• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Names :
    Soulfinder ~ Gabrielle/Gaby
    Anatomy ~ Megan
    Allirian ~ Amber
    Xemerius ~ Anaïs
    Painkiller ~ Qing
    Zo ziet hun huis eruit :


    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :



    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 9:02 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Patriots schreef:
    (...)

    Brains for me!


    Yes, ok. :3

    Megan de boss, Mirte de brains, ik de psychopathische grapjas. Wie nog? ;p

    -- Blue is af, trouwens.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Patriots schreef:
    (...)

    Brains for me!

    Wel leuk als er twee karakters zijn met brains. Kunnen nooit te veel van zijn :Y)



    Mijn naam is btw Loïs ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Painkiller schreef:
    (...)

    Yes, ok. :3

    Megan de boss, Mirte de brains, ik de psychopathische grapjas. Wie nog? ;p

    -- Blue is af, trouwens.


    Ik heb de arrogante flirt haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb de arrogante flirt haha


    Awesome!

    Twee brains is sowieso ruzie, haha. We hebben nog een newbie/klungel nodig ;p en douce.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Awesome!

    Twee brains is sowieso ruzie, haha. We hebben nog een newbie/klungel nodig ;p en douce.


    Ik heb zo hard getwijfeld om de newbie te maken, stiekem twijfel ik nog steeds haha. Ik denk dat ik daar meer plezier mee ga beleven, maar mijn FC van nu is zo leuk en die past daar niet bij haha. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb zo hard getwijfeld om de newbie te maken, stiekem twijfel ik nog steeds haha. Ik denk dat ik daar meer plezier mee ga beleven, maar mijn FC van nu is zo leuk en die past daar niet bij haha. c:


    Arrogant is zooooo leuk, rrawr xd Waarschijnlijk gaat Zeke hem pesten om zijn arrogantie en zooo haha, be prepared. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Arrogant is zooooo leuk, rrawr xd Waarschijnlijk gaat Zeke hem pesten om zijn arrogantie en zooo haha, be prepared. :Y)


    Haha, Mitch vindt zichzelf toch te pretty en awesome om zich er iets van aan te trekken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Haha, Mitch vindt zichzelf toch te pretty en awesome om zich er iets van aan te trekken. :Y)


    Hehe, dit wordt leuk! ^-^ Snel even mijn badboy afwerken ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens mij heb ik nooit ofte nimmer zo'n korte rol geschreven. Maar ik ben er eigenlijk best wel trots op.


    Patriots schreef:
    Volgens mij heb ik nooit ofte nimmer zo'n korte rol geschreven. Maar ik ben er eigenlijk best wel trots op.


    Eén regel rollen van jou zijn beter dan menig boekwerken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn pc is overleden en het gaat minstens een week duren voordat mijn nieuwe klaar is voor gebruik. Ik weet niet wanneer deze rpg begint, maar als het al binnen een week start kan wordt het iets lastiger om te reageren.. Er is een mogelijkheid dat ik door de weeks de computer kan gebruiken van mijn ouders.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 14:24 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Waarschijnlijk is het beter als ik mij uitschrijf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Waarschijnlijk is het beter als ik mij uitschrijf.


    Niet doen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Backbiter schreef:
    Waarschijnlijk is het beter als ik mij uitschrijf.


    Why? : [


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Serenata schreef:
    Mijn pc is overleden en het gaat minstens een week duren voordat mijn nieuwe klaar is voor gebruik. Ik weet niet wanneer deze rpg begint, maar als het al binnen een week start kan ik moeilijk meedoen. Er is een mogelijkheid dat ik door de weeks de computer kan gebruiken van mijn ouders.,


    Ik wou hem eigenlijk wel snel beginnen maar als het echt niet lukt wil Ik wel nog een tijdje wacht en hoor.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring