• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...




    tiptoe through the tulips...

    Misschien moet je dat vragen aan je psycholoog? Ik las namelijk net in een ander topic dat je er naar een toe gaat. Ik weet zelf niet in welke mate je hem "leuk" vind dus het is moeilijk om daarover te oordelen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pecadores schreef:
    Misschien moet je dat vragen aan je psycholoog? Ik las namelijk net in een ander topic dat je er naar een toe gaat. Ik weet zelf niet in welke mate je hem "leuk" vind dus het is moeilijk om daarover te oordelen.

    Ik wil het niet aan haar vragen, want ik haat testen en ik wil niet weer getest worden op van alles en nog wat, leuk bedoel ik mee echt leuk you know


    tiptoe through the tulips...

    Vind je zijn uiterlijk leuk, of ook zijn ideeën en houding? Dat is namelijk nogal een verschil.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Vind je zijn uiterlijk leuk, of ook zijn ideeën en houding? Dat is namelijk nogal een verschil.

    Dat wilde ik dus ook al vragen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chandler schreef:
    Vind je zijn uiterlijk leuk, of ook zijn ideeën en houding? Dat is namelijk nogal een verschil.

    Allebij


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Allebij


    Dit lijkt me toch echt een onderwerp om mee naar je psycholoog mee te gaan. Dat hoeft ook niet persé te resulteren in testen. Je kan duidelijk aangeven dat je er alleen over wil praten.


    The truth is out there.

    no offence, but I find this a bit weird.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:18 ]

    Scully schreef:
    (...)

    Dit lijkt me toch echt een onderwerp om mee naar je psycholoog mee te gaan. Dat hoeft ook niet persé te resulteren in testen. Je kan duidelijk aangeven dat je er alleen over wil praten.

    Idk weet je, ik ben gewoon bang dat mijn ouders gaan denken dat ik gek ben


    tiptoe through the tulips...

    Waarom vind je zijn ideeën leuk?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Idk weet je, ik ben gewoon bang dat mijn ouders gaan denken dat ik gek ben


    Een psycholoog heeft confidentiality aan jou, ook daar mag je hem/haar op wijzen. Je bent nog wel minderjarig, maar volgens mij mag de psycholoog dan nog steeds niet jouw ouders inlichten tenzij het levensbedreigende informatie is. But im not sure.


    The truth is out there.

    Canoodle schreef:
    Waarom vind je zijn ideeën leuk?

    Ik vind het gewoon cool


    tiptoe through the tulips...

    Scully schreef:
    (...)

    Een psycholoog heeft confidentiality aan jou, ook daar mag je hem/haar op wijzen. Je bent nog wel minderjarig, maar volgens mij mag de psycholoog dan nog steeds niet jouw ouders inlichten tenzij het levensbedreigende informatie is. But im not sure.

    Ik vertel welles dingen aan haar en dan zeg ik erbij dat het niet aan mijn ouders mag worden verteld, en dan doet ze het toch


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik vertel welles dingen aan haar en dan zeg ik erbij dat het niet aan mijn ouders mag worden verteld, en dan doet ze het toch


    Ik heb het net even opgezocht maar niks wijst erop dat ze dat zonder je toestemming kan doen, maar zoals ik al zei een psycholoog mag in uitzonderingssituaties haar geheimhoudingsplicht verbreken. Dit doen ze dan ook alleen als zij daar genoeg reden voor zien. Misschien iets om haar naar te vragen?


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Ik heb het net even opgezocht maar niks wijst erop dat ze dat zonder je toestemming kan doen, maar zoals ik al zei een psycholoog mag in uitzonderingssituaties haar geheimhoudingsplicht verbreken. Dit doen ze dan ook alleen als zij daar genoeg reden voor zien. Misschien iets om haar naar te vragen?

    Zal ik wel doen


    tiptoe through the tulips...