• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Coliseum en meer. Kllik op het logo hierboven voor meer informatie.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    A.S. REGISTRATIE PERIODE



    Q'ers op Flight Rising
    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft.
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Sivir | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Palinoia | DiNozzo | Arcane
    Novoselic | Novoselic | Arcane
    Madrugada | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    SleepyAsh | Lazulis | Shadow
    Bostick | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Castellaization | Aureolus | Shadow
    RechterTwix | CheeseCupcake | Lightning
    Lupton | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Qingsel | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Wyrden | Wyrden | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    ivlivs | Dadle | Water
    Meruem | Plue | Water
    Elan | Ruskow | Water
    HaldirOfLorien | Kilicious | Fire
    Furiosa | Niksel | Ice
    Yonggook | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Athelstan | Elladan | Ice
    Arianne | Mercedene | Ice
    Basquiat | Marthali | Ice
    Decim | skTiger | Plague
    Nyx | Minaide | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Raccoon | Lumineer | Light
    Aatrox | Erieka | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Baudelaire | Antithese | Light
    Lillymon | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature
    Blurryface | Antleaf | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-
    -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22- || -23- || -24- || -25- || -26- || -27- || -28- || -29- || -30-
    -31- || -32- || -33- || -34- || -35- || -36- || -37- || -38- || -39- || -40- || -41- || -42- || -43- || -44-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    De Flight Rising story voor de verkoop en gezochte draken!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:15 ]


    --

    kickthestickz schreef:
    Rechtertwix > 20000 andere usernames > kickthestickz

    Ik ben bijna bang om op de site te kijken, zo erg heb ik mijn draakjes verwaarloosd. :'D



    Als het goed is, zitten ze met energy rond de 70 :D een aantal dagen terug hebben ze namelijk alle energy balkjes helemaal gevuld.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Noooh, naaier, dat was exact mijn doel deze week. :'D

    Oké, misschien ga ik dan nu toch nog even een halfuurtje grinden, want met 5500 gems zou ik binnen no time al mijn gen 1 projects afhebben en kan ik weer vredig mijn draken verwaarlozen.

    O o o, speaking of which, ik wilde even mijn laatste trots showen:





    Gen 1, crystal/butterfly/underbelly, level 25. Heckyeah. :Y) Nog net niet zo'n juweeltje als mijn gen1 7-digit underbelly level 25 wildclaw, maar ze komt dichtbij.


    Oh mijn god, die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Mja, niet echt veel bijzonders... Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een level1 ben


    Dat ligt inderdaad aan het feit dat je level 1 bent! Ook Poison en Toxin kunnen via Baldwin gemaakt worden en een set van de NoN apparel kun je maken x] Met festivals (en nu ook) kun je ook currency maken via Baldwin en een skin + accent.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat ligt inderdaad aan het feit dat je level 1 bent! Ook Poison en Toxin kunnen via Baldwin gemaakt worden en een set van de NoN apparel kun je maken x] Met festivals (en nu ook) kun je ook currency maken via Baldwin en een skin + accent.


    Wow, dat is best wel gaaf!

    Het duurt ook gewoon zo lang :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Wow, dat is best wel gaaf!

    Het duurt ook gewoon zo lang :c


    Yuuuup. EN des te hoger je level, des te langer het duurt voordat je bij je volgende bent.
    Ik haak ook steeds af, voornamelijk omdat ik het steeds vergeet ='D It's not exactly a fun activity.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Yuuuup. EN des te hoger je level, des te langer het duurt voordat je bij je volgende bent.
    Ik haak ook steeds af, voornamelijk omdat ik het steeds vergeet ='D It's not exactly a fun activity.


    Maar als je in een hoger level komt, kun je wel meer dingen maken.

    Ik zag de prijzen van de gefabriceerde dingen in de auction house. Als je het verkoopt, kun je het wel goed investeren in andere dingen :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb met gatheren gewoon al 2 chests gevonden en in allebei zat een Nocturne egg :'D lucky me ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Ik heb met gatheren gewoon al 2 chests gevonden en in allebei zat een Nocturne egg :'D lucky me ^^


    Pfffffffffff, echt geluk!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh gosh, FR. Ik verwaarloos het nog steeds verschrikkelijk, maar als er iets gaande is moet ik misschien toch maar weer een keer gaan kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yesss, net in Sandswept Delta tegen die glazen bollen achtig iets gevochten en die droppen wel chests. Die chests zelf droppen geen chests, maar die glazen bollen wel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Doet FR ook zo sloom bij jullie?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Doet FR ook zo sloom bij jullie?


    Nee, op de eerste dag lag hij er even 5 minuutjes uit, maar verder geen problemen gehad


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind de site juist opvallend soepeltjes lopen. :'D Vorig jaar was NoN echt een nachtmerrie met hoe vaak het coliseum eruit lag en de server overloaded raakte van iedereen die massaal chests aan het openen was.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik vind de site juist opvallend soepeltjes lopen. :'D Vorig jaar was NoN echt een nachtmerrie met hoe vaak het coliseum eruit lag en de server overloaded raakte van iedereen die massaal chests aan het openen was.


    Nu zijn er amper chests om te openen :') Misschien dat het daarom moeilijker verloopt. Ik vind het trouwens wel leuker nu, nu moet je echt moeite doen voor een chest en zit er ook gewoon wat leuks in (4 familiars die ik elk nog niet had, 2 nocturne eggs) ipv die stomme kontplantjes.

    Ik ben nu echt super actief in het coliseum ofzo haha. En terwijl ik drankjes brouw bij Baldwin wat toch elke keer weer een half uur of langer duurt, maak ik braaf mijn huiswerk en leer ik voor mijn toetsweek, en in m'n pauzetjes zit ik in het coli (en 's ochtends tot 9.00 en van 11.00 tot 12.00 en 's avonds ook nog van 22.00 tot 23.00 ofzo)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb echt alleen nog maar 1x yellow slodge ofzo nodig om een chest te brouwen en dan krijg ik serieus alle kleuren behalve yellow :c

    Nog geen kist gegatherd vandaag, ook nog niks gegrind in het coli :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Ik heb echt alleen nog maar 1x yellow slodge ofzo nodig om een chest te brouwen en dan krijg ik serieus alle kleuren behalve yellow :c

    Nog geen kist gegatherd vandaag, ook nog niks gegrind in het coli :c

    Ik heb nog wel yellow sludge voor je anders? Ik doe helemaal niks met die dingen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis