• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omg. Ik heb eindelijk dat doel behaald en ik kreeg als beloning een shiny Dratini. I am happy.


    26 - 02 - '16

    Natuurijk kun je wel voor haar schrijven en niet voor mij. You just don't give a single fuck.


    This is going to be a rainy day.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Verplicht dagje Papendal...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yay voor internet. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me zo alleen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben.klaar met dat gezeur


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vandaag ga ik mijn hoogtevrees overwinnen, hoop ik. Ik ga in een rodelbaan van 1,5 kilometer hoog en over een paar dagen ga ik met een stoeltjeslift tot een hoogte van 3,1 kilometer. Oef.


    26 - 02 - '16

    ^Het wordt vast super leuk, no worries ^^.

    OTOFT: Aaand I did it. Hier ga ik spijt van krijgen. Nerveus nerveus.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 11:12 ]


    i put the fun in funeral

    Thank you ^

    Ik hoop nog heel wat foto's te maken. Met rodelen gaat dat wat lastig worden, maar het drie landen uitzicht dat op 3,1 kilometer hoogte is, moet wel op foto vast te leggen zijn. Hopelijk wordt het helder weer zondag c;


    26 - 02 - '16

    Anduin schreef:
    (...)

    Nee hoor :3 ik heb het ondertussen gewoon opgegeven om het in te houden en huil ook gewoon midden in de bios :Y)

    Galathynius schreef:
    (...)
    Nee, hier ook een. Huilen bij zielige films (of gewoon al zielige momenten :/), lachstuipen bij grappige films en gillen bij enge films. Ik ben een ramp. :')

    Was al bang dat ik de enige was betreft het huilen haha. Enige nadeel; ik kijk vaak films met mijn ouders. Dat is een beetje awkward. :'D

    Astriferous schreef:
    (...)

    Heb jij toevallig ook La Rafle gezien vandaag?

    Nein, was die op tv?

    Jeez, wat een wind en regen. Lekker.

    Now I want to cosplay evil Elsa. Fuck.


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    Now I want to cosplay evil Elsa. Fuck.

    Klaire de Lys?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Klaire de Lys?


    Jap (':


    kindness is never a burden.