• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Names :
    Soulfinder ~ Gabrielle/Gaby
    Anatomy ~ Megan
    Allirian ~ Amber
    Xemerius ~ Anaïs
    Painkiller ~ Qing
    Zo ziet hun huis eruit :


    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :



    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 9:02 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Backbiter schreef:
    Waarschijnlijk is het beter als ik mij uitschrijf.


    Waarom ? ):


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Waarom ? ):


    Ivm een uit de hand gelopen discussie met o.a. een van de deelnemers van dit rpg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Allirian schreef:
    (...)

    Ik wou hem eigenlijk wel snel beginnen maar als het echt niet lukt wil Ik wel nog een tijdje wacht en hoor.
    Ik kan door de weeks (behalve woensdag) de computer van mijn ouders gebruiken, dus ik kan sommige dagen wel reageren. Dus als je snel mogelijk wilt beginnen kan dat wel


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)Ik kan door de weeks (behalve woensdag) de computer van mijn ouders gebruiken, dus ik kan sommige dagen wel reageren. Dus als je snel mogelijk wilt beginnen kan dat wel


    Oké, leuk (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ivm een uit de hand gelopen discussie met o.a. een van de deelnemers van dit rpg.


    Ow... :/ Spijtig.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ivm een uit de hand gelopen discussie met o.a. een van de deelnemers van dit rpg.


    Dit ben ik, ja. En doe het niet, de discussie is niet uit de hand gelopen. Hij is nog niet eens besproken.
    — Geloof me, doe het niet. Ik had ooit eens ruzie met Mirte en had met haar een RPG en twijfelde ook om me uit te schrijven, uiteindelijk kwam het goed en liep de RPG dood, but that's not the point.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ivm een uit de hand gelopen discussie met o.a. een van de deelnemers van dit rpg.


    Begrijpelijk.. Maar toch heel jammer, ik weet zeker dat die discussie wel opgelost kan worden! Toch ook zonde om daardoor niet meer aan bepaalde dingen mee te doen.

    Maar goed, het is natuurlijk jouw keuze! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Painkiller schreef:
    (...)

    Dit ben ik, ja. En doe het niet, de discussie is niet uit de hand gelopen. Hij is nog niet eens besproken.
    — Geloof me, doe het niet. Ik had ooit eens ruzie met Mirte en had met haar een RPG en twijfelde ook om me uit te schrijven, uiteindelijk kwam het goed en liep de RPG dood, but that's not the point.


    Stiekem haat ik je nog steeds.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 19:06 ]


    Patriots schreef:
    (...)

    Stiekem haat ik je nog steeds.



    Waarom zijn we dan een ORPG gestart. (cat)

    Haha bij ons was het radio silence na die avond :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Dit ben ik, ja. En doe het niet, de discussie is niet uit de hand gelopen. Hij is nog niet eens besproken.
    — Geloof me, doe het niet. Ik had ooit eens ruzie met Mirte en had met haar een RPG en twijfelde ook om me uit te schrijven, uiteindelijk kwam het goed en liep de RPG dood, but that's not the point.


    Naja, sommigen zijn behoorlijk pissig, dus dat geeft voor mij nogal een slecht beeld, hehe.
    Naja, ik weet niet of ik dan toch nog mee zal doen.. Ik laat dat denk ik maar een beetje aan jullie, wat jullie het verstandigste lijkt. Tis vrij lastig objectief naar een zaak te kijken waar je zelf bij betrokken bent.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Naja, sommigen zijn behoorlijk pissig, dus dat geeft voor mij nogal een slecht beeld, hehe.
    Naja, ik weet niet of ik dan toch nog mee zal doen.. Ik laat dat denk ik maar een beetje aan jullie, wat jullie het verstandigste lijkt. Tis vrij lastig objectief naar een zaak te kijken waar je zelf bij betrokken bent.


    Gewoon mee doen! ^^


    Backbiter schreef:
    (...)

    Naja, sommigen zijn behoorlijk pissig, dus dat geeft voor mij nogal een slecht beeld, hehe.
    Naja, ik weet niet of ik dan toch nog mee zal doen.. Ik laat dat denk ik maar een beetje aan jullie, wat jullie het verstandigste lijkt. Tis vrij lastig objectief naar een zaak te kijken waar je zelf bij betrokken bent.


    Ik weet natuurlijk niet wie die sommigen zijn - maar als jij mee wilt doen, moet je dat vooral doen hoor! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb een oude laptop kunnen lenen van een vriendin, dus als de RPG deze week begint kan ik gewoon normaal meedoen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik heb een oude laptop kunnen lenen van een vriendin, dus als de RPG deze week begint kan ik gewoon normaal meedoen ^^



    Jeeej ^^ ! Wanneer willen jullie het speeltopic dan openen ? Ik wou hem eigenlijk wel al vandaag open maar ik weet nog niet of Backbiter haar meisjesrol behoudt of niet.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 17:29 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Backbiter schreef:
    (...)

    Naja, sommigen zijn behoorlijk pissig, dus dat geeft voor mij nogal een slecht beeld, hehe.
    Naja, ik weet niet of ik dan toch nog mee zal doen.. Ik laat dat denk ik maar een beetje aan jullie, wat jullie het verstandigste lijkt. Tis vrij lastig objectief naar een zaak te kijken waar je zelf bij betrokken bent.


    Sommigen? ö Nog iemand van deze RPG buiten ik?
    — Het gaat prima. Ik kan het gescheiden houden, op dit moment zit mijn 'woede' niet bij jou, helemaal niet. Alleen even... Wist ik niet hoe te reageren. Anyway, ik zou het leuk vinden als je gewoon meedoet. Ons gesprekje in een wvw topic (dunno welke) wqs toch gezellig?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys