• het laatste topic is al 11 maanden oud en je kunt er al niet meer op reageren...

    ik ben zelf echt heel fan van green day dat kun je ook wel zien aan men profiel ;'D.
    hoe hebben jullie Green Day ontdekt en wat is je favo lied ?






    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 15:50 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je kunt altijd vragen of een topic open mag. :'D
    Ik heb Green Day gewoon via MTV ontdekt, toen ze het nummer American Idiot in 2004 uitbrachten.
    Ik blijf When Septembers Ends een van de mooiste nummers vinden die ik ooit heb gehoord en daarnaast behoren Boulevard of Broken Dreams, Closing Time en When I Come Around tot mijn favorieten. c;

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 15:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Je kunt altijd vragen of een topic open mag. :'D
    Ik heb Green Day gewoon via MTV ontdekt, toen ze het nummer American Idiot in 2004 uitbrachten.
    Ik blijf When Septembers Ends een van de mooiste nummers vinden die ik ooit heb gehoord en daarnaast behoren Boulevard of Broken Dreams, Closing Time en When I Come Around tot mijn favorieten. c;


    oh oke dat wist ik niet ;')

    ik heb hun ontdekt via youtube en herkende nummers zoals 21 guns en basket case.
    ik vind wake me up when september ends idd ook het mooiste nummer en men favorite is jesus of suburbia, whatsername en brain stew.
    ik wil heel graag een keer naar een concert van hun : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    AwesomeAsFuck schreef:
    (...)

    oh oke dat wist ik niet ;')

    ik heb hun ontdekt via youtube en herkende nummers zoals 21 guns en basket case.
    ik vind wake me up when september ends idd ook het mooiste nummer en men favorite is jesus of suburbia, whatsername en brain stew.
    ik wil heel graag een keer naar een concert van hun : D

    Ik luister ze niet meer zoveel als vroeger en toen vond ik hun concert te duur. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Ik luister ze niet meer zoveel als vroeger en toen vond ik hun concert te duur. :'D


    ik luister echt heel veel naar hun muziek ;'D en ik heb men geld er wel voor over.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb nooit zo veel naar ze geluisterd tot vorig jaar Pinkpop, ze waren de afsluiter en ik vond ze echt helemaal geweldig. Hebben er echt een feestje van gemaakt! Dus luister nu afentoe wel liedjes, maar niet zo veel :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik luister af en toe wel eens naar ze. Met name naar het nummer 'American Idiot' c;


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Ik luister af en toe wel eens naar ze. Met name naar het nummer 'American Idiot' c;


    haha ja die is awesome ;')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hey!
    Ik heb Green Day ondekt omdat ik bij ''vergelijkbare artiesten'' keek bij Blink-182 in 2014. (blink-182 ken ik door een YouTuber)
    Ik was toen helemaal verliefd op holiday. Dat was ook het eerste nummer dat ik ooit hoorde. Mijn favo nummer nu is American Idiot <3
    Eigenlijk zijn alle liedjes super tof!!! Mijn favo albums zijn 1.American Idiot 2. 21st century breakdown 3.Dookie 4. Uno! 5.Nimrod
    Hier nog een gifje xD