• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als je een rol reserveert in een RPG, neem dan ten minste de moeite om af en toe in het topic te kijken. Jezus, is dat zo moeilijk?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Als je een rol reserveert in een RPG, neem dan ten minste de moeite om af en toe in het topic te kijken. Jezus, is dat zo moeilijk?


    Ik snap je frustratie. Doe je eens moeite om een leuke rpg te maken.. :/


    26 - 02 - '16

    Elvenking schreef:
    (...)
    Nein, was die op tv?


    Ja en ik heb gehuild en gehuild


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wil ik die brownies genoeg om er 8 km voor te fietsen? Dilemma!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Well you couldn't be that man I adored
    You don't seem to know, don't seem to care


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melissa & Joey!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel so silly.


    Caution first, always.

    Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf maar denken dat het een grote leugen is dat je me 'leuk vind' en dit allemaal bij je wraakplan hoort. Ik haat mezelf, ugh, en ik wil er heus aan werken, maar dat gaat moeilijk als ik niet weet hoe en ik in mn eentje ben.

    Ik wil mijn hart eruit janken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn, ik ben zo moe nu. x_x But the meeting was fun, ook al heb ik echt de social skills van een pinda. En nu maar lekker veel koffiekoffiekoffie drinken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahah, alle felicitaties zijn dus naar Facebook verhuisd xd Er hebben redelijk wat Quizletters me daar gefeliciteerd ^^


    Stenenlikker

    Het verhaal wat ik nu aan het uitschrijven ben, klinkt me eigenlijk zo onlogisch in de oren. Ik moet het maar gaan bestempelen als 'fantasie' anders gaat niemand dit serieus lezen lol.

    It was fun, ondanks het slechte weer!


    16 - 09 - '17

    Eigengrau schreef:
    Damn, ik ben zo moe nu. x_x But the meeting was fun, ook al heb ik echt de social skills van een pinda. En nu maar lekker veel koffiekoffiekoffie drinken.


    Haha, ik ben ook echt heel moe. Op het einde viel het toch beter mee met je social skills?


    16 - 09 - '17

    Eigengrau schreef:
    Damn, ik ben zo moe nu. x_x But the meeting was fun, ook al heb ik echt de social skills van een pinda. En nu maar lekker veel koffiekoffiekoffie drinken.


    IT WAS SO AWESOME LOTTAAA! *O* Je social skills? We talked and it was nice ^^ I really, really, really liked it. :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nakama schreef:
    It was fun, ondanks het slechte weer!


    De helft van de tijd zaten we in de McDonalds en de andere helft in de boekenwinkel x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys