• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Furiosa schreef:
    (...)
    Inderdaaad. Waar is iedereen, het is vakantie.


    zoooo stil


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom moet jij altijd zo opscheppen... nergens voor nodig.

    Ik heb echt zo geen zin om op de markt te moeten staan. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo vroeg ;(


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik ben zo moe. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het gevoel dat het tevroeg voor smut is maar... Ik heb geen argument. Ugh.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Huh, er zijn echt nog maar 8 mods over. Waar is iedereen heen?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Huh, er zijn echt nog maar 8 mods over. Waar is iedereen heen?


    Hoeveel waren er eerst dan?


    OTOFT: I don't mind waiting. Maar nu mijn accordeon met mn ouders mee is, heb ik toch niet echt een idee wat te doen. Ik kijk al de allerlaatste aflevering van SaB...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Hoeveel waren er eerst dan?


    OTOFT: I don't mind waiting. Maar nu mijn accordeon met mn ouders mee is, heb ik toch niet echt een idee wat te doen. Ik kijk al de allerlaatste aflevering van SaB...


    Idk, maar een jaar geleden waren er 11 nieuwe bij gekomen.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Idk, maar een jaar geleden waren er 11 nieuwe bij gekomen.


    Volgens mij waren er inderdaad een paar weggegaan een tijd geleden al, niet pas onlangs. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Volgens mij waren er inderdaad een paar weggegaan een tijd geleden al, niet pas onlangs. (:


    Jawel, want er zijn er minder dan 2 maanden geleden. ;o Dat vind ik toch erg recentelijk. Geen idee waarom ze weg zijn, ik heb geen topics gezien.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Jawel, want er zijn er minder dan 2 maanden geleden. ;o Dat vind ik toch erg recentelijk. Geen idee waarom ze weg zijn, ik heb geen topics gezien.



    Echt? Dr is dr nog eentje twee maanden geleden weg gegaan? Hmm, I had no idea. o.O
    Mjah, ze zijn ons niet echt per se een uitleg verschuldigd, of wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)


    Echt? Dr is dr nog eentje twee maanden geleden weg gegaan? Hmm, I had no idea. o.O
    Mjah, ze zijn ons niet echt per se een uitleg verschuldigd, of wel?


    Wat is dat nou weer voor reactie? Ik verbaasde me er enkel over dat er nog zo weinig over zijn.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 11:11 ]


    Your make-up is terrible

    Boos worden mag, accepteer dat gewoon. Niet iedereen is zoals jij bent, anders zal er nooit echte vriendschap zijn op deze wereld. En mij omkopen werkt echt niet, dan geef je me nog meer redenen om boos te worden op jouw


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat is dat nou weer voor reactie? Ik verbaasde me er enkel over dat er nog zo weinig over zijn.


    whoa, sorry! Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend! D: Hoewel ik -nu ik het teruglees- wel snap dat het zo overkwam op je. Sorry! :x :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •