• Hebben jullie dat soms ook? Je bekijkt bijvoorbeeld topics die je in het begin van je "leven op Quizlet" plaatste en denkt: heb ik dat echt aangemaakt?

    Ik merk echt op dat ik vroeger vreemde quizzen maakte en vreemde topics opende, soms echt te onnozel voor woorden! Soms zijn die topics dan tegen de regels zoals bijvoorbeeld deze. Dan denk ik echt: hoe verschrikkelijk dom kon ik toen zijn? :') .
    Soms waren ze echt zó onnozel, neem nu deze :') . En zo zijn er vele voorbeelden waarin je ziet hoe kinderachtig ik wel niet deed! En ik schreef met vreselijk veel spellingsfouten en soms echt teveel smileys waardoor het irritant werd.
    En nu schaam ik me er echt voor en wenste ik dat ik dat allemaal niet gedaan had, haha...

    Hebben jullie dat ook als je terugkijkt naar je vroegere ik op Quizlet? Of deden jullie vanaf het begin al redelijk normaal?


    I wanna be a wizard!

    Die topics vermijd ik liefst. Ik schaam me echt dood :'D Ik heb vooral topics over Tokio Hotel, want ik was echt een grote fan. Mijn spelling was ook niet echt bepaald goed.


    What would Emma do?

    Ik opende in het begin nooit topics, maar de reacties die ik stuurde, wauw. Ik schaam me kapot :')


    Life is a beautiful struggle

    Ahaha, Gail maakte er ook eens een topic over. Dan schaamde ze zich over haar forumhistory.
    Anyway, ik zit nog maar een jaartje op Quizlet, maar dat is lang genoeg om ook gênante dingen te lezen, ja :')

    Btw, het is spellingfout(en) ;p je maakt er nog steeds ;p
    Edit: Ik heb het nog eens opgezocht en blijkbaar mag het beiden, al werd er bij mij op school toch wel op gehamerd haha

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shame shame here too
    Gelukkig postte ik heel weinig tho. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 23:13 ]


    The truth is out there.

    Vooral mijn eerste hoofdstukken. :Y) En mijn rollen, lol. :'D

    Here she is :)

    Naam: May-Belle Lies
    Leeftijd: 17
    District: 4
    Uiterlijk: May-Bell heeft lang, blond haar dat ze graag in een ingewikkeld kapsel doet. Haar lichtblauwe ogen zijn niet bepaald speciaal voor iemand uit District 4, want daar heeft vrijwel iedereen helderblauwe ogen, die schijnen te golven als de zee. Voor de rest heeft ze vaak een loshangende T-shirt en een toffe jeansbroek aan.
    Eventueel foto:


    Karakter: Maybel is een hard meisje, dat geen schrik heeft om mensen te doden als het erop aankomt. Ze kan ook vrij sarcastisch uit de hoek komen. Maar over het algemeen is May-Belle
    een vriendelijk meisje, dat als jij vriendelijk doet tegen haar, snel vriendelijk terug gaat doen.
    Extra: drietand


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Vooral mijn eerste hoofdstukken. :Y) En mijn rollen, lol. :'D
    Here she is :)

    Naam: May-Belle Lies
    Leeftijd: 17
    District: 4
    Uiterlijk: May-Bell heeft lang, blond haar dat ze graag in een ingewikkeld kapsel doet. Haar lichtblauwe ogen zijn niet bepaald speciaal voor iemand uit District 4, want daar heeft vrijwel iedereen helderblauwe ogen, die schijnen te golven als de zee. Voor de rest heeft ze vaak een loshangende T-shirt en een toffe jeansbroek aan.
    Eventueel foto:


    Karakter: Maybel is een hard meisje, dat geen schrik heeft om mensen te doden als het erop aankomt. Ze kan ook vrij sarcastisch uit de hoek komen. Maar over het algemeen is May-Belle
    een vriendelijk meisje, dat als jij vriendelijk doet tegen haar, snel vriendelijk terug gaat doen.
    Extra: drietand


    Geweldig hoe je drie keer de naam anders schrijft :')


    What would Emma do?

    En daarom had ik ook een nieuwe account aangemaakt toen ik besloot hier terug te komen :'D. Als ik kijk naar hoe ik 4/5 jaar geleden hier was schaam ik me echt dood zoveel spellingfouten en van die XD- smilies


    Seasons will change, but I shall remain

    Gelukkig zit ik hier nog niet extreem lang en dateren mijn eerste topics ook niet langer dan anderhalf jaar geleden terug.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Naoko schreef:
    Vooral mijn eerste hoofdstukken. :Y) En mijn rollen, lol. :'D
    Here she is :)

    Naam: May-Belle Lies
    Leeftijd: 17
    District: 4
    Uiterlijk: May-Bell heeft lang, blond haar dat ze graag in een ingewikkeld kapsel doet. Haar lichtblauwe ogen zijn niet bepaald speciaal voor iemand uit District 4, want daar heeft vrijwel iedereen helderblauwe ogen, die schijnen te golven als de zee. Voor de rest heeft ze vaak een loshangende T-shirt en een toffe jeansbroek aan.
    Eventueel foto:


    Karakter: Maybel is een hard meisje, dat geen schrik heeft om mensen te doden als het erop aankomt. Ze kan ook vrij sarcastisch uit de hoek komen. Maar over het algemeen is May-Belle
    een vriendelijk meisje, dat als jij vriendelijk doet tegen haar, snel vriendelijk terug gaat doen.
    Extra: drietand


    Die toffe jeansbroek though.


    The truth is out there.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Geweldig hoe je drie keer de naam anders schrijft :')


    Lol, die derde manier was me nog niet eens opgevallen. (krul) Kwestie van iedereen tevreden stellen, hé? :Y)

    Scully schreef:
    (...)

    Die toffe jeansbroek though.


    Volgens mij was-ie echt tof, hoor. De tofste toffe jeans die je maar kunt bedenken. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Serenata schreef:
    En daarom had ik ook een nieuwe account aangemaakt toen ik besloot hier terug te komen :'D. Als ik kijk naar hoe ik 4/5 jaar geleden hier was schaam ik me echt dood zoveel spellingfouten en van die XD- smilies


    Ik dus ook en ik had echt iets met die xD


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik dus ook en ik had echt iets met die xD

    Ik gebruikte echt veel van deze: (A):@:S (typing) :X xD (A). Nu gebruik ik het liefst zo min mogelijk :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik gebruikte echt veel van deze: (A):@:S (typing) :X xD (A). Nu gebruik ik het liefst zo min mogelijk :')


    Ik gebruik nu enkel de (A), :Y), (krul) en (cat) op het forum :'D Soms kunnen er wel eens andere tussen staan, maar die dat jij nu zegt, nooit haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik gebruikte echt veel van deze: (A):@:S (typing) :X xD (A). Nu gebruik ik het liefst zo min mogelijk :')

    oh dat herken ik
    vooral de xD was een favoriet.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 23:57 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wedden dat ik me over een paar jaar weer ga schamen over hoe ik nu ben? :') Waarschijnlijk omdat ik te veel (cat) en :') gebruik, haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys