• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zo ironisch :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat krijg ik als dank voor een week belachelijk weinig eten, enkel gezonde shit klaarmaken en honger hebben? Ik ben een halve kilo bijgekomen. Wat een grap. :')

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 12:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is moeilijk. o.o Need help.


    Ik wil een tuin vol egels

    Bitch please.


    26 - 02 - '16

    Straks voor het eerst 2.5 uur rijden. Ben benieuwd of me dat gaat lukken. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je doet gewoon zo vreselijk irritant dat ik er irritant van word en dan word jij er weer irritant van en dan zitten we in de visueuze cirkel en ugh. Stop it.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je bent een achterbakse bitch en je denkt ook nog dat iedereen je mag. Newsflash: dat is niet zo.


    26 - 02 - '16

    Of je vraagt eerst of we zin hebben in eten voordat je alles klaarmaakt. Een uur geleden heb ik al eten gehad en heb geen zin nu.

    Dit heeft veel te lang geduurd... In een jaar ga ik van maat 48/50 terug knokken naar minimaal een maat 42/44. This is not who i want to be.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik ben duidelijk de enige van ons twee die moeite doet om elkaar nog af en toe eens te zien ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo stil...


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Waarom zijn alle leuke userames altijd bezet door inactieve mensen?

    Ik heb nog niet eens een dag mijn nieuwe schetsboek en heb nu al paginas vol assclass chars. Hoe bedoel je ik ben fan? :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pff, ik dacht dat mam thuis was met eten. Geen mam, geen eten, niet eens haar auto. What gives, ears? Mij vals hoop geven? (cat)


    -

    what the heck did i just read


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future