• There’s a lot of talk about me,
    People lining up to meet me.
    I’m on a verge of celebrity,
    So what you think about that?


    Er is een kamp in Canada, waar zowel rijke als arme tieners naar toe gestuurd worden. Sommige hebben de keus, sommige niet. Het kamp wordt geleid door twee mensen, die niet geheel streng zijn maar ook niet heel erg losjes. De bedoeling van dit kamp is kennismaking tussen verschillende lagen. Uiteraard worden er ook vijanden gemaakt, liefdes groeien en vriendschappen ontstaan. Maar zouden de rijke tieners hun leventje opgeven om met een arm persoon te gaan? Zouden ze het aandurven om als een ‘Loser’ gezien te worden bij hun rijke vrienden?


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd [minimaal 16 jaar, maximaal 24 jaar, kampleiding is 25 jaar of ouder.]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Rijk of arm?:
    Relaties [wat wordt er opgebouwd tijdens de rpg?]:
    Geschiedenis [denk aan relatie tot ouders, reden van verblijf in kamp, gezinssituatie, etc.]:
    Extra:


    Rollen:
    Kampleiding:
    •Gereserveerd — AshFIrwin


    Rijke tieners:
    Gereserveerd — Foist
    Gereserveerd — QueenStark
    Gereserveerd — serein
    Gereserveerd — Kishimoto
    Gereserveerd — TumbIr
    Gereserveerd — Ikigai
    Gereserveerd — Curia
    Gereserveerd — Allirian

    Arme tieners [deze hoeven niet per definitie straatarm te zijn; uit een normaal gezin kan ook, maar vergeleken bij de rijke tieners zijn zij minder rijk.]:
    Stop op meisjes!
    Gereserveerd — Foist
    Gereserveerd — Pecadores
    Gereserveerd — serein
    Gereserveerd — Capriole
    Gereserveerd — QueenStark
    Gereserveerd — Lunacy
    Gereserveerd — Soulfinder
    Gereserveerd — Kishimoto
    Gereserveerd — TumbIr


    Faceclaims:
    •Blake Lively — Curia
    •Francisco Lachowski — TumbIr
    •Cara Delevingne — TumbIr

    Regels:
    •150 woorden is het minimum aantal woorden.
    •Twee personages per persoon.
    •Hou het realistisch; relaties bestaan niet na één dag.
    •Bestuur niet iemand anders personage zonder toestemming.
    •Geen Mary Sue's of Gary Stu's, ook al zijn de rijke tieners rijk, het is onmogelijk om met iedereen bevriend te zijn, goede cijfers te halen en een goede band met je ouders te hebben.
    •Kraak elkaar niet af.
    •Ruzies het liefst buiten het topic.
    •Het belangrijkste; Have fun!


    Kampregels:
    •Niet na elven uit bed.
    •Alleen in het weekend is alcohol toegestaan voor de meerderjarige mensen.
    •Geen jongens bij meisjes en andersom.
    •Wie niet opdaagt bij zijn of haar corveedienst krijgt voor die week een taak erbij. [NOTE: Ik maak als iedereen zijn rol in heeft gevuld een corveelijst.]
    •Er wordt geen post van anderen gelezen zonder toestemming.
    •Muziek hoeft niet altijd door iedereen gehoord te worden; beperk je volume.
    •Eens in de zoveel tijd gaan ze naar het dorp, in de buurt van het kamp. Je kan ervoor kiezen thuis te blijven, je hoeft dus niet mee.


    Kamerindeling:
    Jongens:




    Meiden:





    Het kamp:


    Klik op de foto voor een groter voormaat.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:56 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik schrijf me uit, sorry. De inspiratie voor mijn rol heb ik niet..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. De inspiratie voor mijn rol heb ik niet..


    Noooooo Noa staaaaaaayyy


    take me back to the basics and the simple life

    Tristan is af, als hij goed is.


    Bowties were never Cooler

    Daggers schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. De inspiratie voor mijn rol heb ik niet..


    Jammer!

    @AshFIrwin is goed, ik lees hem zo even door (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet niet precies wanneer ik aan mijn rol kan beginnen. Eigenlijk zouden wij vandaag terug vliegen naar Nederland maar ik heb last van een oorontsteking en mag dus nog niet vliegen. Anders hadden we ook niet gevlogen bleek, gezien het vliegveld gesloten is :')
    Met een beetje geluk kunnen we over 2/3 dagen vliegen en dan kan ik over 3/4 dagen hopelijk beginnen aan mijn rol. Het kan ook zomaar zijn dat het iets langer duurt, en hoe mooi het hier ook is, hoop ik dat we zo snel mogelijk weg mogen. Want het gaat er ok dat ik weg mag, niet wil :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    Ik weet niet precies wanneer ik aan mijn rol kan beginnen. Eigenlijk zouden wij vandaag terug vliegen naar Nederland maar ik heb last van een oorontsteking en mag dus nog niet vliegen. Anders hadden we ook niet gevlogen bleek, gezien het vliegveld gesloten is :')
    Met een beetje geluk kunnen we over 2/3 dagen vliegen en dan kan ik over 3/4 dagen hopelijk beginnen aan mijn rol. Het kan ook zomaar zijn dat het iets langer duurt, en hoe mooi het hier ook is, hoop ik dat we zo snel mogelijk weg mogen. Want het gaat er ok dat ik weg mag, niet wil :')


    Nawh, geen probleem hoor. Veel sterkte met je oorontsteking :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Foist schreef:
    (...)

    Nawh, geen probleem hoor. Veel sterkte met je oorontsteking :3


    Dankje (:


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn rol komt vandaag of morgen hoop ik


    I am not as think as you drunk I am

    Zou ik een rijk meisje mogen reserveren?
    Ik ga wel morgen op vakantie, maar daar heb ik als het goed is gewoon wifi (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ivory 'Ivy' Celia Archibald
    X Ivory, 'white, pure', old-English X Celia, 'heavenly', Latin X Archibald, 'truly brave', Teutonic X




    Leeftijd:
          Ze is 17 jaar en wordt 24 december -ja Kerstavond - 18 jaar, dit geeft haar het sterrenbeeld Steenbok



    Innerlijk:
          Ivory is:
    X Arrogant en hooghartig
    X Gemeen en manipulatief
    X Gevoelig en onzeker
    X Kritisch en competitief
    X Leergierig en intelligent
    X Beschermend en jaloers

          Ivy wordt gezien als de 'Queen Bee' van de Upper East Side en zo ziet ze zichzelf ook vaak. Ze gedraagt zich dan ook vaak arrogant en hooghartig. Ze gedraagt zich alsof ze beter is dan de meeste, als een echte 'Queen Bee' dus.

    Ze komt uit een welgesteld gezin en heeft dan ook toegang tot het beste van het beste en vindt ook dat dit alleen haar is toebedeeld.
          Hierdoor is Ivy erg gemeen en manipulatief. Ze zal mensen voor haar karretje spannen en zal haar rivalen eerder saboteren dan zichzelf echt met hen te meten. Ze is niet vuil van het verspreiden van roddels en kan ontzettend gemeen en bot zijn. Anderen doen dan ook vaak wat ze zegt en volgen haar waar ze gaat en helpen haar als ze met haar vingers knipt.
          Deze kant van Ivy komt eigenlijk voort uit haar gevoelige en onzekere karakter. Ivy heeft vaak moeite met zichzelf doordat ze niet goed weet wat ze wilt. Ze wilt aan de verwachtingen van de mensen voldoen maar moet daarbij wel haar eigen behoeftes wegcijferen. Om dit te verbloemen is ze zo arrogant en gemeen, ze wilt niet dat mensen haar onzekerheid zien en vestigt dan ook vaak de negatieve aandacht op anderen. Vanbinnen is Ivy erg bang om niet geaccepteerd te worden zoals ze echt is, waardoor ze zich anders voor doet.
          Verder is Ivy erg kritisch en competitief. Dit niet alleen tegenover anderen maar ook naar zichzelf toe. Ze is erg perfectionistisch en alles moet altijd helemaal perfect geregeld zijn. Ze is dus erg kritisch op zichzelf. Ook is ze dit snel naar anderen toe en is dan ook niet bang om haar mening te geven. Weliswaar bedoelt ze dit vaak goed, het komt er altijd net verkeerd uit waardoor velen bang zijn voor haar. Ook stelt Ivy erg hoge eisen aan zichzelf, ze ziet de meeste - vooral vrouwelijke - mensen als rivaal en meet zichzelf altijd met hen.

    Ze voelt zich dan ook vaak niet goed genoeg en probeert hier alles aan te doen, zoals het saboteren van haar tegenstanders.
          Door deze eigenschappen is Ivy wel een echte uitblinker op haar privéschool en is ze vaak de beste van de klas. Ze is dan ook erg leergierig en erg intelligent. Ze leert gemakkelijk en is goed in het toepassen van haar boekenkennis. Ivy wilt dan ook ontzettend graag naar een van de Ivy League universiteiten, en dan het liefst naar Yale om rechten te studeren.
          Ivy is niet makkelijk met het weggeven van haar gevoelens en heeft dan ook maar een of twee beste vriendinnen in haar 'vrienden'kliekje zitten. De rest kun je eerder beschouwen als haar 'onderdanen'. Tegenover haar beste vriendinnen en jongere broertje is Ivy erg beschermend. Dit kan vaak ook doorslaan in jaloezie. Vaak is ze bang dat ze vervangen wordt door iemand die leuker, beter of zelfs rijker is dan haar. Ook over vroegere vriendjes was ze erg beschermend en ook snel jaloers en wantrouwig. Bang om bedrogen te worden.

    X Likes: Shoppen, Kleren en het ontwerpen daarvan, lezen, druiven en tulpen


    X Dislikes: Walsen (de dans), goedkope massamodeketens, opruimen, haar dat voor de ogen hangt en olijven.

    Uiterlijk:
          Ivy heeft zomerse, blonde lokken die tot halverwege haar rug vallen en een natuurlijke slag hebben. Soms krult of stijlt ze het extra. Meestal draagt ze het los, met een klemmetje naar achter of opgestoken. Doordat Ivy vrij perfectionistisch is, besteedt ze veel tijd aan haar uiterlijk. Haar haren en make-up moeten altijd perfect zitten.
    [/right]      Ivy's uiterlijke vertoning wordt vaak vergeleken met dat van een engel, door haar zachte en serene uitstraling. Ze heeft een vrolijke glimlach, maar vaak bereikt deze niet haar ogen wat jammer is want dan sprankelen ze levendig. Als ze glimlacht ontstaan er kuiltjes in haar wangen, zelf vindt ze dit maar niets maar de meeste mannen vinden het ontzettend schattig.
          Haar ogen zijn prachtig blauw en neigen soms naar een lichtelijk azuurblauwe kleur, deze kleur wordt omrand met een donkerbruine rand die in het zonlicht goud lijkt.

    Haar blonde haar en blauwe ogen zijn het typische beeld van een perfect meisje. Blonde wenkbrauwen staan boven haar met zwarte wimpers omrandde ogen. Deze wenkbrauwen zijn in een perfecte boog geëpileerd. Haar zwarte wimpers laten haar blauwe ogen extra uitkomen.
          Ivy's gezicht is vrij smal wat haar soms een serieuze uitstraling geeft. Op haar linkerwang zit een moedervlek en haar huid heeft een natuurlijke zongebruinde huid die haar iets zomers geeft. Ivy gaat dan ook nooit onder de zonnebank want is eerder van het pure en heeft haar kleurtje dan ook aan de zon te danken.
          Al met al lijkt Ivy dus een perfect meisje qua uiterlijk maar als je alle fancy kleding en opsmuk weghaalt dan blijft er een te dun meisje over. Dit komt doordat ze een eetprobleem heeft gehad waar ze nog niet lang van af is. Ze heeft nog steeds ondergewicht en dit kun je goed zien als ze in een bikini verschijnt, wat ze dan ook liever niet doet. Wel beschikt ze nog steeds over mooie, in proportie grote borsten. Ze komt nog steeds aan en dit is dus positief. Ze is zo'n 1.68 m en daarmee niet groot maar ook niet al te klein. Ze heeft schoenmaat 36 en dus erg kleine voeten, net als haar handen.
          Haar kledingstijl is simpel met een woord te omschrijven: DUUR!


    Status:
          Rijk


    Relaties:
          wie?

    Geschiedenis:
    Ivy is opgegroeid in een rijk en welgesteld gezin. Toch is haar leven niet zo gelukkig als het van de buitenkant lijkt. Op haar zestiende verliet haar vader haar en haar moeder voor een model. En geen jong, vrouwelijk en blond supermodel maar een mannelijk, Frans lingeriemodel. Alsof dat nog niet erg genoeg was vertrok hij met dit model naar Frankrijk waar hij een leven zonder Ivy opbouwde. Dit deed haar maar ook haar moeder ontzettend veel pijn. De band tussen haar en haar moeder is nooit echt goed geweest maar is nu alleen maar slechter geworden. Haar moeder is een bekend modeontwerpster en heeft het ontzettend druk waardoor hun band ook nooit hechter kan worden. Haar moeder eist van alles van haar en bemoeit zich dan ook met alles. Zoals haar relaties of met wie ze het best kan omgaan omdat dat gunstig zou zijn voor haar zoveelste nieuwe kledinglijn. Ivy onderging alles altijd zonder tegenstribbelen maar twijfelt nu steeds meer over haar toekomst, wil ze wel wat haar moeder ook wil? enzovoort enzovoort. Daarom is ze tegenwoordig steeds lastiger geworden en dat is de reden waarom haar moeder haar naar dit kamp stuurt. Zodat ze kan gaan waarderen wat ze heeft en dat het duidelijk wordt dat dat het voorbestemde pad voor haar is.

    Extra:
    Ivy heeft lang gekampt met een eetstoornis en is er een paar jaar terug zelfs voor opgenomen. Eerst ging het weer beter met haar maar toen haar vader hun verliet ging het weer bergafwaarts. Tegenwoordig gaat het wel weer steeds beter maar ze moet nog wekelijks naar haar psycholoog en weegmoment. Eten zal voor Ivy altijd iets moeilijks blijven en in verbinding staan met haar emoties maar ze probeert hier aan te werken want ze ziet nu zelf ook wel in dat het geen oplossing was en dat het gevaarlijk is. Ze heeft haar eetstoornis ontwikkelt doordat ze zich nooit mooi en dun genoeg voelde tegenover haar anderen, dit komt voort uit haar karaktereigenschap dat ze zichzelf altijd bekritiseert en zich altijd vergelijkt met anderen.



    [/center]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 17:39 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Ik schrijf me toch uit, sorry :/.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb toestemming gelregen om te vliegen en we vliegen vanavond om half acht indonesische tijd en in het vliegtuig zal ik op de ipad beginnen mijn rol tr maken (:


    take me back to the basics and the simple life

    mag ik rijke tiener meisje of mag dat niet?


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Allirian schreef:
    Ik schrijf me toch uit, sorry :/.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Deliva en Tsundoku natuurlijk! Ik werk alles morgen bij.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."