• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Whahaha, dat klinkt eigenlijk best leuk ja x) Een goede plottwist houdt het tenminste niet zo eentonig. Het is ook niet leuk als je precies weet hoe alles gaat verlopen omdat het al volledig is uitgedacht..


    Klopt, helemaal als het een is die de boel lekker opschud. Bonus punten als je iemand aan het huilen krijgt. Out of character, uiteraard.

    Winterhold schreef:
    (...)

    Klopt, helemaal als het een is die de boel lekker opschud. Bonus punten als je iemand aan het huilen krijgt. Out of character, uiteraard.


    Woh, wreed hoor ;o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Woh, wreed hoor ;o

    Op zich, maar de RP's waar je zo in opgaat dat je erom kan janken zijn vaak wel verruit de gaafsten : D

    Winterhold schreef:
    (...)
    Op zich, maar de RP's waar je zo in opgaat dat je erom kan janken zijn vaak wel verruit de gaafsten : D


    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw, ik heb een naald in mijn oor steken at the moment. Zelf thuis gaatjes maken in je oren, waarom ook niet. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Wauw, ik heb een naald in mijn oor steken at the moment. Zelf thuis gaatjes maken in je oren, waarom ook niet. :')


    En dan opera's zingen tijdens het prikken zodat je op de hoge noten een beetje kan gillen van de pijn wanneer je doorprikt, da's pas leuk. :'D Heeft haar gaatjes zes keer laten dichtgroeien en telkens zelf weer opengeprikt. Zou het niet aanraden. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Julie zijn volwassen, maar maken mij gek met julie kinderachtig stook gedrag. #angrydivorcedparentsbelike.


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Rot vliegen, serieus, ga toch een ander irriteren!


    16 - 09 - '17

    Aaahhh ik heb zin in zaterdag! (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien een beetje te erg om de zelfde film drie avonden achter elkaar te kijken.

    Painkiller schreef:
    Aaahhh ik heb zin in zaterdag! (:


    Ik ook :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I'm freaking out. Please. Someone. Help.


    Dat vreemde punt in je amateuristische schrijversbestaan waarop je naar je werk kijkt en werkelijk niet meer weet of het een van je briljantste creaties ooit is, of echt het saaiste stuk literatuur dat je ooit in je leven hebt geschreven en dat zelfs de eenhoornbrabbels die je als achtjarige hebt geschreven nog meer literaire waarde hebben dan de prut die je zojuist virtueel hebt uitgekraamd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    En dan opera's zingen tijdens het prikken zodat je op de hoge noten een beetje kan gillen van de pijn wanneer je doorprikt, da's pas leuk. :'D Heeft haar gaatjes zes keer laten dichtgroeien en telkens zelf weer opengeprikt. Zou het niet aanraden. x)

    Haha, ik heb nog nooit eerder gaatjes gehad (of toch niet meer dat ik mij kan herinneren ;s) en ik vond het eigenlijk wel meevallen, maar ik heb ook een belachelijk hoge pijngrens, al denk ik toch dat ik ga janken als het straks ontsteekt. :'D Ik zal eens wat ijdeltuitfoto's plaatsen in het post een foto van jezelf-topics, hehe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ ik heb twee gaatjes in ieder oor. Voelde er weinig van :')

    -
    Wat een rust zonder die vliegjes (:


    26 - 02 - '16