• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Ik deed er gewoon niks mee, het maakte me niks uit, ik keek vooruit.
    Maargoed, als jij me nu cru vind, dan mag je dat vinden van mij.

    Ik probeerde dat meisje moed in te praten, want ik kan me heel goed voorstellen dat je klote is.


    Moed inpraten door te zeggen 'je klinkt een beetje aanstellerig'. Rare manier van moed inpraten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Pff. Nou ik kan me anders goed voorstellen dat het klote is om nog zolang rotopmerkingen te moeten horen hoor. Ik vind het nogal cru dat het opeens aanstellerig is omdat jij die periode al voorbij bent, want ik durf te wedden dat jij jezelf destijds ook geen aansteller vond.

    @PsychoElz, verander je niet af en toe van klas? Volgens mij ben ik op de Middelbare vier keer van klas gewisseld ofzo. Misschien biedt dat hoop?

    Ze zitten helaas ook in andere klassen, en ook hogere


    tiptoe through the tulips...

    Chandler schreef:
    (...)

    Moed inpraten door te zeggen 'je klinkt een beetje aanstellerig'. Rare manier van moed inpraten.


    Waarschijnlijk heb je mijn andere posts niet gelezen, jammer
    Ja oke, ik had het misschien niet zo moeten zeggen, sorry dan.

    We gaan wel erg off-topic.

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ze zitten helaas ook in andere klassen, en ook hogere

    Gelukkig duurt de school periode niet je hele leven. Blijf daar aan denken, zodra jij je diploma hebt ben je van die mensen af.

    En de meeste mensen worden veel volwassener naarmate je ouder wordt. Ik ben gedurende de eerste jaren ook hard gepest geweest, maar de laatste twee, drie jaar is dat gestopt.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    En de meeste mensen worden veel volwassener naarmate je ouder wordt. Ik ben gedurende de eerste jaren ook hard gepest geweest, maar de laatste twee, drie jaar is dat gestopt.


    Bij mij was dat ook gewoon vreselijk.
    Mijn eerste dagen als ik op mijn werk ging werken
    werd ik daar ook gepest. Wat deed ik dan?
    Het gaan vertellen tegen een vertrouwenspersoon en het negeren.
    Ik heb ook nog steeds een moeilijk leven maar probeer er het beste van te maken.
    Moet jij ook maar eens proberen he.

    En we zijn inderdaad echt offtopic aan het gaan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Liopleurodon schreef:
    En de meeste mensen worden veel volwassener naarmate je ouder wordt. Ik ben gedurende de eerste jaren ook hard gepest geweest, maar de laatste twee, drie jaar is dat gestopt.

    Hopelijk bij mij ook


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Hopelijk bij mij ook


    Tuurlijk gebeurt dat, en in de tussentijd gewoon niet teveel aandacht aan geven.