• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Gewoon alles

    En krijg jij door Dahmers daden zin om die dingen ook te doen? Met andere woorden, als jij tijd en gelegenheid zou vinden om ongestraft mensen te mishandelen, te verkrachten en op te eten, zou je dat dan doen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vind je seks met dode mensen cool? o.o


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Vind je seks met dode mensen cool? o.o

    Droog. :'D

    Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar, maar anderzijds: Mochten we die man niet kennen (dus de misdrijven die hij gedaan heeft is dan onbekend), dan wordt er niet veel op gezegd. Ieders smaak is immers anders in een persoon. Mijn cup of tea is hij in elk geval absoluut niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat je iemand leuk vind om zijn uiterlijk vind ik nog oké, als je dat los kan zien van het feit dat hij een seriemoordenaar is, ga je gang. Maar ik vind het wel echt behoorlijk zorgelijk dat je zijn acties 'cool' vindt.
    Je voelt je misschien onbegrepen, maar dit is niet de manier om dat op te lossen. 'Spoor ik nou wel?' is een vraag waar ik niet echt antwoord op kan geven, maar het lijkt me wel dat je écht met je psycholoog hierover moet praten.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat noem je Hybristophillia. Ik heb het zelf ook (Een grote liefde voor moordenaars) en ik vind niet dat mensen moeten klagen. Ze mag zelf weten wat ze leuk vind en ik denk niet dat ze zelf ooit echt iemand gaat vermoorden. Maar aan de andere kant vind ik inderdaad dat ze aandacht te kort heeft. Ik heb het gevoel dat ze ''Doet alsof ze gek is'' om aandacht te krijgen. Ik snap ook niet zo goed waarom je hier een topic over maakt.

    Ik heb ook je andere topic gezien maar me toen afzijdig gehouden, maar nu vind ik dit toch wel een beetje zorgbarend.
    Persoonlijk vind ik alles wat met bloed te maken heeft al vreselijk, aangezien ik al helemaal ziek en misselijk word ervan, maar ik begrijp nog best dat sommige mensen horror leuk vinden of "cool" Maar een echte seriemoordenaar zoals Jeffrey Dahmer plus zijn daden? 0_0
    Aangezien je hem zo cool vind neem ik aan dat je weet wat hij allemaal gedaan heeft met zijn slachtoffers, zoals seks met ze als ze dood zijn, onthoofding etc etc
    Maar ik zou eigenlijk willen weten of je het dan niet aardig respectloos vind wat hij gedaan heeft met ze? Wat zou je vinden als dat bij iemand gebeurde waar je heel erg van houd?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Amoare schreef:
    Ik heb ook je andere topic gezien maar me toen afzijdig gehouden, maar nu vind ik dit toch wel een beetje zorgbarend.
    Persoonlijk vind ik alles wat met bloed te maken heeft al vreselijk, aangezien ik al helemaal ziek en misselijk word ervan, maar ik begrijp nog best dat sommige mensen horror leuk vinden of "cool" Maar een echte seriemoordenaar zoals Jeffrey Dahmer plus zijn daden? 0_0
    Aangezien je hem zo cool vind neem ik aan dat je weet wat hij allemaal gedaan heeft met zijn slachtoffers, zoals seks met ze als ze dood zijn, onthoofding etc etc
    Maar ik zou eigenlijk willen weten of je het dan niet aardig respectloos vind wat hij gedaan heeft met ze? Wat zou je vinden als dat bij iemand gebeurde waar je heel erg van houd?


    Dat je het zelfs nog serieus neemt :')
    Psychologen hebben beroepsgeheim, daarbij doen ze niets zonder dat jouw toestemming. Zou je moeten weten als je ernaartoe gaat.
    Kijk, iedereen raadt aan om te praten met haar, well, je zegt zelf dat je het niet wil om redenen die je zelf al eerder gezegd hebt, maar psychologen doen zulke dingen niet, of toch althans de normale psychologen. Maar goed, je zegt zelf dat je het niet wil, wat verwacht je dat we nog gaan doen? Je nog meer aandacht geven omdat je 'Jeffrey Dahmer aanbidt'? Je hebt er al een tig topics over gemaakt :') We weten het nu wel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Dat je het zelfs nog serieus neemt :')
    Psychologen hebben beroepsgeheim, daarbij doen ze niets zonder dat jouw toestemming. Zou je moeten weten als je ernaartoe gaat.
    Kijk, iedereen raadt aan om te praten met haar, well, je zegt zelf dat je het niet wil om redenen die je zelf al eerder gezegd hebt, maar psychologen doen zulke dingen niet, of toch althans de normale psychologen. Maar goed, je zegt zelf dat je het niet wil, wat verwacht je dat we nog gaan doen? Je nog meer aandacht geven omdat je 'Jeffrey Dahmer aanbidt'? Je hebt er al een tig topics over gemaakt :') We weten het nu wel.


    Nu ik alles ff heb teruggelezen, idd, alle opties zijn ookal gezegd xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Zoek hulp.


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Zoek hulp.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Resilience schreef:
    Zoek hulp.


    Life is a beautiful struggle

    Resilience schreef:
    Zoek hulp.


    Doctor say I'm the illest, 'cause I suffer from realness.

    Doorgaans kies je niet uit wie je leuk vindt. Zelf heb ik altijd een zwak voor donkere personages, al vind ik de bovengenoemde misdaden echt walgelijk en zelfs gewoon ontzettend sneu.
    Ik vind het niet ongeloofwaardig dat je hem leuk vind omdat jij je net zo onbegrepen lijkt te voelen, maar ik vind het wel onbegrijpelijk dat je er trots op lijkt te zijn. Aan de andere kant kom je op mij over als iemand die sowieso een zwak heeft voor duisternis en de dood, en ben je nog behoorlijk jong, dus misschien is het gewoon een fase die weer over gaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom een ding fucking niet aandacht te kort, ik heb elke dag ruzie op school en ik vind het al te veel dus da zeker niet, begrijp da nou


    tiptoe through the tulips...

    Om eerlijk te zijn, vind ik het wel een beetje zorgwekkend. Misschien kun je iemand zoeken die je ermee kan helpen. Ik weet dat smaken verschillen, maar dit is wel een beetje een gekke smaak naar mijn mening :-)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 15:15 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.