• Dag lief Quizlet!

    Zoals de titel al doet vermoeden vraag ik me af of er hier toevallig ook mensen rondhangen die ervaring hebben met Blogilates. Blogilates is een site van Cassey Ho, waarop zij allerlei filmpjes met oefeningen uploadt in het kader van POP pilates. Aangezien ik van plan ben om te beginnen met het beginnerscircuit hieronder (ik ben een absoluut groentje in de wereld van pilates), hoopte ik hier wat steun te kunnen vinden. Doe je haar oefeningen consequent of pik je juist zo nu en dan een filmpje mee, of ben je door dit topic nieuwsgierig geworden? Schroom dan alsjeblieft niet om te reageren, wie weet kunnen we elkaar zo motiveren! :)

    Hieronder ter voorbeeld het schema van het beginnerscircuit (aanklikbaar, voor het geval het niet leesbaar is). Ben jij al wel gevorderd? Ook daar is een circuit voor, maar er staan ook een tal van filmpjes op die gericht zijn op een bepaald lichaamsdeel.



    Ik hoop dat ik niet de enige ben die hiermee wil gaan starten en dat er hier ergens nog mensen zijn die eveneens willen beginnen, of de filmpjes al eerder dan ik ontdekt hebben.

    Liefs,
    Mignon


    She's imperfect but she tries

    Ik doe wel eens haar challengers, die zijn altijd leuk, haha. Voor de rest vind ik het er altijd goed uitzien, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om die oefeningen te doen terwijl ik op een scherm moet kijken.


    Your make-up is terrible

    *MT*

    Ik volg haar al een tijdje op YT, maar ben nog niet begonnen met de oefeningen (:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 16:31 ]

    Ik heb wel is oefeningen en filmpjes van haar gevolgd. Ik denk dat ik het weer is ga proberen (:


    Can't control my second personality

    Wat leuk dat er meer mensen mee bezig zijn! :)

    Furiosa schreef:
    Ik doe wel eens haar challengers, die zijn altijd leuk, haha. Voor de rest vind ik het er altijd goed uitzien, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om die oefeningen te doen terwijl ik op een scherm moet kijken.
    Bij workout video's loop ik eerst altijd even snel het filmpje door. Zo heb je alle oefeningen al gezien en ben je als je het voor het echt moet doen echt maar een paar seconden kwijt om naar het scherm te kijken. Dan kun je jezelf de rest van de tijd op je eigen lichaam concentreren. Wie weet werkt dit voor jou ook? (:


    She's imperfect but she tries

    Ik doe het al een paar maanden, de ene week volg ik haar kalenders al wat trouwer dan de andere :')
    Anyway, ik vind haar in elk geval heel motiverend. Ze is altijd zo opgewekt dat eens ik begin, ik de video's altijd wel afwerk ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mignon schreef:
    Wat leuk dat er meer mensen mee bezig zijn! :)

    (...)Bij workout video's loop ik eerst altijd even snel het filmpje door. Zo heb je alle oefeningen al gezien en ben je als je het voor het echt moet doen echt maar een paar seconden kwijt om naar het scherm te kijken. Dan kun je jezelf de rest van de tijd op je eigen lichaam concentreren. Wie weet werkt dit voor jou ook? (:


    Oh haha, dat is inderdaad wel handig.


    Your make-up is terrible

    Grote bump, omdat ik er niet een heel nieuw topic over aan wil maken.. blogilates! Wie doet het allemaal? c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik doe ook aan Blogilates, maar die beginnerscircuit is voor mij al heel erg vergevorderd, alsof ik iedere dag een uur ga sporten :'D Ik vind de filmpjes wel leuk, maar jammer dat er geen haalbare maandelijkse challenges zijn. Dat kan ook aan mij liggen hoor, maar toch.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik doe ook aan Blogilates, maar die beginnerscircuit is voor mij al heel erg vergevorderd, alsof ik iedere dag een uur ga sporten :'D Ik vind de filmpjes wel leuk, maar jammer dat er geen haalbare maandelijkse challenges zijn. Dat kan ook aan mij liggen hoor, maar toch.

    Op dit moment doe ik mee aan de meikalender. En eerlijk gezegd is het voor mij ook totaal niet haalbaar om dat elke dag te gaan doen. Heb ik de puf helemaal niet voor. Je bent er maximaal maar een uur mee bezig. Sommige oefeningen houd ik amper vol of zijn gewoon nog onmogelijk voor mij. Ik doe het op dit moment 3/4 keer per week. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Op dit moment doe ik mee aan de meikalender. En eerlijk gezegd is het voor mij ook totaal niet haalbaar om dat elke dag te gaan doen. Heb ik de puf helemaal niet voor. Je bent er maximaal maar een uur mee bezig. Sommige oefeningen houd ik amper vol of zijn gewoon nog onmogelijk voor mij. Ik doe het op dit moment 3/4 keer per week. c:

    Hmm ja. Doe je dan ook veel langer over de meikalender of sla je dagen over? Ook van die dingetjes op de kalender, "wake up and do 10 burpees". Wie heeft daar nou puf voor zo om zeven uur 's ochtends :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja. Doe je dan ook veel langer over de meikalender of sla je dagen over? Ook van die dingetjes op de kalender, "wake up and do 10 burpees". Wie heeft daar nou puf voor zo om zeven uur 's ochtends :'D

    Ik sla dan die bepaalde dagen over. Vandaag sla ik dus armen en rug en zo over. Helaas pindakaas, maar morgen doe ik gewoon weer mee met de cardio workout, haha. Burpees doe ik liever helemaal niet. Moet ik schoenen voor aan doen en daar ben ik te lui voor, lol.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ik sla dan die bepaalde dagen over. Vandaag sla ik dus armen en rug en zo over. Helaas pindakaas, maar morgen doe ik gewoon weer mee met de cardio workout, haha. Burpees doe ik liever helemaal niet. Moet ik schoenen voor aan doen en daar ben ik te lui voor, lol.

    Maar dan train je toch niet je hele lichaam? Dat lijkt me echt een struggje, heb je straks bijvoorbeeld supergespierde benen en armen, maar helemaal geen buikspieren hahaha.
    Burpees doe ik altijd zonder schoenen. Op een kleed is dat prima te doen (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Na dag 3 of 4 zijn je benen en armen helemaal kapot. Ik had die afgemaakt en toen stopte ik. Ik ga er ook weer mee beginnen, want het werkte wel


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Eledhel schreef:
    (...)
    Maar dan train je toch niet je hele lichaam? Dat lijkt me echt een struggje, heb je straks bijvoorbeeld supergespierde benen en armen, maar helemaal geen buikspieren hahaha.
    Burpees doe ik altijd zonder schoenen. Op een kleed is dat prima te doen (:

    Als ik steeds wat anders skip dan lijkt me dat njet zo snel gaan haha


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zag dit topic ineens weer in Mijn Topics verschijnen, terwijl ik er toch van overtuigd was dat het al een eeuwigheid was gesloten haha. Maar nu is het me duidelijk. :'D

    Ik ben er zelf ook nog steeds mee bezig! Elke dag de tijd heb ik er ook niet voor, dus ik denk dat het niet heel effectief is, maar ik vind het gewoon leuk om te doen en als je de volgende dag spierpijn hebt dan voel je jezelf toch wel voldaan of zo. Al merk ik wel dat ik stiekem iets te graag de ABBS-dagen oversla. (cat)


    She's imperfect but she tries