• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    Ik kom een ding fucking niet aandacht te kort, ik heb elke dag ruzie op school en ik vind het al te veel dus da zeker niet, begrijp da nou


    Rustig aan (: Mensen hier zijn bezorgd.
    Het is te begrijpen dat iedereen hier het nogal vreemd vind dat je een seriemoordenaar (en zijn daden) leuk vind.

    Ik wist eerlijk gezegd niet eens wie dat was :X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 15:39 ]

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Rustig aan (: Mensen hier zijn bezorgd.
    Het is te begrijpen dat iedereen hier het nogal vreemd vind dat je een seriemoordenaar (en zijn daden) leuk vind.

    Ik wist eerlijk gezegd niet eens wie dat was :X

    Ik snap eerlijk gezegt nie echt waarom iedereen zo bezorgd is, Jeffrey is toch ook maar een mens


    tiptoe through the tulips...

    Nee, je spoort niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    OakenshieId schreef:
    Doorgaans kies je niet uit wie je leuk vindt. Zelf heb ik altijd een zwak voor donkere personages, al vind ik de bovengenoemde misdaden echt walgelijk en zelfs gewoon ontzettend sneu.
    Ik vind het niet ongeloofwaardig dat je hem leuk vind omdat jij je net zo onbegrepen lijkt te voelen, maar ik vind het wel onbegrijpelijk dat je er trots op lijkt te zijn. Aan de andere kant kom je op mij over als iemand die sowieso een zwak heeft voor duisternis en de dood, en ben je nog behoorlijk jong, dus misschien is het gewoon een fase die weer over gaat.

    Dit^
    + Ik hou van zelf dingen met een duistere sfeer of uiterlijk, van kleding tot boeken. Maar meeste van zulke dingen die ik leuk vind zijn niet echt (behalve de kleding dan). Maar een gestoorde serie moordenaar die letterlijk vreselijke dingen heeft gedaan is een heel ander verhaal. Interessant vinden kan ik nog wel begrijpen, maar hem leuk en cool vinden vindt ik echt te ver gaan :/.


    Seasons will change, but I shall remain

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik snap eerlijk gezegt nie echt waarom iedereen zo bezorgd is, Jeffrey is toch ook maar een mens


    Waarom maak je dan überhaupt een topic hierover?
    Je weet dat je zulke reacties kan verwachten.
    Zoals bijna iedereen hier zegt: zoek hulp.

    Hè, je gaf aan het niet te willen aangeven bij je psycholoog omdat je bang bent voor testen? Waarom heb je die angst?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    What the.......


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    Hooverphonic schreef:
    Hè, je gaf aan het niet te willen aangeven bij je psycholoog omdat je bang bent voor testen? Waarom heb je die angst?

    Dit vraag ik mij ook af. Ben je bang dat het resultaat negatief is? Als het negatief is, gaan ze je helpen. Dat is toch goed?


    Ik wil een tuin vol egels

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik snap eerlijk gezegt nie echt waarom iedereen zo bezorgd is, Jeffrey is toch ook maar een mens

    'toch ook maar een mens.' Ja hoor.


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    No comment....

    Sorry, maar dat je zelfs je profielfoto ernaar verandert, vind ik persoonlijk toch een stap te ver.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik snap eerlijk gezegt nie echt waarom iedereen zo bezorgd is, Jeffrey is toch ook maar een mens


    (-_-) Zie je dan echt het punt niet, of doe je alsof?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:26 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hazy schreef:
    (...)
    Dit vraag ik mij ook af. Ben je bang dat het resultaat negatief is? Als het negatief is, gaan ze je helpen. Dat is toch goed?


    Maar ik wil niet voor alles een therapie volgen, ik doe het al voor Pdd-NOS en sociale problemen


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)

    Maar ik wil niet voor alles een therapie volgen, ik doe het al voor Pdd-NOS en sociale problemen


    En wat wil je dat wij gaan doen dan?

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    En wat wil je dat wij gaan doen dan?


    Niks


    tiptoe through the tulips...