• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo vaak het gevoel dat anderen van alles van me verwachten en snel vooroordelen over mij hebben. Maar klopt dat of is het gewoon een leugen die mij mn hele leven al achtervolgt?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    Ik heb zo vaak het gevoel dat anderen van alles van me verwachten en snel vooroordelen over mij hebben. Maar klopt dat of is het gewoon een leugen die mij mn hele leven al achtervolgt?

    Dat gevoel heb ik ook vaak, dat hebben wel meerdere mensen. Het is natuurlijk wel jammer dat er zo wordt gedacht, maar anderzijds: misschien ben je door nare ervaringen zo dingen in gaan zien. Kan je er met iemand over praten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat gevoel heb ik ook vaak, dat hebben wel meerdere mensen. Het is natuurlijk wel jammer dat er zo wordt gedacht, maar anderzijds: misschien ben je door nare ervaringen zo dingen in gaan zien. Kan je er met iemand over praten?


    Over die nare ervaringen zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.
    Praten is voor mij geen probleem. Ik vertel makkelijk aan mensen waar ik mee zit. Ik ben een open boek. Alleen heb ik niet altijd het gevoel dat anderen mij begrijpen. Maar misschien laat ik mij te veel leiden door mn gevoel..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    (...)
    Over die nare ervaringen zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.
    Praten is voor mij geen probleem. Ik vertel makkelijk aan mensen waar ik mee zit. Ik ben een open boek. Alleen heb ik niet altijd het gevoel dat anderen mij begrijpen. Maar misschien laat ik mij te veel leiden door mn gevoel..

    Dat is absoluut niet vreemd, hoor. Dan mag ik wel geen open boek zijn, begrijp ik wel dat het fijn zou zijn als je het gevoel zou hebben dat iemand je begrijpt. Of dat het althans serieus wordt genomen. Wellicht begrijpt diegene het daadwerkelijk niet, maar dat hoeft niet te betekenen dat je vreemd o.i.d. bent. (:
    Veel mensen ervaren hetzelfde, ook al zou je misschien denken van niet. Mocht je erover willen praten met iemand, mijn PB / GB staat voor je open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is absoluut niet vreemd, hoor. Dan mag ik wel geen open boek zijn, begrijp ik wel dat het fijn zou zijn als je het gevoel zou hebben dat iemand je begrijpt. Of dat het althans serieus wordt genomen. Wellicht begrijpt diegene het daadwerkelijk niet, maar dat hoeft niet te betekenen dat je vreemd o.i.d. bent. (:
    Veel mensen ervaren hetzelfde, ook al zou je misschien denken van niet. Mocht je erover willen praten met iemand, mijn PB / GB staat voor je open.


    Ja precies. Gewoon iemand die even begripvol luistert, zonder met alle standaard dingen aan te komen zetten zoals: niet zo veel piekeren, denk aan de leuke dingen, zoek afleiding. Dat is opzich prima en dat weet ik best, maar iemand die je serieus neemt en gewoon luistert is ook wel fijn.
    Dankje wel voor je goede raad en als ik wil praten dan weet ik je te vinden! :)


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Fuuuck fucking kutzooi alles is fucking kut jezus christus wat is dit.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Fuuuck fucking kutzooi alles is fucking kut jezus christus wat is dit.


    Aaah Sarah toch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Never run back to what broke you."
    .. That's what I always told myself. Guess what I'm doing this Friday? Running back.
    And this time, it's my own choice - so if this goes wrong, I'll have to blame myself for it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn slaapproblemen lopen uit de hand


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ga je met je slaapdronken hoofd even je handen wassen, begint er in een keer een muis als een malle door de gootsteen te rennen. Die had ik dus even gemist... Kutbeest.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Die Glimmer app is zo veel fijner dan die schelle wekker. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor mijn gevoel is t maandag, lol. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk niet dat je er klaar voor bent. Ik herken je niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rainy days and black umbrellas
    Who's gonna save you now
    can you cheat from underground

    My condolences, I'll shed a tear with your family
    I'll open a bottle up, pour a little bit out in your memory
    I'll be at the wake dressed in all black
    I'll call out your name but you won't call back
    I'll hand a flower to your mother when I say goodbye
    Cause baby you're dead to me


    i put the fun in funeral

    Lekker hoor vakantie in Nederland -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.