
    "Wat is er gebeurd?" mompel ik zachtjes en sla mijm armen om haar heen.


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •





          Ik voelde hoe Finn tegen me aanbotste, maar trok me er niet veel van aan –– ik was te druk om mijn tranen tegen te houden. Niet veel later voelde ik iemands armen om me heen en opende mijn ogen om Nathan te zien, die mijn tranen wegveegde van mijn gezicht. ''Het komt wel goed, je hebt het juiste gedaan. Toch?'' Ik beet op mijn lip en keek hem met een vrij hopeloze blik aan. Hij liet me los en snoof daarna nog in mijn haar. ''Ik ga even douchen, je redt jezelf wel toch? Maak er geen probleem van, Finn draait wel weer bij.'' Ja, natuurlijk. Finn Montgomery die nog bijdraait, nooit en te nimmer zou dat gebeuren. ''Ja, natuurlijk.'' Mijn stem brak in het midden van de zin en een diepe zucht verliet mijn mond.
          ''Ik ben zo terug.'' Nathan verliet me en met een plof op de grond neer. De blikken van de verwarde footballers voelde ik op mijn huid branden, maar dat negeerde ik volledig. Ik haalde diep adem, maar niet veel later barstte ik weer opnieuw in tranen. Mijn hart voelde verscheurd in allerlei kleine stukjes en ik wist haast zeker dat het niet meer te maken was. Ik schudde mijn hoofd en krulde op, zodat ik mijn benen kon knuffelen en legde mijn kin op mijn knieën.
          "Jace.." Ik nam de moeite niet om omhoog te kijken –– die stem herkende ik uit duizenden. "Wat is er gebeurd?" En opnieuw begonnen de tranen mijn gezicht af te lopen en keek ik Jess met hopeloze blik aan. ''Ik ben hem kwijt, Jess.'' Mijn hoofd hief ik op en schudde mijn hoofd. ''Door een verdomde fout die ik nooit had moeten maken. Vier jaar verspild aan één stomme actie. God, ik haat mezelf.'' Ik beet op mijn lip en draaide me om zodat ik Jess aan kon kijken. ''Ik ben vreemdgegaan, met Ira.'' mompelde ik zacht en zuchtte diep.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 15:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ethan Hunt
    ** Senior, footballer **


    Op sommige momenten was het maar goed dat mijn lichaamsdelen aan mezelf vastzaten, want zo niet, dan zou ik zonder enige twijfel alles stuk voor stuk verliezen. Toen ik naar de training was gegaan had ik alles nog gehad, nu ik van de training vandaan kwam waren mijn mobiel en mijn flesje water spoorloos verdwenen. Uiteraard moest ik daar weer achter komen toen ik al zo'n beetje aan de andere kant van school was, waardoor ik het hele eind weer terug kon sjokken. Soms vroeg ik me wel eens af waaraan ik dit slechte karma verdiend had, maar nooit kwam daar een antwoord op. Ik was nu eenmaal een voorbeeldige engel. Overdreven? Dacht het niet. Druipend van sarcasme? Hoogstwaarschijnlijk, maar dat mocht mijn slechte karma nog niet verklaren. Toch?
          In tegenstelling tot ik verwacht had was ik niet alleen toen ik de kleedkamer binnenging. "Heyo," begroette ik mijn teamgenoten goedgemutst, zonder echt aandacht aan hen te schenken. Soms moest je gewoon prioriteiten stellen en in dit geval was dat mijn mobiel, op de voet gevolgd door mijn waterflesje. Sociale interacties bungelden ergens onderaan de lijst.
          Blijkbaar was dat bij hen ook zo het geval, want een antwoord kwam niet. Het was dat moment pas toen mijn blik op de scherven op de grond viel, waar bovendien een roodkleurige substantie bij te onderscheiden viel. Blijkbaar was ik niet de enige met een slecht karma, holy. Als de sensatiezoeker die ik was richtte ik mijn blik op, om Finn en Nathan te zien. Verbouwereerd knipperde ik met mijn ogen, even van de een naar de ander blikkend. Zelfs een blinde zou kunnen zien dat mijn vriend zich niet al te geweldig voelde, al moest ik eerlijk toegeven dat ik geen idee had waarom. Hij had net training gehad, als er iets was waarbij Finn in zijn element was dan was het football wel.
          "Dus..." Begon ik besluiteloos. "Wie dacht ook alweer dat het een goed plan was om de kleedkamer te veranderen in een glasfestijn?" Mijn humor zou waarschijnlijk niet al te goed vallen, als ik de situatie goed inschatte, dus vervolgde ik veiligheidshalve wat zachter: "En... wat is er precies gebeurd?"


    She's imperfect but she tries

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Jace kijkt niet op wanneer ik haar naam noem en wanneer ik ook nog vraag wat er aan de hand is breken bij haar de dammen. De tranen vloeien als de Niagara watervallen over haar wangen en helaas voor haar gaat haar mascara er nu ook aan. Haastig graai ik naar een pakje zakdoekjes in mijn sporttas, tegelijkertijd stuur ik Benji een smsje dat de training klaar is maar dat hij wat mij betreft wel mag gaan gezien Jace me nu duidelijk nodig heeft. Eenmaal ik het pakje zakdoekjes heb wrijf ik de tranen van haar wangen met het doekje en verwijder ook zo voorzichtig mogelijk de uitgelopen mascara van haar wangen gezien ze nu de nogal de indruk wekt van een verloren, zielige panda.
    "Ik ben hem kwijt, Jess," ze heft haar hoofd op en kijkt me hopeloos aan voordat ze haar hoofd schud. "Door een verdomde fout die ik nooit had moeten maken. Vier jaar verspild aan één stomme actie. God, ik haat mezelf.'' onbegrijpend en geschokt kijk ik haar aan en neem haar handen vast. Het is duidelijk dat het hier gaat om haar en Finn, maar om welke fout ze het heeft? Jan met de korte achternaam mag het weten. Zachtjes geef ik een kneepje in haar handen terwijl ik mijn mond houd en afwacht tot een uitleg over de - kennelijke - break up tussen haar en Finn.
    "Ik ben vreemdgegaan met Ira," mompelt ze dan terwijl ze me aankijkt en even diep zucht. Nou, volgens mij ligt mijn kaak nu echt op mijn schoenen en verbouwereerd kijk ik haar aan, Jace en Ira. Dat is net zoiets als Sprite met banaan combineren, de chemische reactie die er van komt is niet zo leuk - en dat is zeer zacht gezegd. Ik knipper even verbouwereerd met mjjn ogen voordat ik mijn mond dichtklap en even mijn keel schraap.
    "Wacht, jij en Ira," breng ik eerst verward uit en schud dan mijn hoofd. "Maar waarom? Ik bedoel..." ik slik even en veeg met mijn duim gauw een verloren traan weg van haar wang.


    I just caught the wave in your eyes

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Tired









    Ik hoor iemand binnen komen en zodra ik de stem ''Gast, waar ben je mee bezig?'' hoor zeggen, weet ik dat het Nathan is. Eén van de personen aan wie ik nu geen behoefte heb. Hij gooit wat water over mijn knokkels heen en lijkt me te willen helpen, maar ik weet wel beter. Dit ziet hij als een kans om me te vernederen, hij is immers de beste vriend van Jace. Daarom besluit ik om niet te reageren op wat hij vraagt. Niet veel later komt er nog iemand de kleedkamer binnen. Het is Ethan die binnen gelopen komt. Ietwat verschrikt kijkt hij op, waarna hij vraagt waarom we de kleedkamer hebben veranderd in een glasfestijn. Ik grom zachtjes en dep mijn hand droog tegen mijn kleren aan - not steeds mijn trainingsoutfit.
          "En... wat is er precies gebeurd?" vraagt Ethan.
          "Dat zijn jouw zaken niet," sis ik terug. Ik kijk even van Ethan naar Nathan en daarna weer terug. Ze zijn me misschien nu aan het helpen, maar wie weet wat voor geheime agenda ze hebben. Daarom besluit ik om gauw tussen hen door te lopen. Ik heb nog een appeltje te schillen met iemand anders: Ira. Ik loop de deur uit en sla zo gauw mogelijk rechts af, zodat de jongens me niet volgen. Ze moeten zich er niet mee bemoeien, want ze begrijpen er niks van. Het duurt even, maar uiteindelijk vind ik Ira. Van achteren loop ik naar hem toe, roep zijn naam en als hij omdraait, geef ik hem een harde stomp in zijn gezicht.
          'Jij vieze klootzak,'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 12:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •





          Jess keek me nogal verward aan toen ik meedeelde dat ik een grote fout had gemaakt, wat begrijpelijk was. Ik voelde hoe ze zachte kneepjes in mijn hand gaf, terwijl ik nadacht hoe het verder zou gaan. Ten eerste, ik wist onze status niet –– het was niet eens officieel uit.
          Nadat ik had gezegd dat ik met Ira was vreemdgegaan, stond haar mond open van hier tot Tokyo –– en dat was dan ook wel een understatement. Ira en ik konden niet bepaald goed met elkaar over weg, in tegenstelling zelfs –– we haatten elkaar met heel ons hart. Jess knipperde even met haar ogen en schraapte haar keel. "Wacht, jij en Ira," Ik trok kort mijn wenkbrauwen op, zelfs ik vond het een rare keuze in mannen om eerlijk gezegd. ''Ik weet het, ik weet het.'' mompelde ik en schudde mijn hoofd. Kijk, als het Nathan was geweest zou het waarschijnlijk heel anders zijn gelopen. Hoewel, ik zag het mezelf niet met mijn beste vriend doen. Walgelijk.
          "Maar waarom? Ik bedoel…" Ik zuchtte en keek haar aan. ''Tja, Finn was agressief die dag en ik had aandacht nodig. Ik voelde me nogal hopeloos.'' mompelde ik, nogal beschamend over het tafereel. Met een zuchtje trok ik mezelf op, waardoor ik even wankelde en mezelf aan het hek vasthield. ''Ik voel me zo'n slet. Vier jaar weggegooid.'' mompelde ik en voelde hoe mijn eten naar boven kwam drijven, maar hield me in. Ik zou mezelf niet verder vernederen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    [right]


    Riley Samantha Knox



    "Ach, je weet wel. Veel gewerkt. Echt, ik kan mijn baas wel slaan, maar dat vertel ik later nog wel. Ik heb namelijk iets veel belangrijkers: Ik heb binnenkort een date," Vertelde Brad en met een open mond keek ik hem aan om daarna enthousiast te gillen, niet al te luid maar luid genoeg dat de mensen aan de tafels naast haar even geïrriteerd opkeken. "Hij heet Justin, hij is 20 jaar en hij studeert al," Vertelde Brad en met een brede glimlach keek ik hem aan. "Ik ben zo blij voor je Brad! Je moet me da eens een foto van hem tonen." zij ik met een vrolijke grijns om mijn lippen. "Hoe zit het eigenlijk bij jou met de jongetjes," Vroeg hij me met een glimlachje . "Of ben je nu into Finn? Omdat je op zijn feetje mag komen, " vervolgde hij plagend en stak even zijn tong uit wat me zacht deed lachen en ik haf hem een zachte por tegen zijn schouder."Beter niet hoor, dan heb je gelijk Jace in je nek zitten," zei hij met een lachje en ik schudde even lachend mijn hoofd. "Nee nee, hij is wel aardig enzo tegen me maar wat te hoog gegrepen." begon ik met een zuchtje " Daarbij heeft hij Jace so yeah... Het gaat helaas niet goed bij mij in jongensland." zei ik met een zuchtje. "Ik heb ook nog steeds geen date voor homecoming, dus hopelijk kom ik de ware tegen op dat feestje." Net zoals Brad at ik mijn boordje op en ik schrok op toen hij plots opsprong "Oh shit, ik moet naar het theater," meldde Brad me en ik keek hem even sip aan "Ik app je straks!" riep hij nog terwijl hij de kantine uitliep en ik knikte nog even voordat ik opstond. Waar kon ik heen? Ik checkte nog eerst mijn app en schrok toch even lichtjes toen Finn me dm'de dat het uit was tussen Jace en hem omdat ze is vreemdgegaan. Wauw... Dat kwam onverwacht. Ik besloot hem wat op te beuren en merkte nadat ik mijn mobiel wegstak Charlie en Myah op. Een glimlachje sierde mijn lippen en vrolijk liep ik naar hen toe ."Hey hey !" glimlachte ik.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    ''Tja, Finn was agressief die dag en ik had aandacht nodig. Ik voelde me nogal hopeloos.'' verklaart ze zichzelf mompelend en ik knik begrijpend terwijl ik wat op mijn wang kauw, wat een drama, dit zou zo in een film verwerkt kunnen worden.
    Wanneer ze zichzelf op een hekje trekt sta ik ook op en ga voor haar staan.
    ''Ik voel me zo'n slet. Vier jaar weggegooid.'' ik scchud mijn hoofd afkeurend en kijk haar verontwaardigd aan.
    "Nee Jace doe niet. Het is deels ook zijn fout, hij had niet agressief tegen moeten zijn. Trouwens, ik kan me niet voorstellen dat jij zomaar Ira zou zoenen dus ik denk dat alcohol ook een grote rol heeft gespeeld in je actie, of niet soms?" ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan en sla mijn arm om haar middel, het voordeel van bijna een kop langer zijn. Het blijft even stil, pas wanneer ik lawaai op het veld hoor kijk ik op en zie nog net hoe Finn - excuse my language - Ira voor zijn bek slaat. Onmiddelijk laat ik Jace los en zakt mijn mond voor de tweede keer vandaag tot op mijn schoenen.
    "Shit nee toch," mompel ik kreunend en kijk even geschrokken naar Jace voordat ik haar loslaat. Onbewust merk ik negeer de verwarde blikken van de footballers die op mij gericht staan. Met grote ogen zie ik hoe Finn nogmaals wilt uithalen naar mijn beste vriend - die iets verschrijkelijks doms heeft gedaan maar goed - en zonder erbij na te denken probeer ik Finn te stoppen. Dit lukt me half gezien Ira de klap niet ontvangt, jammer genoeg voor mij incaseer ik de klap wel. De vuist belandt vlak bij mijn neus en ik kreun even pijnlijk wanneer ik voel hoe mijn tand in mijn lip schiet en ik vervolgens bloed proef.
    "Fuck..." mompel ik terwijl ik me besef dat deze actie alles behalve goed overdacht was en ik er nu bovendien ook niet meer zo fraai uitzie met een bloedende lip. Wanneer ik ook nog mijn hand tegen mijn neus houd bloed deze ook, goed gedaan hoor Jess.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 18:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker




    Op het moment dat Ethan binnen kwam lopen keek ik geschrokken op, wat een timing. "Dus..." Begon hij besluiteloos waardoor ik een korte blik met hem wisselde. "Wie dacht ook alweer dat het een goed plan was om de kleedkamer te veranderen in een glasfestijn?" Ik gaf hem een geërgerde blik en schudde mijn hoofd, ''en... wat is er precies gebeurd?" Voegde hij er vervolgens aan toe waarop Finn na het negeren van al mijn mogelijke gesprekken toch reageerde. ''Dat zijn jouw zaken niet,'' siste hij terug en hij gaf ons allebei een dodelijke blik voordat hij tussen ons doorliep. Hij was dan ook werkelijk na enkele seconden verdwenen uit zicht en ik zuchtte geërgerd, ''dan probeer je iemand te helpen.''
          ''Jacelyn is vreemd gegaan en nu is hij volgens mij van plan nog meer spiegels te gaan slopen aangezien Finn geen communicatief wonder is,'' vertelde ik tegen Ethan die waarschijnlijk nog verbaasd was door de felle reactie. ''Ik heb geen zin meer in dat drama joch,'' sprak ik en leunde achterover tegen een van de kluisjes waarbij ik me haast bijna snijd aan een verdwaald stuk glas. ''Zo lang ik maar niet de schuld krijg voor die spiegel, verdomme. Hij heeft het wel weer voor elkaar gekregen.'' Ik blikte even kort naar Ethan en bestudeerde de jongen kort, ik had nooit werkelijk met hem gepraat maar aangezien wij samen in het football team zaten kende ik hem natuurlijk wel.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 15:57 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ethan Hunt
    ** Senior, footballer **



    Verbouwereerd staarde ik Finn na, toen hij me eerst toe siste dat het mijn zaken niet waren, om vervolgens als een dolle stier de kleedkamer uit te stampen. Ik wist niet wie de matador was, maar ik gokte dat ik blij was dat ik het niet was. Dacht ik dan. Maar hé, dit was waar vrienden voor waren, nietwaar? Om de ander toe te snauwen dat het diens zaak niet was als je met bebloede vuisten in de kleedkamer van het team stond te schuimbekken. Geen dank, Finn, geen dank.
          "Dank je," reageerde ik op Nathan, vermoeid zuchtend, "voor de vertaling. In Engels." Pas toen drongen zijn woorden daadwerkelijk door en sceptisch rees ik één wenkbrauw in de lucht. "Jacelyn is vreemd gegaan," echode ik dommig. Voor zover ik wist was de immer goed uitziende brunette nooit vies geweest van hier en daar wat flirten, daar maakte ik mezelf immers soms ook schuldig aan, maar tot nog toe had ik niet beter geweten dan dat ze toch altijd weer bij Finn in bed belandde. Tot een bewuste avond dus. Hoewel het haar niet sierde en ik ieder ander moment Finns kant had gekozen, moest ik haar nu nageven dat ze misschien niet eens zo heel verwerpelijk bezig was. Misschien snauwde Finn haar ook wel toe dat zijn zaakje haar zaak niet was en dan snapte ik heel goed dat ze iemand anders zaakje haar zaak had gemaakt, al was het maar voor een nachtje - filosofie van de bovenste plank.
          "Goh," bracht ik dus maar neutraal uit, waarbij ik even van Nathan naar de lege deuropening keek. Ik had bar weinig behoefte om Finn achterna te gaan, want 'dat waren mijn zaken niet' en ik had vandaag sowieso al een driedubbele marathon gelopen. "Als hij een poging doet om iedereen tegen hem in het harnas te jagen, dan heeft hij het inderdaad goed voor elkaar." Als hij maar wist dat hij nu zeven jaar ongeluk kon verwachten en ik dacht niet dat Finn het erg goed zou kunnen vinden met al dat ongeluk.
          Even staarde ik naar de scherven op de grond, op de bank en overal eigenlijk, toen Nathan bromde dat hij hoopte hier niet de schuld van te krijgen. Ik haalde mijn schouders op. "Desnoods zeggen we dat iemand probeerde te zingen en hem vervolgens deed barsten," besloot ik vindingrijk. Het was tijd om weer naar mijn persoonlijke crisis te gaan, ik had nu lang genoeg stilgestaan bij vreemdgaan en gebroken spiegels.
          "Als je dan toch al die drama beu bent: heb je toevallig mijn mobiel gezien?" Al betwijfelde ik of ik dat kreng überhaupt nog wel wilde vinden: het zou waarschijnlijk volstaan met Drama High-gezeik.


    She's imperfect but she tries

    MYAH RAITH

    "Nincompoop?" zegt Charlie vragend, waarna ze knikt.
    "Muah ik heb ook geen zin in Jace maar ik wil ook geen bitch zijn..." mompelt ze als antwoord op mijn vraag en eerlijk gezegd is er wel een klein deel in me dat het daar mee eens is. Dat zou ik niet snel toegeven, maar het was wel echt zo.
    Ze keek verontwaardigd naar me, waarschijnlijk doordat ik een boontje van haar bord gepakt had.
    "Hey! Ga je eigen eten halen, zwerver!" zei ze zogenaamd verontwaardigd. Jep, ik had dus gelijk over de boontjes.Ze trok een kinderachtig gezicht, waarna ze haar eten naar binnen begon te werken.
    "Ja hallo, ik ga echt niet in die rij staan." zei ik wel echt verontwaardigd. Niet heel erg natuurlijk, gewoon een klein beetje. Ik richtte mijn lichaam een beetje richting de rij. "Zie je niet hoelang? Daar sta je echt uren in."
    De rij was inmiddels niet korter geworden, misschien zelfs wel langer.
    Ik draaide me weer terug en zag toen dat Riley vanaf de andere kant naar ons toekwam. Ik zwaaide enthousiast naar haar.
    "Hey hey" groette ze ons glimlachend toen ze bij ons aangekomen was.
    "hi" groette ik terug. "Jij komt ook naar onze girls night toch?" Ik nodigde haar alvast uit. Beter te vroeg dan te laat, dus waarom niet?
    Over feestjes gesproken, ook de prom kwam er weer bijna aan. Kort nadat deze gedachte door mijn hoofd stroomde, merkte ik dat ik het beter niet toe had gelaten. Het haalde mijn mood meteen weer terug naar beneden. Ik zou nu geen date hebben en dat was nou niet bepaald een vrolijk aanzicht.
    "Met wie gaan jullie trouwens naar de prom?" vroeg ik mijn vriendinnen, omdat ik dat eigenlijk helemaal nog niet wist. "En willen jullie queen worden?"
    Dat laatste vroeg ik vooral omdat ik geen idee had op wie ik zou moeten stemmen. Ik had niet echt een favoriet stelletje ofzo, dus echt een duidelijke en makkelijke keuze zou het voor mij niet gaan worden.

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Zo snel als ik kan loop ik van het veld af omdat ik me nogal geneer vanwege het bloed dat uit mijn stroomt - lekker charmant Jessica. Zuchtend begeef ik me met mijn sporttas over mijn schouder naar de kleedkamers waar ik gauw naar de wasbakken loop, mijn tas drop en mijn wonden schoon maak zover dat gaat met water. Eenmaal mijn neus wat is gestopt met bloeden en enkel mijn lip er beschadigd uitziet ga ik weer in de groep. Finn biedt gelukkig zijn excuses aan - hij had me dus niet bewust willen slaan, wat op zich logisch was maar altijd fijn om daar zeker van te zijn - en sommige vragen hoe het gaat. Helaas leest Benjamin natuurlijk ook mee en hij reageert een beetje boos, tegenover Finn. Op zich bedoelt hij het naturlijk goed en vind ik het ook ontzettend schattig dat hij zo beschermend doet maar om nou zo te reageren... Finn heeft het al moeilijk genoeg maar goed, Benji lijkt daar weinig om te geven en is vooral bezig met mijn wel zijn. Nadat ik nog even voor de zekerheid heb gevraagd of hij niet boos op me is - spreek ik met hem af voor de school en na nog een blik in de spiegel te hebben geworpen - om er zeker van te zijn dat ik er niet uit zie als een real life Bloody Mary, wat tot mijn opluchting niet het geval is - slinger ik mijn tas weer over mijn schouder en loop de kleedkamers uit. Met vlugge, lichte passen wandel ik richting mijn kluisje waar ik mijn boekentas en jas uit vis voordat ik als een soort pakezel de school uitloop en bij de fontein wacht op Benjamin.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green || Alternative || 12th grade

    "Ja hallo, ik ga echt niet in die rij staan," antwoordt ze dan verontwaardigd waardoor ik even grinnik. Met een schaapachtige grijns om mijn lippen volg ik haar blik richting de rij die nog erger is dan de rij voor het Van Gogh museum in Amsterdam.
    "Zie je niet hoelang? Daar sta je echt uren in." ik knik instemmend en neem weer een hap van mijn eten.
    "Dat weet ik, heb het zelf mogen ervaren," merk ik lichtelijk sarcastisch op en lach weer even. Wanneer Riley bij ons aan tafel aanschuift kijk ik vrolijk op en sta zelf op om vervolgens mijn armen om haar heen te slaan als een wrap.
    "Hey hey," groet ze ons en ik giechel even.
    "Hiya Riles," zeg ik enthousiast in haar oor en laat haar weer los voordat ik weer plaatsneem en verder ga met eten. Dit voedsel is eigenlijk walgelijk, normaal neem ik altijd eigen eten mee maar helaas ben ik het vandaag vergeten en ben ik overgelaten aan het kantine eten. Soms ben ik echt bang dat ik een boontje zie bewegen gezien het eerst rechts van mijn bord ligt en wanneer ik even knipper het een centimeter is verplaatst. Helaas ben ik een vreetzak, de vrouwelijke versie van Hollebolle Gijs zoals sommige mensen me noemen, of ik mezelf nou moet prijzen met die bijnaam is nog de vraag. Zodoende eet ik toch braaf mijn bord leeg voordat ik een slokje van mijn water neem.
    "Ja inderdaad! Alle meiden zijn uitgenodigd, we gaan naar leuke acteurs kijken, wat dacht je van Franco in 21 Jumpstreet?" ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en trek vervolgens een raar gezicht.
    "Met wie gaan jullie trouwens naar de prom?" vraagt Myah dan waardoor ik even moet blozen.
    "Eh ja about that..." zeg ik zachtjes en kuch even ongemakkelijk. "Dat wilde ik jou, en jou natuurlijk ook Riles, nog vertellen..." ik bloos weer even en uit mijn onzekerheid in het opvouwen van mijn servetje om het vervolgens te verscheuren en over mijn bord te strooien als sneeuw. "Ik denk dat ik verliefd ben... Op Ira." ik zeg het haast onhoorbaar, maar als het goed is kunnen de twee meiden me net verstaan, ook al hoop ik ergens ook dat ze opslag doof zijn geworden en dat ze het niet hebben gehoord. "Please vertel het niet door." smekend maar ook waarschuwend kijk ik hun beide even aan.
    "En willen jullie queen worden?" vraagt Myah dan ook nog en ik haal mijn schouders op.
    "Nah je weet hoe ik daarover denk. Die kroon is best wel fabulous en het is vast cool om te winnen but I don't really give a shit, alsof ik trouwens kans maak. Mijn oudtante in haar graf maakt nog meer kans." ik lach even. "Sorry tante Katherine."


    I just caught the wave in your eyes



    Benjamin George O'Donnel



    Nadat ik en Jess afscheid hadde b genomen van elkaar was ik even uit school geweest achter een Starbucks latte caramel en een Signature hot choco voor Jess aks suprise gezien ik weet dat ze er dol op is. Voor ik terug naar school ging checkte ik mijn whapp nog even en een razend gevoel borrelde in me op. Finn heeft Jess geslagen! Met volle vaart snelde ik naar mijn auoto en reed ik terug naar school. Hoewel Jjess me probeerde uit te leggen dat het een ongeluk was kalmeerde ik wat en reed op een normaal en legale snelheid op de weg gezien ik daarvoor bijna door het rood was gevlamd. Eens op de parking die ik dat Jess er al is en snel ik naar haar toe om haar vervolgens in een knuffel te trekken. " Ik haat deze school" gromde ik en keek dan bezorgd naar Jess. Haar lip was iets gebarsten en haar neus had gebloed. Zacht drukte ik een kus op haar voorhoofd en haf haar dan de Starbucks zak. " Ik wilde je eigenlijk verrassen met een choco maar jij had me eerder verrast" zei ik met een zacht lachje en keek haar even onderzoekend aan. " Heb je zeer? Hopelijk kan ik nogsteeds je lekkere lippen proeven." vroeg ik haar in een poging om haar wat op te beuren en sloeg mijn armen beschermd om haar heen.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Het ene moment sta je te wachten op je vriendje en het andere moment word je door hem in een knuffel getrokken. Dit overkomt mij en voor ik het weet voel ik Benjamin's sterke armen om mij heen en ik knuffel hem stevig terug hoewel ik wel een beetje contact tussen mijn gezicht en zijn lichaam vermijd.
    "Ik haat deze school," komt er grommend over zijn lippen voordat hij me bezorgt aankijkt. Ik zie hoe zijn blik over mijn gebarsten lip gaat en vervolgens over mijn neus waardoor ik even beschaamd heen en weer schuifel. Vervolegsn drukt hij zijn lippen op mijn voorhoofd voordat hij me een papieren zak aanreikt, en niet zomaar eentje, eentje van de Starbucks. Hij heeft toch niet...? Met twinkelende ogen kijk ik hem aan wanneer hij begint te praten maar word wel deels afgeleid door de geur van warme chocola, zou het, zou het?
    "Ik wilde je eigenlijk verassen met een choco maar jij had mij eerder verrast," zegt hij zachtjes voordat zijn blik weer onderzoekend over me heen gaat.
    "Heb je zeer?" vraagt hij waarna ik even mijn hoofd schud en zwakjes naar em glimlach.
    "Nee het is niets, wees niet bang," zeg ik bemoedigend hoewel ik nu een beetje lieg en gezien dat niet goed voelt besluit ik een beetje de waarheid te vertellen. "Mijn neus doet enkel een beetje pijn, maar het komt goed." hij slaat zijn armen beschermend om me heen waardoor ik mijn hoofd wat tegen zijn schouder laat leunen.
    "Hopelijk kan ik nogsteeds van je lekkere lippen proeven." zegt hij dan nog waardoor ik even moet giechelen en ik schud even mijn hoofd.
    "Hmm let's try," mompel ik en druk een kus op zijn lippen, het moment dat onze lippen elkaar aanraken betrekt mijn gezicht even en ik moet de zak wat fijn knijpen om de pijn wat te compenseren. Gelukkig wordt de pijn minder en na een paar tellen trek ik me weer terug en houd mijn ogen nog even gesloten. "Nou dat ging toch prima?" probeer ik en open mijn ogen voordat ik hem aankijk, hopelijk heeft hij niet gemerkt dat het wel degelijk even pijn deed. Mijn aandacht verplaats ik echter naar de papieren zak in mijn handen en nieuwsgierig als ik ben maak ik de zak open en kijk naar de inhoud, en ja, hij heeft een Signature Hot Chocolate voor me geregeld.
    "Ja! Oh my god yay!" breng ik blij uit, alsof ik een meisje ben van zes die een kingsize Dora pop heeft gekregen. Ik kijk Bejamin dankbaar en liefjes aan. "Wauw thanks Benji - oh my god I love it!" breed glimlachend druk ik heel voorzichtig een kus op zijn wang.


    I just caught the wave in your eyes