• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Names :
    Soulfinder ~ Gabrielle/Gaby
    Anatomy ~ Megan
    Allirian ~ Amber
    Xemerius ~ Anaïs
    Painkiller ~ Qing
    Zo ziet hun huis eruit :


    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :



    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 9:02 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)


    Jeeej ^^ ! Wanneer willen jullie het speeltopic dan openen ? Ik wou hem eigenlijk wel al vandaag open maar ik weet nog niet of Backbiter haar meisjesrol behoudt of niet.


    Vandaag zou leuk zijn, ja! ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Painkiller schreef:
    (...)

    Sommigen? ö Nog iemand van deze RPG buiten ik?
    — Het gaat prima. Ik kan het gescheiden houden, op dit moment zit mijn 'woede' niet bij jou, helemaal niet. Alleen even... Wist ik niet hoe te reageren. Anyway, ik zou het leuk vinden als je gewoon meedoet. Ons gesprekje in een wvw topic (dunno welke) wqs toch gezellig?


    Neee x) Maar ga geen namen noemen, ik wil het niet erger maken :/
    Ja okay, alleen wist ik toen nog niet hoe je het zou opvatten x)
    En ja, ons gesprekje was gezellig :3 Dus opzich wil ik dan wel meedoen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Neee x) Maar ga geen namen noemen, ik wil het niet erger maken :/
    Ja okay, alleen wist ik toen nog niet hoe je het zou opvatten x)
    En ja, ons gesprekje was gezellig :3 Dus opzich wil ik dan wel meedoen..


    Doe maar, ik wil je graag ook nog iets zeggen en vragen xd maar dat doe ik wel in pb, anders gaan we te zwaar off-topic.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Doe maar, ik wil je graag ook nog iets zeggen en vragen xd maar dat doe ik wel in pb, anders gaan we te zwaar off-topic.


    Is goed :3

    Maar okay, ik doe dus wel mee met een meid als dit nog kan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Is goed :3

    Maar okay, ik doe dus wel mee met een meid als dit nog kan c:



    Natuurlijk kan dit nog ^^ Leuk dat je nog meedoet ! Kan je dan echt zo snel mogelijk je rol maken want ik wil graag snel het speeltopic openen (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)


    Natuurlijk kan dit nog ^^ Leuk dat je nog meedoet ! Kan je dan echt zo snel mogelijk je rol maken want ik wil graag snel het speeltopic openen (:.


    Ehmm.. Ik kan vandaag wel een beginnetje maken, maar ik ben wel redelijk moe, dus weet niet hoever ik kom. Anders wordt et dus maandagmiddag :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ehmm.. Ik kan vandaag wel een beginnetje maken, maar ik ben wel redelijk moe, dus weet niet hoever ik kom. Anders wordt et dus maandagmiddag :3


    Oké leuk.

    Dan open ik morgenavond het speeltopic ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Bwuh mn ma zit naast me. Tis zoo awkward san een rol in elkaar te zetten x) Dus ik ben nu gwn maar aan et invullen ipv plaatjes zoeken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 17:53 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Het is okay als Elise er een paar maanden zit? Gezien haar leeftijd..

    Is het trouwens ook toegestaan voor mij om vanavond (mits ik de energie heb) al te posten? Ik ben sowieso van plan verder te gaan met de rol.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 18:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is een feest in hun eigen Villa, right? Of ergens anders.

    Ik ga zo als ik thuis kom een post schrijven! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb een nieuwe computer :'D (sneller dan verwacht). Ik reageer vanavond of morgen wel in het speeltopic.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik laat Blue nog wel even slapen x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Anatomy schreef:
    Het is een feest in hun eigen Villa, right? Of ergens anders.

    Ik ga zo als ik thuis kom een post schrijven! (:


    Jep, in hun eigen villa c:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb em af. Ist nu okay om te posten of?..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."