• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker




    Ze had lichtelijk teleurgesteld geknikt, ''dan hoef ik je tenminste nog geen verjaardagscadeau te geven.'' Toen ik weg was gedraaid was Myah gaan rennen maar ik trok het me niet aan, ik had gewoon niet de neiging om achter haar aan te gaan. Het kwam vast wel goed.
          Toen ik een tijdje heen en weer had gerend op het veld schafte ik een pauze voor mezelf in, mijn conditie ging pittig snel achteruit. Mijn oog viel op Jace die aan de kant zat en er niet al te vrolijk uitzag.
    ''Alles goed?'' Vroeg ik haar terwijl ik richting het team keek en enkele dodelijke blikken toe kreeg geworpen. Toen ik mijn telefoon erbij pakte zuchtte ik geërgerd en tikte ik Jacelyn aan. ''Myah zal me werkelijk voor eeuwig haten.'' Ik beet kort op mijn lip voordat ik weer mijn blik in die van Jacelyn haakte. ''Moet jij niet trainen trouwens?'' Vroeg ik haar, het team zit er namelijk gebroken uit.'' Ik liet een kort lachje ontsnappen maar realiseerde toen dat het niet bepaald een goed moment was om te lachen. ''En ik hoorde het van Jess, ze draait wel weer bij Jace. Benji is nog nooit zo lang met iemand samen geweest.'' Mijn arm legde ik om Jace heen, het zou me niks verbazen als mensen dingen over ons dachten maar uiteindelijk hadden we onszelf toch wel bestempeld met het feit dat we al jaren beste vrienden waren. Tot ergering van blijkbaar iedereen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Rustig keek ik toe hoe de footballers het veld bezet hielden door hun geren en glimlachte licht. ''Alles goed?'' Ik keek op en zuchtte diep, waarna ik onverschillig mijn schouders op haalde. ''Nah, niet bepaald nee. Teveel gebeurd vandaag denk ik.'' mompelde ik en keek hem aan. Nathan zuchtte geërgerd toen hij even op zijn telefoon keek en tikte me daarna aan. ''Myah zal me werkelijk voor eeuwig haten.'' Ik lachte even en schudde mijn hoofd. ''Ik heb haar nog nooit gemogen, om heel eerlijk te zijn. Althans, ik geloof dat ik dat allang heb laten merken.'' Een lichte grijns liet mijn mondhoeken krullen.
          ''Moet jij niet trainen trouwens?'' Ik humde wat. ''Het team zit er namelijk gebroken uit.'' Een lichte lach rolde over mijn lippen en blikte kort op het team. ''Tja, Jess zou zo terug komen en ik had geen zin meer in haar.'' antwoordde ik honderd procent eerlijk. ''En ik hoorde het van Jess, ze draait wel weer bij Jace. Benji is nog nooit zo lang met iemand samen geweest.'' Ik trok mijn gezicht in een plooi en keek hem met een vies gezicht aan. ''Ik heb hem ook nog nooit gemogen, maar oké. Het is haar eigen schuld als ze ooit zwanger raakt en geen leven krijgt.'' mompelde ik en voelde hoe hij een arm om me heen legde. Ik glimlachte even kort en liet mijn hoofd op zijn schouder vallen. ''Maar oké, ik ben niet diegene die relatieadvies moet geven.'' constateerde ik met een schamper lachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Hij grijnst lichtjes tegen mijn lippen aan na mijn opmerking en ik grinnik ook even.
    "Wat? Het is waar," mompel ik. Wanneer ik zijn rug begin te strelen verlaat een zacht kreuntje zijn lippen waardoor ik even giechel en mijn handen nu verplaats naar zijn buik. - die ik ook zachtjes begin te strelen. Weer verlaat een kreuntje zijn lippen waardoor er een soort fijne schok door mijn lichaam gaat fie me compleet in vuur en vlam zet. Met tegenzin zeg ik dat ik echter niet lang de tijd heb vanwege mijn training, Jace vermoord me anders, als ze dat al niet van is.
    "Dan moeten we maar genieten van die korte tijd," mompelt hij en drukt weer zijn lippen vurig op de mijne waarna ik hem beantwoord door hem vurig terug te zoenen. Ondertussen strelen zijn vingers mijn rug, buik en zij weer en verlaten zachte hijg geluidjes mijn lippen. Zijn lippen verplaatst hij van mijn lippen naar mijn hals en ik houd kort mijn adem in wanneer hij er een zuigzoen begint te plaatsen, zoals ik vanochtend bij hem had gedaan. Een hardere kreun dan ik eigenlijk had gepland verplaat mijn lippen en mijn borst gaat weer wild op en neer. Wanneer hij er ook nog plagend zachtjes overheen likt moet ik weer kreunen en ik kras even perongeluk met mijn nagels over zijn borst omdat ik me nog steeds moet inhouden, straks hoort iemand ons nog... Zijn lippen verplaatsen zich weer van mijn hals naar mijn lippen en gedurende zijn weg naar mijn lippen drukt hij telkens zachte kusjes in mijn hals waardoor ik zachtjes in zijn oor hijg. Wanneer hij eindelijk weer terug is bij mijn lippen trek ik me een tikkeltje terug en kijk hem speels aan voordat ik zijn shirt vastpak en hem ruw over zijn hoofd heen trek - aan een kant scheurt de mouw wat - en ik kijk verlekkerd naar mijn uitzichf.
    "Damn..." mompel ik dan nog voordat ik mijn lippen op zijn borst druk en daar ook begin te zuigen. Vervolgens druk ik nog een zacht kusje op het gevoelige plekje voordat ik naar hem opkijk en mijn lippen iet wat ruw op de zijne druk.
    • • •
    Nog lichtjes nahijgend doe ik net mijn bh weer goed voordat ik naar Benji kijk.
    "Ik hoop dat het dessert naar wens was, meneer O'Donnel," zeg ik dan nog plagend voordat ik even buk naar mijn slipje. Nadat ik die ook weer aanheb ga ik in mijn lingerie ongeneerd - hij heeft me immers vaak genoeg zo gezien - op één van de kleedkamer bankjes zitten en check mijn telefoon nog even snel. Onmiddelijk krijg ik een DM van Jace binnen, of ik met de, ik noem het woord niet, ben. Ik rol even geïrriteerd met mijn ogen en zucht voordat ik antwoord. Nogal korzelig antwoord ze werr en uiteindelijk laat ze me tussen hen tweeën kiezen, like: no. Verwacht ze echt dat ik tussen mijn beste vriendin en mijn vriendje ga kiezsn? Wauw.
    Een reeks scheldwoorden die me een eerste klas ritje zonder retour naar de hel zouden kunnen opleveren verlaten mijn lippen. Nadat ik klaar ben met vloeken kijk ik even schuldig op naar Benji.
    "Sorry dat je dat moest aanhoren," mompel ik spijtig en kijk dan een beetje treurig voor me uit. "Ik denk dat ik maar beter kan gaan, als je dadelijk niets meer van me hoort dan heeft Jace me vermoord."

    Charlotte 'Charlie' Kate Green || Alternative || 12th grade

    De rij in de kantine is bizar lang en als ik even achterom kijk wordt hij steeds langer en langer, arme mensen achteraan. Hij schiet ook alles behalve snel op want er zijn zeker zeven minuten verstreken en misschien ben ik een meter verplaatst, als ik aan het einde van de pauze nog steeds geen eten heb zou het me niet eens zo verbazen. Gezien ik toch moet wachten op mijn beurt kijk ik wat op WhatsApp en vooral ik de groep gebeurt er veel, Benji en Jess hebben - weer eens - ruzie, Nathan is weer zichzelf aan het zijn, Jace voelt zich te sassy en de rest is wat minder interessant. Opeens vraagt Syden naar mijn love interest en na wat tegengestribbel geef ik toch toe Ira wel leuk te vinden - ik ben nooit goed geweest in dit soort dingen voor mezelf houden, hoewel Syden ook niet zo goed is met geheimen. Dan begint ze opeens met het rondbazuinen van de shipnamen Chira - ik en Ira - en Nira - Nathan en Ira -. Dan vraag ze Ira ook nog even subtiel welke hij leuker vindt, Syden is dus ook niet subtiel. Ik wil nu heel erg graag van de aardbodem verdwijnen of mijn hoofd in de grond steken, net zoals een struisvogel. Tot mijn grote verbazing denkt hij er ook nog overna en later zegt hij ook nog ons beide leuk/aardig te vinden. Ook al is het raar: ik wil nu heel graag dansen, het liefst op een tafel. Net wanneer ik overweeg dat serieus te doen hoor ik iemand tegen me praten.
    "Hey Charles," hoor ik Myah zeggen maar ik monpel alleen een 'Hi' en blijf met grote ogen naar mijn scherm kijken. Dan besef ik me pas dat Myah naast me staat en gauw stop ik mijn telefoon weg.
    "My!" roep ik uit en een paar mensen draaien zich verstoord om waardoor ik ze even met een "fuck you" blik aankijk. Als ze zien dat ik degene ben achter het geschreeuw draaien ze zich weer zuchend om waardoor ik even grijns en ik kijk weer naar Myah. "Hey hoe is het?" vraag ik en zie dan dat ik aan de beurt ben. De kantinejuffrouw schept wat gepureerde aardappel en bonen op mijn bord en met een beleefde glimlach bedank ik haar. Vervolgens richt ik me weer tot Myah terwijl ik uit de rij stap.
    "Hey zullen we echt een movienight organiseren? Voor de gezelligheid en natuurlijk naar knappe acteurs kijken, shh," zeg ik met een knipoog en maak een stilte gebaar door mijn vinger tegen mijn lippen aan te leggen.


    I just caught the wave in your eyes



    Benjamin George O'Donnel




    De kreunen die haar volle mooie lippen verliet lieten me opgewondener worden en zacht voelde ik hoe haar nagels over mijn borst heen krasten. Wanneer een erg luide kreun haar lippen verliet kon ik het niet laten om plagend te grijnzen. Ik voelde hoe haar borst hevig op en neer ging en Jess haar ademhaling ging sneller en sneller tot ze begon te hijgen in mijn oor wat me op mijn lip deed bijten om toch een kreun te kunnen onderdrukken. Kort werden onze lippen herenigd in een passievolle kus en ik keek even sipjes toen ze haar lippen kort van de mijne haalde al grijnsde ik toen ik doorhad wat ze van plan was. Lang duurde het niet of mijn shirt - die zwaar heeft afgezien vandaag- op de grond belande "Damn..." de verlekkerde toon in haar stem deed me uitdagend grijnzen. "Come and get me." zei ik zacht en een luide kreun verliet mijn lippen toen ze nog enkele zuigzoentjes op mijn borst plaatste. Erg lang duurde het ook weer niet voor ik haar kleren uit had en we een geweldig moment beleefden in de kleedkamers.

    °°°

    Nog nahijgend van net zat ik op een bankje naast Jess die al bezig was met haar lingerie aan te trekken en nog steeds verlekkerd en al lipbijtend kijk ik naar haar en haar bewegingen. Ze is gewoon zo perfect. Terwijl Jess bezig was met haar mobiel begon ik met mijn boxer terug aan te trekken en nam ik de rest van mijn kleren die ergens rondgegooid waren ik schrok dan ook op toen Jess begon te vloeken en vlug trok ik mijn kleren aan waarna ik naar haar toe liep en haar vragend en bezorgd aankeek. Ze keek me schuldig aan waardoor ik het gevoel had dat het iets met mij temaken had."Sorry dat je dat moest aanhoren," mompelde ze spijtig en ik liep voorzichtig naar haar toe. "Ik denk dat ik maar beter kan gaan, als je dadelijk niets meer van me hoort dan heeft Jace me vermoord." bij de naam Jace trok ik afkeurend mijn neus op en nam daarna Jess in een korte knuffel. "Hé, let niet op haar oké? Sms me maar na de trainingen dan zal ik op je wachten goed?" ik keek haar even met een hoopvolle blik aan en drukte een kus op haar wang. " Ik hou van je." waren mijn laatste woorden waarna ik mijn rugtas nam en de kleedkamer uitging. Even kort keek ik naar mijn mouw die kapot was en een zachte zucht verliet mijn lippen van genot. Seks op school is zo geweldig.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Na mijn gevloek zie ik hoe Benji zich vlug aankleed - daar gaat mijn uitzicht weer, nee echt waar, hoe raar het ook mag klinken: ik kan wel de hele dag naar dat goddelijke lijf van hem kijken. Onbewust lik ik even over mijn lippen maar kijk dan naar hem op gezien hij naar me toe komt gelopen. Zijn ogen staan vragend en bezorgd waardoor ik even zwakjes naar hem glimlach en voorzichtig neemt hij naast me plaats.
    Wanneer ik vertel van Jace kijkt hij even afkeurend waardoor ik even zachtjes - weliswaar vreugdeloos - moet lachen maar een echte oprechte glimlach kan er zeker vanaf wanneer hij me knuffelt en ik knuffel hem terug terwijl ik mijn neus in zijn nek druk en zachtjes zijn geur op snuif die zó lekker is.
    "Hé, let niet op haar oké. Sms me maar na de trainingen dan zal ik op je wachten goed?" hij kijkt me met een hoopvolle blik aan terwijl hij een kusje op mijn wang drukt en twijfelend bijt ik op mijn lip. Uiteindelijk zucht ik en glimlach breed voordat ik toegeef:
    "Goed dan, als ik nog niet dood ben zal ik het je laten weten, zie je dan babe," zeg ik plagend en druk een liefkozende kus in zijn nek, net naast de zuigzoen. Het feit dat ik hier nog steeds in mijn lingerie tegen hem aanzit negeer ik maar even, het voelt vrij comfortabel aan eigenlijk.
    "Ik hou van je," zegt hij dan nog waardoor ik moet blozen en giechelen.
    "Ik ook van jou, schatje," roep ik hem nog na en zie hoe hij de kleedkamer verlaat. Gauw kom ik in actie en kleed me om in mijn andere cheerleader tenue om mijn afwezigheid wat beter te verklaren en pak een ander flesje water uit mijn tas. Mijn haar fatsoeneer ik vlug en met een uitgestreken gezicht loop ik het veld weer op, de cheerleaders staan bij elkaar en kijken me grijnzend aan waardoor ik naar hun toeloop en hun vragend aankijk.
    "Gezellig gehad?" vraagt Myra me geamuseerd en ik kijk haar blozend aan.
    "Eh... Waar heb je het over?" vraag ik en probeer mijn schaamte te verbergen.
    "Hey girl het maakt niet uit, we weten wat je daar hebt gedaan, het was nogal goed te horen, de muren zijn hier niet zo dik," knipoogt ze naar me en ik giechel even wanneer ik zucht.
    "Okay ja ik heb net seks gehad, laten we beginnen met de training." de meiden schudden hun hoofd, sommige afkeurend en bitchy, sommige giechelend en geamuseerd. Blij dat ze me niet verrotschelden - hoewel ik Jace nog steeds onder oen moet komen - begin ik met de training en geef wat bevelen.
    Uiteindelijk besluit ik maar even een pauze kn te lassen gezien iedereen zit te hijgen.
    "Waterpauze!" roep ik en loop naar de kratten water die ik er van te voren had neergezet. Vlug deel ik alles uit en giet ook snel wat water in mijn keel.


    I just caught the wave in your eyes

    MYAH RAITH

    Charlie is met haar volle aandacht bij haar telefoon, waar blijkbaar allemaal interessante dingen gebeuren. Eigenlijk klopt dat wel aangezien de whatsapp groep ook nogal veel gedoe tussen Nathan en mij veroorzaakt heeft. Nou ja, misschien was dat ook wel een beetje heel erg mijn schuld. Ook zijn schuld, maar misschien trok ik het mezelf wel iets te erg aan en moest ik niet zo zeuren.
    Aan de andere kant vond ik het echt niet kunnen dat Nathan zo gemeen deed tegen bepaalde mensen. Oke, ik kon ook echt een bitch zijn tege mensen als bijvoorbeeld Jace, maar als zij niets zou doen, zou ik ook niets doen.
    "Hi" groette Charlie me, maar haar complete aandacht was nog steeds bij haar telefoon.
    Dan stopt ze plots haar telefoon weg.
    "My!" roept ze enthousiast, wat een aantal mensen irriteert die vervolgens gelukkig weer bijdraaien. Ik had op het moment even geen zin in nog meer gedoe.
    "Hey hoe is het?" vraagt ze me dan op het moment dat ze aan de beurt is.
    "Nah, gaat wel." antwoord ik, terwijl de kantinejuffrouw opschept. Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om nu te gaan zeuren en zagen over Nathan en mij, nu Charlie in zo'n positieve bui was, maar tegen haar liegen kon ik ook niet.
    "Hey zullen we echt een movienight organiseren? Voor de gezelligheid en natuurlijk naar knappe acteurs kijken, shh," stelt ze voor als we de rij uitgaan en naar een tafel lopen. Ze knipoogt naar me en legt haar vinger tegen haar lippen.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Charlie heeft altijd topideeën en weet me zelfs op te vrolijken als ze niet eens weet dat ik me rot voel.
    "Oeh, goed idee! Ik heb wel zin in een avondje Zac Efron en Channing Tatum, of heb jij nog een andere knapperd ontdekt?" Ik kijk haar aan met een rare pedoface en probeer het stekende gevoel zo goed als te negeren.
    "Wie nodigen we uit? Gewoon alle meiden?" stel ik voor, maar dan bedenk ik me. "Al weet ik niet of ik zo'n zin heb in queen bitch aka nincompoop aka Jacelyn..."
    Dat laatste mompel ik een beetje, waarna ik een boontje van Charlies bord pak.

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Teasing Jace






    'Montgomery, goed getraind' roept de coach naar me. Hij heeft al vaak genoeg tegen me gezegd dat ik praktisch de enige jongen uit het team ben die wat voor hem betekent. Ik steek mijn duim op naar hem en loop het veld af. Ik plof neer op de bank naast het veld, grijp een flinke fles water erbij en drink hem bijna voor de helft in één teug leeg. Ik laat de fles naast mijn benen zakken en staar wat voor me uit. Voor ik het weet, komt de coach naast me zitten.
          'Dat was een goede training, hè?' begint hij vrolijk en hij geeft me een klop op mijn schouder. Ik lach zwak naar hem en kijk opnieuw de verte in, waar ik Jace met Nathan zie zitten. Zacht grom ik - wat haat ik die gast en ik moet verdomme aardig tegen hem doen. Tijdens de training is hij eerder gestopt en daar kan ik al helemaal niet tegen. Wat een inzet.
          'Wat is er, knul?' vraagt de coach aan me.
          'Niks, niks' antwoord ik gauw en ik tover een glimlach op mijn gezicht, hopend dat de coach dat goed genoeg vind. Gelukkig is dat genoeg voor hem. Hij geeft me nog eens een schouderklopje. Daarna loopt hij weg. Ik drink nog wat meer van het water, sta dan op en besluit om naar Jace toe te lopen. Alsof ik die loser van een Nathan privétijd met mijn vriendin gun. Onderweg drink ik nog meer van mijn water, omdat ik uitgedroogd ben na de training.
          'Jace,' zeg ik als ik bij het tweetal aankom. Ik negeer Nathan bewust, vanwege zijn lompe actie in de groepsapp van school. Ik buig me naar haar toe en druk een kus op haar voorhoofd, omdat ik weet dat ze dat fijn vindt. 'Hoe is het?'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 10:00 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker




    ''Ik heb haar nog nooit gemogen, om heel eerlijk te zijn. Althans, ik geloof dat ik dat allang heb laten merken.'' Jacelyn lachte en ik grijnsde kort, ze had gelijk. Alles wat Myah zei was fout in Jace haar ogen en als je Jace tegen je had dan was je er al erg gauw klaar mee. ''Nah, niet bepaald nee. Teveel gebeurd vandaag denk ik,'' antwoordde ze vervolgens toen ik vroeg of alles goed ging. Dat antwoord was te verwachten.
          ''Tja, Jess zou zo terug komen en ik had geen zin meer in haar.'' Ik liet een korte grinnik horen en blikte richting het team, zonder Jacelyn en Jess zou het team vast niet zo spectaculair zijn als het nu was. Toen ze een vies gezicht vetrok bij het vertellen over Benji schudde ik mijn hoofd, Benji was een goede vriend maar ergens ging ik akkoord met Jace. Een relatie was niks voor hem. ''Ik heb hem ook nog nooit gemogen, maar oké. Het is haar eigen schuld als ze ooit zwanger raakt en geen leven krijgt.'' Ik rolde met mijn ogen en grijnsde, ''nou niet overdrijven Jace. Ze doen het heus wel veilig.''
          ''Maar oké, ik ben niet degene die relatieadvies moet geven.'' Ze lachte schamper en ik knikte, ''nee dat lijkt mij ook niet z'n goed idee. Ga je het hem ooit nog vertellen?'' Vroeg ik haar terwijl ik haar een korte blik wierp en naar achter leunde om de rugtas die ik had opgeborgen naast mij te leggen en daar een pakje Malboro uit te vissen. ''Weet je het zeker?'' Vroeg ik haar met een grijnsje en stak mijn eigen sigaret aan en stopte hem in mijn mondhoek terwijl ik er nog een uit probeerde te vissen voor Jace. Toen ik op keek zag ik niemand minder dan Montgomery. ''Over de duivel gesproken,'' mompelde ik en schudde mijn hoofd.
    ''Jace.'' Hij negeert mij overduidelijk en ik wendde even ongemakkelijk mijn blik af. Hij drukte een kus op haar hoofd en ik fronste kort, wat een koppel. En dan vertelde Jace mij dat ik beter kon krijgen? ''Hoe is het?'' Vroeg hij aan haar en ik stak de peuk aan en hield hem voor bij Jace.
    Finn had het flesje water nog steeds in zijn hand en hij zag er ook vreselijk uitgeput uit; ik daarentegen was al een tijdje geleden gestopt en dat had mij het gezweet bespaard. ''Wil jij er anders ook eentje?'' Doelde ik op de sigaretten en aan de vermoeide blik van Finn die ons aanstaarde. Het was maar goed dat ik niet meer mijn arm om haar heen had geslagen. ''Wat zei de coach?'' Voegde ik er aan toe aangezien ik het gesprek half had gevolgd en nieuwsgierig was wat Finn zo goed maakte. ''Als je dat wilt vertellen natuurlijk.'' Ik glimlachte even zwakjes naar Jace en boorde toen mijn blik weer in die van de blonde jongen voor mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Nou niet overdrijven Jace. Ze doen het heus wel veilig.'' Ik rolde even mijn ogen en keek hem grijnzend aan. ''Er is altijd dat de condoom in haar blijft zitten per ongeluk en dan zwanger raakt.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Oké, het was wel heel onwaarschijnlijk, maar altijd mogelijk –– net zoals overlijden in een vliegtuigcrash.
          ''Nee dat lijkt mij ook niet z'n goed idee. Ga je het hem ooit nog vertellen?'' Mijn hoofd draaide naar hem toe en haalde mijn schouders opnieuw op. ''Ik weet het niet..'' mompelde ik eerlijk. Ik zat nog steeds in een tweestrijd met mezelf, want ik wilde hem oprecht niet kwijt raken door één stom ding. Het was weliswaar mijn eigen fout, maar het kwam ook deels door zijn gedrag op die dag. Ik had aandacht nodig die ik niet kreeg en van het één kwam het ander, waardoor ik mezelf wel kon haten. ''Weet je het zeker?'' vroeg hij voordat hij zijn eigen sigaret in zijn mondhoek stopte. ''Nah, ja waarom niet. Als je al twee jaar bent gestopt. Alsof iemand het kan schelen.'' mompelde ik. ''Over de duivel gesproken,'' Ik fronste even en keek op toen een schaduw mijn zicht kwam verpesten. Natuurlijk, Finn.
          ''Jace.'' Hij drukte een kus op mijn voorhoofd, waardoor ik een glimlach niet kon laten. ''Hoe is het?'' Ik glimlachte zwakjes en nam de sigaret van Nathan aan. ''Het kan beter.'' zei ik eerlijk en speelde wat met de peuk tussen mijn vingers. Daarna zette ik de sigaret tussen mijn lippen en inhaleerde diep, waarna ik die weer weghaalde en diep inademde. Dat voelde iets beter. Ik voelde hoe mijn stressgehalte iets naar beneden ging en een zwak glimlachje verscheen op mijn gezicht. 'Wil jij er anders ook eentje?'' Een lichte lach rolde over mijn lippen, haast wetende dat hij de perfecte footballer wilde zijn en daarbij werkte nicotine niet bepaald bij. ''Wat zei de coach?'' Terwijl ik naar de twee luisterde, nam ik nog een hijs van de sigaret en tikte het as af. ''Als je dat wilt vertellen natuurlijk.'' Ik grijnsde even en stond op, waarna ik mijn armen om zijn nek legde. ''Dus, je vroeg om mijn aandacht?'' vroeg ik en haalde mijn wenkbrauwen op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Homecoming komt er bijna aan en wat is een homecoming zonder een king and queen? Daarom mag iedere leerling een stem uitbrengen. Eén stem op king en één stem op queen. Deze stemmen mogen naar mij verstuurd worden in een PB bericht. Graag erbij vermelden wie jouw personages zijn. Iedere leerling mag één keer stemmen (op een jongen en een meisje).

    LET OP: Je mag niet op jezelf stemmen!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 10:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Tired






    Ik voel Nathan's ogen branden, maar ik negeer ze volledig. Toch kan ik het niet laten om even naar hem te kijken als hij Jace een sigaret aanbiedt. Tot mijn verbazing neemt ze de sigaret aan, steekt hem aan en neemt er een flinke hijs van.
          ''Wil jij er anders ook eentje?'' vraagt Nathan naar me. Ik gun hem een flauwe blik en trek verontwaardigd mijn wenkbrauw op. Volgens mij weet heel de school dat ik absoluut niet rook, omdat ik graag op mijn gezondheid let. Maar natuurlijk moet Nathan me provoceren, want hij doet niks anders.
          'Nee, bedankt' antwoord ik droog en ik richt me weer tot Jace. Ik moet me inhouden om haar geen preek te geven over het roken, want ik weet dat ze daar niet op zit te wachten.
          ''Wat zei de coach?'' vraagt Nathan.
          'We hebben wat tactieken voor de wedstrijd besproken,' lieg ik. De coach en ik hadden het over het team. Hij betrekt me er graag bij als hij een mening wil over wie we moeten vervangen en wie niet. Moet Nathan weten dat ik zijn naam genoemd heb bij de afvallers? 'Niets speciaals'
          Jace staat op en wikkelt haar armen om mijn nek heen. De rooklucht dringt mijn neus binnen en ik haal even vies mijn neus op. Wat een lucht. Als ze aan me vraagt waarom ik haar aandacht wilde, weet ik even niet wat ik moet zeggen. Dat ik het niet oké vind dat ze met Nathan zit, omdat hij eerder nog een vreselijke klootzak tegen me was? Dat schiet vast op.
          'Als Nathan de aandacht kan krijgen,' zeg ik. 'Waarom zou ik dat niet kunnen? Ik wilde je gewoon even zien. Dat is toch niet zo gek?'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 12:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker



    ''Er is altijd dat de condoom in haar blijft zitten per ongeluk en dan zwanger raakt.'' Een lachje rolde over mijn lippen en ik schudde mijn hoofd, yeah right. ''Ik weet het niet. . .'' Mompelde ze vervolgens maar erg lang konden we er niet over doorpraten. ''Nah, ja waarom niet. Als je al twee jaar bent gestopt. Alsof iemand het kan schelen,'' antwoordde ze nog op mijn vraag en ze pakte de sigaret aan die ik voor haar had aangestoken.
          Ze deed de peuk tussen haar lippen en ik volgde haar bewegingen, ''het kan beter,'' antwoordde ze eerlijk op Finn zijn vraag. Finn leek mijn vragen niet te negeren toen hij begon te vertellen over wat hij allemaal had gehoord. ''We hebben wat tactieken voor de wedstrijd besproken. Niets speciaals.'' Ik knikte, standaard. Ergens ging de gedachten door mijn hoofd dat Finn wat zou achterhouden maar ik stond er maar niet te lang bij stil aangezien ik geen zin had om de detective uit te hangen.
    ''Als Nathan de aandacht kan krijgen,'' begon hij nadat Jace haar armen om zijn nek had geslagen en ik geërgerd mijn blik had afgewend. Wat deed ze toch met die gast? ''Waarom zou ik dat niet kunnen? Ik wilde je gewoon even zien. Dat is toch niet zo gek?'' Ik lachte even spottend en blies de rook uit, ''dat is ook voor het eerst. Meestal ben je namelijk te druk met het bespreken van tactieken of niet, Finn?'' Ik bleef ondanks hun moment zitten aangezien ik er liever niks van miste, daarbij had je geen hoog IQ nodig om Finn op de stang te jagen. Hij was om vrijwel de kleinste dingen beledigd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Net toen ik mijn armen om zijn nek had geslagen, trok hij een vies gezicht door de lucht en met een zucht nam ik een laatste trek van de sigaret, waarna ik die uitdrukte met mijn voet. ''Als Nathan de aandacht kan krijgen,'' begon hij en ik trok licht mijn wenkbrauwen op. ''Waarom zou ik dat niet kunnen? Ik wilde je gewoon even zien. Dat is toch niet zo gek?'' Ik hoorde hoe Nathan spottend lachte en ik rolde even mijn ogen. ''Dat is ook voor het eerst. Meestal ben je namelijk te druk met het bespreken van tactieken of niet, Finn?'' Een diepe zucht rolde over mijn lippen en keek mijn vriend daarna recht in zijn ogen aan. Ik fronste even kort –– dit voelde niet meer goed. Al had ik het langer dan vandaag verborgen gehouden voor hem, het voelde niet meer goed vanuit mijn opzicht en sinds hij niet in een agressieve bui was.. Misschien was het een goed moment om het te vertellen? Nee, absoluut niet. Ik wilde hem niet kwijt na een verdomde stomme actie, maar het achterhouden was nog erger.
          ''Ik moet je iets vertellen,'' Ik vermeed zijn blik en plantte mijn tanden in mijn onderlip, net iets harder dan ik meestal deed. Mijn blik was gevestigd op mijn witte All Stars, die in de loop van de tijd niet meer zo wit waren gebleven. Mijn knieën begonnen te trillen en dit was een teken dat ik na de sigaret toch weer gestrest en nerveus was. ''Ik.. Ik heb iets vreselijks gedaan en ik kan het mezelf niet vergeven voor wat ik heb gedaan, maar het niet vertellen is juist erger en ehm,'' Ik schudde mijn hoofd en voelde hoe de eerste traan over mijn wang, op de grond belandde. ''Weet je nog die dag toen je nogal agressief naar me toe kwam?'' begon ik maar, zodat ik een goede basis had. ''Ik voelde me miserabel, dus die nacht werd ik veel te dronken en ging ik iets te ver,'' Een trillerige zucht kwam uit mijn mond. ''Ik had aandacht nodig, van een jongen –– Ira.'' Mijn gezicht betrok even door de gedachte dat ik het met Ira had gedaan, slechtste keuze ooit. Ik hief mijn hoofd op en waarschijnlijk waren mijn ogen rood door het huilen, maar voelde hoe meerdere tranen over mijn gezicht liepen. Hoofdschuddend liet ik hem los en draaide me om, schamend van wat er was gebeurd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Tired






    Net als ik wil reageren op Nathan's domme opmerking, voel ik iets verandering in de sfeer. Jace kijkt me ernstig aan, waardoor ik mijn blik niet van haar af kan halen. Ze vertelt me dat ze iets moet vertellen en een naar gevoel bekruipt mijn hele lichaam. Ze klinkt serieuzer en ernstiger dan ze ooit heeft gedaan en zodra ze op haar onderlip bijt, staar ik haar diep in haar ogen aan - zonder daadwerkelijk te kijken. Het is een levenloze staar in het niets.
          ''Weet je nog die dag toen je nogal agressief naar me toe kwam?' begint ze. Die avond herinner ik me nog goed, een avond waar ik altijd spijt van heb gehad. Ik heb me toen gedragen als een totale gek en dat was nergens voor nodig. Jace vertelt verder. ''Ik voelde me miserabel, dus die nacht werd ik veel te dronken en ging ik iets te ver. Ik had aandacht nodig, van een jongen –– Ira'
          Het lijkt alsof ik even niks meer zie, slechts opnieuw hoor wat Jace zojuist verteld heeft. De woorden blijven zich herhalen en ik voel dat ik een beetje duizelig word. Als ik weer naar Jace kijk, zie ik dat ze huilt - wat voor mij betekent dat ze geen grap maakt. Ze laat me los en draait zich om. Mijn kaak valt naar beneden. Ik probeer iets te zeggen, maar er komt niets meer dan gestamel uit mijn mond. Tranen prikken in mijn ogen, maar ik laat ze niet toe om uit mijn ooghoeken te ontsnappen.
          'J-jace,' weet ik met moeite uit te brengen. Er overheerst een trilling in mijn stem. Ik sla mijn ogen neer, schud mijn hoofd zacht en loop weg. Hierbij bots ik iets tegen Jace aan, maar dat laat ik voor wat het is. Ik loop weg, maar uiteindelijk versnelt mijn pas waardoor ik ren. Ik haast me naar binnen en verdwijn in de kleedkamers van de jongens. Gelukkig is er niemand te bekennen. Het flesje water dat ik nog vast had, smijt ik hard op de grond. Ik draai me naar de spiegel boven de wasbakken en laat mijn handen steunen op de rand van de wasbak. De spiegel is nog aangeslagen van de eerdere douches die er zijn genomen, waardoor ik mezelf nauwelijks kan zien. Ik wil schreeuwen, maar ik krijg mezelf niet zo ver.
          Uiteindelijk kijk ik op en stomp met mijn vuist hard tegen de spiegel aan. De spiegel breekt en mijn knokkels bloeden.
          'Wat heb je gedaan?' vraag ik dan aan mezelf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker




    ''Ik moet je iets vertellen,''Jace ging het vertellen en ik was erbij, verdomme. Over gemengde gevoelens gesproken. Mijn ogen gingen van Jace naar Finn en ik volgde elke beweging. ''Ik.. Ik heb iets vreselijks gedaan en ik kan het mezelf niet vergeven voor wat ik heb gedaan, maar het niet vertellen is juist erger en ehm,'' Jace schudde haar hoofd en ik had het gevoel dat ze elk moment kon inbreken. ''Weet je nog die dag toen je nogal agressief naar me toe kwam? Ik voelde me miserabel, dus die nacht werd ik veel te dronken en ging ik iets te ver,'' ''Ik had aandacht nodig, van een jongen –– Ira.'' Ik leunde achterover en wendde mijn blik af om te zien of ik de enigste in de buurt was.
          ''J-jace,'' stotterde Finn en ik wist niet of ik moest lachen of mezelf moest haten omdat ik nu al dagen dwong om Jace het te laten vertellen. Finn maakt zijn zin af en schudt vervolgens zijn hoofd om weg te lopen waar hij op de heenweg licht tegen Jace aan botst. Toen hij weg was stond ik op en trok Jace naar me toe om haar een knuffel te geven en haar tranen voorzichtig weg te vegen. ''Het komt wel goed, je hebt het juiste gedaan. Toch?'' Ik glimlachte zwakjes en liet haar los uit mijn omhelzing en snoof nog even de heerlijke shampoo geur van haar haar. ''Ik ga even douchen, je redt jezelf wel toch? Maak er geen probleem van, Finn draait wel weer bij.'' Ik geloofde mijn eigen woorden niet, Finn die bij zou draaien. No way. Ik liet even mijn hand over haar wang gaan, ''ik ben zo terug.''
          Op mijn weg naar de kleedkamers liet ik mijn gedachten afdwalen naar het scenario, wat een drama. Ik arriveerde bij de kleedkamers en trof Finn aan met bloedende knokkels en omcirkeld door spiegelscherven. ''Gast, waar ben je mee bezig?'' Ik schold even binnensmonds en pakte een waterfles die ergens op een verlaten bankje stond en goot het water over zijn knokkels of hij nou wilde of niet. Ik gaf weinig om Finn maar bloed kon ik niet hebben dus ik wou het als liefst zo snel mogelijk weg hebben. ''Verdomme, wie ramt er nou een spiegel?'' Mijn ogen gingen over de blonde, in paniek geraakte jongen. Ik had nooit gedacht dat Finn zo agressief kon zijn maar blijkbaar waren de verhalen van Jace toch niet met een korreltje zout te nemen.


    Everything is illuminated by the light of our past.