• Dag lief Quizlet!

    Zoals de titel al doet vermoeden vraag ik me af of er hier toevallig ook mensen rondhangen die ervaring hebben met Blogilates. Blogilates is een site van Cassey Ho, waarop zij allerlei filmpjes met oefeningen uploadt in het kader van POP pilates. Aangezien ik van plan ben om te beginnen met het beginnerscircuit hieronder (ik ben een absoluut groentje in de wereld van pilates), hoopte ik hier wat steun te kunnen vinden. Doe je haar oefeningen consequent of pik je juist zo nu en dan een filmpje mee, of ben je door dit topic nieuwsgierig geworden? Schroom dan alsjeblieft niet om te reageren, wie weet kunnen we elkaar zo motiveren! :)

    Hieronder ter voorbeeld het schema van het beginnerscircuit (aanklikbaar, voor het geval het niet leesbaar is). Ben jij al wel gevorderd? Ook daar is een circuit voor, maar er staan ook een tal van filmpjes op die gericht zijn op een bepaald lichaamsdeel.



    Ik hoop dat ik niet de enige ben die hiermee wil gaan starten en dat er hier ergens nog mensen zijn die eveneens willen beginnen, of de filmpjes al eerder dan ik ontdekt hebben.

    Liefs,
    Mignon


    She's imperfect but she tries

    Interessant.


    16 - 09 - '17

    Dit ziet eruit alsof ik nu zin heb om in een jogging te springen en te beginnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mignon schreef:
    Ik zag dit topic ineens weer in Mijn Topics verschijnen, terwijl ik er toch van overtuigd was dat het al een eeuwigheid was gesloten haha. Maar nu is het me duidelijk. :'D

    Ik ben er zelf ook nog steeds mee bezig! Elke dag de tijd heb ik er ook niet voor, dus ik denk dat het niet heel effectief is, maar ik vind het gewoon leuk om te doen en als je de volgende dag spierpijn hebt dan voel je jezelf toch wel voldaan of zo. Al merk ik wel dat ik stiekem iets te graag de ABBS-dagen oversla. (cat)

    Heb 'em geopend. (wbw)

    Abs dagen vind ik juist bae. Ik wil gewoon vetjes weg hebben en mijn hoofd denkt dat abs daar het beste voor is, HAHA.

    Die cardio van vandaag is niet te doen joh. Ik was me rood.. xd


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Heb 'em geopend. (wbw)

    Abs dagen vind ik juist bae. Ik wil gewoon vetjes weg hebben en mijn hoofd denkt dat abs daar het beste voor is, HAHA.

    Die cardio van vandaag is niet te doen joh. Ik was me rood.. xd


    Great, ik ging vandaag net weer oppikken :'D
    Onmiddellijk een goede manier om te zien hoe erg mijn conditie erop is achteruit gegaan (':


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Iedereen die twijfelt: doen! Eenmaal begonnen kan je niet meer stoppen, want Cassie is zo vrolijk en motiverend dat je jezelf oprecht schuldig voelt als je er halverwege mee stopt.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Heb 'em geopend. (wbw)

    Abs dagen vind ik juist bae. Ik wil gewoon vetjes weg hebben en mijn hoofd denkt dat abs daar het beste voor is, HAHA.

    Die cardio van vandaag is niet te doen joh. Ik was me rood.. xd
    Willen... zeker. Maar het gevoel dat Cassie daar alles heel makkelijk doet en ik als een walvis op het droge mezelf om hoog probeer te puffen is toch altijd best confronterend haha. Nu dit topic geopend is, is er echter weer wat sociale controle, dus nu moet ik abs gewoon braaf weer doen van mezelf. (krul)

    En ik vind haar cardiofilmpjes zo leuk! (nerd)


    She's imperfect but she tries

    Ik heb een hele maand meegedaan aan Cassey's nieuwe programma PIIT, dat is alleen niet gratis vrees ik. Ook heb ik het dieet erbij gevolgd. Ik merkte echt superveel verschil, maar jammergenoeg begonnen de examens erna en heb ik me weer laten gaan ;/
    De zomermaanden wordt het inhalen geblazen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mmmmm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mignon schreef:
    Iedereen die twijfelt: doen! Eenmaal begonnen kan je niet meer stoppen, want Cassie is zo vrolijk en motiverend dat je jezelf oprecht schuldig voelt als je er halverwege mee stopt.

    (...)Willen... zeker. Maar het gevoel dat Cassie daar alles heel makkelijk doet en ik als een walvis op het droge mezelf om hoog probeer te puffen is toch altijd best confronterend haha. Nu dit topic geopend is, is er echter weer wat sociale controle, dus nu moet ik abs gewoon braaf weer doen van mezelf. (krul)

    En ik vind haar cardiofilmpjes zo leuk! (nerd)

    But seriously. Dan voel ik me zo slecht, hahaha. Maar daar moet je juist doorheen bijten. Die van vandaag was echt intens joh. Zweetzweetzweet.


    Pretty is just a pretty word.

    Sorry voor de bump, maar kun je echt gewoon bij dag 1 starten zonder te sterven?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar volgens mij was mijn conditie zo bedroevend slecht dat ik dacht dat ik dood aan het gaan was. Maar ik hield het wel vol en ik leef nog altijd, dus het moet mogelijk zijn (en waarschijnlijk valt het ook gewoon heel hard mee, want ik was er echt heel erg slecht aan toe).


    She's imperfect but she tries

    Ik heb dit schema vorig jaar bijna afgerond, laatste drie dagen niet gedaan en daarna verder ook niet meer. Weet eigenlijk niet waarom ik gestopt was.
    Ik vond het heel leuk en vooral ook omdat je snel merkt dat je sterker en leniger wordt als je iedere dag de oefeningen doet. En omdat ik er het huis niet voor uit hoefde, wat me in die tijd heel goed uitkwam.


    #WWED - What Would Emma Do?