• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          "Ja, het is daar niet zo erg als ze zeggen.." hoor ik hem met een kort lachje zeggen vanuit de woonkamer waardoor ik ook even moet lachen.
    "Altijd toch. Dit serveren ze daar niet hoor," zegt hij met een grijns op mijn aanbod waardoor ik met een stomme grijns weer richting de keuken loop en een whiskey glas uit de kast haal.
    Behendig schenk ik vol waarna ik mijn halfvolle glas ook nog even bijschenk.
    "Voilà," mompel ik terwijl ik hem zijn glas whiskey aangeef en de fles op tafel, voor het geval dat. Nonchalant plof ik neer op de bank naast Chris die zo te zien het zichzelf al gemakkelijk heeft gemaakt door zijn jas uit te trekken.
    ''Maargoed.. Het is echt niet zo vreselijk. Ik bedoel je bent je vrijheid kwijt enzo, en de mééste bewakers zijn vervelend.'' zegt hij dan schouderophalend waardoor ik even grijnzend mijn hoofdschud en een flinke slok van mijn whiskey neem. ''Maar over het algemeen.. Ik heb een jaartje in de jeugdgevangenis gezeten, en dat was eigenlijk erger dan de gewone. Maar ik redde het daar wel. En de gewone ook een jaartje, sinds mijn 18e tot zes uur geleden eigenlijk..'' sluit hij zijn verhaal over zijn avontuurtje van twee jaar in de gevangenis af en ik knik goedkeurend.
    "Nah ik heb de jeugdgevangenis ook mogen meemaken, dus als het minder erg is dan dat..." ik haal net zoals hij een paar minuten geleden nog had gedaan ook mijn schouders op.
    ''Soms wel raar... Op mijn eerste dag in de gewone kreeg ik twee blauwe ogen door mijn ó zo slimme opmerkingen, en de gozer die het deed werd een van mijn beste vrienden daar...'' momplde hij en lacht kort waardoor ik met hem meelach.
    "Jij bent ook wel echt een sukkel," zeg ik hoofdschuddend waarna ik opsta en hem even een tik tegen zijn achterhoofd verkoop. Vervolgens pak ik een zak chips uit mijn kast die ik op zijn schoot gooi en vervolgens plof ik weer neer op de bank.
    ''Maargoed.. Ben blij om weer terug te zijn, soort van. School is wat minder, maar beter dan werk. Dus, wat heb ik zoal gemist op drama high?'' zegt hij dan waardoor ik mijn schouders weer ophaal.
    "Nah het gebruikelijke, Jess en Benji waren voor maar liefst een uurtje uit elkaar. Er zijn teee nieuwe mensen op school en wat bitchfights in de groep," som ik op en zucht iet wat geërgerd. "En oh ja, het perfecte koppeltje is over aka Finn en Jace zijn uit elkaar, volgens de geruchten dan."


    I just caught the wave in your eyes

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    Ik nam aan dat zijn zogenaamde onwetendheid valse bescheidenheid was, want als ik - muis van Melrose High - het gepraat in de wandelgangen had opgepikt, dan moest hij dat zeker doen. Ik haalde mijn schouders op ter repliek, het op die manier wat wegwuivend als een 'dat is wat ik hoorde'-gebaar.
          Wat fronsend keek ik toe hoe hij zich omdraaide op de trap, me in de ogen keek en moeiteloos verder naar boven liep. Achterwaarts. En dan durfde de hele wereld nog te beweren dat mannen niet konden multitasken, holy. Hoewel hem allemaal soepel af leek te gaan, vermoedde ik dat men in het dagelijks leven niet voor niets vooruit de trap opliep. Dat werd hoogstwaarschijnlijk gedaan om ongelukken te voorkomen. Ongelukken als struikelen, uitglijden, gebroken nekken, ... .
          "Dus, Abby. Wie ben je?"
          Finns stem onderbrak mijn doemdenken en enigszins opgelaten keek ik hem aan. Wie ik was? Die vraag zorgde steevast voor klamme handjes, hoofdbrekens en denkbeeldige hartaanvallen en de gedachte dat Finn me enkel naar boven had getrokken om me uit te horen zodat hij een definitief labeltje op me kon plakken dat de rest van de hele school zou volgen, maakte het er niet veel beter op.
          "Ik ben nieuw," diende ik hem van repliek. Wauw, Abby, nu zou hij je ongetwijfeld een helder licht vinden. "Maar dat wist je natuurlijk al," vervolgde ik daarom snel. "Verder ben ik... best wel saai geloof ik, maar stiekem ben ik ook ontzettend leuk, lief en grappig en totaal niet slecht in jou vertellen wie ik nu precies ben. En oh - ik ben doodsbang dat je uitglijdt en zo ergens beneden aan de trap ligt, dat weet ik wel."
          Ik haalde even diep adem, wanhopig zoekend naar een manier om mezelf uit deze hel te bevrijden, ik had me al wel genoeg gebrand. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken, mijn absolute pokerface op te zetten en de rollen om te draaien. "Tot slot ben ik een stuk beter in staat om je vraag te beantwoorden als je me vertelt wat je precies over me wilt weten, maar bovenal ben ik dodelijk nieuwsgierig om te vragen wie jij bent, Finn Montgomery."


    She's imperfect but she tries

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade





    Onhandig en ongemakkelijk probeert Abby aan me uit te leggen wie ze nou eigenlijk is. Het is overduidelijk dat ze niet weet wat ze moet zeggen, want ze ratelt maar wat aan één stuk door en eigenlijk komt er niet veel uit waar ik eigenlijk op doelde.
          "Verder ben ik... best wel saai geloof ik, maar stiekem ben ik ook ontzettend leuk, lief en grappig en totaal niet slecht in jou vertellen wie ik nu precies ben. En oh - ik ben doodsbang dat je uitglijdt en zo ergens beneden aan de trap ligt, dat weet ik wel." Ze praat intens snel en als ze uit gepraat is, kan ik het niet laten om even te lachen. Geen glimlach, eerder een schaterlach verdwijnt er uit mijn mond.
          'Je bent grappig' concludeer ik dan zachtjes, maar hard genoeg voor haar om te horen. 'En geen zorgen. Ik heb vaak genoeg op deze trappen gelopen om te weten waar ik mijn voeten naar moet zeggen, maar bedankt voor de zorgen'
          "Tot slot ben ik een stuk beter in staat om je vraag te beantwoorden als je me vertelt wat je precies over me wilt weten, maar bovenal ben ik dodelijk nieuwsgierig om te vragen wie jij bent, Finn Montgomery'
          'Waar kom je vandaan? Wat zijn je hobby's? Wat wil later worden? Dat soort dingen' zeg ik. 'Wat is er nog over mij te vertellen dat er waarschijnlijk nog niet verteld is? Ik ben de jongen die is gedumpt door zijn vreemdgaande vriendin, de jongen die zijn vriend sloeg, de jongen die geschorst is van Football. Dat soort dingen. Er is niet veel dat niet bekend is over mij - helaas'
          Ik heb er meteen spijt van als ik dat gezegd heb. Ik wil haar absoluut niet afstoten, want ze heeft mijn interesse gewekt. Toch probeer ik om cool te blijven. Uiteindelijk komen we aan op de eerste verdieping van ons huis. Automatisch sla ik rechtsaf naar mijn kamer. Ik gooi de deur open, bekijk eerst even over er niemand ligt te viezerikken op mijn bed en als de kust vrij is, loop ik mijn slaapkamer binnen. Meteen wenk ik Abby dat ze mee mag lopen. Een beetje automatisch doe ik mijn broek uit - totaal vergeten dat Abby misschien wel toekijkt - en trek een droge broek uit de kast.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker



    Een lachje rolde over haar lippen maar die werd gesmoord door mijn zuigzoen die ik behendig in haar nek had geplaatst. Een zachte kreun verliet haar lippen en ik had nu een onschuldige grijns gesierd op mijn gezicht.
    Toen ik over het geld begon trok ze haar wenkbrauwen kort omhoog en haalde vervolgens haar schouders op, ''als je maar niet mijn hele portemonnee hebt leeggeroofd.'' Een lichte glimlach probeerde ik te forceren terwijl ze mijn hand pakte en mij mee naar boven nam. Haar handen plaatste ze op mijn borst en ze begon mij lustiger en ruwer te zoenen dan daarvoor. ''Ik heb trouwens geen flauw idee waar de gastkamer is,'' biechtte ze lachend op waardoor er ook een lachje van mijn kant afkwam.
          Nu pakte zen nogmaals mijn hand vast en trok mij mee een andere kamer in die er nogal vrij standaard uit zag, ze haalde haar schouders op en draaide haarzelf naar mij toe. ''En, waar waren we vorige keer?'' Ik schudde mijn hoofd voordat ik haar op het bed legde en mijn lippen ruw op die van haar drukte terwijl ik mijzelf boven op haar legde. ''Hier?'' Vroeg ik haar twijfelend en grijnsde lichtjes toen ik mijn lippen over haar halfnaakte, natte en kleverige lichaam drukte. Nu trok ik ook mijn shirt uit en gaf haar een snelle en vlugge blik. ''Ik hoop niet dat je dit erg vindt,'' zei ik wijzend richting mijn perfecte - ook al zeg ik het zelf - wasbordje. ''Ik heb te lang gewacht op dit moment,'' sprak ik tegen haar en glimlachte nu zwakjes hopend dat ze zich kon inleven met wat ik zei.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 18:47 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    VANX ROYCE BARNES

    Part of a twin - Badass - 18 - 12th grade - Clothes


    Daar stonden ze dan – de twee beste vriendinnen in de veel te grote badkamer die aangrenzend aan elke kamer ten huize Barnes hoorde. Elk familielid bezat een badkamer die veel te groot voor één persoon was – een bad, inloopdouche, twee wastafels en een veel te grote spiegel. Nou, je hoorde Vanx of Syden niet klagen. Beide meisjes stonden dan ook naast elkaar, kijkend in de spiegel terwijl ze lichtjes wat make-up opbrachten. Syden was vrijdagavond rechtstreeks mee naar huize Barnes gegaan en was van plan om tot zondagavond te blijven.
    “Ik ben klaar.” Met een zucht liet Vanx zich op de rand van het spierwitte bad ploffen waarna ze naar haar beste vriendin keek die duidelijk de laatste hand legde om vervolgens zich om te draaien.
    “Ready to crash a party.” Syden’s korte gegrinnik klonk door de badkamer waarna het tweetal de badkamer uitliep en zo in Vanx haar kamer terecht kwam. Het was een aparte kamer, geen typische meisjeskamer. Zo waren de muren zwart geschilderd, met enkele witte accenten terwijl in het midden van de kamer een houten tweepersoons hemelbed stond, met daarvoor een televisie in de muur verwerkt. Het was geen geheim dat de familie Barnes welgestelde mensen waren – echter was dit iets dat Vanx het liefst verborgen hield en het ook nooit hardop zei.
    “Ry, ben je klaar? Of blijf je daar in je badkamer wonen?” Vanx geamuseerde lach klonk door zijn kamer toen ze zijn kamer zonder toestemming betrad. Leunend tegen de deuropening van de badkamer stond ze naar haar broer te kijken terwijl ze toe zag hoe deze nog een laatste keer een hand door zijn haren haalde.
    “En dan zeggen ze dat vrouwen lang in de badkamer staan.” Verliet luchtig haar mond terwijl ze eventjes achter zich blikte en een grijns schonk aan Syden.
    “Nou, wat denk je ervan? Goed genoeg om weg te gaan?” Een glimlach sierde haar lippen terwijl ze een rondje draaide alsof ze zich showde en met haar handen in haar zijden tot stilstand kwam om vervolgens haar wederhelft triomfantelijk aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 18:51 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "Nah het gebruikelijke, Jess en Benji waren voor maar liefst een uurtje uit elkaar. Er zijn twee nieuwe mensen op school en wat bitchfights in de groep," som ik op en hij zuchtte ietwat geërgerd waardoor ik kort moest lachen. "En oh ja, het perfecte koppeltje is over aka Finn en Jace zijn uit elkaar, volgens de geruchten dan." sloot hij af en ik haalde even mijn wenkbrauw op. ''Zo zo, is de soap na vier jaar eindelijk afgelopen?'' zeg ik en ik open de zak chips die op mijn schoot lag. ''En groep..? Whatsapp? Dan moet je me er wel even ingooien man, ik wil die bitchfights niet missen. Ze zijn vermakelijk.'' zeg ik en ik geef hem even een speelse knipoog voor ik een paar chips uit de zak pak, die vervolgens op het tafeltje voor me komt te liggen.
    Ik zak wat onderuit en neem een slok Jack Daniels, wat gelijk wat in mijn keel brand. ''Is er nog iets te doen vanavond, ergens? Het is zaterdag, er is vast wel een feest van iemand om mijn aanwezigheid weer bekend te maken.. En daarmee dus waarschijnlijk het feest te verpesten.'' zeg ik met een speelse grijns en ik kijk hem weer aan. Tja, niet veel mensen hadden het op de types zoals mij. Zeker niet als ze weten dat je naar de gevangenis bent geweest. Daarmee heb ik het dus over het groepje die zichzelf heeft bestempeld als 'populair'. ''Hoe gaat het met de rest eigenlijk..'' mompel ik daarna en ik steek ondertussen een sigaret op waarna ik het pakje op tafel gooi. Hij weet wie ik bedoelde, we hadden voor het grootste deel dezelfde vriendengroep. Weer kijk ik hem aan en wacht af op een antwoord. Ik moet natuurlijk wel een beetje weten hoe alles er tegenwoordig aan toe gaat hier...


    El Diablo.

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17



    Het was zaterdagavond, wat betekende dat deze avond het feest van Finn was. Beide meisjes stonden dan ook naast elkaar, kijkend in de spiegel terwijl ze lichtjes wat make-up opbrachten. Syden was vrijdagavond rechtstreeks mee naar huize Barnes gegaan en was van plan om tot zondagavond te blijven, omdat ze niet veel zin had in haar opscheppende zus en haar zeurende ouders, als het ze überhaupt zouden kunnen schelen wat ze ging doen vanavond.
    “Ik ben klaar.” Met een zucht liet Vanx zich op de rand van het spierwitte bad ploffen waarna ze naar haar beste vriendin keek die duidelijk de laatste hand legde om vervolgens zich om te draaien. “Ik ook,” zei Syden glimlachend.
    “Ready to crash a party.” Syden’s korte gegrinnik klonk door de badkamer waarna het tweetal de badkamer uitliep en zo in Vanx haar kamer terecht kwam. Het was een aparte kamer, geen typische meisjeskamer. Syden keek even Vanx’s kamer rond, het was geen geheim dat de familie Barnes welgestelde mensen waren. Echter vertelde Vanx dit liever niet in het rond.
    Ze zouden met z’n drieën gaan, maar zoals ze had verwacht was Linc nog altijd bezig met zijn uiterlijk – of kleding – of allebei. Syden liet zich languit op Vanx’ bed vallen en las even door haar WhatsApp heen, sinds een week praatten zij en Finn veel tegen elkaar. Ze begon Finn langzamerhand te mogen.
    Hoewel de dresscode black and white was, had Syden er geen behoefte aan om zich aan die dresscode te houden en ging ze voor een knalblauwe jurk. Sowieso had ze geen leuk jurkje of iets thuis dat onder de dresscode viel en was ze te lui om er een te halen en daarnaast kwam ze toch alleen maar om de party te crashen.
    “En dan zeggen ze dat vrouwen lang in de badkamer staan,” verliet luchtig Vanx’s mond terwijl ze eventjes achter zich blikte en een grijns schonk aan Syden. Syden grijnsde terug. “Vaak wel, maar Linc is gewoon een grote uitzondering,” zei Syden terug.
    Syden zuchtte even, ze raakte ongeduldig. Ze kon ook gewoon natuurlijk vertrekken zonder Vanx en Linc, maar dat zou verschrikkelijk awkward zijn, kwam ze om de party te “verpesten” in plaats van dat ze kwam voor Finn zelf. Nou ja – tot een week geleden zou ze om die reden zijn gegaan. Syden wist nu niet zo heel zeker of ze het feest wilde verpesten.
    Syden had er namelijk niet zeer veel zin in om de net opgebouwde vriendschap met Finn nu alweer te verpesten door zo’n actie uit te halen. “Jezus, slome schildpad. Schiet. Eens. Op,” zei Syden toen. “Je weet hoeveel geduld ik heb, kuch,” vervolgde Syden toen.
    Syden stond toen ook op en liep naar Vanx en Lincoln – of Ryder – toe. “En, hoe zie ik eruit dan?” vroeg Syden grijnzend. Ze zuchtte even en keek Vanx aan. “Als Linc hier niet opschiet, kunnen we hem dan gewoon achterlaten en alvast gaan?” vroeg ze toen grinnikend. “Ik bedoel, het is vast niet dat we niet zullen opvallen, met onze kleurkeuze,” vervolgde Syden toen grinnikend.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    -- Dubbel

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:42 ]


    She's imperfect but she tries

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    Argwanend bestudeerde ik zijn gezicht toen hij me gewoon vierkant uit leek te lachen op het moment dat ik uiteindelijk trots de rollen had omgewisseld. Nee, hij leek me niet uit te lachen, hij lachte me gewoon uit. Ik wist niet goed of ik beschaamd of beledigd moest reageren, dus koos ik maar gewoon voor een combinatie van deze twee. Als kers op de taart wist hij me te vertellen dat ik grappig was, waarbij ik toch het sterke gevoel kreeg dat mijn beledigde gevoel de overhand kreeg.
          "Ik geloof dat ik ervoor kies om dat als een compliment te zien," mompelde ik. "En doe toch maar voorzichtig, vooral om het feit dat ik onder je loop en jouw val dus zou breken." Dat laatste was weer een wat droge poging tot een grap, want het zat nu eenmaal niet in mijn aard om hooghartig of gepikeerd te reageren. Liever paste ik me gewoon aan mensen aan, dat scheelde me een hoop gezeur.
          "Waar ik vandaan kom? Je stelt me wel meteen een vraag, hoor. Voor het Melrose High was ik in Canada, maar ook Alaska, Italië, Rusland, China en Nieuw Zeeland heb ik gezien. Telkens maar voor korte periodes, wel, dus zo'n wereldkind ben ik ook weer niet, want ik kan alleen nog maar Engels." Even dacht ik na, hobby's waren al eveneens niet de aller makkelijkste vraag. De meesten zouden hun sport noemen, maar ik was zo a-sportief als iemand maar kon zijn, dus daar zou ik de quarterback van Melrose High niet mee imponeren.
          "Ik teken," poogde ik dus, "maar erg goed ben ik niet te noemen. Verder lees ik graag, maar dat klinkt vast stom. Ik vind koken ook leuk, ik heb tenminste nog niemand vergiftigd." Bij dat laatste lachte ik even, mijn hoofd schuddend. Het had niet veel gescheeld toen ik die ene keer in plaats van theelepels eetlepels had gelezen voor de sambal. "En ik wil graag sociaal dienstverlener worden, het liefst met jongeren. Huiselijk geweld raakt me altijd behoorlijk, dus ik wil er later zelf graag iets aan kunnen doen. Wat jij dan? Superspeler in een of ander internationaal team?"
          Een beetje perplex luisterde ik naar zijn voorstelronde en onwillekeurig was het nu mijn beurt om wat te lachen. "Je bent er wel erg van overtuigd dat mensen over je praten, niet? Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gedumpt was, of dat je iemand sloeg, of geschorst was. Ik hoop dat je snel weer mee mag spelen, ik was juist van plan om mijn verplichting als leerlinge van Melrose High te vervullen en naar een footballwedstrijd te gaan kijken, maar dan wacht ik wel totdat jij weer meespeelt."
          Nietsvermoedend wandel ik zijn kamer mee binnen, nieuwsgierig om me heen kijkend - om mijn blik te laten rusten op Finns onderbroek, holy. Preuts draaide ik me om, mijn keel schrapend. "Mooie kamer heb je." Mooie deur, that was.


    She's imperfect but she tries

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Nathan schudde zijn hoofd voordat hij me behendig op het bed legde en zijn lippen ruw op die van mij drukte terwijl hij zichzelf boven me plaatste. ''Hier?'' Een zachte grinnik kwam uit mijn mond en voordat ik nog op hem kon reageren, voelde ik zijn lippen op mijn lichaam. Zijn lippen verlieten mijn lichaam en ik keek toe hoe hij zijn shirt uitdeed.
          ''Ik hoop niet dat je dit erg vindt,'' zei hij, doelend op zijn wasbordje. Ik schudde lachend mijn hoofd en keek hem met een grijns aan. ''Je bent ongelofelijk, weet je dat?'' lachte ik. ''Ik heb te lang gewacht op dit moment,'' zei hij en een lichte glimlach verscheen op mijn gezicht. ''Langer dan maandag?'' vroeg ik plagend terwijl ik op mijn lip beet.
          Ik trok Nathan naar me toe en plaatste mijn lippen in zijn nek om daar het bloed omhoog te zuigen. Eenmaal dat gedaan trok ik nog aan het vel met mijn tanden en drukte mijn lippen vol met lust op de zijne. Het zou waarschijnlijk nogal gênant worden als iemand langs zou lopen sinds de deur nog open stond, maar het maakte me niets uit. Ik was de tel kwijtgeraakt van hoeveel glazen ik had gedronken en de alcohol deed zijn werk nu. Ook al zou niemand ons nu zien, het zou toch binnen een mum van tijd verspreiden, net zoals de vorige keer.
          Mijn handen verkenden zijn lichaam terwijl ik hem ruwer begon te zoenen. Op het moment had ik alleen maar even wat aandacht nodig van een jongen en Nathan was de eerste beste persoon. Ik beet zacht op zijn onderlip en grijnsde licht. ''Je weet dat de deur openstaat,'' fluisterde ik zachtjes lachend terwijl ik door zijn haar woelde. ''Trouwens, op wie probeerde je indruk te maken met je outfit?'' vroeg ik met een plagende ondertoon en keek hem licht grijnzend in zijn ogen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade





    "Ik geloof dat ik ervoor kies om dat als een compliment te zien," mompelt Abby als ik zeg dat ze grappig is. Misschien denkt ze dat ik haar uit lach, wat totaal niet zo is. Ik lach haar toe, omdat ze leuk en aandoenlijk is.
          'Dat is het ook,' zeg ik dan vriendelijk. Ik merk aan alles dat Abby het moeilijk vindt om te bedenken wat ze nou moet zeggen. Misschien wil ze een goede indruk maken? Begrijpelijk, want eerste indrukken zijn alles tegenwoordig. Als Abby begint te vertellen over haarzelf luister ik geïnteresseerd. Waarom zou ik het vragen als ik het niet wil weten? Ze is anders dan de meeste meisjes op school. Ze vertelt dat huiselijk geweld haar erg aanspreekt en ik voel een kleine steek door mijn lichaam gaan. In een flits komt mijn vader in mijn gedachten voorbij. Snel knipper ik met mijn ogen en schud lichtjes mijn hoofd om dat beeld weg te krijgen.
          'Ja, ik hoop op een studiebeurs om professioneel footballplayer te worden,' zeg ik plots heel serieus en dat is ook iets waar ik daadwerkelijk serieus over ben.
          Ik trek gauw de broek aan en kijk even over mijn schouders. Ongemakkelijk heeft Abby zich omgedraaid, waardoor ik zachtjes grinnik. Ik rits de gulp dicht en ga dan op zoek naar een shirt om te dragen. Ook deze trek ik aan en dan draai ik me weer naar Abby toe, terwijl ze dat niet kan zien aangezien ze met haar gezicht naar de deur staat gedraaid. Opnieuw grinnik ik.
          'Abby,' zeg ik. 'Ik heb weer kleren aan, je kunt je omdraaien'
          Ik plof neer op mijn bed om sokken en schoenen aan te trekken.
          'Je mag komen zitten als je wil,' zeg ik rustig terwijl ik me volledig focus op mijn schoenen. 'Ik bijt niet'


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Riley Samantha Knox



    "Auwtch!" memmer ik als ik mijn haren borstel. Dat was het nadeel van de haren van een surfer, ze zijn ontembaar zo'n goed uur geleden had ik nog wat golven gepakt aan het strand waardoor mijn haren nat geworden zijn door het zoute water en deze nu mijn bekende beachwaves hadden gecreëerd. Toch had ik net gedouched maar ging het er niet uit. Na nog even de marteling te ondergaan kreeg ik mijn haren eindelijk een beetje in toom en hadden ze nu een lichte golf met zich mee en dat vond ik wel mooi zo daarbij had Finn een zwembad bij hem thuis en kon ik nog altijd een duik pakken waardoor mijn haren toch weel nat worden dus zo heel erg was het ook weer niet. Ondertussen had ik mijn nieuwe zwarte strapless bikini aangetrokken en zette mijn top nog even goed waardoor mijn boezem wat groter leek waardoor ik tevreden mezelf bekeek in de spiegel een beetje sexy kon geen kwaad. Daarbij moest ik nogsteeds een date zien te vinden. Zelf had ik nog een licht rode, matte lipstick aangedaan, water proof en deed een beetje waterproof mascara op mijn wimpers waardoor ze donkerder en langer leken. Tevreden nam ik mijn mobiel erbij en checkte even kort mijn whap om dan te zien dat Charlie al aan mijn deur stond. Bijna was ik al naar buiten gelopen, tot ik besefte dat ik slechts mijn bikini aanhad dus liep ik weer naar boven, hees ik mezelf in een simpel wit kleedje gezien mijn jumpsuit foetsie was en deed ik vlug zwarte stiletto's aan waar ik niet zo goed mee kon lopen ,maar het zag er zo leuk uit dat ik wel pijn ging moeten lijden. Vlug nam ik nog mijn tasje waar ik nog wat lingerie ingestoken had en mijn mobiel in propte en daarna liep ik de trappen af, bijna struikelde ik maar wist me nog vast te klampen aan de leuning. Een zucht verliet mijn lippen. "Komop Riles je bent er bijna." fluisterde ik mezelf nog in en liep dan met wat moeite de laatste rappen af.
    Eens beneden liep ik naar de deur toe en draaide me nog vlug even om. "Tot vanavond!" riep ik naar mijn vader waarna ik de deur opendeed en vrolijk zwaaide naar Charlie en Isaac. De deur deed ik achter me dicht en liep dan naar de volkswagen toe waarna ik instapte. "Heya! wat zien jullie er leuk uit!" kirde ik enthousiast en glimlachte breed.







    Benjamin George O'Donnel



    Met een handdoek om mijn middel liep ik rustig de badkamer uit opweg naar mijn kamer, mijn haren waren nog nat en de vloer was te koud waardoor ik op mijn toppen liep en mijn deur dichtdeed. “Benji!” hoorde ik mijn zusje Ellie roepen en kort rolde ik met mijn ogen. Ze moest maar even wachten want ik ging me eerst omkleden. Ik nam mijn wit hemd uit de kast samen met een zwarte jeans en een verse boxer die ik meteen aandeed gevolgd door de rest. NEt toen ik bezig was met de knoopjes van mijn hemt te knopen ging mijn deur open en keek ik over mijn schouder naar Ellie. “Eerlijk antwoord graag, zie ik er een beetje uit?” vroeg ze me en ik bekeek haar even van kop tot teen. Ze had zich lichtjes opgedaan maar niet te overdreven, haar zwarte topje paste mooi bij het rokje dat ze aanhad of was het een kleedje? "Ziet er leuk uit, hoe ga je trouwens naar het feestje? Rijd je met iemand mee of..." het zou best kunnen dat ze me nog ging vragen of ze mee mocht rijden al had ik daar niet zo'n zin in, maar ze was mijn zusje dus ze mocht wel. Kort fixte ik mijn blonde haren en spoot ik nog wat deo op. "Als je mee wil moet je binnen vijf minuten de auto in." melde ik haar nog en trok vlug nog een paar sokken aan en liep naar beneden, misschien iets te haastig want ik miste een trede waardoor ik mijn enkel oversloeg en van de trap donderde. "Godver..." vloekte ik en krabbelde recht al deed mijn enkel verdomt zeer. Ik hinkte voorzichtig naar de deur en deed mijn baskets aan die gelukkig de pijn wat verzachten. "Ellie!" riep ik en nam nog mijn mobiel die ik dan in mijn broekzak stak. Gezien onze ouders niet thuis waren kon ik lekker kiezen wanneer ik thuis was en wanneer niet. Rustig liep ik naar mijn auto toe een zwarte Ford Focus die ik van pap overgekocht had en stapte alvast in. Rustig wachtte ik af tot Ellie er was en daarna reed ik naar Jess haar huis toe en eens ik daar aankwam stuurde ik Jessica een berichtje dat ik voor haar deur stond. Even kort keek ik naar Ellie die achteraan zat en grijnsde even kort naar haar. "Dus zin in het feestje?" vroeg ik mijn zusje dan maar en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Zolang ze maar geen dingen ging doen met jongens vond ik alles prima.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 21:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit


          Neuriënd loop ik wat heen en weer door mijn huis gezien Benji er nog steeds niet is. Ondertussen app ik wat met mensen in de groep – onder andere met Nathan – terwijl de klok op de achtergrond blijft tikken. Een beetje ongeduldig hup ik van mijn ene been op het andere wanneer Benji er na een kwartier nog niet is en ondertussen begint Jace ook al ongeduldig te worden. Zodanig dat zij en meerdere mensen al voorstellen dat ik gewoon moet gaan zonder hem... Maar dat is gewoon gemeen, en ik mag dan soms misschien een bitch zijn – ook al vind ik zelf dat - dat zelden het geval is – zo'n erge bitch ben ik nou ook weer niet. Met engelen geduld zetel ik dus maar neer op de bank terwijl ik maar sociaal doe in de whatsappgroep – ook al zou ik nu liever sociaal doen in het echt. Kennelijk mis ik ook al wat voorpret want Jace is al aangeschoten en zuchtend loop ik weer naar mijn kamer waar ik alvast mijn witte high heels aan mijn voeten schuif. Met mijn mobiel nog steeds in mijn handen loop ik weer naar beneden en eindelijk laat Benji wat van zich horen: hij is gevallen. Geschrokken sla ik een hand voor mijn mond terwijl ik weer bezorgd begin te ijsberen op mijn naaldhakken – sommige mensen zouden dat pijnlijk kijken, voor mij zijn naaldhakken echter net zo normaal als sneakers geworden. Pas wanneer ik een smsje krijg, kijk ik weer op mijn mobiel, eindelijk hij is er. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond en gauw pak ik nog mijn tasje waar ik mijn bikini in heb gefrommeld en mijn andere spulletjes. Vervolgens kijk ik nog een keer in de spiegel naar het totaal plaatje. Gezien de enige witte bh die ik heb een push-up bh is, ziet mijn boezem er zowaar nog wat groter uit. Door de strakheid - en kortheid ook wel - van het jurkje wordt deze dan ook nogal geacentueerd, net zoals mijn achterste en ik lach even, nogal heel erg sexy als je het mij vraagt, maar dat kan vast wel. Bovendien vindt Benji het waarschijnlijk vast niet zo erg gezien hij dit jurkje een van de mooiste vindt die in mijn kast hangt.
    Gezien mijn ouders – weer – niet thuis zijn hoef ik niemand gedag te zeggen, nou ja misschien mijn zusje maar die zit 24/7 opgesloten op haar kamer weet ik veel wat te doen. Vandaar wandel ik gewoon het huis uit richting de zwarte Ford Focus die voor het huis staat te wachten. Met een brede glimlach stap ik elegant in aan de bijrijderskant en onmiddellijk gaat mijn blik even verlekkerd over Benji heen.
    "Hey hey," glimlach ik voordat ik een kus op zijn lippen druk – inmiddels heb ik geen last meer van zowel mijn lippen als mijn neus, tot mijn en volgens mij ook zeker Benji's opluchting. Vervolgens draai ik me half om richting Ellie die op de achterbank zit.
    "Hey Ellie," begroet ik haar vriendelijk waarna ik de autogordel om doe – safety first. Daarna buig ik me weer wat naar Benji toe.
    "Je ziet er geweldig uit," fluister ik in zijn oor, zodat Ellie het niet kan horen, voordat ik me weer terugtrek en hem een knipoog schenk. Het is waar, hij heeft zoals beloofd zijn witte blouse aangetrokken die hem zo ongelofelijk perfect staat, je zou bijna kunnen zeggen dat ik begin te watertanden bij mijn aanzicht.
    "So, are you ready to party?" zeg ik dan enthousiast in het algemeen en kijk hun allebei even aan.

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Chris trekt even zijn wenkbrauw op waardoor ik even zucht.
    ''Zo zo, is de soap na vier jaar eindelijk afgelopen?''
    "Ja ik weet het, niet dat ik het erg vind, misschien worden hun ego's dan wat kleiner," mompel ik terwijl ik nog wat uit mijn glas drink, zodanig dat hij weer leeg is. "Hoewel ik daar een hard hoofd in heb."
    ''En groep..? Whatsapp? Dan moet je me er wel even ingooien man, ik wil die bitchfights niet missen. Ze zijn vermakelijk.'' vraagt hij dan voordat hij wat chips pakt en de zak vervolgens op de tafel gooit. Voor een kort moment buk ik naar voren om mijn glas weg te zetten en ook wat chips voor mezelf te pakken.
    "Zal ik gelijk even doen, en inderdaad, menige dramafilm of serie kan aan die groep tippen," zeg ik met een korte grinnik terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak vis en Chris aan de groep toevoeg. Onmiddellijk barst de bom weer los; Charlie, Syd, Jess en nog wat andere zijn zoals altijd wel chill; Nathan en Jace daarentegen – hoe verassend – gaan weer zeuren.
    "Daar heb je het al," lach ik sarcastisch en nogal vreugdeloos voordat ik Chris' voorbeeld neem en ook wat onderuit zak.
    ''Is er nog iets te doen vanavond, ergens? Het is zaterdag, er is vast wel een feest van iemand om mijn aanwezigheid weer bekend te maken.. En daarmee dus waarschijnlijk het feest te verpesten.'' vraagt hij dan waardoor ik iets vaag mompel wat moet lijken op een "Ja". Toch besef ik dat mijn antwoord wel een beetje heel vaag is dus schraap ik even mijn keel.
    "Uh ja, bij Finn, about that, Syd, ik en de rest enzo gaan dat feest even laten crashen, guess you want to join?" bij dat laatste moet ik even stom grijnzen en ik kijk hem afwachtend aan.
    ''Hoe gaat het met de rest eigenlijk..'' ik haal mijn schouders op en kauw wat op de binnenkant van mijn wang.
    "Muah z'n gangetje, niet echt iets bijzonders of iets," antwoord ik dan. Precies op dat moment vraagt Syd waar we blijven, nou ja, niet exact met die woorden maar het komt er op neer. "Syd begint al ongeduldig te worden, dus laten we gaan, deze kunnen we vast wel meenemen." dat gezegd hebbende sta ik op, pak de fles van de tafel af en kijk Chris aan.
    "Rijd jij of ik?"

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 23:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Elley Indigo O’Donnel

    The innocent - 16 - Year 11




    Benji keek even over zijn schouder heen om te zien hoe Ellie eruitzag. "Ziet er leuk uit, hoe ga je trouwens naar het feestje? Rijd je met iemand mee of?" vroeg hij toen. “Met jou mee rijden?” zei Ellie toen met een onschuldige glimlach.
    Kort fixte Benji zijn blonde haren en spoot hij nog wat deo op. "Als je mee wil moet je binnen vijf minuten de auto in,” meldde Benji nog, terwijl Ellie al naar beneden gelopen was. Na enkele minuten hoorde Ellie duidelijk iemand van de trap vallen – Benji.
    "Ellie!" riep Benji naar een aantal minuten en Ellie liep naar de voordeur toe. Gezien hun ouders niet thuis waren konden ze lekker kiezen wanneer ze thuis kwamen. Ellie rende nog snel naar boven en greep ook haar mobiel mee, sinds er waarschijnlijk toch wel weer drama ging plaats vinden op dat feest. De mensen die daar aanwezig waren zaten niet voor niets op Drama High.
    Niet veel later verliet ook Ellie het huis en deed ze de deur op slot, waarna ze de auto van haar broer instapte. Daarna reed Benji naar Jess haar huis toe.. Even kort keek Benji naar Ellie die achteraan zat en grijnsde even kort naar haar. "Dus zin in het feestje?" vroeg hij aan Ellie en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. “Op zich, ik vermoed niet echt dat veel mensen me gaan kennen though, op Riley na, maar dat is okay. Heb jij er zin in?” zei Ellie toen.
    Ellie keek toe hoe Jess met een brede glimlach. elegant aan de bijrijderskant instapte en haar blik onmiddellijk over Benji heen liet gaan.
    "Hey hey," glimlachte Jess voordat ze een kus op Benji’s lippen drukte. Vervolgens draaide ze zich half om richting Ellie die op de achterbank zat.
    "Hey Ellie," begroette ze haar vriendelijk waarna ze de autogordel om deed. “Heya,” begroette Ellie haar terug met een glimlach. Daarna boog Jess zich wat naar Benji toe. Ellie zuchtte even, het was duidelijk dat het knipperlicht nu op rood stond – of op groen, Ellie wist niet precies welke kleur waar voor stond.
    "So, are you ready to party?" vroeg Jess toen enthousiast aan beide overige personen in de auto. “I guess so, jij? Het zal vast wel een goed feest zijn, niet?” antwoordde Ellie toen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 21:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social butterfly • 12th grade • 17


          Nadat ik me eindelijk in mijn outfit gehezen had, die uit een donkerrode strapless bikini – die natuurlijk onder mijn jurk zat –, een witte strakke jurk met open rug en zwarte pumps bestond. Mijn haren had ik naar één zijde gedaan en tot slot had ik enkel wat eyeliner, mascara en rode lippenstift op gedaan. Ik bekeek even de berichten op mijn mobiel en het verwonderde me nog steeds dat ik met Luke oftwel Lucas Hughes, chatte.
    Ik spoot nog snel parfum op, en wandelde toen naar beneden om nog een pakketje te pakken - die ik van mijn oom nog snel bezorgen moest. Waarschijnlijk was Ira al op het feest. Waarschijnlijk waren er al heel veel mensen op het feest, echter was ik in zoiets altijd diegene die laat kwam - dus ditmaal ook.
          "Ik ben weg," schreeuwde ik dan luidkeels door het grote huis, gezien mijn oom het liever had dat ik meldde waarheen ik ging - ook al was ik al 17.
          Uiteindelijk liep ik toch maar naar het feest, gezien alcohol niet ongebruikt zou blijven en de auto's van m'n oom en stieftante beter heel zouden kunnen blijven. Bovendien woonde diegene waar ik het pakketje moest afleveren in de buurt van Finn.
          Nadat ik nog na een kort praatje het pakket afgeleverd had, liep ik door naar Finn's huis wat niet te missen viel. Ik kwam ook net aan bij de toegangsdeur en er waren al meer mensen dan hij waarschijnlijk uitgenodigd had. Ik keek dan ook niet al te verwonderd op toen ik een vol glas met een paarse inhoud in mijn hand gedrukt kreeg.
          Zonder na te denken sloeg ik het drankje achterover, wat een brandend gevoel in mijn keel achterliet. Ik wurmde me tussen de menigte door en keek uiteindelijk om me heen of er al bekenden van mij waren.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 22:18 ]


    I just caught the wave in your eyes