• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Coliseum en meer. Kllik op het logo hierboven voor meer informatie.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    A.S. REGISTRATIE PERIODE



    Q'ers op Flight Rising
    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft.
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Sivir | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Palinoia | DiNozzo | Arcane
    Novoselic | Novoselic | Arcane
    Madrugada | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    SleepyAsh | Lazulis | Shadow
    Bostick | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Castellaization | Aureolus | Shadow
    RechterTwix | CheeseCupcake | Lightning
    Lupton | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Qingsel | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Wyrden | Wyrden | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    ivlivs | Dadle | Water
    Meruem | Plue | Water
    Elan | Ruskow | Water
    HaldirOfLorien | Kilicious | Fire
    Furiosa | Niksel | Ice
    Yonggook | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Athelstan | Elladan | Ice
    Arianne | Mercedene | Ice
    Basquiat | Marthali | Ice
    Decim | skTiger | Plague
    Nyx | Minaide | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Raccoon | Lumineer | Light
    Aatrox | Erieka | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Baudelaire | Antithese | Light
    Lillymon | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature
    Blurryface | Antleaf | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-
    -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22- || -23- || -24- || -25- || -26- || -27- || -28- || -29- || -30-
    -31- || -32- || -33- || -34- || -35- || -36- || -37- || -38- || -39- || -40- || -41- || -42- || -43- || -44-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    De Flight Rising story voor de verkoop en gezochte draken!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:15 ]


    --

    Beaufort schreef:
    Nieuwe kleuren komen erbij die enkel met het Hatchen of openen van eieren kunnen bemachtigt worden :3 het is lang geleden bekend gemaakt en ik hoop binnenkort geactiveerd.

    Antique is zo een mooi kleur ik kan echt niet wachten :3


    Ik heb special breeding pairs opgezet zodat ze door bepaalde nieuwe kleuren heen gaan :3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Finally




    Gene veranderd van bar naar Piebal.
    Hij komt uit mijn nest.

    Alleen nog een perfecte mate.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ah wat een schatje ! :3

    Ik wil echt mijn Lair veranderen en een hatchery beginnen, maar ik vind gewoon niet de juiste draken :c En het geld meh... Oh en nu met de tijdelijke gem familiars wil ik echt gems hebben, maar ik heb er amper 100 :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Te koop !

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 12:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2015 - 19:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EHm Ik heb een fout gemaakt in het forum :o FUUU


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yonggook is ondertussen Morticia.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beaufort schreef:
    Te koop !



    Verkoop je die triple white of staat die er per ongeluk tussen? x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja ik verkoop hem, had hem even aangekleed haha, maar voor hem mag je zelf bieden want hij was geen koopje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik moet echt weer eens mijn draken voederen. Volgens mij heb ik al drie maanden niet gekeken, oeps!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Beaufort schreef:
    Ja ik verkoop hem, had hem even aangekleed haha, maar voor hem mag je zelf bieden want hij was geen koopje


    Ik ben op zich wel in hem geïnteresseerd. Wat wil je minimaal voor hem hebben? (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik ben op zich wel in hem geïnteresseerd. Wat wil je minimaal voor hem hebben? (:


    Hoeveel wil je bieden? Ik ben niet echt goed met prijzen. Wel spaar ik nog voor de gem familiars die zondag weer weg zijn dus gems zijn welkom ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Wel koste me 50K maar dan heb je ook een mandarijntje. Triple Tangerine.



    En ik verkoop Orc. Double Obsidian.
    Tertiaire is Midnight.
    Voor een goed bod.






    Mijn rot of riot accent entry.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 10:31 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Itsuki schreef:


    Wel koste me 50K maar dan heb je ook een mandarijntje. Triple Tangerine.



    En ik verkoop Orc. Double Obsidian.
    Tertiaire is Midnight.
    Voor een goed bod.






    Mijn rot of riot accent entry.


    oehhh :3

    Zou wel ocol zijn als je accent werd uitgekozen!
    Heb zelf helaas geen coatls haha


    --

    Heeft iemand toevallig plek om 1 - 8 draken tijdelijk vast te houden i.v.m. Nature's battle?


    --

    Ik heb wel plaats :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH