• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Palinoia schreef:
    Ik ga zelf wel mijn bijzettafeltje maken dan, als ik toch nergens iets leuks kan vinden dat ook goedkoop is. En een bureaustoel van rond de 20 euro of minder valt dr ook niet te vinden. Ik ben misschien te gierig? Mjah, echt meer geld heb ik eigenlijk ook weer niet, dus tsja. Maar 55 euro voor een bureaustoel vind ik gewoon duur! Of ben ik nu gek? x)


    Je kan ook een gewone stoel kopen als je echt nodig een stoel nodig hebt...ikzelf heb een stoel van 10 euro gekocht voor aan mijn bureau :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anduin schreef:
    (...)

    Je kan ook een gewone stoel kopen als je echt nodig een stoel nodig hebt...ikzelf heb een stoel van 10 euro gekocht voor aan mijn bureau :)


    Ik wil er een met wieltjeeeesss. 8D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I think I'm really in love with you, but I know she's already making you happy.


    Because I love him, do I need another reason?

    Palinoia schreef:
    Ik ga zelf wel mijn bijzettafeltje maken dan, als ik toch nergens iets leuks kan vinden dat ook goedkoop is. En een bureaustoel van rond de 20 euro of minder valt dr ook niet te vinden. Ik ben misschien te gierig? Mjah, echt meer geld heb ik eigenlijk ook weer niet, dus tsja. Maar 55 euro voor een bureaustoel vind ik gewoon duur! Of ben ik nu gek? x)


    Hebben jullie geen kringloop winkel of zo? o.o


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Hebben jullie geen kringloop winkel of zo? o.o


    Ga ik morgen heen. :Y)
    Ben dr vandaag wel naar een andere kringloopwinkel geweest, maar die had geen bijzettafeltjes en de bureaustoelen was met alle drie wel wat mis. :p Morgen ga ik naar een andere toe in Stadskanaal. Tenminste, als papa en mama geen klusjes bedenken voor me om te doen. Iets wat ze de laatste tijd wel leuk vinden. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It's not like anyone cares.


    Your make-up is terrible

    Confuuuusedd, heeelp.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben eigenlijk aardig verrast over het feit dat Hitler een goeie artiest was. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom moet ik me zo vaak inhouden bij films om niet te gaan huilen. Ben ik dan echt de enige die zich zo goed kan inleven. ><

    Elvenking schreef:
    Waarom moet ik me zo vaak inhouden bij films om niet te gaan huilen. Ben ik dan echt de enige die zich zo goed kan inleven. ><


    Nee hoor :3 ik heb het ondertussen gewoon opgegeven om het in te houden en huil ook gewoon midden in de bios :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gutentag Deutschland. Ik hoop echt dat je me kan afleiden de komende week want ik sta op het punt om ik-mis-je-sorry-kom-terugberichtjes te sturen naar mijn loser ex. God love makes me stupid.


    i put the fun in funeral

    Waarom beloven mensen altijd iets maar komen ze die beloftes nooit na?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Elvenking schreef:
    Waarom moet ik me zo vaak inhouden bij films om niet te gaan huilen. Ben ik dan echt de enige die zich zo goed kan inleven. ><

    Nee, hier ook een. Huilen bij zielige films (of gewoon al zielige momenten :/), lachstuipen bij grappige films en gillen bij enge films. Ik ben een ramp. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dan kom ik eens toevallig vijf minuutjes (en echt geen seconde meer) later opdagen terwijl mijn moeder me terug naar huis wil brengen na wat stappen, krijg ik natuurlijk meteen weer gezeik van "ik wilde net de politie bellen om je als vermist op te geven" en "als je het nog één keer waagt om bier te drinken, dan krijg je huisarrest". Wauw. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 0:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Elvenking schreef:
    Waarom moet ik me zo vaak inhouden bij films om niet te gaan huilen. Ben ik dan echt de enige die zich zo goed kan inleven. ><


    Heb jij toevallig ook La Rafle gezien vandaag?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.