• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon cool


    Cool als in interessant? Ik kan me voorstellen dat je misschien een interesse hebt in dit soort verhalen, en daarom veel opzoekt op het internet over hem. Het is een ander geval als je je ook identificeert met Dahmer, of zijn ideeën goedkeurt en begrijpt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Cool als in interessant? Ik kan me voorstellen dat je misschien een interesse hebt in dit soort verhalen, en daarom veel opzoekt op het internet over hem. Het is een ander geval als je je ook identificeert met Dahmer, of zijn ideeën goedkeurt en begrijpt.

    Ik ben voor beiden kanten.


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik ben voor beiden kanten.


    Dan raad ik je aan om toch daarover te praten met je psycholoog. Uiteindelijk is ze er om jou te helpen, en het is altijd fijn om te kunnen praten met iemand over problemen. Een interesse in Dahmer vind ik niet zo heel apart, maar begrip of goedkeuring lijken me niet bepaald oké.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Misschien idealiseer je hem gewoon omdat je je onbegrepen voelt.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Misschien idealiseer je hem gewoon omdat je je onbegrepen voelt.

    Ik vind hem echt leuk.
    Ik wordt ook onbegrepen.


    tiptoe through the tulips...

    Chandler schreef:
    (...)

    Dan raad ik je aan om toch daarover te praten met je psycholoog. Uiteindelijk is ze er om jou te helpen, en het is altijd fijn om te kunnen praten met iemand over problemen. Een interesse in Dahmer vind ik niet zo heel apart, maar begrip of goedkeuring lijken me niet bepaald oké.

    Dat weet ik, maar als ze begint over testen wordt ik al bang


    tiptoe through the tulips...

    Niet om lullig te zijn maar heb jij misschien aandacht te kort? Je weet namelijk best dat het niet normaal is om een serial killer leuk te vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    Niet om lullig te zijn maar heb jij misschien aandacht te kort? Je weet namelijk best dat het niet normaal is om een serial killer leuk te vinden.

    Ik heb geen aandacht te kort, en ik vind hem gewoon cute ook?


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik heb geen aandacht te kort, en ik vind hem gewoon cute ook?


    Hoe kun je iemand die mensen vermoord cute vinden, tho?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    (...)

    Hoe kun je iemand die mensen vermoord cute vinden, tho?


    Is ie gewoon sorry, das mijn keus


    tiptoe through the tulips...

    Sorry dat ik het zeg, het kan een verschil in smaak zijn, maar ik vind die man toch echt niet knap :')


    What would Emma do?

    Vind je hem cool of vind je homicide, necrofilie en kannibalisme cool? Just asking.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou naar aanleiding van al dit toch hevig aanraden om snel weer in contact te gaan met je psycholoog. En zoals ik al zei, als jij geen testen wil, gewoon zeggen. Een psycholoog is er om te helpen en ze laten je dan ook vaak zelf de standaard leggen voor jullie communicatie. Over smaak valt helaas niet te twisten, we vinden allemaal andere mensen leuk. Maar ik zou deze particular crush toch wel overleggen met je psycholoog. Het kan een specifieke reden hebben waarom je juist hem leuk vind, zoals anderen in dit topic ook al vermeld hebben.


    The truth is out there.

    Eigengrau schreef:
    Vind je hem cool of vind je homicide, necrofilie en kanibalisme cool? Just asking.

    Gewoon alles


    tiptoe through the tulips...

    Scully schreef:
    Ik zou naar aanleiding van al dit toch hevig aanraden om snel weer in contact te gaan met je psycholoog. En zoals ik al zei, als jij geen testen wil, gewoon zeggen. Een psycholoog is er om te helpen en ze laten je dan ook vaak zelf de standaard leggen voor jullie communicatie. Over smaak valt helaas niet te twisten, we vinden allemaal andere mensen leuk. Maar ik zou deze particular crush toch wel overleggen met je psycholoog. Het kan een specifieke reden hebben waarom je juist hem leuk vind, zoals anderen in dit topic ook al vermeld hebben.

    Ik heb eigenliojk nier echt een reden ik vind hem gewoon leuk


    tiptoe through the tulips...